Σπυράκια;; Όχι πια!! DIY

Καλησπέρα όμορφά μου κορίτσια, τι κάνετε;; Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας ένα δικό μου μυστικό ομορφιάς! Είστε έτοιμες;; Κάθεστε στον ...

Καλησπέρα όμορφά μου κορίτσια, τι κάνετε;;
Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας ένα δικό μου μυστικό ομορφιάς!
Είστε έτοιμες;;

Κάθεστε στον καναπέ σας και ξαφνικά ενημερώνεστε πως το βράδυ έχετε έξοδο. Τέλεια :D
Ωχ! Ένα σπυράκι ξεπρόβαλλε στο πρόσωπο και δεν καλύπτεται με τίποτα. Τι να κάνω; 
Και όμως. Υπάρχει μια λύση ΑΣΤΡΑΠΗ.


Αναρωτιέστε τι να' ναι αυτό; Μα φυσικά ΑΣΠΙΡΙΝΗ!!! 

Που λέτε, μην έχοντας άλλη λύση κατά νου, η αδερφή μου αποφάσισε να με εμπιστευτεί και να εφαρμόσουμε πάνω στα σπυράκια της ασπιρίνη. Μετά τη χρήση για 6 ημέρες, τα αποτελέσματα ήταν εμφανή. Εντυπωσιαστήκαμε και οι δύο, γιατί ομολογώ πως δεν πίστευα ότι θα λειτουργήσει τόσο δραστικά.

Το ξέρατε;
Πολλά σουπούνια ή και κρέμες που χρησιμοποιούμε έχουν μέσα μια μικρή ποσότητα ασπιρίνης. Και λέω μικρή γιατί άμα έβαζαν μεγάλη, θα γιάτρευαν τα σπυράκια. Πως θα αγόραζε λοιπόν ο κόσμος κρέμες και διάφορα άλλα κατά της ακμής;; 
Αν εμείς σταθούμε πιο έξυπνοι και εφαρμόσουμε αυτό το συστατικό μόνο του, πάνω στο πρόσωπό μας, τότε τα αποτελέσματα θα είναι και πιο γρήγορα αλλά και πιο δραστικά.

Do It Yourself:
Αγοράστε ένα κουτί ασπιρίνες από το φαρμακείο (γύρω στο 1.50 ευρώ κοστίζει). Πάρτε μια χαρτοπετσέτα και βάλτε πάνω 5 ασπιρίνες ή και πιο πολλές ή πιο λίγες ανάλογα με την περιοχή και το μέγεθος που θέλετε να καλύψετε, και από πάνω βάλτε άλλη μια χαρτοπετσέτα. Κοπανίστε τις ασπιρίνες με ένα μπρίκι ή ένα σφυρί (ή οτιδήποτε :Ρ ) μέχρι να θριματιστούν. Βάλτε τη σκόνη σε ένα μπολάκι με λίγο σαπουνάκι που πλένετε το πρόσωπό σας ή λίγο νερό, έως ότου να δημιουργήσετε μια παχύρευστη πάστα. Αφού λοιπόν έχετε αναμείξει σαπούνι με ασπιρίνες εφαρμόστε τοπικά στα σπυράκια και αφήστε το για ώρα. Εγώ το άφησα μία ώρα αλλά και παραπάνω δεν υπάρχει πρόβλημα. Μετά ξεβγάλτε με μπόλικο νερό και απλώστε μια ενυδατική. Επαναλάβετε καθημερινά (μία με δύο φορές τη μέρα) μέχρι να εξαφανιστούν. Αυτό μπορεί να εφαρμοστεί σε οποιαδήποτε περιοχή, όπου υπάρχουν σπυράκια. Να αποφεύγεται η επαφή με τα μάτια. Τέλος, μην το τοποθετήσετε κοντά στη μύτη.

Ήδη από την πρώτη μέρα θα δείτε κάποια βελτίωση.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Άμα έχετε αλλεργία στην ασπιρίνη, μην το επιχειρήσετε. 
Προτού το εφαρμόσετε, απλώστε μια μικρή ποσότητα στο χέρι σας. Άμα σας ερεθίσει αφήστε το.

Εσείς το ξέρατε αυτό το...''μυστικό'';;
Το έχετε εφαρμόσει;

Ελπίζω να βοήθησα έστω και λίγο με αυτό το post.

