Υγιεινό super-market haul!

Τι σας έχω τι σας έχω; Κάτι που δεν έχω γράψει ποτέ στο blog μου, αλλά μου φάνηκε σούπερ ιδέα και είπα να το μοιραστώ μαζί σας! Όπως ε...

Τι σας έχω τι σας έχω; Κάτι που δεν έχω γράψει ποτέ στο blog μου, αλλά μου φάνηκε σούπερ ιδέα και είπα να το μοιραστώ μαζί σας!

Όπως είδατε ήδη από τον τίτλο, αυτό θα είναι ένα super-market haul, όπου θα σας δείξω κάποια πραγματάκια που αγόρασα αυτές τις μέρες. Ο λόγος που τα δείχνω είναι γιατί τα δοκιμάζω πρώτη φορά κάποια από αυτά και αξίζει να τα μάθετε και σεις. Είναι υγιεινές τροφές που με έχουν βοηθήσει εδώ και ένα μήνα στο να χάσω κάποια κιλά, σε συνδυασμό με γυμναστική, οπότε όσες σκέφτεστε να ξεκινήσετε δίαιτα, ιδού κάποιες νόστιμες, υγιεινές και οικονομικές ιδέες!


Όπως βλέπετε έχω και δύο καλλυντικά προϊόντα, οπότε για να μην χάνουμε και το σκοπό ύπαρξής μου εδώ (που' χει να κάνει με την ομορφιά βεβαίως βεβαίως!), πάμε να τα δούμε πρώτα.


Το αριστερά είναι ένα conditioner για τα μαλλιά από την L'Oreal- Elvive, το οποίο ανακάλυψα σήμερα στα σούπερ μάρκετ Carrefour. Αυτό που με τράβηξε, ομολογώ, είναι η μυρωδιά του. Εμπλουτισμένο με βασιλικό πολτό, μου θυμίζει κάτι από μέλι σε συνδυασμό με γάλα. Λατρεύω τέτοιες μυρωδιές και το άρπαξα κατευθείαν. Υπόσχεται λαμπερά, λεία και μαλακά μαλλιά από την πρώτη κιόλας εφαρμογή. Για να δούμε!
Το δεξί προϊόν δε χρειάζεται συστάσεις. Είναι ένα αφρόλουτρο από την Bioten, το οποίο μάλιστα το είχε σε προσφορά και έπαιρνες ένα τεμάχιο των 750 ml και ένα των 400 ml. Το μικρούλι είναι ό, τι πρέπει για να το παίρνω σε ταξίδια, αφού θα πιάνει λίγο χώρο στο νεσεσέρ μου. Η μυρωδιά που με κέρδισε περισσότερο είναι αυτή με cocoa butter, βούτυρο κακάο και macademia. Θέλετε να σας μεταφέρω ακριβώς πως μυρίζει; Θυμηθείτε τις καραμέλες αγελάδος. Αυτή η υπέροχη, χειμερινή μυρωδιά με ταξιδεύει στα παιδικά μου χρόνια κάθε φορά που κάνω ντουζ. Με χαλαρώνει το βράδυ πριν κοιμηθώ και αν το πρωί έχω διάθεση, τρέχω γρήγορα να πλυθώ πάλι για να με αναζωογονήσει. Οικονομικότατο και κάτι μου λέει πως όταν το δοκιμάσετε δε θα ξεκολλάτε!



1. Τα γνωστά σε όλες μας cream crackers. Επιλέγω αυτά, που είναι ολικής αλέσεως γιατί αφενός μου αρέσουν πιο πολύ σε γεύση από τα άλλα και αφετέρου με χορταίνουν πιο πολύ. Αν και τα σνόμπαρα πολλά χρόνια, τώρα το εκτίμησα, αφού με 49 θερμίδες το κράκερ είναι ό, τι πρέπει για τις βραδυνές ή απογευματινές λιγούρες. Το συνδυάζω με λίγο κασέρι ή και σκέτο,
2. Εδώ και κανα μήνα εκτιμώ πολύ τις φέτες ψωμί του τοστ, μιας και συνοδεύουν το μέλι μου το πρωί αλλά και το μεσημεριανό μου, εφόσον το χρειάζεται. Αυτές είναι φέτες πολύσπορες και οι συγκεκριμένες έχουν μέσα ηλιόσπορο, σουσάμι, λιναρόσπορο και παπαρουνόσπορο. Είναι χορταστικότατες και με 70 θερμίδες τη φέτα δεν έχεις και τύψεις.
3. Γιαουρτάκι. Λατρεύω την υφή του total και γι αυτό το προτιμώ. Επιλέγω το full fat, όπως και με όλα τα γαλακτοκομικά μου γιατί θέλω η γεύση να είναι ''γεμάτη''.



