Bioten CC all in one!!!!

Καλησπέρα όμορφές μου! Έχω καιρό να κάνω την εμφάνισή μου στο χώρο του blogging, μα συγχωρέστε με γι' αυτό. Σήμερα όμως επέστρεψα με...

Καλησπέρα όμορφές μου!
Έχω καιρό να κάνω την εμφάνισή μου στο χώρο του blogging, μα συγχωρέστε με γι' αυτό. Σήμερα όμως επέστρεψα με ένα review, για ένα προϊόν που αγάπησα με την πρώτη στιγμή. Αναρωτιέστε ποιο είναι αυτό, ε; Για δείτε τη φωτογραφία...

Αχα. Είναι η νέα CC της Bioten, που φιγουράρει εδώ και κάποιες ημέρες στα σούπερ μάρκετ! Πω, πω πω. Από που να ξεκινήσω και τι να γράψω, προκειμένου να σας δώσω να καταλάβετε για τι πράγμα σας μιλώ. Ας σταματήσω όμως τις φλυαρίες και ας μπω στο ψητό ;)

Ας αρχίσω όμως με μία mini σύγκριση της bioten cc με τη cc της loreal! Όταν είχα αγοράσει της l'oreal τη CC νόμιζα ότι ήμουν ευχαριστημένη. Παρατηρούσα μεν το πρόσωπό μου να ''κιτρινίζει'' ορισμένες φορές, αλλά δεν καταλάβαινα γιατί. Νόμιζα ότι ήταν καλό το αποτέλεσμα. Μετά έκατσα και σκέφτηκα: Πώς γίνεται μια κρέμα από μωβ (ναι, τη μωβ cc είχα αγοράσει) να παίρνει το ακριβές χρώμα του προσώπου μου; Είναι μια genius cream; :Ρ Καταλαβαίνετε πιστεύω τι εννοώ και ίσως σας βάλω σε σκέψεις και σας για όλη αυτή την διαφήμιση γύρω από τις CC creams. Γι' αυτό το λόγο ήμουν και κάπως δύσπιστη, όταν χτύπησε την πόρτα μου η bioten με τη νέα της CC all in one. Σκέφτηκα ότι και αυτή θα χει κάποιο χρώμα (ροζ, πράσινο, λαχανί) και θα μεταλλάσεται πάνω στο πρόσωπό μου. Διαψεύστηκα απευθείας όμως, καθώς το χρώμα της ήταν ακριβώς όπως μια BB cream, δηλαδή καφετί!


Στις φωτογραφίες βλέπετε το ''υλικό'' αλλά και την κάλυψη που αφήνει. Προφανώς και η κάλυψη δεν είναι ισάξια ενός foundation αλλά αν θέλετε την προσωπική μου άποψη η εφαρμογή πάνω στο δέρμα είναι το κάτι άλλο! Με το που το απλώνω στο πρόσωπό μου είναι σα να χρησιμοποιώ την ενυδατική μου. Το δέρμα την δέχεται τόσο όμορφα. Μετά από λίγα δευτερόλεπτα, όπως και μια ενυδατική κρεμούλα, απορροφάται από το πρόσωπο και γίνεται μια πολύ καλή πρόταση για πρωί που δε θέλετε να φαίνεστε φουλ μακιγιαρισμένες. Η κάλυψή της είναι αρκετά καλή. Εγώ που έχω ένα δύο σπυράκια, απλώνοντας μια ελάχιστη διπλή στρώση καλύπτεται ικανοποιητικότατα. Μου αρέσει να τη χρησιμοποιώ και για τις βραδινές μου εξόδους, όσο περίεργο και αν ακούγεται. Φανταστείτε λοιπόν πόσο με ικανοποιεί τόσο η κάλυψη όσο και το αποτέλεσμα γενικότερα! Η τιμή της; Κάπου στα 7 ευρώ, από τις πιο οικονομικές cc και bb που κυκλοφορούν! Και κάτι ακόμα! Για όσες έχετε λιπαρό πρόσωπο, όπως και εγώ, η cc της bioten τα καταφέρνει πολύ καλά. Την φοράω από το πρωί μέχρι το βράδυ ( εδώ να πω ότι δεν αισθάνομαι λεπτό το πρόσωπό μου αφυδατωμένο ή λιπαρό με τόσες ώρες χρήσης και αυτό με χαροποίησε ιδιαίτερα. Είναι σα να μη φοράω τίποτα δηλαδή) και η λιπαρότητα του προσώπου μου είναι ελάχιστη. Βέβαια για να μη λέω και ψέματα φοράω από κάτω τύπου primer αλλά και πάλι. Ο συνδυασμός τους μοναδικός. Για το primer θα σας μιλήσω κάποια άλλη στιμή.. :)

Αυτά από εμένα. Εύχομαι να σας άρεσαν όσα είπα και να μου πείτε και εσείς τη δική σας άποψη, αν βέβαια έχετε δοκιμάσει το προϊόν αυτό. :)

 Επίσης να σας ενημερώσω ότι ξεκίνησα και εγώ την εμφάνισή μου στον κόσμο των youtubers, οπότε όσες έχετε κανάλι μπορείτε να γίνετε μέλος και να τα λέμε και από κει! Ιδού το πρώτο μου βιντεάκι!

