Femme- Fatale.gr review!

Καλησπέρα και από μένα :) Πως μου είστε; Μετά από καιρό επιστρέφω με ένα δυναμικό post για κάποια προϊόντα που είχα την τύχη να δοκιμάσω...

Καλησπέρα και από μένα :)
Πως μου είστε; Μετά από καιρό επιστρέφω με ένα δυναμικό post για κάποια προϊόντα που είχα την τύχη να δοκιμάσω από το κατάστημα Femme- Fatale, άργησα όμως να σας πω γι' αυτά, προκειμένου να διαμορφώσω μια εμπεριστατωμένη άποψη!

Πάμε να ξεκινήσουμε..

  • Θα ξεκινήσω με το ever αγαπημένο προϊόν. ''Επανορθωτική μάσκα μαλλιών με κερατίνη''. Ενθουσιάστικα μόλις το είδα, αφού μόλις άνοιξα το καπάκι μύρισε όλο το σπίτι κάτι από αυτά τα αρώματα του κομμωτηρίου που σου θυμίζουν φρεσκάδα και υγεία. Την απλώνεις για 5 λεπτά στα μαλλιά σου μετά τη χρήση του σαμπουάν και ξεβγάζεις. Υπόσχεται ζωή στα κατεστραμμένα και ξηρά μαλλιά, επανορθώνοντας την τρίχα από μέσα. Δεν μένει όμως μόνο στην υπόσχεση. Τα μαλλιά όχι μόνο δείχνουν πιο ζωντανά μετά από την πρώτη κιόλας χρήση, αλλά είναι και ευκολοχτένιστα. Να μη μιλήσω για τη μυρωδιά, ακόμα και μετά το μπιστολάκι. Απ' ό,τι κατάλαβες την ερωτεύτηκα  και τη χρησιμοποιώ 2- 3 φορές την εβδομάδα. Η τιμή της 7.50 ευρώ τα 250 ml. Σούπερ τιμή για ένα τέτοιο αποτέλεσμα. ΥΓ: Ακόμα δεν έχει τελειώσει, μιας και χρειάζεσαι λίγη ποσότητα κάθε φορά.



  • Ώρα να μιλήσω για ακόμα ένα προϊόν για τα μαλλιά. Αυτό που βλέπετε κάτω στη φωτογραφία είναι ένα διφασικό σπρέυ για τα μαλλιά με κερατίνη. Τι είναι όμως και τι προσφέρει; Είναι μια μη ξεπλενόμενη μαλακτική για τα μαλλιά σχεδιασμένη να προστατεύει το χρώμα των μαλλιών, να ενυδατώνει την τρίχα και να δίνει νεύρο στις μπούκλες, για όσες έχουμε φυσικά. Όσον αφορά το χρώμα δεν μπορώ να ξέρω, καθώς δε βάφω τα μαλλιά μου. Την έχω χρησιμοποιήσει όμως μετά το μπάνιο, πριν το στέγνωμα, με σκοπό να την τεστάρω στις μπούκλες. Χμ. Άκουσε να δεις τι συμβαίνει τώρα. Βάζεις μερικές πατησιές προϊόντος από τη μέση και κάτω και ξεκινάς με τη φυσούνα να στεγνώνεις το μαλλί σε μεσσαία ταχύτητα. Στην αρχή ο όγκος είναι στα ουράνια και οι μπούκλες μου είναι τόσο καλοσχηματισμένες λες και έχω βάλει αφρό. Δεν είναι όμως αυτό το κοκαλωμένο του αφρού. Το προϊόν προσφέρει ένα φυσικό αποτέλεσμα. Ο όγκος όμως δε μένει για πάντα, αλλά η μπούκλα κάθεται. Να σου πω την αλήθεια έχω καιρό να το χρησιμοποιήσω, πάντως όταν το έβαζα ήμουν ικανοποιημένη. Τιμή; στα 9.50 ευρώ. Άμα ταιριάξει στο μαλλί σου συμφέρει πάρα πολύ. Δεν έχω χαλάσει ούτο το 1/5.


