Apivita αυστηρά για... γυναίκες!

Καλημέρα κορίτσια μου, πως είστε σήμερα; Εγώ ξεκουράζομαι, όπως και κάθε μέρα άλλωστε, και είπα να σας μιλήσω για ένα προϊόν που σίγουρα...

Καλημέρα κορίτσια μου, πως είστε σήμερα;
Εγώ ξεκουράζομαι, όπως και κάθε μέρα άλλωστε, και είπα να σας μιλήσω για ένα προϊόν που σίγουρα μας ενδιαφέρει όλες. 
Ποιο άλλο; Ένα gel καθαρισμού για την ευαίσθητη περιοχή από την αγαπημένη Apivita.
Λίγα λόγια για το προϊόν:

Απαλό gel καθαρισμού για την ευαίσθητη περιοχή για επιπλέον προστασία με tea tree & πρόπολη.
Προστατεύει από την ανάπτυξη ανεπιθύμητων μικροοργανισμών και σέβεται τη φυσιολογική χλωρίδα της ευαίσθητης περιοχής, καθώς περιέχει γαλακτικό οξύ και φυσικό ολιγοσακχαρίτη. Δεν περιέχει parabens, πάρα πολύ σημαντικό όπως έχω αναφέρει και σε παλαιότερο post, σιλικόνη, αιθανολαμίνη, propylene glycol, σαπούνι και συντηρητικά. Γενικότερα δε χρησιμοποιεί συνθετικά συστατικά, τα οποία μπορεί να έχουν βλαβερές συνέπειες για την υγεία αλλά και το περιβάλλον.

Καινοτομία της Apivita!!!

H Apivita αντικαθιστά το νερό ( στη σειρά των προϊόντων της intimate) με έγχυμα χαμομηλιού. Και γιατί το κάνει αυτό; Για να ενισχύσει την καταπραϋντική του δράση. Γι' αυτό κιόλας ενδείκνυται σε περιπτώσεις μικροενοχλήσεων στην ευαίσθητη περιοχή αλλά (κυρίως) και για το καλοκαίρι, που όλες γνωρίζουμε ότι αυξάνονται οι κίνδυνοι εκεί κάτω (λόγω παραλίας, βρεγμένων μαγιό, άμμου..).

Η άποψή μου:

Είναι το καλύτερο προϊόν που έχω δοκιμάσει για την ευαίσθητη περιοχή. Η τιμή του ( 200 ml --> 8.90 ευρώ, σε online φαρμακεία μπορείτε να το βρείτε πιο οικονομικά), είναι ιδανική γι' αυτό που προσφέρει. Προσφέρει ακριβώς ό,τι ανέφερα παραπάνω. Είναι λεπτό το θέμα και δεν μπορώ να πω περισσότερα, αλλά σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Εν συγκρίσει με άλλα gel που κυκλοφορούν στην αγορά (βλέπε Lactacyd) υπερισχύει. Αυτά μπορεί να έχουν χαμηλότερη τιμή, αλλά προτιμώ να δώσω κάποια παραπάνω χρήματα για ένα καλό και σωστό προϊόν, παρά να τα ''πετάξω'' ουσιαστικά, πληρώνοντας κάτι που μετά την πρώτη χρήση το χρησιμοποιώ ως σαπούνι για τα χέρια ( ουπς!). Δεν κάνει να παίζουμε με τέτοια πράγματα κορίτσια! ;)

Αυτά από μένα. Έχετε χρησιμοποιήσει το εν λόγω σαπουνάκι; Ποια είναι η δική σας άποψη. Περιμένω τα σχόλιά σας :)

Φιλιά,
Effie
xxx

You Might Also Like

14 σχόλια

  1. Δεν το έχω χρησιμοποιήσει αλλά το ποστ σου είναι μια πολύ καλή αφορμή να το χρησιμοποιήσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι γι' αυτό! :) και εγώ ''τυχαία'' το ανακάλυψα!!! :)

      Διαγραφή
  2. den to exw dokimasei pote alla tha einai to epomeno mou!!to eixa sta upopsin! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. to exw kai to xrisimopoiw...einai poli kalo kai ondws poli kalitero ap polla alla p exw dokimasei.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ναι είναι όντως το καλύτερο που έχω δοκιμάσει! είχα 2 δειγματάκια από το cosmopolitan και με πήγαν πολύ καιρό οπότε και η τιμή του για 200 ml και για τόσο καλό προϊόν είναι μια χαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχεις βραβειάκι, πέρνα μια βόλτα απο εδώ: http://beautyswings.blogspot.gr/2013/08/liebster-blog-award-my-first-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν το εχω χρησιμοποιησει αλλα σιγουρα το βλεπω στο μελλον!!Bisous doll!!;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ωραιο ποστ!ειμαι πολυ περιεργη με αυτο το θεμα και καθως παιρνω το Lactacyd θα το δοκιμασω αυτο που λες!η ειρωνια ειναι οτι εχω κρατσει εδω και καιρο ενα δειγματακι απο περιοδικο που σιγουρα θα εχει ληξει και για αυτο καθοτι περιεργη οπως ειπα δνε το χρησιμοποιησα ποτε!!
    και εμενα δεν με ενδιαφερουν καθολου τα λεφτα αν κατι ειναι καλο!καλη σου μερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) ομολογώ πως με το lactacyd έχω μείνει άπειρες φορές δυσαρεστημένη :/ αλλά το λένε και άλλες κοπέλες! της apivita είναι ό,τι καλύτερο για την ευαίσθητη περιοχή :)

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images