Λάμψη (?) για το καλοκαίρι... και όχι μόνο;;;

Καλημέρα όμορφες, τι κάνετε;; Εγώ επέστρεψα Αθήνα αλλά αρνούμαι να δεχτώ πως το καλοκαίρι φτάνει στο τέλος του. Εξάλλου το μαύρισμα υπ...

Καλημέρα όμορφες, τι κάνετε;;
Εγώ επέστρεψα Αθήνα αλλά αρνούμαι να δεχτώ πως το καλοκαίρι φτάνει στο τέλος του.
Εξάλλου το μαύρισμα υπάρχει ακόμα και (θέλω να πιστεύω) θα αργήσει να φύγει.
Γι' αυτό και χρησιμοποιώ σε πολλές εξόδους μου bronzer για το σώμα, ούτως ώστε να αναδεικνύω ακόμα πιο πολύ το μαύρισμα. Αφήστε που μου φτιάχνουν και τη διάθεση αυτές οι γήινες πέρλες πάνω στο σώμα μου.
Προφανώς και καταλάβατε για τι θα σας μιλήσω σήμερα, αλλά δεν πάει το μυαλό σας σε κάτι συγκεκριμένο. Για πάμε..


Λίγα λόγια για το προϊόν
Το Honev Bronze Shimmering Dry Oil είναι ένα μη λιπαρό έλαιο λάμψης σώματος με άρωμα από έλαιο monoi και μέλι, που προσφέρει ομοιόμορφη bronze απόχρωστη στην επιδερμίδα. Δεν αφήνει λεκέδες πάνω στα ρούχα. Το απλώνετε στο σώμα, κάνοντας ελαφρύ μασάζ με κυκλικές κινήσεις. Όσο πιο πολλές φορές περάσετε έξτρα προϊόν πάνω στο ίδιο σημείο, τόσο πιο έντονο θα βγει το αποτέλεσμα. Βγαίνει σε δύο αποχρώσεις, την 01 ''Honey Kissed'', για καθημερινή ηλιοκαμμένη λάμψη και την 02 ''Golden Honey'', για λαμπερή βραδινή γοητεία.



Η άποψή μου
Αρχικά να δηλώσω πως μετά κόπων και βασάνων αποφάσισα να αγοράσω το προϊόν, αφού η τιμή του ήταν κάπως υψηλή, δηλαδή 15 ευρώ. Εγώ επέλεξα την πιο σκούρα απόχρωση, αφού ήθελα να ενισχύει το μαύρισμά μου. Το άρωμά του μεθυστικό (μη σας πω ότι ο πρώτος λόγος που το αγόρασα ήταν το άρωμα. Το δεύτερο ήταν η γυάλινη συσκευασία του). Στην παραπάνω φωτογραφία βλέπετε πως είναι το προϊόν πριν απλωθεί στο δέρμα και μετά. Τρομερή απόδοση ε;;; Και όμως. Δυστυχώς θα σας απογοητεύσω. Ναι. Έχει αποτελέσματα πάνω στο σώμα. Προσφέρει ένα μίνι bronze χρώμα στο σώμα αλλά δυστυχώς με το που περνά η ώρα το χάνει. Δεν εξαφανίζονται οι περλίτσες (αυτές μένουν μέχρι το επόμενο πρωί μη σας πω), αλλά αυτή η αίσθηση μαυρίσματος. Είναι σα να ρουφά το δέρμα το προϊόν. Και το χειρότερο; Η μυρωδιά του μετά από μία ώρα μετατρέπεται σε κάτι κάπως αποκρουστικό :/ .. Λυπάμαι που το λέω. Αν ήταν πιο οικονομικό, ίσως να το ξαναγόραζα, γιατί αυτή η μυρωδιά με το που το απλώνω πάνω μου με ταξιδεύει. Αλλά όχι. Είναι πολλά τα 15 ευρώ. Σόρυ! Υπάρχουν σχεδόν παρόμοια προϊόντα με την ίδια δουλειά πολύ πιο οικονομικά. Ίσως σε άλλες κοπέλες να δούλεψε αλλά σε μένα όχι.

