Καθαρισμός προσώπου..μια οικονομική επιλογή!

Καλησπέρα όμορφες, τι κάνετε;;; Εγώ είμαι εδώ για να σας γράψω, γι' αυτό που σας έχω υποσχεθεί από το πρωί :) Και αυτό δεν είναι ...

Καλησπέρα όμορφες, τι κάνετε;;;
Εγώ είμαι εδώ για να σας γράψω, γι' αυτό που σας έχω υποσχεθεί από το πρωί :)
Και αυτό δεν είναι άλλο από το αναζωογονητικό gel καθαρισμού της Garnier!

Που λέτε, το είχα αγοράσει σε μια στιγμή απελπισίας, όταν μου είχε τελειώσει το σαπουνάκι καθαρισμού για το πρόσωπό μου. Δεν είχα να δώσω εκείνη τη στιγμή κάπου στς 13 ευρώ για La Roche Posay (θα σας μιλήσω κάποια στιγμή γι' αυτό το θαύμα!) και είπα να δοκιμάσω το οικονομικό gel καθαρισμού της Garnier για ''λιπαρές επιδερμίδες με τάση για ατέλειες''. Τιμή δε θυμάμαι αλλά κάπου στα 5 ευρώ νομίζω. Συμπληρώστε με από κάτω στα σχόλια, όποια ξέρει ;) 

 Στην αρχή ήμουν δύσπιστη, γιατί πίστευα πως τίποτε δε θα μπορούσε να συγκριθεί με τη La Roche. Μάλιστα, κοίταξα να το ''πασάρω'' στην αδερφή μου, παρουσιάζοντάς το ως καλό, για να πάρω κάποιο άλλο. :Ρ Αποφάσισα όμως να δώσω μια ευκαιρία. Δεν είχα κάτι να χάσω, σωστά;
Κορίτσια το αγάπησα! Δεν το περίμενα. Πάμε να δούμε όμως τι υπόσχεται ως προϊόν:
  • Μειώνει ορατά τις ατέλειες.
  • Ξυπνάει και τονώνει την επιδερμίδα.
Η αφρώδης σύνθεσή του με σαλικυλικό οξύ απομακρύνει τους ρύπους, καθαρίζει σε βάθος και συσφίγγει τους πόρους, βοηθώντας στην προστασία της επιδερμίδας από την εμφάνιση ατελειών. Είναι εμπλουτισμένο με εκχύλισμα από γκρέιπφρουτ, ρόδι και παράγωγο βιταμίνης C, επιλεγμένα για την ιδιότητά τους να καθαρίζουν σε βάθος την επιδερμίδα. Τέλος, το δροσερό του άρωμα, χαρίζει μια φρουτώδη αίσθηση.

Εδώ όμως, επιβάλλεται να σας εξηγήσω το λόγο που έχει γίνει αχώριστος φίλος μου. ;)
Γενικά, η επιδερμίδα μου είναι λιπαρή, κυρίως στη ζώνη Τ. Πόρους δεν μπορώ να πω ότι έχω, ή όταν εμφανίζονται, κάνω κάποιο scrub προσώπου και έτσι φεύγουν. Το συγκεκριμένο προϊόν μου έχει περιορίσει τη λιπαρότητα στο μέγιστο βαθμό. Μάλιστα, προχτές, που είχα κάποιους πόρους στη μύτη, αντί να κάνω scrub, χρησιμοποίησα ένα μικρό βουρτσάκι από τα Jumbo που κόστισε μόλις 1 ή 2 ευρώ ( ούτε αυτό θυμάμαι :Ρ ), το οποίο βλέπετε στην από κάτω εικόνα, κάνοντας κυκλικές κινήσεις. Έτσι, έκανα καθαρισμό δύο σε ένα. Συν του ότι έβαλα τη μισή ποσότητα απ' ότι βάζω συνήθως και ο αφρός που δημιουργήθηκε ήταν ο διπλάσιος (wow!). Προσωπική μου άποψη είναι ότι το προϊόν θα είναι σίγουρα τέλειο για το χειμώνα. Φανταστείτε πως το καλοκαίρι, που το πρόσωπο γίνεται έτσι και αλλιώς πιο λιπαρό, είχε μειωθεί αισθητά η λιπαρότητα. Τώρα που χειμωνιάζει, τα αποτελέσματα θα είναι θεαματικότερα!

Αν θα το ξαναγόραζα; Προφανώς και ναι. Οικονομικότατη επιλογή με πολύ καλό αποτέλεσμα!!!