1,2. Πρόκειται για ένα υγιεινό σνακ, που τρώγεται όλες τις ώρες της ημέρας και σε γεμίζει ενέργεια με λίγες θερμίδες. Το πρώτο είναι αποξηραμένος ανανάς. Έχει ζάχαρη από πάνω αλλά πιστέψτε με ότι με ένα κομματάκι είμαι ευχαριστημένη. Τον επιλέγω όταν έχω λιγούρα και θέλω να φάω κάτι γλυκό (έχει αδειάσει το μισό σακουλάκι, δεν ξέρω αν το παρατηρήσατε :Ρ) . Το δεύτερο σνακ είναι αποξηραμένη μπανάνα (!). Μου έκανε εντύπωση όταν το είδα να στέκεται στο ράφι του σούπερ μάρκετ και με 0.96 που κόστιζε σκέφτηκα ότι δεν χάνω και κάτι να το δοκιμάσω. Κορίτσια δεν μπορώ να σας περιγράψω τον εθισμό που έχω σε αυτό το πραγματάκι. Να πω ότι τα 28 γραμμάρια έχουν 149 θερμίδες γι αυτό και παλεύω να μην τρώω πολλά chips. Η γεύση μοναδική. Στην αρχή γεύεσαι τη γλυκύτητα της μπανάνας, μα μετά σου αφήνει μια ουδέτερη προς αλμυρή, θα έλεγα, γεύση που με συναρπάζει και θέλω να τρώω κι άλλο κι άλλο!
3. Τελευταίο στο σημερινό haul κάτι καινούργιο που έβγαλε η Quaker. Πρόκειται για μια συσκευασία με 10 σακουλάκια μέσα, καθένα από τα οποία είναι 25 γρ. όσο δηλαδή μια μερίδα προτεινόμενη για ένα καλό πρωϊνό (έτσι μπορούμε και να υπολογίζουμε πόσο τρώμε και πόσες θερμίδες παίρνουμε). Η γεύση είναι με μέλι και αμύγδαλο. Μέλι και αμύγδαλο δε φαίνονται σίγουρα με γυμνό μάτι, μιας και όταν ανοίγεις το σακουλάκι βλέπεις νιφάδες βρώμης. Με έπιασε με απογοήτευση μόλις άνοιξα το σακουλάκι, μιας και οι νιφάδες βρώμης δε μου αρέσουν καθόλου σκέτες, οπότε και πίστευα ότι δε θα μου αρέσει καθόλου. Όταν πρόσθεσα γάλα παρατήρησα πως η γεύση του γάλακτος άλλαξε. Γλύκανε. Άρα το μέλι έκανε τη δουλειά του. Εν τέλει, το λάτρεψα και τρώω κάθε πρωί το 1/4 από το σακουλάκι και προσθέτω λίγα δημητριακά και γάλα. Γιαμ!



Αυτά ήταν τα πιο αξιόλογα προϊόντα που αγόρασα και θα ήθελα πραγματικά να μου πείτε τη γνώμη σας. Πως σας φάνηκαν; Έχετε δοκιμάσει κάποια από όλα αυτά; Συμφωνείτε με τα αποξηραμένα φρούτα; Θα σας ενδιέφερε να σας γράψω κάποια πράγματα για υγιεινή διατροφή και άσκηση αλλά και τη διατροφή που ακολουθώ εγώ;
 Θα περιμένω τα σχόλιά σας.

