''Garnier''...περιποίηση μαλλιών με φρουτένιο άρωμα!

Καλησπέρα σας, καλησπέρα σας :) Μπορεί στις περισσότερες περιοχές να βρέχει, εδώ Καλαμάτα, όμως, κρατάμε ακόμα! Έχω πολλή διάθεση σήμε...

Καλησπέρα σας, καλησπέρα σας :)
Μπορεί στις περισσότερες περιοχές να βρέχει, εδώ Καλαμάτα, όμως, κρατάμε ακόμα!
Έχω πολλή διάθεση σήμερα να σας μιλήσω για ένα προϊόν που λατρεύω και σίγουρα δεν πρέπει να λείπει από το μπάνιο και το νεσεσέρ μας :)


Πάμε να το γνωρίσουμε καλύτερα λοιπόν...

Πρόκειται για ένα λαδάκι για τα μαλλιά, το γνωστό σε όλες Miraculous oil ''brushing express'' από την αγαπημένη μου Garnier Fuctis!

Αν παρατηρήσετε προσεκτικά, το έχω αρκετό καιρό, μιας και βρίσκεται πολύ κάτω από τη μέση. Και μη νομίζετε πως εννοώ κανά δύο μήνες.. Το συγκεκριμένο προϊόν το έχω από αρχές Σεπτέμβρη! Και τώρα έχουμε Απρίλη (υπολογισμός: 7 μήνες με χρήση 1 φορά στις δύο ημέρες). Οπότε σίγουρα έχω διαμορφώσει μια εμπεριστατωμένη άποψη...

Τι να πρωτοπώ για το συγκεκριμένο προϊόν. Ας αρχίσουμε με το τι υπόσχεται:
  1. Επιταχύνει το στέγνωμα
  2. Προστατεύει από τη θερμότητα
  3. Δίνει λάμψη και απαλότητα
Τι πιστεύω εγώ: Πρώτον, δεν μπορώ να πω πως επιταχύνει το στέγνωμα. Μου φαίνεται ανούσιο να επιταχύνει το στέγνωμα των μαλλιών ένα προϊόν και πολύ δύσκολο να μπορεί να το πραγματοποιήσει κιόλας. Όσο για την προστασία από τη θερμότητα, πάλι δεν είμαι σίγουρη. Και θα μου πείτε: ''τότε γιατί γλυκό μου κορίτσι σου αρέσει τόοοσο αυτό το προϊόν; '' . Μα γιατί προσφέρει ένα αποτέλεσμα στα μαλλιά μου που δεν το αλλάζω με τίποτα. Και τι εννοώ! Αφού λούσω τα μαλλιά μου και βάλω και το conditioner, όπως συνηθίζω δηλαδή, περιμένω να απορροφηθεί το πολύ νερό από την πετσέτα και ακούστε τι κάνω [Tip Effie's] --> Αφαιρώ την πετσέτα, βάζω δύο πατησιές από το προϊόν στα χέρια μου και απλώνω από τη μέση μέχρι και στις άκρες των μαλλιών μου. Στη συνέχεια χτενίζω με μια βούρτσα, για να πάει ουσιαστικά λίγο από το προϊόν σε όλα τα μαλλιά, και έπειτα τα τυλίγω πάλι με την πετσέτα! Περιμένω κανένα τέταρτο, να ''ξεκουραστούν'' τα μαλλιά στην πετσέτα και έπειτα την αφαιρώ. Τα μαλλιά έχουν ''ποτίσει'' από το προϊόν και είναι τόσο απαλά, λες και μόλις άπλωσα μαλακτική κρέμα. Ε αυτή την αίσθηση, συν την υπέροχη μυρωδιά, η οποία μου θυμίζει κάτι ανάμεσα σε καλοκαίρι, εξωτικά φρούτα και λουλούδια, με κάνουν να αγαπώ τόσο αυτό το προϊόν.
Στα δεξιά βλέπετε τη σύνθεσή του. Είναι σαν νερό. Δεν είναι καθόλου λιπαρή, απορροφάται γρήγορα από τα μαλλιά και είναι εμπλουτισμένο με έλαιο Argan. 

Τέλος να πω πως μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε όπως και όλα τα λαδάκια:
  • Καμία ώρα πριν το λούσιμο
  • Μετά το λούσιμο, σε νωπά μαλλιά
  • Μετά το στέγνωμα, για τελειοποίηση του look!
Εγώ λατρεύω να το χρησιμοποιώ με τους δύο τελευταίους τρόπους. Ειδικά μετά το στέγνωμα, βάζω λίγο στα δάχτυλά μου και το απλώνω στις άκρες, για να εξασφαλίσω το μέγιστο αποτέλεσμα και άρωμα :)

Αυτά από εμένα!
Το έχετε δοκιμάσει το συγκεκριμένο προϊόν; Μείνατε ευχαριστημένες; :)

Να περνάτε τέλεια.
Φιλιά,
Effie A.






You Might Also Like

7 σχόλια

  1. το εχω βαλει και εγω στο ματι,σε καμια περιπτωση δεν πιστευω πως θα επιταχυνει το στεγνωμα.αλλα πιστευω πως το αρωμα που θα αφηνει στα μαλλια θα ειναι θεικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ακριβώς...ούτε εμένα μου φαίνεται ότι επιταχύνει το στέγνωμα!
    Κατά τ'αλλα μ'αρέσει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι πολύ ωραίο το χρησιμοποιώ και εγώ απλά δεν ξέρω αν προσφέρει τοπικά ενυδάτωση και προστασία και όχι βαθύτερη που κάνουν άλλα προϊόντα.Θα φανεί με τον χρόνο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγω εχω το πρωτο απο αυτα που εχει βγαλει!ειναι τελειοοοο και το αγαπωωω!μυριζει φανταστικα και κανει τοσο απαλα μαλλιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σε σχεση με το πρωτο αυτο ειναι πολυ καλυτερο κατα τη γνωμη μου...πολυ καλες οι συμβουλες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σε σχεση με το πρωτο αυτο θεωρω οτι ειναι πολυ καλυτερο...πολυ καλη η συμβουλη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολυ καλό τιπ!! θελω να παρω το συγκεκριμενο λαδακι και σιγουρα θα το χρησιμοποιήσω με το τρόπο που είπες!ας ευχηθούμε να μην μου τα λαδώσει :P
    πρώτη φορά έρχομαι στο μπλογκ σου είναι πολύ ωραίο, αν θες μπορείς να δείς και το δικό μου!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images