Essence make- up (summer edition!)

Καλημέρα όμορφές μου, τι κάνετε; Ξέρω ξέρω. Μία στο τόσο εμφανίζομαι αλλά είναι ανάλογα με τις ορέξεις μου και με το αν θέλω να σας δείξ...

Καλημέρα όμορφές μου, τι κάνετε;
Ξέρω ξέρω. Μία στο τόσο εμφανίζομαι αλλά είναι ανάλογα με τις ορέξεις μου και με το αν θέλω να σας δείξω κάτι που μου αρέσει πολύ :)

Σήμερα θα σας μιλήσω για δύο προϊόντα από την Essence, μιας πολύ οικονομικής και αρκετά αγαπημένης εταιρίας καλλυντικών.

Πρόκειται για ένα make up και ένα πινέλο (από την καινούργια και limited edition σειρά!), δύο προϊόντα που απέκτησα σχετικά πρόσφατα και σας τα δείχνω και στο τελευταίο βίντεο που ανέβασα στο youtube. Και για ποιο λόγο αποφάσισα να σας μιλήσω γι΄αυτό το δύο; Μα φυσικά γιατί τα λάτρεψα. Δεν σας κρύβω ότι την πρώτη φορά που χρησιμοποίησα το make up, το οποίο είναι στην πιο ανοιχτή απόχρωση matt beige, το χρησιμοποίησα με τα δάχτυλα. Εκεί με απογοήτευσε, γιατί αφενός η κάλυψή του δεν ήταν και τόσο καλή και αφετέρου μετά από μερικές ώρες ένιωσα λιπαρό το πρόσωπό μου (οκ! όχι τόσο λιπαρό, αλλά λιπαρό). Όταν μάλιστα το έβγαλα το βράδυ, εκεί τα αποτελέσματα ήταν ακόμα πιο χάλια και απόρησα που λέει ότι είναι και oil- free make- up. Παρόλη την απογοήτευσή μου είπα να του δώσω μια δεύτερη ευκαιρία και να το εφαρμόσω με το πινέλο που σας δείχνω. Αρχικά η κάλυψή του έγινε μεγαλύτερη (thanks god!) και απλώθηκε πολύ πιο ομοιόμορφα. Και το σημαντικότερο; Ενώ δεν εφάρμοσα καθόλου πούδρα, δεν εμφάνισα λιπαρότητα για αρκετή ώρα!! Για τα 4 περίπου ευρώ που κοστίζει νομίζω ότι είναι ό,τι πιο ωραίο για τώρα που έρχεται το καλοκαίρι και το βραδάκι χρειαζόμαστε μια ελαφριά κάλυψη για να δέσουμε όλο μας το μακιγιάζ :)

Όπως βλέπετε και στη φωτογραφία, η κάλυψη είναι ελαφριά και ενώ φαίνεται στην αρχή να γυαλίζει, αμέσως μετά απορροφάται από το δέρμα και δένει ομοιόμορφα με την επιδερμίδα!

Και όσον αφορά το πινέλο; Εξαιρετικό! Δεν έχω λόγια. Και άμα αναρωτιέστε γιατί δεν το βρίσκετε στα Hondos είναι γιατί εξαντλήθηκε! Παρ' όλα αυτά εγώ το δικό μου το πήρα από το City Aroma, όπου προφανώς και δεν πηγαίνουν τόσες κοπέλες με την ίδια συχνότητα που πηγαίνουν στα Hondos Center! Πριν μιάμιση εβδομάδα που πήγα είχε πολλά, οπότε πιστεύω ότι έχετε αρκετές πιθανότητες να τα συναντήσετε εκεί ;) Το συγκεκριμένο το χρησιμοποιώ τόσο για να απλώνω το make up όσο και για την terracotta σε μορφή gel που χρησιμοποιώ. Το ότι είναι φλατ με βοηθάει πολύ ;)


Αυτά από μένα λοιπόν!
Έχετε κάποιο από τα δύο προϊόντα που σας δείχνω;
Αν ναι περιμένω και την δική σας άποψη από κάτω στα σχόλια ;)

Πολλά φιλιά,
Effie
xxx

You Might Also Like

6 σχόλια

  1. Απο την essence δεν εχω δοκιμασει καποιο foundation γιατι η αληθεια ειναι οτι δεν μου γεμιζουν το ματι! Παντως με αυτη την τιμη ειναι πολυ δελεαστικο πρεπει να το ομολογησω! Το πινελο φαινεται τελειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το πινέλο είναι ΣΟΥΠΕΡ! όσον αφορά τα make up από essence ουτε εμένα μου γέμιζαν το μάτι αλλά είπα αυτό που είπες. Για 4 ευρώ δεν χανω τίποτα. Και επειδή δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα στο πρόσωπό μου (πέραν της λιπαρότητας) είπα να το δοκιμάσω :)

      Διαγραφή
  2. και τα δυο θέλω πολυ ν τα πάρω να τα δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειδικά το πινέλο είναι ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ! τέλεια χρώματα και κάνει πολύ καλά τη δουλειά του :) Όσο για το make up άμα δεν έχει ιδιαίτερο πρόβλημα θα σου ταιριάξει μια χαρά πιστεύω :)

      Διαγραφή
  3. Τα πινελακια ειναι πολυ χαριτομενα!!!!!Εχω δοκιμασει καποιο αλλο make up απο essence και δεν μου πολυ αρεσε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το πινελάκι το ψάχνουμε πολύ καιρό τώρα και είναι πάντα εξαντλημένο! :( Όμορφο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images