  • Αυτό είναι ένα προϊόν που στην αρχή με μπέρδεψε μπορώ να πω. Πρόκειται για ένα gel για λιπαρά δέρματα. Η μυρωδιά του, μόλις το ανοίγεις, είναι καθαρό οινόπνευμα, εμένα όμως δε με ενόχλησε καθόλου. Λέει ότι το εφαρμώζεις σαν ενυδατική στο πρόσωπό σου. Εδώ θα διαφωνίσω. Ναι μεν το πρόσωπό μου την απορροφούσε, μειώνοντας ταυτόχρονα την ορατότητα των πόρων αλλά και τη λιπαρότητα, όπως και υποσχόταν, μόνο που στα σημεία που είχα ξηρότητα το θέμα δεν έφτιαχνε. Δεν την άφησα όμως στην ησυχία της και τη δοκίμασα αλλιώς. Αφού βάλω την ενυδατική μου, την απλώνω στα σημεία που έχω λιπαρότητα (ζώνη Τ), προτού ξεκινήσω το μακιγιάζ μου. Λειτουργεί πάρα πολύ καλά ως primer και το καλύτερο; Χρειάζεσαι ελάχιστη ποσότητα κάθε φορά. Αποτέλεσμα; Τη χρησιμοποιώ 3 μήνες και βάλε και το προϊόν είναι ακόμα πάνω πάνω. Συνεπώς είναι μια πολύ καλή επένδυση των χρημάτων σου (τσιμπημένη τιμή στα 23 ευρώ). Ακριβούτσικο αλλά θα κρατήσει και ένα χρόνο μη σου πω ;)




  • Και τέλος άφησα ένα προϊόν που δε μου άρεσε καθόλου. Και γιατί δε μου άρεσε; Γιατί οι ανάγκες του δέρματός μου είναι διαφορετικές. Είναι ένα gel καθαρισμού για λιπαρές επιδερμίδες. Ωραία. Έχω λιπαρή επιδερμίδα. Όμως είναι ένα πολύ ήπιο gel. Αισθάνομαι πως δεν καθάριζε καλά την επιδερμίδα, εις βάθος που λένε. Αναγνωρίζω πως έχει εξαιρετική γεύση μπανάνα και πως θα ήταν ιδανική επιλογή για μια κοπέλα που έχει καθαρό πρόσωπο, δίχως σπυράκια και σμήγματα και θέλει να περιποιείται το προσωπάκι της. Αυτό δε μειώνει το προϊόν να ξέρεις, απλά το συγκεκριμενοποιεί σε μια ομάδα κοριτσιών. Η τιμή όχι και τόσο οικονομική για ένα gel καθαρισμού. Είναι στα δέκα ευρώ.


Αυτά είχα να σας πω εγώ. Θα σας αφήσω όμως και το link που οδηγεί στη σελίδα τους στο facebook. Έχουν και καταστήματα που μπορείτε να τα επισκεπτείτε, μιας και έχουν άλλα τόσα και ακόμα καλύτερα προϊόντα που θα ταιριάξουν στον τύπο της κάθε μίας ξεχωριστά. Το καλό για μένα είναι ότι πουλάει προϊόντα που δεν τα βρίσκεις στα σούπερ μάρκετ και δε φανταζόσουν καν ότι υπάρχουν. Προϊόντα κομμωτηρίου θα έλεγα (όσον αφορά τα μαλλιά) σε πολύ χαμηλές τιμες. Μπορείς βέβαια να βρεις και προϊόντα γνωστών εταιριών ε; :)

Να έχετε ένα υπέροχο βράδυ!

Φιλιά πολλά,
Effie
xxx


You Might Also Like

3 σχόλια

  1. Μα γιατί δεν ξέρω κανένα από αυτά τα προιόντα?????Νομίζω όμως ότι πρέπει να πάρω την κρέμα προσώπου για την λιπαρότητα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxa.. Είναι φυσιολογικό, μιας και δεν κυκλοφορούν σε σούπερ μάρκετ και hondos. Παρ' όλα αυτά πολλά από αυτά είναι αρκετά καλά και είμαι σίγουρη ότι θα υπάρχουν και άλλα πολλά καλύτερα ;)

      Διαγραφή
  2. η μασκα πρεπει να ειναι καλη!θα την βαλω στην wishlist μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images