Φιλιά πολλά,
Effie
xxx

You Might Also Like

19 σχόλια

  1. Πολυ ωραια συμβουλη.. ευχαριστουμε :-) εχει αποτελεσμα και στις κοκκινιλες απο σπυρακια??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ;) αμέ! τις ηρεμεί αρκετά. Στο ''πειραματόζωό μου'', την αδερφή μου, κάλμαραν τα σπυράκια σε μεγάλο βαθμό και περιορίστηκαν σημαντικά οι κοκκινίλες ;)

      Διαγραφή
  2. Ευχαριστούμε για το tip!!!!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ χρήσιμη συμβουλή! Με την εφαρμογή ασπιρίνης για κάποιες μέρες τα σπυράκια φεύγουν πλήρως ή απλά ηρεμούν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέχρι στιγμής στης αδερφής μου το μέτωπο έχουν ηρεμήσει. Η περίπτωσή της όμως ήταν κάπως δραματική, οπότε μπορώ να πω πως η ασπιρίνη βοήθησε όσο δεν πάει. Το αγόρι μου που το εφάρμοσε τοπικά του εξαφανίστηκαν!!! :) Η ασπιρίνη πάντως κυρίως μειώνει το πρήξιμο που προκαλεί ένα σπυράκι αλλά και τις κοκκινίλες :)

      Διαγραφή
  4. Δεν είχα ξανακούσει για τη χρήση αυτή της ασπιρίνης αλλά να σου πω δεν είναι κακό!!!

    Θα το θυμάμαι την επόμενη φορά!

    Εγώ συνήθως χρησιμοποιώ betadine και ξεραίνεται αρκετά γρήγορα μπορώ να πω!

    Thanks 4 the info!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν γνώριζα για το betadine!!! Προφανώς και θα το βάζεις σε ένα pom pon και θα το ταμπονάρεις. Χμμ.. Ευχαριστώ για τη ''συμβουλή'' .. Με την πρώτη ευκαιρία θα το δοκιμάσω! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  5. την κανω 1 φορα τη βδομαδα κα εχω δει μεγαλαη βελτιωση...αραγε αυτη η μασκα μπορει να γινει και με αλλα χαπια πχ.ντεπον? ξερεις??
    ριξε μια ματια και στο μπλογκ μου αν θες..ειμαι καινουρια...xxxx
    http://mybeautymap.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φυσικά και μπορεί να γίνει, μιας και το depon περιέχει μέσα του ακετυλοσαλικιλικό οξύ, δηλαδή ασπιρίνη. Απλά η ασπιρίνη είναι πιο δραστική ;) εννοείται! τα λέμε και στο blog σου! φιλιά :*

      Διαγραφή
    2. εφάκι μου, το ντεπόν δεν περιέχει καθόλου ακετυλοσαλικυλικό οξύ, περιέχει παρακεταμόλη και είναι ένα κοινό αναλγητικό.
      για να έχουμε τις ευεργετικές ιδιότητες που εύστοχα αναφέρεις παραπάνω, χρησιμοποιούμε όχι ντεπόν παρά μόνο την ασπιρίνη, αλλά λιγότερα χάπια, 1-2 αρκούν, και ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ μακριά από τα μάτια.. ;-)
      καλή συνέχεια στο υπέροχο blog σου!! φιλάκιααα!!! <3

      Διαγραφή
    3. to depon , nai periexei paraketamolh ,pou exei analghtikh k antipuretikh drash h opoia einai paromoia m auths tou aketulosalikuliko oksu :)

      Διαγραφή
  6. Φοβερη συμβουλη Εφη!!! Και εμενα με εχει βοηθησει !!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εχω βγαλει ενα μεγαλο εσωτερικο σπυρι στο μετωπο και ενα στα πλαγια της μυτης..βεβαια δεν ηταν τοσο πρησμενα αλλα πηγα να τα σπασω και γιναν χειροτερα..πιο μεγαλα και πιο κοκκινα..μπορω καπως να τα ξεπρησω και να τα ξεκοκκινισω????!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποτέ ποτέ δεν σπάμε σπυράκια γιατί μένουν σημάδια στο πρόσωπό μας! εγώ όταν έχω ενεργά σπυράκια κάνω διάφορα, ανάλογα με το τι έχω εύκαιρο εκείνη τη στιγμή! Ας πούμε τώρα χρησιμοποιώ έναν αφρό καθαρισμού της frezyderm από τη μαύρη σειρά που είναι για ακνεϊκές (με σπυράκια) επιδερμίδες. Κάποια εποχή χρησιμοποιούσα σαπούνι θείου (μια λύση που χρησιμοποιούσαν παλιά όταν δεν είχαν ακόμα βγει όλα αυτά τα προϊόντα). Κάποιοι χρησιμοποιούν το διάλυμα πρόπολης της apivita και ξεραίνει τα σπυράκια (πολύ καλή λύση!!). ;)

      Διαγραφή
  8. Είχα ενα σπυράκι το οποίο το εσκασα και έκανε πληγή στο μέτωπο πως να το αντιμετοπισω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images