Καθημερινότητα και μακιγιάζ!

Καλησπέρα όμορφα κορίτσια, τι κάνετε; Ο καιρός πολύ ζεστός σήμερα αλλά δεν με εμποδίζει να γράψω ένα ακόμα post. Σήμερα θα σας παρουσι...

Καλησπέρα όμορφα κορίτσια, τι κάνετε;
Ο καιρός πολύ ζεστός σήμερα αλλά δεν με εμποδίζει να γράψω ένα ακόμα post.
Σήμερα θα σας παρουσιάσω τα καλλυντικά που χρησιμοποιώ εδώ και δύο εβδομάδες, καθημερινά. 
Έχω εθιστεί σε αυτά, καθώς ο συνδυασμός τους πάνω στο πρόσωπό μου είναι εκπληκτικός. Γήινες αποχρώσεις και το αποτέλεσμα φυσικό. Το λατρεύω :)

Ίσως σας φαίνονται πολλά αλλά πιστέψτε με, δεν είναι. Πάμε να ξεκινήσουμε αναλυτικά:
Αρχικά θα σας μιλήσω για το make-up της Vichy. Είναι στην απόχρωση 25 (nude), οπότε και καταλαβαίνετε πως είναι αρκετά ανοιχτόχρωμο, ειδικά για τέτοια εποχή, που το μαύρισμα καλά κρατεί. Παρ' όλα αυτά το χρησιμοποιώ, σε πολύ μικρή ποσότητα σε συγκεκριμένα σημεία του προσώπου μου, εκεί δηλαδή όπου παρατηρώ κοκκινίλες ή κάποιες μικροατέλειες. Το θεωρώ ένα από τα καλύτερα foundation, μιας και δεν αφήνει καθόλου λιπαρή την ήδη λιπαρή επιδερμίδα μου. Τιμή δε θυμάμαι να σας πω, αλλά πιστεύω πως αξίζει να επενδύουμε σε ένα καλό fond te teint, βάση ολόκληρου του μακιγιάζ μας.
Αφού λοιπόν έχω απλώσει το make up μου, προχωρώ στην περιοχή των ματιών, όπου εφαρμόζω μια βάση για σκιές. Τι σημαίνει αυτό; Πολλές κοπέλες έχουν λιπαρά βλέφαρα, με αποτέλεσμα, αφού περάσει κάποια ώρα, η σκιά που έχουν βάλει στο μάτι τους ''σπάει'', το μολύβι διαγράφεται στο πάνω
βλέφαρο. Εγώ λοιπόν είμαι μία από αυτές. Δεν ήξερα τι να κάνω μέχρι που ανακάλυψα αυτό το οικονομικότατο μπουκαλάκι. Εφαρμόζω μια γραμμούλα στο καπάκι του κάθε ματιού και μια κάτω από τα μάτια. Ναι, σωστά καταλάβατε. Το χρησιμοποιώ και ως conciler. Δεν έχω μαύρους κύκλους γι' αυτό η κάποια μικρή κάλυψη που προσφέρει η βάση αυτή είναι ιδανική για το πρόσωπό μου. Η τιμή του μόλις στα 3 ευρώ από την Essence. Απλά το αγαπώ.




Τελειώνοντας και αυτό το βήμα, παίρνω τις αγαπημένες μου bronze πέρλες από την Avon, στη warm απόχρωση, με σκοπό να δώσω ένα bronze look στο πρόσωπό μου και να καλύψω τη λευκότητα του make up. Παίρνω το πινέλο για το ρουζ και ξεκινάω βυθίζοντάς το στις πέρλες. Στη συνέχεια το
περνάω στα μάγουλα, κάτω από τα μάτια, στο καπάκι του ματιού και λίγο στο μέτωπο. Και έτοιμη! Οι πέρλες κυκλοφορούν σε δύο αποχρώσεις, ανοιχτή και πιο σκούρα. Το χειμώνα θα επιλέξω σίγουρα τις πιο ανοιχτόχρωμες. Η τιμή τους ποικίλλει ανάλογα με τη μπροσούρα. Μπορείτε να τις βρείτε μέχρι και 10 ευρώ. Δεν τελειώνουν με τίποτα. Θετικό ε?
Σε αυτό το σημείο, παίρνω ένα μολύβι ματιών, εγώ προτιμώ είτε σε μαύρο είτε σε μπλε χρώμα και το περνάω κατά μήκος των ματιών μου. Έχω κολλήσει με της l'oreal paris νούμερο 147. Η αλήθεια είναι πως το έχω πολύ καιρό και δε γνωρίζω αν ακόμα κυκλοφορεί. Ουπς! Πάντως έχει τρομερή απόδοση και δε ξεβάφει στο πάνω βλέφαρο, λόγω φυσικά της βάσης.


