Περιποίηση επιδερμίδας: Μάσκες προσώπου από ΑΡΓΙΛΟ!

Καλησπέρα κορίτσια, πως είστε σήμερα;; Εγώ ξεκουράζομαι, όπως και κάθε μέρα άλλωστε, και αποφάσισα να σας μιλήσω για μάσκες προσώπου. ...

Καλησπέρα κορίτσια, πως είστε σήμερα;;
Εγώ ξεκουράζομαι, όπως και κάθε μέρα άλλωστε, και αποφάσισα να σας μιλήσω για μάσκες προσώπου.

Επειδή η επιδερμίδα μου είναι λιπαρή ( κυρίως στη ζώνη Τ, δηλαδή πηγούνι, μύτη και κούτελο) οι μάσκες προσώπου από άργιλο την αναζωογονούν και αφαιρούν τη λιπαρότητά της. Συγκέντρωσα λοιπόν 3, από τρεις διαφορετικές εταιρίες.

Αρχικά όμως, ας σας μιλήσω γενικότερα για τις μάσκες προσώπου. Τι δουλειά κάνουν ακριβώς, σε τι χρησιμεύουν και κάθε πότε πρέπει να χρησιμοποιούνται. Λοιπόν.. Για να έχετε δέρμα όμορφο, ξεκούραστο και όσο το δυνατό γίνεται χωρίς ατέλειες, πρέπει να φροντίζετε γι' αυτό. Κάθε βράδυ πρέπει να το πλένετε με ένα σαπουνάκι της επιλογής σας, κατάλληλο για τις ανάγκες του δέρματός σας και μετά να βάζετε μια ενυδατική κρεμούλα. Μία φορά την εβδομάδα ή δύο το πολύ, όμως, καλό θα ήταν, αφού το πλύνετε να απλώσετε μία μάσκα προσώπου, προκειμένου μετά να φαίνεται το δέρμα σας ακόμα πιο λαμπερό και αναζωογονημένο ;) Την αφήνετε για 10-15 λεπτά και μετά ξεβγάζετε με χλιαρό νεράκι. Και εννοείται ακολουθεί η χρήση της ενυδατικής!!

 Για πάμε λοιπόν....


  1. Η πρώτη, όπως βλέπετε και σεις, είναι της APIVITA. Κοστίζει 3.20 λεπτά, αν θυμάμαι σωστά, και παίρνετε δύο φακελάκια (2 x 8ml). Το υλικό που έχει μέσα το κάθε φακελάκι, φτάνει ίσα- ίσα για δύο χρήσεις. Η apivita εννοείται έχει και άλλες μάσκες προσώπου, ανάλογα με το τι χρειάζεστε. Καλές προσφορές μπορείτε να βρείτε σε online φαρμακεία. Ας εστιάσουμε όμως στη μάσκα. Δεν περιέχει στα συστατικά της parabens, τα οποία απορροφώνται από το δέρμα, διαχέονται στους εσωτερικούς ιστούς και σύμφωνα με μελέτες πανεπιστημίων της Αγγλίας και της Αμερικής, ευθύνονται έμμεσα για τον καρκίνο του μαστού. Θεωρώ πως είναι η καλύτερη από τις τρεις. Έχει ευχάριστη μυρωδιά, δεν τσούζει το πρόσωπο όταν την απλώνω και το κυριότερο αφαιρεί την περιβόητη γυαλάδα από το πρόσωπό μου. Η τιμή της δεν είναι αρκετά υψηλή, αν σκεφτείτε ότι μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε 4 φορές ( 2 το κάθε φακελάκι). Δεν γνωρίζω αν βγαίνει και σε μπουκαλάκι, αλλά υποθέτω πως βγαίνει ;)
  2. Πάμε στη δεύτερη μάσκα προσώπου. Είναι από τη νέα σειρά της AVON. Πρώτη φορά βγάζει μάσκα προσώπου νομίζω και κοστίζει 3.90 ευρώ τα 75 ml. Προφανώς και συμφέρει πιο πολύ από της Apivita όσον αφορά την τιμή σε συνάρτηση με τα ml της. Τι υπόσχεται; Διεισδύει στους πόρους και καθαρίζει την επιδερμίδα. Είναι κατασκευασμένη με μεταλλικά στοιχεία από τη Νεκρά Θάλασσα. Χμ. Δεν μπορώ να πω πως είναι άσχημη. Για 3.90 θα την αγόραζα και δεύτερη φορά. Δεν τσούζει ούτε αυτή το πρόσωπό μου. Μυρίζει υπέροχα, πιο ωραία από τις άλλες δύο. Δεν τραβάει το πρόσωπο. Βέβαια αν έπρεπε να επιλέξω μία από τις δύο θα προτιμούσα της apivita, γιατί η δεύτερη θυμίζει περισσότερο ένα καλλυντικό ομορφιάς και όχι μια μάσκα με ''στόχους''. Δεν μπορώ να πω πως την επόμενη μέρα το πρόσωπό μου δεν εμφανίζει γυαλάδα, αλλά σίγουρα η επιδερμίδα μου φαίνεται πιο αναζωογονημένη. Και το κυριότερο; Ούτε αυτή έχει parabens.
  3. Τέλος άφησα τη μάσκα από άργιλο της ''The Body Shop''. Κοστίζει 2 ευρώ το φακελάκι, το οποίο έχει 6ml. Αν θα την αγόραζα ξανά; Σίγουρα όχι. Η τιμή της είναι υψηλή, άμα σκεφτείς ότι κάνει για μία μόνο χρήση. Είναι αρκετά παχύρευστη και δυσκολεύομαι να την απλώσω στο δέρμα και να τη διαχειριστώ εν γένει. Δεν μυρίζει όμορφα και κατά την εφαρμογή της, στα πρώτα 3 λεπτά, με τσούζει. Παρ' όλα αυτά δεν περιέχει parabens ούτε η γυαλάδα του προσώπου μου είναι υπερβολική μετά τη χρήση της.



