Mascaras collection!

Hello beauties, τι μου κάνετε;; Εγώ περνώ ένα όμορφο πρωϊνό με μια φίλη εδώ στο σπίτι της και μας ήρθε η ιδέα να συγκεντρώσουμε τις μάσκ...

Hello beauties, τι μου κάνετε;;
Εγώ περνώ ένα όμορφο πρωϊνό με μια φίλη εδώ στο σπίτι της και μας ήρθε η ιδέα να συγκεντρώσουμε τις μάσκαρες που έχουμε και να σας μιλήσω για κάθε μία από αυτές :)
Μη χάνουμε όμως καιρό. Ας ξεκινήσουμε!!

Ιδού!





  • Η πρώτη αριστερά πάνω είναι της L'Oréal, η γνωστή σε όλες μας ''false lash wings''. Τη μάσκαρα αυτή την είδα πρώτη φορά στην παρουσίαση του Δημήτρη Γιαννέτου στο mega και το ενδεχόμενο να γίνουν οι βλεφαρίδες μου σαν φτερά πεταλούδας με δελέασε αρκετά.
    Η τιμή της είναι αρκετά καλή, μόλις 11 ευρώ, αν θυμάμαι καλά, οπότε δεν έχανα κάτι να την αγόραζα. Στη φωτογραφία σας δείχνω αναλυτικά το βουρτσάκι αλλά και το πώς έγιναν οι βλεφαρίδες μου μετά τη χρήση μίας μόνο στρώσης. Θεωρώ πως είναι μια πολύ καλή μάσκαρα. Μπορεί να έχω μεγάλες βλεφαρίδες, γενικά, αλλά τις διαχωρίζει, δεν κάνει κόμπους και δίνει μήκος. Όγκο δεν μπορώ να πω πως δίνει αρκετό αλλά με ικανοποίησε, πράγμα περίεργο, αφού πάντα αναζητώ τον όγκο! Το αποτέλεσμα όμως δεν είναι τέλειο; Εντάξει, δεν έγιναν οι βλεφαρίδες μου σαν ''πεταλούδα'' αλλά μη φανταστείτε ότι το περίμενα κιόλας.
  • Η δεύτερη από αριστερά, με την ασημί συσκευασία είναι μια μάσκαρα της Seventeen, την οποία εγώ έχω ήδη σε μαύρο αλλά και σε αδιάβροχη. Αυτή είναι μπλε και ομολογώ πως δεν ήξερα ότι υπήρχε σε μπλε. Thanks φιλενάδα! Τι να πρωτοπώ γι' αυτή τη μάσκαρα. Είναι
    και αυτή οικονομική, μόλις 11 ευρώ. Κατ'εμέ είναι μια μάσκαρα που δίνει όγκο στις βλεφαρίδες, τις διαχωρίζει τ-ε-λ-ε-ι-α και δουλεύοντάς τη μπορεί να δώσει και αρκετό μήκος. Η σύστασή της στην αδιάβροχη μάσκαρα μπορώ να πω πως δεν είναι τόσο καλή όσο στη μη αδιάβροχη. Μυρίζει διαφορετικά και μετατρέπεται σε μια μάσκαρα σαν όλες τις άλλες, δηλαδή τίποτα το ιδιαίτερο. Δεν παύει όμως να κάνει τη δουλειά της για όσες θέλουμε να φαινόμαστε λίγο περιποιημένες στην παραλία. Θα σας κάνω swatch στις βλεφαρίδες της Ελένης, σε μπλε απόχρωση. Να πούμε ότι δεν έχει μεγάλες βλεφαρίδες. Κοιτάξτε λοιπόν αποτέλεσμα!! Υ. Γ. γελούσε εκείνη τη στιγμή γι αυτό και το μάτι φαίνεται κάπως :Ρ


  • Η τρίτη μάσκαρα με την κόκκινη συσκευασία είναι μια μάσκαρα της Avon, η ''Super Sock''. Την είχα αγοράσει τα Χριστούγεννα, γι αυτό και είναι συλλεκτική έκδοση η συσκευασία. Τώρα τη βρίσκετε σε μαύρη συσκευασία. Η τιμή της είναι πολύ πιο καλή από τις
    παραπάνω, γύρω στα 7 με 8 ευρώ ( ανάλογα με τη μπροσούρα). Υπόσχεται όγκο στις βλεφαρίδες και τον δίνει. Ήμουν δύσπιστη στην αρχή αλλά δε με απογοήτευσε. Διαχωρίζει τις βλεφαρίδες μου, δίνοντάς του και όγκο αλλά και μήκος. Θα μπορούσα να τη χαρακτηρίσω μια μάσκαρα που μπορεί να φορεθεί πρωϊνές μέχρι απογευματινές ώρες και αυτό γιατί δεν έχει πολύ καλή απόδοση του μαύρου πάνω στο μάτι.
     