Αφού περάσω και το μολύβι, ήρθε η ώρα να περάσω τη μάσκαρα. Επέλεξα μία της Essence που δίνει όγκο στις βλεφαρίδες μου. Κοστίζει μόνο 4 ευρώ. Και ενώ στην αρχή δεν την είχα σε εκτίμηση, καθώς νόμιζα ότι είναι μια απλή καθημερινή μάσκαρα, με ένα μικρό τρικ την έχω αγαπήσει. Και ποιο είναι αυτό; Μα φυσικά αυτό το μικρό εργαλείο που δίνει καμπύλη στις βλεφαρίδες. Ναι. Αυτό που βλέπετε στη φωτογραφία. Με ένα ευρώ από τα Jumbo έδωσα ζωή στις βλεφαρίδες μου αλλά και στις μάσκαρες που δε με ευχαριστούσαν.

Χτενίζω τα φρύδια μου με ένα βουρτσάκι, φοράω ένα λιπγκλος σε όποια απόχρωση επιθυμώ, ή και ένα γήινο κραγιονάκι και είμαι έτοιμη :) Στη φωτογραφία βλέπετε και το πινέλο μου για το ρουζ! 









Αυτά από μένα. 
 Ένα καθημερινό γρήγορο μακιγιάζ με πολύ πολύ αγαπημένα προϊόντα!
Εύχομαι να σας άρεσε και να σας έδωσε ιδέες.

Να έχετε ένα όμορφο απόγευμα και ένα ακόμα πιο όμορφο βράδυ :)

Φιλάκια πολλά, 
Effie
xxx

You Might Also Like

33 σχόλια

  1. Η βάση για τις σκιές έχω ακούσει ότι είναι χάλια! Ωραίο φαίνεται πάντως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. που το έχεις ακούσει αυτό;;; Πολλές κοπέλες έχουν μείνει ευχαριστημένες :)

      Διαγραφή
  2. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα από τα παραπάνω!!!!Αυτό που μου φάνηκε πιο ενδιαφέρον ειναι οι πέρλες απο Avon!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι πολύ πολύ καλές :) Βέβαια είναι λίγο ταλαιπωρία γιατί μερικές φορές μπαίνουν μέσα στο πινέλο και κάνω να για να τις βγάλω :Ρ Αλλά ντάξει.. χαχα

      Διαγραφή
  3. Την βάση απο την essence την πήρα και εγώ πρίν καμμία εβδομάδα αλλά δεν έχω αξιωθεί να την χρησιμοποιήσω ακόμα. Οι πέρλες απο την Avon είνα και δικες μου αγαπημένες. Το ψαλιδάκι για τις βλεφαρίδες το αγαπώ πιάνει ακόμα και τις πιο μικρές βλεφαρίδες τις γυρνά και μετά λίγη μάσκαρα και η βλεφαρίδα καγκέλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα!! κάγκελο :D είναι πολύ καλή η βάση. Την έχω κατα ευχαριστηθεί :) Όσο για τις πέρλες, με έχουν βγάλει ασπροπρόσωπη. Δεν το περίμενα :)

      Διαγραφή
  4. πολυ ωραιο ποστ.κ εγω καθημερινα αυτο κανω.περιποιημενη κ γρηγορα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα :) σε ευχαριστώ! έτσι! δε χρειάζονται πολλά τελικά :)

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφα όλα!!! Την βάση για σκιά την χρησιμοποιώ κι εγώ γιατί αντιμετωπίζω το ίδιο θέμα και μπορώ να πω ότι αν και η ποιότητα της σκιάς βοηθάει τα αποτελέσματα της είναι άκρως ικανοποιητικά!!! Επίσης θέλω να δοκιμάσω και το make up της vichy κ ελπίζω σύντομα!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω έχει κάπως τσιμπημένη τιμούλα αλλά άμα αντιμετωπίζεις θέμα με τη λιπαρότητα είναι αρκετά καλό ;) Μου την είχαν συστήσει και μένα!! φιλιά :*

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφο ποστ!
    Οι πέρλες φαίνονται πολύ ωραίες!

    Υ.Γ. Βλέπω έβαλες και ετικέτες! Μπράβο σου! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστώ ^^.. νιιιι!!!! δεν τα πολυκατάφερα με τις εικονίτσες αλλά το έκανα έτσι και μου αρέσει εξίσου :) Κάποια στιγμή θα ασχοληθώ και με την αλλαγή φόντου που είδα ότι δημοσίευσες στο blog σου :D .. λατρεύω τη στήλη σου αυτή. :) χιιχ!! :*

      Διαγραφή
  7. Είχα δοκιμάσει παλιότερα πέρλες από την avon και τις είχα λατρέψει! πολύ ωραίο ποστ φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είχα ακούσει άσχημα για τη βάση της essence αλλά με 3 ευρώ γιατί όχι;

    Πολύ απλό και ωραίο μακιγιάζ για κάθε μέρα και γρήγορο κιόλας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) αλήθεια;;; εγώ είμαι αρκετά ικανοποιημένη :) βέβαια οκ, δεν έχω ξαναδοκιμάσει βάση σκιάς γι αυτό δεν μπορω να το συγκρίνω :)

      Διαγραφή
  9. ενταξει το dermablend αξιζει τα λεφτα του επι 2...το αγαπω...τωρα που μου τελειωνει το foundation θα το ξαναπαρω..καταρχην ειναι και κονσιλεο και Make up μαζι...