Αυτά από μένα. 
Έχετε δοκιμάσει αυτό το προϊόν;
Ποια είναι η άποψή σας;

Φιλιά,
Effie
xxx

You Might Also Like

20 σχόλια

  1. Θα κάνω αναφορά στο ποστ που θα ανεβάσω σε λίγες ώρες σε ένα αντίστοιχο προϊόν οσες πιστές εδώ ;)

    http://prettyandelectric.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το είδα.. το δικό σου προϊόν αξίζει και τα λεφτά του και κυρίως την απόδοσή του ;)

      Διαγραφή
  2. den to exw dokimasei...alla twra sigoura den 8a to kanw!
    gia kapoio logo den me travage na to agorasw!
    filakia!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμένα με τράβηξε τρομάρα μου :Ρ
      χαχα..
      Όλες οι εταιρίες σφάλλουν σε κάποια προϊόντα :/
      :*

      Διαγραφή
  3. Δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά να πω και την αλήθεια δεν με ενδιαφέρουν τα bronzer σώματος. Αλλά έτσι όπως το περιγράφεις σίγουρα δεν θα το πρότεινα ούτε και εγώ- όμορφη μυρωδιά που μετατρέπεται σε άσχημη; Δεν το περίμενα.
    Όμορφο ποστ! :)
    Φιλιά,
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα μου ντε. Ούτε εγώ το περίμενα! Την πρώτη κιόλας μέρα που το αγόρασα το άπλωσα λίγο πάνω στο χέρι μου για να το μυρίζω και να τσεκάρω πόση ώρα παραμένει στο δέρμα.. Και διαπίστωσα αυτό το θέμα. Κρίμα :/
      Ευχαριστώ πάρα πολύ :)

      Διαγραφή
  4. Φαινεται πολύ ωραίο. Κριμα που σε απογοήτευσε! Εγώ έχω το or by nuxe, που ειναι σαφως πιο ακριβό, αλλα μυριζει τέλεια μεχρι την αλλη μερα, αλλα οκ δεν προσφερει αυτο το βαθυ μαυρισμα που θελεις εσυ απλα το αναδικνύει με τις λαμψεις!
    φιλιά
    Μαίρη
    http://fairymakeuptales.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ δεν έχω ακούσει γι αυτό το προϊόν που λες να πω την αλήθεια!
      Αν είναι πιο ακριβό από αυτό νομίζω πως δε μου κάνει :Ρ
      15 ευρώ δεν έκανε ούτε το από κάτω του μαγιού μου που λέει ο λόγος :Ρ
      Καλύτερα να πάρω στρασάκια να τα κολλήσω πάνω μου παρά να δώωσω τόσα λεφτά. χαχα :*

      Διαγραφή
  5. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά νομίζω πως δε το αγόραζα! Να έχει ωραίο άρωμα και όχι μόνο να χάνεται αλλά να γίνεται κ αποκρουστικό?? Κρίμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να σου πω. Στο δικό μου το δέρμα είχε αυτή την κατάληξη. Σε άλλα δεν ξέρω, αλλά γιατί να διαφέρει.? Όντως. κρίμα :/

      Διαγραφή
  6. Για το συγκεκριμένο προϊόν ήμουν πολύ επιφυλακτική, όπως και για τα περισσότερα προϊόντα που προσφέρουν ελαφρύ "μαύρισμα".
    Σε ευχαριστούμε για την ειλικρινέστατη άποψή σου :D

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μμμμμ... Κρίμα γτ δεν ειναι και φτηνό! :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν το έχουμε δοκιμάσει γιατί γενικά δεν μας αρέσει ιδιαίτερα το μαύρισμα. Ανυπομονούμε όμως για την καινούρια σειρά της The Body Shop που θα μυρίζει μέλι γιατί έχουμε αδυναμία στο άρωμά του. Κατατοπιστικότατο post! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. I didnt see it before. Nice post.

    http://www.fashiondenis.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φαίνεται υπέροχο!!
    μα φυσικά το καλοκαίρι καλά κρατεί! :)

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images