Καθαρισμός προσώπου με L'oreal Paris!

Καλησπέρα στην όμορφη παρεούλα, την οποία έχω αφήσει εδώ και καιρό. Συγχωρέστε με γι' αυτό, αλλά δε διέθετα τόσο ελεύθερο χρόνο αυτό...

Καλησπέρα στην όμορφη παρεούλα, την οποία έχω αφήσει εδώ και καιρό.
Συγχωρέστε με γι' αυτό, αλλά δε διέθετα τόσο ελεύθερο χρόνο αυτό το εξάμηνο, λόγω πρακτικής άσκησης. Από μέσα Φλεβάρη θα' μαι εντελώς free και γι' αυτό θα ανεβεί και η συχνότητα δημοσιεύσεών μου εδώ στο blog αλλά και στο youtube :)

Ας αφήσουμε όμως αυτά και ας πάμε να μιλήσουμε για δύο πραγματάκια, τα οποία χρησιμοποιώ εδώ και κάποιο καιρό και είμαι απόλυτα ικανοποιημένη! Και ποια είναι αυτά; Δύο. Το gel καθαρισμού της L'OREAL PARIS και η ενυδατική κρεμούλα της αντίστοιχης σειράς...


Ας ξεκινήσω από το gel, μιας και με αυτό ξεκινάμε την περιποίηση του προσώπου μας ;)
Πρόκειται για ένα gel καθαρισμού που:
  • Αφήνει την επιδερμίδα τελείως καθαρή
  • Αφαιρεί όλους τους ρύπους
  • Αναζωογονεί την επιδερμίδα
  • Αφαιρεί το μακιγιάζ
  • Είναι ιδανικό για μικτές και λιπαρές επιδερμίδες

Αυτά λέει ότι υπόσχεται και εγώ σας διαβεβαιώνω ότι τα πραγματοποιεί και με το παραπάνω. Αφού πλύνω το πρόσωπό μου to αισθάνομαι καθαρό και έτοιμο να δεχτεί την κρεμούλα του, μιας και χωρίς κρεμούλα μπορώ να πω πως είναι ξηρό (καλό αυτό, γιατί φαίνεται πως είναι ιδανικό για λιπαρές επιδερμίδες, όπως η δικιά μου). Επίσης να επισημάνω πως λατρεύω τα σαπουνάκια που ταυτόχρονα ξεβγάζουν το μακιγιάζ μου. Δεν ξέρω για σας, αλλά με το απλό μου και ελαφρύ καθημερινό μακιγιάζ δε χρησιμοποιώ μαντιλάκια. Γι' αυτό και μου αρέσει το καθαριστικό προσώπου να βοηθάει σε αυτή τη δουλειά. Βέβαια δεν καθαρίζει εντελώς τη μάσκαρα, αλλά βοηθάει τόσο που μετά με ένα βαμβακάκι την αφαιρώ εντελώς. Οικονομική επιλογή (συγχωρέστε με δε θυμάμαι τιμή) και αυτό το διάστημα ο Βασιλόπουλος τα έχει σε προσφορά τα προϊόντα l'oreal, οπότε και μπορείτε να την αγοράσετε σε έκπτωση ;)

Και προχωρώ στην κρεμούλα που βλέπετε. Δεν ήταν η αρχική μου επιλογή. Εγώ ήθελα αυτή τη ροζ από τη νέα σειρά αλλά η κοπέλα στα hondos μου είπε πως ιδανική για λιπαρές- μικτές επιδερμίδες είναι η συγκεκριμένη. Έτσι λοιπόν την προτίμησα. Μου κόστισε γύρω στα 8 ευρώ αν θυμάμαι καλά ( όμως και αυτή έχει έκπτωση στα ΑΒ. Ακόμα να σηκωθείς από το pc; :Ρ). Πάμε να την δούμε πιο αναλυτικά...
Το βαζάκι μου θυμίζει αυτές τις wow κρέμες που παίρνουν οι μανάδες μας και οι γιαγιάδες μας που είναι κατά της αντιγύρανσης :Ρ Πολύ προσεγμένη συσκευασία με ένα μιιικρό μειονέκτημα, το οποίο αντιμετωπίζεται.
Αχα. Σωστά κατάλαβες. Δεν έχει αντλία ή κάτι το οποίο τέλος πάντων να μην έρχεται σε επαφή με τα χέρια μας και το περιβάλλον. Έτσι υπάρχει κίνδυνος αλλοίωσης και μεταφοράς μικροβίων. Παρ' όλα αυτά πήρα ένα ξυλάκι και με αυτό παίρνω από μέσα και το βάζω στο χέρι μου και μετά το απλώνω στο πρόσωπο. Έτσι, θεωρώ μειώνω το κίνδυνο δημιουργίας όσων είπα παραπάνω :) Η κρέμα αυτή υπόσχεται:
  • 8 ώρες ενυδάτωση--> περιέχει γλυκερίνη, για να συμβάλλει στην ενυδάτωση της επιδερμίδας για 8 ώρες.
  • Ματ επιδερμίδα--> Εμπλουτισμένη με ένα σύμπλεγμα κατά της γυαλάδας, που περιέχει Περλίτη, συμβάλλει στην απορρόφηση του ιδρώτα και του σμήγματος για ένα ματ αποτέλεσμα καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας.
  • Τέλειοι πόροι--> Εμπλουτισμένη με σαλικυλικό οξύ συμβάλλει στη διαδικασία της απολέπισης για μία πιο απαλή και λεία επιδερμίδα. Οι πόροι μικραίνουν, είναι λιγότερο ορατοί.
Πάμε μαζί να δούμε αν είναι αλήθεια ή όχι αυτά που λέει. Η κρεμούλα έχει αυτή την υφή..
Βλέπετε ότι δεν απορροφάται απευθείας από το πρόσωπο. Όταν την απλώνω νιώθω λες και απλώνω σαπούνι σε στεγνό πρόσωπο. Μετά από λίγο απορροφάται. Όταν την πρωτοδοκίμασα αισθάνθηκα πως θα ναι αρκετά λιπαρή για το πρόσωπό μου. Με εξέπληξε όμως το γεγονός πως το δέρμα μου την ρούφηξε και η κρέμα άφησε ματ την επιδερμίδα μου. Και το καλύτερο; Φορώντας μια cc cream όλη μέρα, από τις 9 μέχρι τις 9 το βράδυ, γυρνάω σπίτι και το πρόσωπό μου δεν έχει ίχνος γυαλάδας. Απίστευτο; Και δεν είμαι καθόλου υπερβολική. Όσον αφορά τους πόρους, φυσικά και δεν τους εξαφανίζει, αλλά δίνει την αίσθηση πως μειώνονται, όπως ακριβώς λέει και το προϊόν. Πλένοντας το πρόσωπό μου πρωί βράδυ και βάζοντας αυτή την κρεμούλα έχω δει μεγάλη διαφορά. Να σας τονίσω πως το σαλυκιλικό οξύ που περιέχει η κρέμα είναι η λεγόμενη ασπιρίνη, η οποία είναι το συστατικό που αφαιρεί κατά πάρα πολύ τα σπυράκια. Οπότε και εμποδίζει, στο δικό μου το πρόσωπο τουλάχιστον, την εμφάνιση νέων σπυρακίων :Ρ


