Garnier skin naturals Hydra- Adapt!

Καλησπέρα κορίτσια, τι κάνετε; Εγώ, σήμερα, πήγα μια βόλτα στο Σύνταγμα και αγόρασα μια πολύ όμορφη κορδέλα για τα μαλλιά, την οποία θα...

Καλησπέρα κορίτσια, τι κάνετε;

Εγώ, σήμερα, πήγα μια βόλτα στο Σύνταγμα και αγόρασα μια πολύ όμορφη κορδέλα για τα μαλλιά, την οποία θα κοινοποιήσω στη σελίδα μου στο facebook: https://www.facebook.com/pages/Welcome-Beauty-With-Effie/520468774687446 

Αλλά ας πάμε γρήγορα στο θέμα μας!
Πριν από 20 ημέρες, περίπου, πήγα στο σούπερ μάρκετ και έπεσε στα μάτια μου η νέα ενυδατική 24ωρη κρέμα για το πρόσωπο, της Garnier Hydra- Adapt. Δίχως δεύτερη σκέψη την έβαλα στο καλάθι, ανυπόμονη να τη δοκιμάσω. Η διαφήμισή της ήταν μεγάλη και λέω δε γίνεται να μην τη δοκιμάσω. Η τιμή της με βοήθησε παραπάνω στην απόφαση αυτή, αφού κοστίζει γύρω στα 6 ευρώ ( αρκετά οικονομική). Εγώ πήρα την πράσινη, καθώς έχω λιπαρή- μικτή επιδερμίδα. Τα χρώματα είναι:
  • Γαλάζια: Κανονική και Μικτή επιδερμίδα
  • Ροζ: Ξηρή και Ευαίσθητη επιδερμίδα
  • Πράσινη: Μικτή ή Λιπαρή επιδερμίδα
  • Πορτοκαλί: Θαμπή και Κουρασμένη επιδερμίδα

Την άνοιξα λοιπόν και..... ιδού ο ''θησαυρός'' :D




Οι εντυπώσεις μου; Αρκετά καλές. Πολύ καλές, μη σας πω. Μυρίζει όμορφα και μόλις την απλώνω πάνω στο δέρμα μου αισθάνομαι τη δροσιά που προσφέρει. Όπως αναφέρει και η Garnier στη σελίδα της, ''δεν είναι καθόλου λιπαρή, ενυδατώνει την επιδερμίδα για 24 ώρες και δεν αφήνει λιπαρότητα''. Το πρώτο βράδυ που τη δοκίμασα, μόλις ξύπνησα το πρωί, το πρόσωπό μου δεν είχε ίχνος γυαλάδας. Ενθουσιάστηκα! Είπα από μέσα μου: Επιτέλους, η πρώτη κρέμα που υπόσχεται ματ αποτέλεσμα στην επιδερμίδα και το πραγματοποιεί.
Βέβαια, δεν την είχα δοκιμάσει ακόμα κάτω από τον ήλιο (ας μην ξεχνάμε πως όσες έχουμε λιπαρή επιδερμίδα, κάτω από τον ήλιο γίνονται τα αποκαλυπτήρια. Το πρόσωπό μας γίνεται λιπαρό όσο δεν πάει και αυτό μας ταλαιπωρεί). Αρχικά, τη δοκίμασα την ημέρα κάτω από σκιερό μέρος και το δέρμα μου ήταν δίχως γυαλάδα τουλάχιστον για 7 ώρες. Εντυπωσιακό, ε; 
Ωστόσο, κάτω από τον ήλιο, δε θα έλεγα πως έχει τα ίδια αποτελέσματα. Η λιπαρότητα εμφανίζεται μετά από μερικές ώρες, όμως αυτό δεν ''αχρηστεύει'' την ενυδατική, αφού είναι φυσικό το δέρμα να ταλαιπωρείται κάτω από πολλή ζέστη και ήλιο. 
Πάντως, κάνει την καλύτερη δουλειά, εν συγκρίσει με όλες τις υπόλοιπες κρέμες που έχω δοκιμάσει. 
Θα σας τη συνιστούσα ανεπιφύλακτα να την αγοράσετε, ειδικά όσες έχετε λιπαρή- μικτή επιδερμίδα ;)

Για να βρείτε ποια από τις 4 κρέμες ταιριάζει στην επιδερμίδα σας, δεν έχετε παρά να πατήσετε ΕΔΩ ( http://garnier.gr/_el/_gr/moisture-match/diagnostic.aspx )


Ποια είναι η άποψή σας γι' αυτή; Την έχετε δοκιμάσει; Θα με ενδιέφερε να με ενημερώσετε  και για τις υπόλοιπες κρέμες, καθώς δεν μπορώ να έχω άποψη.


Να περνάτε τέλεια!
Φιλιά, Effie xxx



You Might Also Like

17 σχόλια

  1. Και εσύ Σύνταγμα σήμερα.? Μια από τα ίδια :D
    Πολύ όμορφο το post.!
    Σου εύχομαι καλή αρχή στον κόσμο του blogging.!


    Alexandra by http://beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχα.. παρ' όλη τη ζέστη, όλες βόλτα στα μαγαζιά βλέπω :Ρ
    Σ' ευχαριστώ πολύ :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. kalwshrthes loipon beauty effie poly wraio to blog sou kalh arxh synexeise !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο το blog σου και εσύ μια κούκλα!!κάλως όρισες στην παρέα μας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ καλό το review σου, θέλω και εγώ να την δοκιμάσω αμέσως μόλις μου τελειώσει αυτή που χρησιμοποιώ τώρα!
    γράφεις πολύ όμορφα,συνέχισε έτσι :)
    φιλιά:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώωωω :* Περιμένω review με την δική σου άποψη όταν την αποκτήσεις. :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλη αρχη Εφη, ευχομαι τα καλυτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολυ χρησιμο ποστ! εχω ακουσει πολλα για αυτες τις κρεμες και νομιζω πως πρεπει να τις δοκιμασω!

    αν θελεις περνα απ το μπλογκ μου...θα χαρω να τα λεμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. να τη δοκιμάσεις. Πιστεύω ότι αξίζει τα λεφτά της ;) εννοείται :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγω εδω κ μια βδομαδα δοκιμαζω της bioten για μεικτες επιδερμιδες!!Θελω να δοκιμασω πολύ της garnier. Εχεις δοκιμασει της bioten??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χμ.. ομολογώ πως όχι.. Δεν έχω παρατηρήσει ότι έχει βγάλει και η bioten ;) Έχεις κάνει κάποιο review να το κοιτάξω? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. θελω να δοκιμασω την γαλαζια εχουν και καλη τιμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό είναι πολύ βασικό.. συν του ότι είναι αρκετά καλές για ενυδατικές κρέμες ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κορίτσια εγώ πείρα την πράσινη μιας και έχω λιπαρή επιδερμίδα. Μόλις την έβαλα ήμουν ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα της αλλά στις επόμενες μέρες άρχισα να βγάζω μικρά σπυράκια στο πρόσωπο!!! Που με ταλαιπωρούν εδώ και δύο εβδομάδες σχεδόν... :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images