Συνεπώς κορίτσια. Βάσει της τιμής καλύτερη είναι η δεύτερη, μετά ακολουθεί η πρώτη και τέλος η τρίτη. Αν έπρεπε να συγκρίνω τα αποτελέσματά τους; Θα πρότασσα της APIVITA, μετά THE BODY SHOP και τέλος AVON. 


Αυτή ήταν η άποψή μου. Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιες από αυτές τις μάσκες προσώπου; Αν ναι θα ήθελα να μου πείτε την γνώμη σας. 'Εχετε δοκιμάσει γενικά μάσκες; Ποια θεωρείτε την καλύτερη που κυκλοφορεί στο εμπόριο; 

Φιλάκια πολλά, 
Effie
xxx

You Might Also Like

11 σχόλια

  1. Εγω χρησιμοποιω την argilla plus είναι φυσικός άργιλος σε μορφή πούδρας και είναι της εταιρείας medicon.Εχω γράψει και ένα ποστ για αυτην αν θέλεις ρίξε μια ματία:http://zoydaki1985.blogspot.gr/2012/11/review-argilla-plus.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για εμένα που έχω λιπαρό δέρμα οι μάσκες από άργιλο είναι ό,τι καλύτερο! Αυτό τον καιρό χρησιμοποιώ την πάστα αργίλου Dalon αλλά και της Apivita είναι τέλεια!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τέλειο blogaki μόλις έγινα κι εγώ μέλος σου...φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ευχαριστώ πολύ manty μου :*

    Eva χαίρομαι που και συ θεωρείς κατάλληλες τις μάσκες από άργιλο. Για την πρώτη που μου λες δεν την έχω ακούσει αλλά θα την ψάξω.. φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σκέφτομαι να δοκιμάσω της avon. Εχω λιπαρη επιδερμιδα. Τι λες? Θα μου κανει δουλεια ή να το αφήσω καλύτερα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κοίταξε να δεις! Σίγουρα δεν είναι η καλύτερη από τις τρεις αλλά δεν χάνεις και τίποτα να τη δοκιμάσεις :) Είναι αρκετά οικονομική για την ποσότητα που έχει μέσα.. Σίγουρα πάντως, χρησιμοποιώντας μία μάσκα από άργιλο θα δεις την επιδερμίδα σου αναζωογοννημένη :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγω χρησιμοποιω την Argilla Plus της medicon. Κοστιζει περιπου 6 ευρω τα 200 γραμ. και ειμαι πολυ ευχαριστημενη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι; θα τη βάλω σίγουρα στη λίστα αφού μου τελειώσουν αυτές που έχω :)

      Διαγραφή
  8. εχω δοκιμασει της Avon και την εχω ακομη ειμαι ευχαριστημενη.. θα δοκιμασω και τις αλλες:-) ωραιο ποστ .συνεχισε :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι που συμφωνούμε :) ευχαριστώ πολύ :*

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images