    Vaso by mybeautymap.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το make up της Vichy το έχω χρησιμοποιήσει και γω στο παρελθόν και μου είχε αρέσει πάρα πολύ! Είμαι σε φάση δοκιμών γι αυτό χρησιμοποιώ και άλλα, αλλά σίγουρα θα το χρησιμοποιήσω ξανά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγώ θέλω να δοκιμάζω νέα και αυτό κάνω :) χιχ!! κάθε ένα που τελειώνει πάω στο επόμενο ;) :*

      Διαγραφή
  11. wraio blog thanks for visit mine!!
    nai tha tin vreis tin fousta vgainei kai se mayro kai se aspro kai kanei mono 12,95
    keep in touch
    with love Daphnia
    http://daphniaslife.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ πολύ :) πήγα και είδα αλλά εδώ στο κατσικοχώρι που είμαι δεν έχει :Ρ γαμώτοοο!!! ευχομαι όταν πάω Αθήνα να τη βρω :D

      Διαγραφή
  12. Πολύ όμορφα..Λίγα και απλά..
    Δεν χρειαζόμαστε πολλά πολλά για να είμαστε όμορφες <3
    Θέλω πολύ να δοκιμάσω αυτό το πολυσυζητημένο "I <3 stage" της Essence :)

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα.. ακριβώς :) δεν χάνεις τίποτα! 3 ευρώ κοστίζει. Ελάχιστα :) Να το δοκιμάσεις όταν ευκαιρήσεις :*

      Διαγραφή
  13. Τη βάση για σκιά της Essence την πήρα κι εγώ, αλλά ακόμα δεν έμεινα πολύ ευχαριστημένη <3
    Πέρνα μία βόλτα από το blog μου, σου έχω βραβειάκι :
    http://maquillage-bylila.blogspot.gr/2013/09/liebster-blog-my-second-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. το dermablend ειναι πολυ καλο σαν υφη,καλυπτικο αλλα θεωρω πως ειναι πολυ βαρυ για τους καλοκαιρινους μηνες,το χρησιμοποιω μονο χειμωνα.βαση σκιων παντα γιατι αναδεικνυει το χρωμα τους και τις καθιστα σταθερες στο ματι.αυτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να σου πω την αλήθεια, δεν φοράω make up. και αυτό γιατί δεν έχω καταφέρει ακόμα να βρω αυτό που με το που θα το βάλω δε θα φαίνεται σα μάσκα :Ρ Ευτυχώς το δέρμα μου δεν με προδίδει και δεν έχω πολλές ατέλειες, συνεπώς και βάζω ελάχιστο σε κάποια σημεία. :) Οπότε μπορεί να ισχύει αυτό που λες, αλλά δεν το έχω διαπιστώσει. χαα :*

      Διαγραφή
  15. πολύ ωραίες επιλογές! είσαι σίγουρη ότι δινουν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα!

    μολις ανακάλυψα το blog σου και μου αρέσει πολύ! Ελπίζω να σε δω και στο δικό μου! καλή συνέχεια!

    http://cuteandgirlydms.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα :) τέλεια! ΘΑ τα λέμε και από το δικό σου. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  16. Σήμερα βρήκα το blog σου και είναι πολύ ωραίο!!!! Πολύ ωραία προιόντα για ένα όντως φυσικό μακιγιάζ! Και εγώ εξάλλου αυτό αγαπώ! Τη βάση της essence όταν μπορέσω είμαι βέβαιη ότι θα την δοκιμάσω! Έχω ακούσει πολλά!
    Αν θέλεις πέρνα και από το δικό μου blog και αν σου αρέσει μπορείς να κάνεις και follow! :)
    Φιλιά Μπέτυ http://mintfloraldiary.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ πολύ :) να την δοκιμάσεις, εμένα με έχει βολέψει όσο δεν πάει! :) Έγινε! Φιλιά :)

      Διαγραφή
  17. thanks a lot gia to glyko sou comment
    sto blog mou nice blog
    keep in touch
    xxx
    http://daphniaslife.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το bronzer της avon το χρησιμοποιούσα όλο το καλοκαίρι και το κατευχαριστήθηκα:)
    πέρνα από το blog μου...σου έχω βραβειάκι :)
    http://confessions-of-an-everydaygirl.blogspot.gr/2013/09/my-2in1-liebster-blog-awards.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images