Κοριτσάκια μου! Πριν λίγη ώρα ανέβασα το πρώτο φυσιολογικό βιντεάκι μου. χαχα :Ρ Αν σας φανώ λίγο bitch στην αρχή είναι γιατί ήμουν στ...

Κοριτσάκια μου!
Πριν λίγη ώρα ανέβασα το πρώτο φυσιολογικό βιντεάκι μου. χαχα :Ρ
Αν σας φανώ λίγο bitch στην αρχή είναι γιατί ήμουν στο πόδι από το πρωί και ήμουν λίγο στην τσίτα!
Δεν είμαι έτσι στην πραγματικότητα. Θα το παρατηρήσετε σε επόμενα βίντεο.
Όσες θέλετε σχολιάστε μου από κάτω στο βίντεο πως σας φάνηκε :)
Subscribe για να τα λέμε συχνότερα και από κει. 
Με την πρώτη ευκαιρία θα κάνω διαγωνισμό για το κανάλι μου. Για το καλωσόρισμα ντε ;)



Ο σύνδεσμος είναι ο ακόλουθος!



With love,
Effie
xxx

You Might Also Like

6 σχόλια

  1. Καλη αρχη!!!
    Οσο για το αν φαινεσαι bitch, μην ανησυχεις, εγω μετα απο ποσα βιντεο ακομα δεν ειμαι ανετη μπροστα στην καμερα και φαινομαι σαν να τα κανω τα βιντεο με το ζορι :P

    Παω αμεσως να δω το βιντεο σου και να σου κανω subscribe :)

    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καθολου bitch δεν εισαι.ισα ισα εισαι πολυ γλυκια και μια κουκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τελειο βιντεο Εφη μου , και συ μια κουκλιτσα!!! φιλια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images