Nivea και ματ αποτέλεσμα (?)

Πολλή πολλή καλησπέρα σε όλα τα κορίτσια :) Τι προγραμματίζετε για το βραδάκι; Εγώ μάλλον μέσα, λόγω καιρού, αλλά με πολλή διάθεση για ν...

Πολλή πολλή καλησπέρα σε όλα τα κορίτσια :)
Τι προγραμματίζετε για το βραδάκι; Εγώ μάλλον μέσα, λόγω καιρού, αλλά με πολλή διάθεση για νέο post.
Πριν κάποιο καιρό, που λέτε, έκανα βόλτα στα Hondos της Ερμού και έπεσε μπροστά μου μια ενυδατική κρέμα προσώπου της ''NIVEA''.


Δεν μου έκανε κλικ με την πρώτη ματιά αλλά η κοπέλα που ήταν εκεί μου έδωσε μια μικρή ποσότητα να εφαρμόσω στο πρόσωπό μου και να κρίνω από μόνη μου το αποτέλεσμα. Ομολογώ πως αρχικά ενθουσιάστηκα, αφού η λιπαρή μυτούλα μετετράπη σε κανονικότατη, δίχως γυαλάδα. Να μη μιλήσω για το άρωμα της κρέμας. Απλά μοναδικό. Το ερωτεύτηκα, πως το λένε;
Εννοείται πως την αγόρασα. Η τιμή της φυσιολογική, κάπου στα 7 ευρώ αν θυμάμαι καλά.
Και που λέτε μπήκε αμέσως σε εφαρμογή.......


Λίγα λόγια για το προϊόν
Πρόκειται για μια κρέμα ημέρας με σκοπό να δώσει ματ αποτέλεσμα στις λιπαρές επιδερμίδες. Προσφέρει βαθιά ενυδάτωση, εμπλουτισμένη με Άλγη Ωκεανού και τεχνολογία Hydra Q. Υπόσχεται: α. Να μειώσει τη γυαλάδα και να αφήσει ματ όψη, χάρη στη σύνθεσή του που ελέγχει τη λιπαρότητα και β. Να δώσει βαθιά ενυδάτωση, χωρίς να φράξει τους πόρους.

Η άποψή μου
Για μια ακόμα φορά απογοητεύτηκα από κάποιο προϊόν. Δυστυχώς. Η κρέμα ημέρας αυτή υπόσχεται ματ όψη στην επιδερμίδα μου και κάνει το ΑΝΤΙΘΕΤΟ. Η γυαλάδα είναι ακόμα περισσότερη. Άμα τα επίπεδα της λιπαρότητας παρέμεναν σταθερά δε θα είχα κάποιο θέμα, αφού θα τη χρησιμοποιούσα ως ενυδατική και θα έκανα μια χαρά τη δουλειά μου, αλλά εδώ μιλάμε για λιπαρότητα και με καταλαβαίνετε όσες έχετε λιπαρότητα, ειδικά στη ζώνη Τ. Θα μου πείτε, δε σημαίνει πως επειδή δυσαρέστησε εμένα, θα συμβεί και σε όποια από εσάς τη χρησιμοποιεί ήδη ή θα την αγοράσει στο μέλλον. Ναι, αλλά και μια φίλη μου που αγόρασε την ίδια είχε εξίσου τις ίδιες εντυπώσεις με εμένα. Τη δοκίμασα και στο αγόρι μου που έχει μικτή επιδερμίδα και μετά από κάποιες ώρες είχε γίνει λιπαρή στη ζώνη Τ (αχ αυτά τα αγόρια τι τραβάνε :Ρ). 

