50 random facts about me! -Ελάτε να γνωριστούμε για τα καλά!

Καλημέρα όλη μέρα!  Έπειτα από πραγματικά πολύ καιρό, και όπως θα είδατε και από το βιντεάκι που ανήρτησα στο youtube (όπου σας λέω πως ...

Καλημέρα όλη μέρα! 
Έπειτα από πραγματικά πολύ καιρό, και όπως θα είδατε και από το βιντεάκι που ανήρτησα στο youtube (όπου σας λέω πως θα σταματήσω το vloging), αποφάσισα να επιστρέψω στην παρέα του blogging και εύχομαι να με υποδεχθείτε με αγάπη :)

Αν και κανονικά πρέπει να σας ανεβάσω τα αγαπημένα μου προϊόντα για το μήνα που μας πέρασε, επειδή κάτι έπαθε η κάμερα και από το κινητό δε με ικανοποιεί τόσο πολύ η ανάλυση, θα κάνω ένα tag, με σκοπό να γνωριστούμε κάπως καλύτερα. Πρόκειται για το 50 random facts about me. Το έχω δει από πολλές κοπέλες στο youtube και μου άρεσε πολύ σαν ιδέα! -Το θέμα είναι ΠΩΣ θα βρω να σας πω 50 πράγματα :Ρ- Πάμε γρήγορα να ξεκινήσουμε γιατί δε θα τελειώσουμε ποτέ :D

