One brand review - Essence-.

Να μαι και γω! Σήμερα σας έχω ένα review σε κάποια προϊόντα από την οικονομική εταιρία καλλυντικών της Essence ! Τα πιο πολλά είναι ένα ...

Να μαι και γω!
Σήμερα σας έχω ένα review σε κάποια προϊόντα από την οικονομική εταιρία καλλυντικών της Essence! Τα πιο πολλά είναι ένα κι ένα και αξίζει να τους ρίξετε μια ματιά. 
Πάμε να τα δούμε!

1. Essence soo glow! cream to powder highlighter.
Είναι το πιο καινούργιο απόκτημά μου και κάτι μου λέει ότι δεν κυκλοφορεί πολύ καιρό στα ράφια της εταιρίας. Κυκλοφορεί σε δύο αποχρώσεις και έχω την 10 look on the bright side, η οποία είναι σε πιο ''λευκούς τόνους'', με την άλλη απόχρωση να' ναι σε ροζ τόνους. Πρόκειται για ένα highlighter σε κρεμώδη υφή. Δεν έχω ξαναδοκιμάσει highlighter σε κρεμώδη μορφή αλλά κορίτσια είναι φανταστικό το συγκεκριμένο προϊόν. Η διάρκειά του απίστευτη, η εφαρμογή του στο πρόσωπο γίνεται με τα δάχτυλα και χρειάζεσαι ελάχιστο προϊόν για να γράψει. Εννοείται πως μπορείς να βάλεις όσο θες και να χτίσεις το αποτέλεσμα. Είναι υπέροχο και το συστήνω ανεπιφύλακτα. Η τιμή του το κάνει ακόμα πιο δελεαστικό, αφού, όσο θυμάμαι, κοστίζει γύρω στα 3.50 ευρώ.


2. Sun club- matt bronzing powder.
Το προϊόν που έχω χρησιμοποιήσει πιο πολύ απ' όλα και μόλις μου τελειώσει θα το ξαναγοράσω σίγουρα. Ο λόγος για μια πούδρα σε σκούρη απόχρωση, ιδανική για κοψίματα. Διατίθεται σε δύο αποχρώσεις και έχω την πιο ανοιχτή 01 natural. Την επέλεξα στην πιο ανοιχτή, καθώς ως ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα, θα φαίνεται πιο φυσικό πάνω στο πρόσωπο. Το καλοκαίρι την χρησιμοποιώ καμιά φορά και ως πούδρα, ενώ το χειμώνα είναι το καταλληλότερο προϊόν για ελαφριά κοψίματα. Βοηθά στο να δέσει αρμονικά το smokey eye ή το σκούρο κραγιόν με όλο το μακιγιάζ. Έτσι, δημιουργώ γωνίες στο πρόσωπό μου, όχι όμως έντονες ώστε το μάτι να πέφτει κατευθείαν εκεί. Η διάρκειά του ικανοποιητικότατη με make up, χωρίς make up δεν με καλύπτει όμως, αφού έχω λιπαρή επιδερμίδα.


3. Stay all-day concealer 16h.
Στη φωτογραφία βλέπετε ένα concealer, στο οποίο δεν έχει εστιάσει καλά η κάμερα :Ρ. Το έχω στην απόχρωση 20 soft beige. Αν έχετε μαύρους κύκλους δεν σας το συστήνω, για τις υπόλοιπες λέω τρέξτε. Η κάλυψή του μικρή αλλά σούπερ για εμένα. Αυτό που με εντυπωσιάζει είναι το φως που προσφέρει κάτω από την περιοχή των ματιών. Με το που το εφαρμόζω, κατευθείαν το βλέμμα μου φαίνεται πιο ξεκούραστο και αναζωογοννημένο. Η διάρκειά του καλή, δεν ξέρω βέβαια αν αντέχει 16 ώρες, δεν το πιστεύω όμως. Με μια πούδρα σεταρίσματος δεν κάθεται στις γραμμές του ματιού.