Αλήθεια, την έχει χρησιμοποιήσει κάποια από εσάς;
Θα με ενδιέφερε πολύ να ακούσω κάποια αντίθετη γνώμη από τη δική μου και να διαψευτώ :)

Να περνάτε όμορφα,
Effie,
xxx 

You Might Also Like

22 σχόλια

  1. Συμφωνώ απόλυτα! και είναι και λίγο πιο πυκνή σε υφή για μένα! την φοράω σαν ενυδατική το βράδυ πλέον! απογοητευτική! :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ αυτο το λιπαρο μας δερμα..δεν ξερω γιατι αλλα μ αρεσουν τετοιου ειδους reviews. Να βλεπουμε και προιοντα που δεν δουλευουν για καποιες ωστε να το ξανασκεφτουμε οταν βρεθουν μπροστα μας :-)
    ellakibeauty.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα. Χαίρομαι που σου αρέσουν ;) Έτσι γνωρίζουμε καλύτερα κάποια πράγματα και συγκρίνουμε γνώμες :*

      Διαγραφή
  3. Εγώ την χρησιμοποιώ και θεωρώ ότι είναι μια καλή κρέμα για την τιμή της!
    Κρίμα που δεν σε βόλεψε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου άρεσε δηλαδή; Ευτυχώς που ευχαρίστησε και κάποιες κοπέλες :)

      Διαγραφή
    2. Ναι, μου άρεσε! Μπορείς να δεις και το review μου:http://diary-of-a-beauty-addict.blogspot.gr/2013/06/nivea-aqua-effect-mattifying-day-care.html

      Διαγραφή
  4. Κρίμα ... Δεν την έχω δοκιμάσει αλλά επειδή υποφέρω από την λιπαρότητα στο πρόσωπο μου σε καταλαβαίνω απόλυτα!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :/ τι να σου πω. βεβαια, τώρα που το σκέφτομαι, θα την αφήσω στην άκρη και θα τη δοκιμάσω όταν χειμωνιάσει λίγο. Ίσως τότε να κάνει δουλειά. Ο ήλιος προσδίδει ήδη λιπαρότητα στο δέρμα οπότε και μια κρέμα δεν μπορεί να κάνει και πολλά!!!

      Διαγραφή
  5. Δεν την έχω χρησιμοποιήσει αλλά γενικά δεν έχω ακούσει μια καλή κριτική για αυτό το προιόν...Υπέροχο ποστ όπως πάντα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολυ ενημερωτικο ποστ!! Σιγουρα...δε θα τη δοκιμασω!! Ευχαριστω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σου προκάλεσε τέτοια λιπαρότητα;
    Κρίμα..
    Δεν την έχω δοκιμάσει, αλλά δεν νομίζω πως θα το κάνω στο μέλλον..
    Ευχαριστούμε για το review <3

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να φανταστείς τη βάζω μόνο βράδυ, αλλά και πάλι το πρωί ξυπνάω με γυαλάδα. απογοήτευση :/

      Διαγραφή
  8. Δεν την εχω δοκιμάσει αλλα και μόνο που λες οτι εμφανίζει λιπαρότητα δεν νομίζω οτι θα την δοκιμάσω!
    Εχω λιπαρό δέρμα οπότε δε θέλω κι άλλο! :p
    Πολυ ωραίο ποστ όπως και να χει!
    Φιλιά

    http://beautyswings.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα.. Ήταν κάπως fail! θέλω βέβαια να δω πως δρα το χειμώνα ;) Ευχαριστώ πολύ :* :*

      Διαγραφή
  9. Εγώ τη χρησιμοποίησα τη συγκεκριμένη για 1 μήνα όταν είχα λιπαρή επιδερμίδα και απογοητεύτηκα τρελά! Ήταν απαίσια πραγματικά στο πρόσωπό μου!
    Τώρα όμως,που η επιδερμίδα μου έγινε από λιπαρή σε κάποια σημεία ξηρή(λόγω θεραπείας για ακμή), μου κάνει πολύ καλό, αλλά μόνο στα συγκεκριμένα σημεία! Οπότε δε θα την αγόραζα ξανα!
    Σε ευχαριστούμε για το πολύ κατατοπιστικό review σου! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια αλλά και για την απάντησή σου :) φιλια :*

      Διαγραφή
  10. moy aresei h myrodia ths , an kai lipari tin xrisimopoiusa prin ligo kero poy eixa kapoia shmia kshrotitas . :P an tha ksana emfaniza sigoyra tha apeythinomoun ksana se authn :D

    se akoloutho :D

    xxxxx
    Athina by http://beautyfairysbyathina.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραίο post!!Θα το δοκιμάσω!! :)

    Beautyholics2013
    http://beautyholics2013.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images