1. Σπουδάζω Φιλολογία
2. Δεν ήταν η πρώτη μου επιλογή η Φιλολογία. Όταν τελείωσα την τρίτη λυκείου, προτού βγουν οι βαθμολογίες μου, ήθελα να περάσω στο Παιδαγωγικό (Αθήνας μάλιστα!). Όμως έβγαλα πιο χαμηλά μόρια και έπειτα από κλάμα, συζητήσεις και σκέψη, αποφάσισα πως τελικά είναι για καλό μου και η επαγγελματική μου αποκατάσταση θα είναι καλύτερη. Τελικά δικαιώθηκα και δεν πιστεύω πως θα μπορούσα να κάνω καλύτερη επιλογή.
3. Ήμουν απουσιολόγος από το Γυμνάσιο (κοινώς φυτουκλάκι, μοντέρνο φυτό όμως :Ρ)
4. Στις Πανελλαδικές είχα γράψει πολύ καλά σε όλα τα μαθήματα, σε βαθμό που θα περνούσα άνετα στην Αθήνα, αλλά πάτωσα στην Έκθεση και έτσι κατέληξα επαρχία.
5. Κάθε καλοκαίρι κάνω διακοπές στο ίδιο μέρος με την ίδια παρέα. Κάθε καλοκαίρι. Από 3 ετών. Και δεν το έχω βαρεθεί ούτε στιγμή.
6. Είμαι 21 χρονών (oh god! μεγάλωσα ;Ρ) και του χρόνου παίρνω πτυχίο.
7. Δεν έχω πολλούς φίλους αλλά έχω μία φίλη μέσα σε αυτούς που μιλάμε κάθε μέρα στο τηλέφωνο και πραγματικά δε θα την άλλαζα <3 font="">
8. Το φοιτητικό μου σπιτάκι είναι 33τμ, χωράει όμως τόσα πράγματα που με εκπλήσσει ώρες ώρες :Ρ
9. Δεν μαγειρεύω πέραν αυγών, μακαρόνια και ψητά σε φούρνο ή τηγάνι. Όλα τα υπόλοιπα τα έχω σε ταπεράκια στην κατάψυξη από τη μαμά και κάθε μέρα ξεπαγώνω και άλλο φαγητό :D (κλασική φοιτήτρια που σέβεται τον εαυτό της! χαχ).
10. Κάθε πρωί που ξυπνάω ανοίγω το ραδιόφωνο. Μου αρέσει να ξεκινάει η μέρα μου με μουσική. Τηλεόραση βλέπω σπάνια πια και όταν την έχω ανοιχτή συνήθως την έχω στο αθόρυβο και κάνω άλλες δουλειές.
11. Ο αγαπημένος μου ραδιοφωνικός παραγωγός είναι ο Γκαραβέλας. Χρόνια στο love radio αλλά απ' ό,τι κατάλαβα έφτιαξε δικό του ραδιοφωνικό σταθμό και πλέον εκπέμπει από κει. Όσες είστε του συναισθήματος και θέλετε να χαλαρώσετε το βράδυ από τις 10-1 μπορείτε να τον ακούσετε στο www.garavelasradio.gr!!!
12. Δεν μου αρέσει το αλκοόλ τύπο βότκα και ουίσκι. Άμα βρεθώ σε παρέα και έχει βότκα, θα βάλω μισό δαχτυλάκι βότκα και όλο μετά θα το γεμίσω με πορτοκαλάδα.
13. Λατρεύω τη Σαγκρία και τα ποτά λικέρ και γενικότερα τα γλυκά ποτά (βλ. Β52, μπέιλις, αμαρέτο, smirnnof noth--> το σκότωσα; )
14. Έχω να πιω coca cola τουλάχιστον 5 χρόνια. Μια φορά είχα διαβάσει πως περιέχει τόση ζάχαρη, που άμα αφαιρούσαν το διοξείδιο του άνθρακα θα κάναμε εμετό. Συν του ότι ακόμα και μια γουλιά φτάνει να σου διαταράξει το μεταβολισμό. Νο no no!!!
15. Το αγαπημένο μου φαγητό είναι τα γεμιστά και οι κοτομπουκίτσες. Αχ!
16. Από τετάρτη δημοτικού είχα μπει στο τρυπάκι να προσέχω τη διατροφή μου γιατί ήμουν τροφαντό. Κάθε Μάρτιο πήγαινα σε διαιτολόγο μέχρι και τον Ιούνιο και από τον Ιούνιο μέχρι τον επόμενο Μάρτιο έτρωγα σαν να μην υπάρχει αύριο.
17. Πλέον ξέρω τι πρέπει να τρώω και ανεβαίνω ένα με δύο κιλά αλλά και κατεβαίνω όποτε θελήσω να προσέξω περισσότερο.
18. Δε μου αρέσει καθόλου το γυμναστήριο. Βρίσκω αφόρητα βαρετό να περπατάω πάνω στον διάδρομο. Αντίθετα μου αρέσουν τα ομαδικά προγράμματα γυμναστικής, όπως αεροβική και τέτοια.
19. Από 4 χρονών πήγαινα μπαλέτο. Ήμουν 17 όταν αποφάσισα να σταματήσω. Αυτό με έχει βοηθήσει πολύ στη ζωή μου, στον τρόπο που περπατάω αλλά και που σκέφτομαι (περίεργο ε;)
20. Από δευτέρα δημοτικού ξεκίνησα το αρμόνιο. Έκανα πάλι μέχρι 17 χρονών. Α! Και από την πέμπτη δημοτικού ακορντεόν. Αμέ. 
21. Εννοείται πως ήμουν το πρώτο παιδί που έχανε μαθήματα για την προετοιμασία των σχολικών εορτών. Η δασκάλα της μουσικής με είχε πρώτη μούρη με το ακορντεόν. Έχει και τα καλά του να ξέρουμε όργανα. Χάνουμε μαθήματα. Yay!
22. Ήμουν από τα παιδιά που λάτρευα την παρέλαση. Κυνηγούσα να είμαι αυτή που σηκώνει το χέρι για να γυρίσουν οι υπόλοιπες το κεφάλι (ξέρω πως λέγεται τούτο αλλά δεν ξέρω την ορθογραφία και είναι κρίμα να δολοφονήσω τη λέξη! χχαχα).
23. Είμαι 1.70 από την πρώτη Γυμνασίου. 
24. Στο δημοτικό, ένας φίλος του μπαμπά μου, βλέποντας τη φωτογραφία που είχαμε βγάλει με όλη την τάξη, με μπέρδεψε με την δασκάλα. Ήμουν πιο ψηλή και από αγόρια και από κορίτσια και υπέθεσε πως ήμουν η δασκάλα. (για όνομα! :Ρ )
25. Έχει τύχει στο σχολείο να μου επιτεθεί κοπέλα από την τόση αντιπάθεια μου είχε. Βέβαια και εγώ την προκάλεσα με ειρωνεία αλλά όχι και επίθεση! Την ανάγκασα πηγαίνοντας στο διευθυντή να μου ζητήσει συγγνώμη μπροστά σε όλη την τάξη. YES!
26. Πέρισυ ήταν πολύ της μόδας τα πλεκτά φιογκάκια στα μαλλιά. Έτσι και εγώ μπήκα στο youtube και έμαθα πως να τα πλέκω μόνη. Είχα πλέξει μερικά αλλά δεν φόρεσα ποτέ κανένα :/
