Post με μυρωδιά... καλοκαιριού!

Hello beauties, που σας πετυχαίνω σήμερα;; Εγώ, αφού τελειώσω το post μου θα ετοιμαστώ για μπανάκι :) Κάθε μέρα είμαι στη θάλασσα (τυχ...

Hello beauties, που σας πετυχαίνω σήμερα;;
Εγώ, αφού τελειώσω το post μου θα ετοιμαστώ για μπανάκι :)
Κάθε μέρα είμαι στη θάλασσα (τυχερή ε;), βουτώ τσαλαβουτώ και κάνω και ηλιοθεραπεία :Ρ

Και ποιο είναι το ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ μου αντηλιακό; Αυτό που με βοηθά να αποκτήσω ένα ''τροπικό'' μαύρισμα; Φυσικά δε θα μπορούσε να ήταν άλλο από κάποιο αντηλιακό της Carroten!!!!


Που λέτε, ήθελα φέτος το καλοκαίρι να μαυρίσω και επειδή έχω ξαναχρησιμοποιήσει αντηλιακό σε μορφή gel, ήμουν σίγουρη ότι θα έκανε την καλύτερη δουλειά. Έτσι, χωρίς δεύτερη σκέψη επέλεξα το ''gel για έντονο εξωτικό μαύρισμα'' με δείκτη προστασίας 10 της Carroten. Με δελέασε η συσκευασία, αλλά και το γεγονός πως είχε ένα λουλουδάτο άρωμα. Τι πιο τέλειο από το να μυρίζει υπέροχα το αντηλιακό σου; 


Εδώ βλέπετε φωτογραφία που τράβηξα προτού το χρησιμοποιήσω αρκετά :)
Τώρα όμως που το έχω φτάσει μέχρι τη μέση μπορώ να σας πω την άποψή μου!!

Λίγα λόγια για το προϊόν
Ένα gel για έντονο μαύρισμα με spf 10. Ενδείκνυται για σκουρόχρωμες και ανθεκτικές στον ήλιο επιδερμίδες. Προφυλάσσει την επιδερμίδα από ηλιακά εγκαύματα και την πρόωρη γήρανση, χάρη στα φωτοσταθερά φίλτρα UVA/UVB που περιέχει. Έχει Exotic Oil Complex, που αποτελείται από brazil nut, argan καο maracuja oil και πολύτιμα εξωτικά λάδια, τα οποία φροντίζουν και ενυδατώνουν την επιδερμίδα, χαρίζοντας απίστευτη απαλότητα κα ελαστικότητα. Με λάδι καρότου και καρύδας αλλά και άρωμα εξωτικών λουλουδιών.

Η άποψή μου για το προϊόν.
Τι να πρωτοπώ. Με το που άπλωσα μια ικανοποιητική ποσότητα στο δέρμα μου, η καταπληκτική μυρωδιά έφτασε μέχρι και τη δίπλα ξαπλώστρα ;) Έχει, όπως βλέπετε και στη φωτογραφία, ένα σκούρο κόκκινο χρώμα, μπορντό, κεραμιδί, κάπως έτσι. Φανταστείτε να απλωθεί αυτό πάνω σας! Το σώμα αποκτά μια πιο σκούρα και λαμπερή όψη, χωρίς ακόμα βέβαια να έχετε μαυρίσει. Νομίζω πως είναι αδιάβροχο, αφού όταν αισθάνομαι πως ''καίγομαι'' από τον ήλιο και κάνω μια βουτιά στη θάλασσα για να δροσιστώ, δε φεύγει. Βγαίνω και συνεχίζω το μαύρισμά μου λες και μόλις έχω απλώσει το προϊόν. Η ενυδάτωση στο σώμα μου είναι απίστευτη. Να πω πως δεν έχω σκουρόχρωμη επιδερμίδα ούτε τόσο ανθεκτική στον ήλιο, όπως αναγράφεται πάνω στη συσκευασία, αλλά αφού έχετε εκτεθεί στον ήλιο μερικές μέρες με αντηλιακό με spf 30+ τότε μπορείτε να ξεκινήσετε το μαύρισμα με τη χρήση τέτοιων αντηλιακών, κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντα. Μέσα σε λιγότερο από μια εβδομάδα, καθώς δεν κάνω κάθε μέρα ηλιοθεραπεία, με τη χρήση του συγκεκριμένου αντηλιακού- gel, θεωρώ πως έχω μαυρίσει περισσότερο από κάθε άλλη φορά! Γι' αυτό κιόλας αποφάσισα να σας μιλήσω για το gel της Carroten.

 Κοστίζει μόλις 10 ευρώ, ικανοποιητική τιμή, ειδικά για τη δουλειά που κάνει. Σας το συντιστώ ανεπιφύλακτα. Μαυρίζετε σε λίγο χρονικό διάστημα, ιδανικό για όσες δεν προλάβατε να χαρείτε τις διακοπές σας λόγω υποχρεώσεων. 

Αυτά από εμένα :)
Εσείς ποιο αντηλιακό χρησιμοποιείτε;

Φιλιά πολλά!
Effie
xxx

You Might Also Like

10 σχόλια

  1. το χρησιμοποιούσα και εγώ παλιά αλλα μου άφηνε λεκέδες στα ρούχα :( πλέον χρησιμοποιώ απο την ιδια σειρά το λαδάκι!!!

    έχεις tag φιλια
    http://dorasbeautynews.blogspot.gr/2013/08/tag10-things-about-me.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ισχύει. αυτό ξέχασα να το γράψω. με συνεπήρε ο ενθουσιασμός του μαυρίσματος βλέπεις. Και καλά αν έχεις μαύρο μαγιό. Αν έχεις ανοιχτόχρωμο όπως εγώ ? γι αυτό και προσέχω. Το είδαααα!! θα το γράψω όσο πιο γρήγορα γίνεται. Ευχαριστώ πολύ :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο post..
    Θα το έχω στο νου μου..μπας και αποκτήσω μια φορά και εγώ ένα φυσιολογικό μαύρισμα!
    :)

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxa :D σου λέω έχω ενθουσιαστεί. δεν το περίμενα :*

      Διαγραφή
  3. Ωραιο ποστ!
    Εχω το λαδακι και απλα το αγαπαω! Μυριζει υπεροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πλέον έχω συνδιάσει το καλοκαίρι με την καρύδα :D

      Διαγραφή
  4. Λατρεύω τα αντηλιακα με αρωμα εξωτικων φρουτων και καρυδας!!Και αν και δεν μου αρεσει καθολου το μαυρισμα (ειμαι πολυ λευκη και καιγομαι)μου αρεσουν πολυ τα carroten για το υπεροχο αρωμα τους.Πολυ ομορφο ποστ!!!φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έι. ευχαριστώ πολύ :) και εγώ είμαι άσπρη, όχι όμως τόσο και καίγομαι εύκολα. Αλλά μετά από μια εβδομάδα προσοχής καταφέρνω και μαυρίζω :) :*

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images