    • Για πάμε στην πρώτη από κάτω. Αναρωτιέστε τι είναι αυτό; Οι περισσότερες από εσάς την ξέρετε. Έχω μιλήσει γι' αυτή στο πρώτο μου post στο blog (ΕΔΩ). Είμαι απόλυτα ευχαριστημένη. Σε μαύρο χρώμα (7.90 ευρώ) είναι το απόλυτο βραδυνό outfit για τις βλεφαρίδες μου. Και τι δεν κάνει. Δίνει όγκο αλλά κυρίως μήκος. Τρομερή απόδωση χρώματος. Βέβαια χρειάζεται προσοχή γιατί βγάζει αρκετό προϊόν. Γι' αυτό και εγώ ακουμπώ το βουρτσάκι σε λίγο χαρτί να φύγει το περίσσιο χρώμα και μετά την
      εφαρμόζω στις βλεφαρίδες μου. Είναι η καλύτερη από όλες που σας έχω παρουσιάσει, για μένα. Το βουρτσάκι μπορεί να σας προβληματίσει λίγο αλλά εμένα με βόλεψε μονομιάς. Βρίσκεις τη σωστή κλίση και έτσι δίνεις ακόμα καλύτερο αποτέλεσμα στις βλεφαρίδες σου. Σας τη συνιστώ ανεπιφύλακτα. Νομίζω βλέπετε το αποτέλεσμα και μόνες σας.







    • Τέλος, πρόκειται για μια μάσκαρα, την οποία έχω πάρει σε δειγματάκι πριν καιρό αλλά μου αρέσει και τη χρησιμοποιώ, γι' αυτό και είπα να σας την παρουσιάσω. Είναι της Channel. Τιμή δε γνωρίζω να σας πω αλλά κάτι μου λέει πως είναι αρκετά ακριβή, οπότε αυτόματα δεν πρόκειται να την αγόραζα, γιατί δεν επενδύω τόσα για τις βλεφαρίδες μου,
      αφού μπορώ να ''βολευτώ'' με κάτι εξίσου καλό. Έχει καλό βουρτσάκι και το αποτέλεσμα είναι εξίσου καλό, αλλά όχι το καλύτερο, αν το συγκρίνω με τις παραπάνω. Ούτε αυτή δημιουργεί κόμπους και όπως παρατήρησε και η Ελένη, διαχωρίζει τις βλεφαρίδες μου καλύτερα από όλες. Δίνει και μήκος και όγκο στις βλεφαρίδες αλλά όχι στο μέγιστο βαθμό.













    • Αυτά από μας :)
      Εύχομαι να σας άρεσε το post!
      Εσάς ποια είναι η αγαπημένη σας μάσκαρα;

      Καλό μεσημέρι και να περνάτε ξέγνοιαστα :*

      xxx
      Effie

      You Might Also Like

      21 σχόλια

      1. Τέλειο ποστ!! Και πολύ χρήσιμο! Η αγαπημένη μου της artdeco, wonderlash αλλά τώρα χρησιμοποιώ της avon την extra lasting η οποία ομολογώ ότι με εξέπληξε :)
        rixnontas1matia.blogspot.gr

        ΑπάντησηΔιαγραφή
        Απαντήσεις
        1. δεν την έχω δοκιμάσει αυτή που λες :) δίνει όγκο ή μήκος?
          της avon είναι πολύ καλή ;)

          Διαγραφή
      2. Έχω δοκιμάσει και εγώ την false lash wings και δεν μου πολύ άρεσε το αποτέλεσμα που έδινε στις δικές μου βλεφαρίδες.Έχω και την Super Sock στην μαυρη συσκευασια την οποία την λατρεύω δινει μηκος ογκο διαχωρισμό τα πάντα

        ΑπάντησηΔιαγραφή
        Απαντήσεις
        1. χαίρομαι που βρίσκεις και εσύ χρήσιμη τη μάσκαρα της avon! πολλές κοπέλες αμφισβητούν τις μάσκαρες τόσο της avon αλλά και της oriflame (δεν έχει τύχει να χρησιμοποιήσω από αυτή την εταιρία ομολογώ) ενώ δεν πρέπει. Κάνουν εξίσου καλή δουλειά και είναι και οικονομικές ;)

