Το δικό μου ''Liebster Award''

Hello sweeties, πως είστε σήμερα; Εγώ γυρίζοντας από το καθημερινό μου μπάνιο, ναι είμαι από τις τυχερές βλέπετε, πληροφορήθηκα πως απέκ...

Hello sweeties, πως είστε σήμερα;
Εγώ γυρίζοντας από το καθημερινό μου μπάνιο, ναι είμαι από τις τυχερές βλέπετε, πληροφορήθηκα πως απέκτησα βραβειάκι :D Ανυπομονούσα, αφού είναι το πρώτο μου.
Ας σας πω όμως δύο λόγια γι' αυτό, μιας και υπάρχουν ορισμένοι κανόνες, τους οποίους και πρέπει να τηρήσω.


Και ποιοι είναι αυτοί; 
Για πάμε να τους πάρουμε με τη σειρά ;)

  1. Πρέπει να αναφέρεις αυτόν που σου χάρισε το βραβείο και να τον ευχαριστήσεις.
  2. Πρέπει να απαντήσεις στις ερωτήσεις που θα σου δωθούν.
  3. Πρέπει να βραβεύσεις άλλα blogs.
  4. Πρέπει να ακολουθήσεις τα blogs που βράβευσες.


Κατ' αρχάς, λοιπόν, να ευχαριστήσω πολύ πολύ τη Φαίη, αλλά και τη Χριστίνα που μου έδωσαν την ευκαιρία και εμένα να γράψω αυτό το άρθρο. Ευχαριστώ λοιπόν ''to make-up MOU''  (πατήστε εδώ για να μεταφερθείτε στο blog της) και το ''Beauty Swings'' (πατήστε ΕΔΩ). Ευχαριστώ κορίτσια :*

Ώρα να δούμε τις απαντήσεις μου στις παρακάτω ερωτησούλες:
  1. Το αγαπημένο μου φαγητό: Κοτομπουκίτσες με πατάτες τηγανιτές (στο φούρνο βεβαίως βεβαίως οι κοτομπουκιές, για να λέμε ότι κάνουμε και υγιεινή διατροφή).
  2.  Δεν μου αρέσει στους ανθρώπους: Το να τους ωφελείς, να τους βοηθάς, να κάνεις ό,τι μπορείς γι' αυτούς και στο τέλος να σου γυρίζουν την πλάτη και να σε σχολιάζουν με τον χειρότερο τρόπο.
  3. Μου αρέσει οι άνθρωποι, με τους οποίους κάνω παρέα: Να έχουν πηγμή, νεύρο, πώς το λένε. Να έχουν την δική τους άποψη. Ισχυρές προσωπικότητες ντε.
  4. Με ηρεμεί: Η βροχή. Και εγώ να κάθομαι στο μπαλκόνι μου και να πίνω ζεστή σοκολάτα ( άμα είναι χειμώνας)!
  5. Αγαπώ πολύ: Την οικογένειά μου και όσους ανθρώπους ενδιαφέρονται πραγματικά για μένα.
  6. Με νευριάζει: Όταν, ενώ έχω διαβάσει για την εξεταστική μου μέχρι τελικής πτώσεως, άτομα που δεν ξέρουν καν που πέφτει η σχολή, παίρνουν τον ίδιο βαθμό με μένα μέσω της αντιγραφής. 
  7. Δε θα αποχωριζόμουν ποτέ (αντικείμενο): Το κινητό μου. Μέσω αυτού μπορώ να επικοινωνώ και να στέλνω μηνύματα. Ό,τι καλύτερο έχουν εφεύρει.
  8. Όταν ήμουν μικρή χάζευα συστηματικό αφίσες: Της Thalias και του Fernando Colunga (σωστά δεν το γράφω; ). Ναιιι. Η μία έπαιζε στη Μαριμάρ, τη Μαρία της γειτοννιάς και όλα αυτά τα μεξικάνικα. Ο άλλος ήταν πάντα σύζηγός της. Τέλειο ζευγάρι ε; 


Αυτά από μένα. Σειρά μου να βραβεύσω κάποια blogs:

Καλό υπόλοιπο της ημέρας σας και περιμένω να δω και τις δικές σας απαντήσεις κορίτσια!
Φιλιά,
Effie
xxx

You Might Also Like

10 σχόλια

  1. Ευχαριστώ πολύ! Θα το κάνω όσο πιο γρήγορα γίνεται! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για το βραβείο :)
    Πολύ όμορφες οι απαντήσεις σου..

    Alexandra by http://beautydiarybyalexandra.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο θα το κάνω άμεσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images