Αυτά από μένα :)
Θα χαρώ πολύ να μου πείτε την δική σας άποψη για τα συγκεκριμένα προϊόντα σε περίπτωση που τα έχετε δοκιμάσει!

Φιλιά πολλά και ραντεβού στο επόμενο post!
xxx
Effie A.





You Might Also Like

18 σχόλια

  1. το τζελ φαινεται πολυ καλο..αλλα και η κρεμα εχει μπει στη wishlist..δεν περιμενω βεβαια να κανει μαγικα με τους πορους μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μαγικά δεν κάνει ;) αν δεν έχεις λιπαρή επιδερμίδα σου προτείνω τη ροζ από τη νέα σειρά. Πρέπει να κάνει εξαιρετική δουλειά με λείανση επιδερμίδας και κάλυμμα πόρων.
      Αν έχεις λιπαρή αυτή είναι η ιδανική επιλογή ;)

      Διαγραφή
  2. Δεν εχω δοκιμάσει κανένα από τα 2 Εφη μου...και ούτε τα έχει πάρει κάπου το μάτι μου!
    Αλλά δεν νομίζω να τα δοκιμάσω γιατί όταν κολλήσω με ενυδατική,gel κλπ δεν το αλλάζω!Και έχω ήδη βρει τα αγαπημένα μου!!
    Ωραίο review πάντως!Φιλάκιαααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα.. Καλά κάνεις ;) Εμένα μου αρέσει να δοκιμάζω και άλλες, γιατί όταν συνηθίζει το δέρμα μου το προϊόν δεν κάνει τη δουλειά που θα έκανε στην αρχή :) Επίσης αγαπημένο είναι της la roche posay ( αν το γράφω σωστά ;) )

      Διαγραφή
  3. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από τα παραπάνω, αλλά μου τελειώνει το gel καθαρισμού και είμαι σε αναζήτηση <3
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα τα εχω στα υποψην μου και τα δυο! :-) περα απο λιπαροτητα εχεις κ ακμη?κανει η κρεμα κατι στα σπυρακια η μπα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχω ελάχιστα σπυράκια. Χμ. δεν θυμάμαι να σου πω. Ίσως και να τα βοήθησε κάπως αλλά δε δίνω κι όρκο :/ πάντως να τα εξαφανίσει ή να τα μειώσει αρκετά δε νομίζω. Δεν περιέχει οινοπνευμα που τα ξηραίνει και άλλα τέτοια !

      Διαγραφή
  5. Πόσο κρίμα που δεν διάβασα αυτό το ποστ νωρίτερα!!
    Έτρεξα και πήρα την πράσινη από τη νέα σειρά της Garnier αλλά δυστυχώς μου βγάζει λιπαρότητα!!
    Αυτή εδώ όμως μου κίνησε την περιέργεια και θα την αναζητήσω σε επόμενη αγορά!!
    Φιλιάαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποια είναι αυτή η πράσινη? ;ο δεν την έχει πετύχει το μάτι μου νομίζω! Αυτή είναι πάρα πολύ καλή πάντως guarantee ;)

      Διαγραφή
    2. Ααααα!!!Σε έχω κάνει tag! http://soundtrackofmy-e-life.blogspot.gr/2014/01/the-sweater-weather-tag.html

      Διαγραφή
  6. Το gel εχω δοκιμάσει και ειναι πολύ καλό! Όντως :) Η μάσκα, ακούγεται πολύ καλή! Θέλω πολύ να τη δοκιμάσω και αυτη! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ούτε εγω την εχω δοκιμάσει ξανά όμως αν τύχει στο μέλλον θα τα τσεκάρω σίγουρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. φαίνεται ενδιαφέρον το gel.....φιλια!!!
    σε εχω κάνει και tag ένα χειμωνιάτικο tag!
    http://pelisbeautyblog.blogspot.gr/2014/02/sweater-weather-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ^^ .. σ' ευχαριστώ πολύυυυ!!! αν βρω χρόνο θα το κάνω!! φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  9. Τέλειοοοοο!! Θα το δοκιμάσω σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images