27. Δεν μπορώ δίπλα μου τους ανθρώπους που δεν έχουν προσωπικότητα. Αν δεν έχεις ψυχή, νεύρο, κάτι τέλος πάντων που να σε κάνει ενδιαφέρον άνθρωπο, δε μπορώ να συνυπάρξω μαζί σου.
28. Απεχθάνομαι την υποκρισία. Απεχθάνομαι τα άτομα που κατηγορούν κάποιον και τον μειώνουν και μετά κάνουν παρέα μαζί του. 
29. Έχω υπάρξει θύμα εν γνώσει μου. Δεν είμαι καθόλου χαζή. Το μυαλό μου στροφάρει πολύ γρήγορα. Το να είσαι θύμα όμως δεν έχει πάντα αρνητική σημασία.
30. Όσο μεγαλώνω πεισμώνω περισσότερο. Δεν θα αφήνω κανέναν να μου χαλάει την ηρεμία μου και την ψυχική μου διάθεση. Άμα δεν με θέλει κάποιος στη ζωή του δεν τον θέλω και γω. Δε θα καθίσω να τον περιμένω. Ξέρετε, η υγεία είναι το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή και αν νοσεί η ψυχή τότε μπορούμε να αρρωστήσουμε. Όχι λοιπόν!
31. Δεν μου αρέσει η φοιτητική μου ζωή. Πιστεύω θα περνούσα τέλεια αν είχα μείνει στην Αθήνα. Χμ!
32. Λατρεύω τα γλυκά. Τη σοκολάτα, το παγωτό, τα πάντα.
33. Δεν μου αρέσουν τα γλυκά που έχουν μέσα τυρί.
34. Δεν έχω κάνει ταξίδια στο εξωτερικό, μόνο στην Κύπρο (που μου άρεσε πολύ!), αλλά θα ήθελα να ταξιδέψω σε πολλά μέρη.
35. Όνειρό μου να πάω στην Αμερική. Έτσι, για να γνωρίσω το κέντρο, γύρω από το οποίο κινούνται τα πάντα. Θα δυσκολευόμουν να ζήσω μόνιμα, αλλά για μια εβδομάδα θα πήγαινα σίγουρα.
36. Προτιμώ την επαρχία από την θορυβώδη Αθήνα. Κάθε φορά που πάω στην Αθήνα, το μόνο που δεν μου αρέσει είναι το καυσαέριο, η κίνηση, το στρίμωγμα στα μεταφορικά μέσα. Στην επαρχία μπορείς να βγεις έξω, να αναπνεύσεις καθαρό αέρα, και αν μένεις σε πόλη που έχει θάλασσα, τότε παίρνεις το ποδήλατό σου και πηγαίνεις στην παραλία. Με χαλαρώνει.
37. Κάτι άλλο που δεν μου αρέσει είναι να βλέπω ανθρώπους να μη χτυπούν εισιτήριο σε μετρό και λεωφορείο. Στην επαρχία, εδώ που είμαι εγώ τουλάχιστον, ανοίγει μόνο η μπροστινή πόρτα, ώστε ο οδηγός να βλέπει ότι χτυπάς εισιτήριο. Και αυτό γιατί τα λεωφορεία είναι ιδιωτικά. Γιατί όταν κάτι σου ανήκει εντελώς και ζεις από αυτό το προσέχεις ενώ όταν ανήκει στο δημόσιο (βλέπε λεωφορεία Αθήνας) να απαξιείς; Δηλαδή γιατί να λέω ο λεωφορειατζής ότι δε με νοιάζει αν θα χτυπήσει ο άλλος εισιτήριο, εγώ τα λεφτά μου τα παίρνω; Βέβαια μακάρι κάποια στιγμή να βάλουν μηχάνημα που αγοράζεις εισιτήριο μέσα στο λεωφορείο, όπως και στη Θεσσαλονίκη. Ελάχιστα περίπτερα πωλούν.
38. Το στυλ μου στα ρούχα είναι ψηλόμεσα παντελόνια και μονόχρωμα μπλουζάκια. Κάπως έτσι. Δε θα μπορούσα να φοράω ρούχα από μοναστηράκι, πιο free.
39. Έχω μια αδερφή, 3 χρόνια μικρότερη, που με περνάει στο ύψος. Ντύνεται όπως δε ντύνομαι εγώ. 
40. Θα ήθελα πολύ να έχω έναν μεγαλύτερο αδερφό. Όνειρό μου να του έκλεινα ραντεβού με κοπέλες και να γνώριζα τους μεγαλύτερους φίλους του. Συν του ότι θα με προστάτευε συνέχεια :D
41. Έχω σχέση 2 χρόνια. 
42. Έχω κάνει λάθη στη ζωή μου και τα περισσότερα τα μετανιώνω. Εννοείται όταν περάσει καιρός και δεν είμαι επηρασμένη από συναίσθημα.
43. Δεν μου αρέσουν τα ροζ κραγιόν. Δεν πιστεύω ότι μου πάνε.
44. Η κατανομή του βάρους στο σώμα μου νομίζω ότι είναι σωστή. Αυτό που θα άλλαζα άνετα είναι η μύτη μου. Είναι σαν ντολμάς :Ρ
45. Από μικρή ήθελα να έχω μακριά μαλλιά. Εδώ και 3 χρόνια περίπου το έχω καταφέρει. Κάποιες στιγμές με πιάνει να τα κόψω λίγο παραπάνω γιατί δεν αντέχω το βάρος τους. Καλά δεν έχω τόοοσο μακριά, αλλά είναι κάτω από το στήθος.
46. Δεν έχω βάζει ποτέ τα μαλλιά μου, παρά μόνο πέρισυ που έκανα ένα ανεπαίσθητο ombre, το οποίο σκέφτομαι να το κάνω και φέτος. Είμαι καστανόξανθη.
47. Τα δύο πρώτα χρόνια στο πανεπιστήμιο ήμουν πολύ συντηρητική. Δεν έχανα μάθημα για μάθημα με αποτέλεσμα να θυσιάζω και πολλές από τις εξόδους μου. Πλέον συνειδητοποιώ πως οι αναμνήσεις δεν αλλάζονται και δε θέλω να θυμάμαι μόνο τη ζωή από την φοιτητική μου ζωή. Αλλά αργά το θυμήθηκα.
48. Μέχρι και πέρισυ θα σου έλεγα πως δεν πρόκειται να κάνω Erasmus γιατί θα χάσω χρόνο με τη σχολή. Αλλά πάλι θα πω αυτό που είπα και πριν. Ας πας μισό χρόνο πίσω και να έχεις τέτοια εμπειρία. Η ζωή είναι μικρή και είναι ωραίο να έχουμε αναμνήσεις και εμπειρίες.
49. Απεχθάνομαι τις ξένες γλώσσες. Αγγλικά έμαθα με το ζόρι. Γαλλικά έκανα 4 χρόνια και σταμάτησα. Τώρα θα ξεκινήσω γερμανικά και εύχομαι να μην τα σταματήσω και αυτά.
50.  Είμαι Δίδυμος στο ζώδιο και κουράζομαι εύκολα. Πως λέμε είμαι η Έφη και είμαι καλά; :Ρ

