Χειροποίητη... γυναικεία περιποίηση ( και όχι μόνο!)

Καλημέρα κορίτσια μου και καλό μήνα! Τι μου κάνετε σήμερα; Εγώ θα πάω για μπανάκι σε λίγο, να συνεχίσω και το ''σούπερ'...

Καλημέρα κορίτσια μου και καλό μήνα!
Τι μου κάνετε σήμερα;
Εγώ θα πάω για μπανάκι σε λίγο, να συνεχίσω και το ''σούπερ'' μαύρισμά μου. ( λέμε τώρα :Ρ )
Το σημερινό μου άρθρο, εδώ, στον κόσμο των beauty bloggers, θα είναι τελείως διαφορετικό από όσα έχουμε συνηθίσει. Ας μη χρονοτριβώ όμως και ας αρχίσω :)

Λίγες μέρες πριν, στα πλαίσια μιας καλοκαιρινής μου εξόρμησης, βρέθηκα στην Αμαλιάδα. Καθώς λοιπόν αλώνιζα στο μέρος, βρήκα μπροστά μου ένα μαγαζάκι, το οποίο μου κέντρισε το ενδιαφέρον, ήδη από μακρυά, και είπα να πλησιάσω.

Ομολογώ πως αγαπώ την πρωτοτυπία. Λατρεύω όταν κάποιος αυτοσχεδιάζει πάνω σε κάτι και δημιουργεί, όποιο και αν είναι το αποτέλεσμα. Όταν λοιπόν διαπίστωσα πως η κυρία Βάσω φτιάχνει μόνη τα προϊόντα που πουλά, το ενδιαφέρον μου έγινε ακόμα μεγαλύτερο. Ποια θα' λεγε όχι, εξάλλου, σε προϊόντα που γνωρίζει τα συστατικά τους και δη, όταν αυτά είναι από αγνά υλικά;


Και τι δεν έχει! Scrub σώματος, σαπούνια για όλα τα γούστα, αρώματα τύπου, λάδια σώματος που καταπολεμούν την κυτταρίτιδα, άλατα μπάνιου. Εδώ, σας παραθέτω μερικές φωτογραφίες που ''έκλεψα'' από τη σελίδα του μαγαζιού στο facebook, μιας και είχε τελειώσει η μπαταρία της φωτογραφικής μου και δεν μπορούσα να τα βγάλω εγώ :)

Θα μπορούσα άνετα να τα φάω ( δεν ξέρω για σας!) Και όμως! Είναι χειροποίητα σαπουνάκια:)

Άλατα μπάνιου, αρωματάκι και scrub σώματος. Ξεχώρισα αυτό με το άρωμα καρύδας. Εννοείται πως το αγόρασα. Θα κάνω και κάποιο review στο μέλλον με όλα τα scrub που έχω!


Το ''Άρωμα Σαπουνιού'' ασχολείται από το 2008 με την παρασκευή χειροποίητων σαπουνιών σε επαγγελματικό επίπεδο. Τα προϊόντα του παρασκευάζονται με τον παλιό καλό παραδοσιακό τρόπο. Ακριβώς επειδή τα σαπούνια είναι χειροποίητα, κανένα δεν είναι όμοιο με το άλλο. Για την παρασκευή τους χρησιμοποιούνται ξύλινα καλούπια (οξιά) αλλά και αγνά προϊόντα, όπως το ελαιόλαδο, βότανα, λάδι καρύδας, μπαχαρικά, μέλι, αιθέρια έλαια και άλλα.

Αλλά γιατί να σας μιλάω εγώ; 
Πληροφορίες θα βρείτε στο ηλεκτονικό κατάστημα του μαγαζιού (ΕΔΩ) ή ακόμα καλύτερα στη σελίδα στο facebook (Arwma Sapouniou). Ξέχασα να τονίσω κάτι πάρα πολύ σημαντικό! Οι τιμές είναι λογικότατες και πολύ οικονομικές ( ενδεικτικά σας λέω ότι τα scrub σώματος κοστίζουν 3 ευρώ τα 100 γραμμάρια).

Και το καλύτερο;;; 
Σας ετοιμάζουμε έναν υπέροχο διαγωνισμό, τον οποίο θα ανακοινώσω την εβδομάδα που θα μας έλθει.
Μείνετε συντονισμένες :)

Effie
xxx






You Might Also Like

3 σχόλια

  1. ti teleiaaaaaaa sapounakia!!eidika auta pou einai san pagwto xulaki!!:D
    kalo maurisma!!!!!!! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxa.. το μαύρισμά μου προωθείται :ρ
      δεν είναι υπέροχα? Και εγώ τα λάτρεψα :D

      Διαγραφή
  2. ti wraia poy einai ola !!!
    exeis braveio!!
    http://tomakeupmou.blogspot.gr/2013/08/blog-post.html
    filiaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images