          Διαγραφή
      3. πολυ χρησιμο ποστ! δεν τις εχω δοκιμασει αλλα φαινονται πολυ καλες!
        Έχεις πολυ ομορφα ματια!
        Φιλια :)

        ΑπάντησηΔιαγραφή
        Απαντήσεις
        1. χαχα.. σε ευχαριστώ πολύ :)
          Νομίζω πως το swatch που έκανα βοηθάει για να καταλάβετε τα αποτελέσματα της κάθε μίας :*

          Διαγραφή
      4. Πολύ όμορφο και άκρως ενημερωτικό ποστ. Θέλω πολύ να δοκιμάσω της Avon- κάτι μου λέει ότι θα με βολέψει και μένα!
        Φιλιά,
        Μαρία από http://beautylifebymaria.blogspot.gr/

        ΑπάντησηΔιαγραφή
        Απαντήσεις
        1. χαίρομαι που βοήθησα :) βοήθησε και η καλή κάμερα του κινητού της κολλητής!!! :D είναι τέλεια η μάσκαρα της avon . Νομίζω πως είναι η μάσκαρα που μου ταιριάζει! θα σε εντυπωσιάσει :)

          Διαγραφή
      5. Θα ήθελα να δοκιμάσω την νέα μάσκαρα της Avon, αλλά με τρομάζει το βουρτσάκι! Δεν μου αρέσει καθόλου έτσι όπως το βλέπω!

        ΑπάντησηΔιαγραφή
        Απαντήσεις
        1. χαχα.. δεν διαφέρει καθόλου από τις άλλες μάσκαρες! Με βόλεψε με την πρώτη εφαρμογή. Απλά δεν πρέπει να κάνεις άγαρμπες κινήσεις.. Θέλει σταθερό χέρι..;)

          Διαγραφή
      6. Η mascara απο Avon,ειναι οντως πολυ καλή( έχω κάνει και εγώ σχετικό review).Μου αρέσει πολυ το blog σου και γιαυτο σου χαρίζω ενα βραβειάκι

        http://pozasworld.blogspot.gr/2013/08/award-libster-blog.html

        ΑπάντησηΔιαγραφή
        Απαντήσεις
        1. σε ευχαριστώ πολύ πολύ :)με έχουν βραβεύσει και άλλη φορά γι αυτό θα ανανεώσω την δημοσίευση προσθέτοντας και το δικο σου όνομα!! Ευχαριστώ πολύ και παλι :*

          Διαγραφή
      7. wow! kale ti apotelesma h avon! kai den ths fainotan! thanks!

        ΑπάντησηΔιαγραφή
      8. θέλω πολύ να δοκιμάσω την μασκαρα της avon ! και να μαζεψω χρήματα για την channel!!!!!!!!!

        ΑπάντησηΔιαγραφή
        Απαντήσεις
        1. χαχα.. για την avon είναι κοντινός στόχος! να το κάνεις σίγουρα :)

          Διαγραφή
      9. Υπέροχο αποτέλεσμα, θεωρώ πως σου έδωσε η mascara της Avon..ναι αυτή με το περίεργο βουρτσάκι :P
        Ακόμα δεν μπορώ να το συνηθίσω..

        Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

        ΑπάντησηΔιαγραφή
        Απαντήσεις
        1. χαχα. είδες? πρέπει να βάλουν τις βλεφαρίδες μου για διαφήμιση :D χαχα ;Ρ.. υπομονή και όλα θα ρθουν! χαχα :D

          Διαγραφή
      10. Ποσο ωραιο ποστ και ποσο ωραιες βλεφαριδες εχεις!! <3
        Θελω να δοκιμασω της L'oreal την false lash wings! Μου αρεσε αρκετα το αποτελεσμα!
        Φιλια

        ΑπάντησηΔιαγραφή
        Απαντήσεις
        1. xaxa. ευχαριστώ πολύ πολύ :) ναιιι!! θεωρώ ότι δίνει πολύ καλό αποτέλεσμα ;)

          Διαγραφή
      11. Αγαπημένη μασκαρα έχω την L'Oreal Voluminous θα ήθελα να δοκιμάσω και την false lash wings!
        new follower

        http://womensstuff83.blogspot.gr/

        ΑπάντησηΔιαγραφή

      Από το Blogger.

      Αναγνώστες

      Flickr Images