Να περνάτε όμορφα και να χαμογελάτε!

Φιλιά πολλά,
Effie
xxx

You Might Also Like

16 σχόλια

  1. Πολύ ωραίο review..σκέφτομαι να την αγοράσω όταν τελειώσει η ενυδατική μου με χρώμα!!
    Φιλάκιαααα!Μας έλειψες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) γλυκούλα!!! και μένα μου λείψατεεε :* όταν την αγοράσεις γράψε μας και εσύ τη γνώμη σου. ανυπομονώ να δω πως φαίνεται και στα άλλα κορίτσια ;)

      Διαγραφή
  2. Είδα και το βιντεάκι!
    Η cc φαίνεται πολύ καλή μιας και έχω κι εγώ λιπαρή επιδερμίδα! Θα την κοιτάξω!
    Δείξε μας και το primer! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα το δείξω στα αγαπημένα του μήνα Οκτώβρη που θα κάνω :D είναι αρκετάαααα καλή!!! την έχω λατρέψει. τη χρησιμοποιώ κάθε μέρα και ΣΙΓΟΥΡΑ θα την αγοράσω ξανά!!!!

      Διαγραφή
  3. πολύ ωραίο review!!Μόλις πήρα την bb της garnier βέβαια,αλλά σίγουρα θα την δοκιμάσω μετά τα τόσα καλά που λες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώωω :) είναι πάαρα πολύ καλή. ξέχασα να πω επίσης και για τη μυρωδιά της. θα σε ταξιδέψει στο καλοκαίρι, τη θάλασσα.. Δεν περιγράφεται :D

      Διαγραφή
  4. σκεφτομουν παρω την Bb της Garnier Μιας και ακουσα οτι εχει καλη καλυψη...αυτη δεν νομιζω να εχει τοσο καλη καλυψη...αν τη βρω σε καμια προσφορα θα την παρω να τη δοκιμασω ομως γιατι λατρευω τα προϊοντα bioten..να υποθεσω οτι απο μυρωδια σκιζει εε?
    ειδα και το βιντεακι..τελικα καλα εκανα και δεν πηρα το foundation...δεν το λες ματ σε καμια περιπτωση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και η συγκεκριμένη έχει αρκετά καλή. δεν έχω δοκιμάσει βέβαια της garnier για να μπορώ να τις συγκρίνω ;) ξέχασα να πω για τη μυρωδιά? :ο :Ρ μυρίζει σούπερ όμως!! σαν πούδρα, σαν καλοκαίρι, κάτι ανάμεσα σε αυτά :D ισχύει για το foundation! με απογοήτευσε κατά τρόπον τινά :/

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραίο το review σου!
    Νομίζω θα την αγοράσω κι εγώ, αφού πλέον με βαραίνει πολύ η κάλυψη του foundation..
    Και αν υπάρχουν και 2-3 σπυράκια, πάει στο καλό, καλύπτονται με κονσίλερ χιχι
    Φιλάκια xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θέλω να τη δοκiμάσω και εγώ! Αφού σου κρατάει όλη μερα, είναι ότι ακριβώς χρειάζομαι!! :) Σου έχω και βραβειάκι! Δες! xx http://tell-a-beauty-story.blogspot.gr/2013/10/the-unpaixtable-blogger-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλη αρχη με τα βιντεακια σου!!
    Σε εχω βραβευσει στο blog μου! Θα χαρω πολυ να διαβασω τις απαντησεις σου!!

    http://dreamstylesplash.blogspot.gr/2013/10/the-unpaixtable-blogger-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εχεις και απο εμενα βραβειακι!! http://dorasbeautynews.blogspot.gr/2013/10/the-unpaixtable-blogger-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έχεις βραβειάκι αν θέλεις πέρασε από το blog μου να το παραλάβεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έχω τη medium όμως τώρα σκέφτομαι να αγοράσω και τη light. Εσύ ποια απόχρωση έχεις; Αν έχεις τη light, θα έλεγες ότι κιτρινίζει καθόλου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως και από τα μέρη του blog εσυ? :D χαχα! έχω τη light, και όμως :) όχι φυσικά! δεν κιτρινίζει. Στο δέρμα κάθεται τέλεια, στο δικό μου προσωπικά :) μόνο αυτή χρησιμοποιώ για πρωινό μακιγιάζ (και μέχρι πρόσφατα την έβαζα και το βράδυ )!!!!!

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images