Ουφ! Αυτά ήταν! Βγήκαν τόσο εύκολα και δεν το πίστευα. Θα μπορούσα εύκολα να πω κι άλλα. Τελικά έχουμε ενδιαφέροντα πράματα σαν άνθρωποι :Ρ 

Έχουμε κάτι κοινό; Θα ήθελα τόσο να μάθω! Ποια είναι η πιο περίεργη πληροφορία για εσάς; Μοιραστείτε τη μαζί μου <3 comment-3--="">

With the sister! Πόσο δε μοιάζουμε; :D

Μπορείτε να με βρείτε και στο facebook αλλά και στο instagram .

Φιλιά πολλά <3 p="">
Effie

You Might Also Like

4 σχόλια

  1. πρωτον η μυτη σου δεν ειναι σαν ντολμας..εισαι πανεμορφη..το αλλο που μου εκανε εντυπωση ειναι το θυμα εν γνωσει σου..για εξηγησε το γιατι δεν το καταλαβα..θυμα με την καλη εννοια??δεν νομιζω..χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αμέεε!! υπάρχει και θύμα με την καλή έννοια ;) γιατί ως θύμα υπάρχουν φορές που εποφελείσαι κουτσά κουτσά. :Ρ

      Διαγραφή
  2. Πρωτο.ν εισαι κουκλαρα και δεύτερον εχεις προσωπικότητα και ολ το χαρηκα το ποστ αμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images