Αυτά από εμένα!
Εσάς ποια είναι η άποψή σας;
Πολλές κοπέλες πρέπει να το έχετε δοκιμάσει, καθώς φιγουράρει στα ράφια των σούπερ μάρκετ!

Να έχετε ένα όμορφο βράδυ,
φιλιά,
Effie
xxx

You Might Also Like

23 σχόλια

  1. Θα το δοκιμάσω!! Πολλά προϊόντα της Garnier είναι καλά & οικονομικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ισχύει ;) άμα έχεις λιπαρή επιδερμίδα, αξίζει ;)

      Διαγραφή
  2. Το βουρτσάκι το έχω κ εγώ απο το Πάσχα περίπου κ δεν χορταίνω να το χρησιμοποιώ! Είναι οτι πιο τέλειο έχω δοκιμάσει!! :)
    Και το καθαριστικό της Garnier θέλω να το δοκιμάσω κάποια στιγμή! Φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxa.. με 1 ευρώ κάνουμε τη δουλειά μας :) Πρέπει :*

      Διαγραφή
  3. τελειο ειναι...το εχω πολυ καιρο το χρησιμοποιω πρωι βραδυ και δεν εχει κατεβει ουτε μεχρι τη μεση...πολυ ωραια τα νεα προϊοντα της garnier..

    Vaso by mybeautymap

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ισχύει! από σαμπουάν μέχρι καθαρισμοί προσώπου :) Όμορφα και οικονομικά :*

      Διαγραφή
  4. Τελειο φαινεται, εγω σκεφτομουν να παρω το αλλο το πορτοκαλι που ειναι παρομοιο με αυτο, τωρα εχω το ιδιο αλλα το πρασινο και ειναι οντως πολυ καλο! Πολυ ωραια αναρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ πολύ :) πρέπει να ναι όντως καλό! εσύ θα λες τον αφρό ;) δεν τον έχω δοκιμάσει αλλά έχω ακούσει πολύ καλά λόγια εξίσου!!!!:)

      Διαγραφή
  5. Πρεπει να το δοκιμάσω οπωσδήποτε!Αλλά μόλις παρήγγειλα νέο μπουκάλι bioderma!μόλις μου τελειώσει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ήθελα να το αγοράσω αλλά τελικά αγόρασα το scrub της ίδιας σειράς που μυρίζει και ακριβώς ίδια!! Είμαι αρκετά ευχαριστημένη! το χρησιμοποιώ στο ντους με ένα γαντάκι για απολέπιση και κάνει δουλειά!! :)
    http://mintfloraldiary.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. wow! δεν γνώριζα γι' αυτή την ύπαρξη! Γιαααα να θυμηθώ να του ρίξω μια ματιά όταν πάω στο σούπερ μάρκετ ;) χαχα!

      Διαγραφή
  7. Δεν το εχω δοκιμασει το προιον αλλα η παρουσιαση σου με δελεασε :P Σ ευχαριστω για τν επισκεψη σου στο blog μου. Ειμαι η νεα σου follower!! φλκια!!!

    http://dreamstylesplash.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχω κι εγώ το αντίστοιχο scrub! Μάλλον είναι καλή γενικά αυτή η σειρά της Garnier! Πολύ ωραίο το blog σου σε ακολουθώ κι εγώ!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, μόλις έμαθα για την ύπαρξη του περιβόητου scrub! ^_^.. τέλεια! θα τα λέμε και από δω λοιπόν :*

      Διαγραφή
  9. ααα τι όμορφο blog είναι αυτό πολύ μου αρέσει!!!
    Σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιο στο blog
    keep in touch
    http://daphniaslife.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Molis anakalipsa to blog sou kai to xazeuw,kaneis poli kali douleia!simfwnw apolita einai ena poli kalo proion kai mporei na sigkrithei akoma kai me farmakeutika gel katharismou..tha sou proteina kai apo tin idia seira to scrub katharismou gia kathimerini xrisi pou einai akoma pio wraio!!filakiaaaa :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια <3 ναι;; δεν το είχα στα υπόψιν. με την πρώτη ευκαιρία θα το πάρω γιατί χρειάζομαι ένα scrub τώρα που το σκέφτομαι :Ρ :*

      Διαγραφή
  11. Και η σειρά Purete Thermale από τη Vichy είναι πολύ καλή για καθαρισμό προσώπου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images