Σας φιλώ, 
Effie

You Might Also Like

12 σχόλια

  1. Tα συγκεκριμενα σακουλακια quaker τα μαγειρευω σε κατσαρολακι, κ ετσι αντι για κρυα τα τρωω ζεστα σαν oatmeal, ειναι φοβερο οταν εχει κρυο καιρο! Αγαπημενο μου αποξηραμενο φρουτο ειναι η παπαγια, την περνω χυμα, αν σου αρεσουν τα γλυκα δοκιμασε τη, εχει φοβερη γευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λεεεες; Νομίζω την έχω δει και σε σούπερ μάρκετ! Θα την πάρω όταν μ τελειώσει ένα από τα δύο σακουλάκια και θα τη δείξω στο επόμενο χολ! χαχ! Η αλήθεια είναι ότι δε λατρεύω τα κουάκερ, οποτε ειδικά αν τα βράζω και γίνουν χυλός θα σοκαριστώ! χαχα :D μόνο με κρύο γάλα κάτι γίνεται ^^ <3

      Διαγραφή
  2. και γω τα παιρνω τα κρακερς! ειμ φιτ! μεχρι 6 μπορεις να φας για πρωινό να ξες !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ομπομπο!!! τόσα πολλά ; :D γιαμιιιιιιιιιιιιιιιι !!!

      Διαγραφή
  3. Τρωω ολα οσα εβαλες, Τις αποξηραμενες μπανανες τις ανακάλυψα πολυ προσφατα και εντυπωσιαστηκα, Αν και ειναι πολυ γλυκες ειναι σιγουρα πιο υγιεινες απο αλλα snack. Περιμενουμε ακομα περισσοτερα για διατροφη και ασκηση!

    http://dreamstylesplash.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ αυτές οι μπανάνες!!! όποτε πεινάω λίγο τρωω 2-3 και γίνομαι περδίκι :Ρ Φιλάκια πολλά <3

      Διαγραφή
  4. Tα quaker-πιτουρα δεν τα μπορω καθόλου!!χαχα!!
    Αλλάαα το αφρόλουτρο...το πήρα πρόσφατα και είναι έρωτας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλε ουτε εγω τα μπορώ :Ρ αλλά αυτά μυρίζουν ωραία και βάζω λίγα στα δημητριακά για να τα κάνω και πιο υγειινα xD
      <3

      Διαγραφή
  5. Τέλεια!!Τρελαίνομαι για food haul!!
    Μερικές ιδέες/συμβουλές και από εμένα αν θες βέβαια!:
    1)Προτίμησε την βρώμη quaker στο κυλινδρικό κουτί ή το αντίστοιχο σε σακκουλάκι...όχι αυτό!Ο λόγος είναι ότι αυτό έχει μέσα πιο πολύ ζάχαρη και είναι επεξεργασμένο!Εγώ το βράζω με γάλα και μια κουταλιά μελι σε κατσαρολάκι μεχρι να γίνει κρεμα!Από πάνω ρίχνω μπανάνα ή αποξηραμένα φρούτα και ότι άλλο θες και κανέλα!
    2)τέλεια αυτά τα αποξηραμένα...δοκίμασε και cranberries από αυτή την μάρκα!
    3)επίσης δοκίμασε από κρις κρις το ψωμί "φέτες ζωής" στην πράσινη συσκευασία!Το αγαπημένο μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω και αυτό στο κουτάκι. Η αλήθεια είναι πως δεν μου αρέσουν πολύ τα κουάκερ, παρ ολα αυτά θα το κάνω αυτό που είπες. Ποτέ δεν ξέρεις. μπορεί να είναι πολύ νόστιμο :D
      Όσο για τα υπόλοιπα θα τα δοκιμάσω σίγουρααα :D <3 <3

      Διαγραφή
  6. καλή συνέχεια με τη δίαιτα σου!τέλειες επιλογές!ε΄γώ στα κράκερ βάζω τυρί κοτατζ και γαλοπούλα και φτιάχνω δύο τέτοια και για το βράδυ άμα πεινάω πολύ είναι το καλύτερο!!!επίσης, αυτά τα αποξηραμένα φρουτάκια είναι τέλεια, να δοκιμάσεις και την παπάγια!!!τα βάζω στο γιαούρτι με μέλι κανέλα και ένα μπισκότο digestive και έχω έτοιμο γλυκό στη στιγμή!!κάνε και άλλα τέτοια, χιχιχ!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. wow! αυτό το τελευταίο με το γλυκό κάτι μου κανε! γιαμ γιαμ ^_^ <3 <3

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images