4. Get big lashes triple 3 black mascara.
Η μοναδική μάσκαρα που έχω τώρα στη συλλογή μου από Essence. Παλαιότερα είχα και αυτή που η συσκευασία της έμοιαζε σαν οδοντόκρεμα, η οποία μου άρεσε αρκετά. Η συγκεκριμένη υπόσχεται υπέρτατο όγκο. Στις δικές μου βλεφαρίδες δεν εφαρμόζει καλά, καθώς έχει αρκετά χοντρό βουρτσάκι και δεν μπορώ να τη χειριστώ κατάλληλα. Όταν τη χρησιμοποιώ μόνη της μου δίνει αρκετό όγκο και σούπερ μαύρο χρώμα, η διάρκειά της όμως δεν με ικανοποιεί, συν του ότι οι βλεφαρίδες μου χάνουν την καμπυλότητά τους. Παρ' όλα αυτά αγαπώ να τη χρησιμοποιώ ως βοηθητική mascara με την αγαπημένη μου από L' Oreal- Telescopic, για έξτρα μαύρο χρώμα.


5. Longlasting eye pencil.
Όταν αγοράζεις ένα μολύβι ματιών από μια οικονομική εταιρία στην τιμή κάπου των 1.50 ευρώ, το longlasting δε σου γεμίζει το μάτι. Ε κορίτσια η Essence με διέψευσε κατηγορηματικά. Έτριβα, έτριβα και τίποτα. Ακόμα στο χέρι μου το swatch. Το έχω στην απόχρωση 18 berry merry και πρόκειται για ένα μωβ-καφέ μολύβι ματιών. Ταιριάζει απίστευτα στα πράσινα και τα καστανά μάτια. Υπέροχη και ιδιαίτερη απόχρωση και διάρκεια. Το μόνο που με ενοχλεί είναι ότι επειδή είναι μηχανικό μολύβι, η μύτη του έχει χαθεί και δεν μπορώ να κάνω γραμμή eyeliner. Χάνω τον έλεγχο. Έτσι, το χρησιμοποιώ, αφού έχω βάλει τη μάσκαρα, για να δώσω ένταση στις ήδη βαμμένες βλεφαρίδες μου.


6. Essence effect nails.
Και για το τέλος σας άφησα τις πέρλες για τα νύχια. Έχουν μέσα όλα τα χρώματα, κάτι που τις κάνει να ταιριάζουν με κάθε μου μανικιούρ. Το έχω χρησιμοποιήσει με φούξια μανό και έχω εφαρμόσει στον παράμεσο το προϊόν, έτσι ώστε να καλύπτει όλο το νύχι. Δίνει τέλειο αποτέλεσμα, αν όμως πλένετε πιάτα δε σας το συνιστώ γιατί ταλαιπωρούν τα μπιλάκια αυτά :Ρ.


Αυτά είχα να σας δείξω. 
Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;
Ποιο είναι το αγαπημένο σας προϊόν από Essence;


Φιλιά πολλά,
Effie
xxx

You Might Also Like

24 σχόλια

  1. Είμαι το νέο μελος σουυυ :) Εχω δοκιμάσει σχεδόν οοοολες τις μασκαρα της Essence και η αλήθεια είναι οτι ούτε εμένα μου εφάρμοζε καλά! Δοκίμασε την get big lashes στην γκρι συσκευσασία πιστευω οτι θα σαρέσει πιο πολύ!
    Αν θέλεις γίνε κι εσύ μέλος στο Blog μου θα χαρώ πολύ http://prettyshinycupcake1.blogspot.gr/
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πόσο υπέροχο το έχεις κάνει το blog σου! δώσε μου συμβουλές xD ! χαχα! θα τα λέμε πιο συχνά. φιλιά :)

      Διαγραφή
  2. και αν σου πως ότι έψαχνα ένα post από essence γιατί ήθελα να βρω απόψεις για το ''cream to powder highlighter''; :) πλέον δεν έχω κανέναν ενδοιασμό και σίγουρα θα το αγοράσω! το δικό μου αγαπημένο προϊόν της essence είναι το ''Eyeliner Pen in Black Extra Long Lasting'' ... πολύ όμορφο post! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχω ακούσει πως το συγκεκριμένο eyeliner ξεραίνεται γρήγορα. Αν τύχει και το βρω θα το δοκιμάσω! όσο για το highlighter μην το σκέφτεσαι ΚΑΘΟΛΟΥ <3

      Διαγραφή
    2. εγώ πάντως το έχω 4 μήνες σίγουρα και δεν έχει πάθει κάτι ακόμα! όσο για το highlighter σίγουρα θα το αναζητήσω! ^_^

      Διαγραφή
  3. Πολυ ωραιο ποστ!
    Εχω την μασκαρα στην αρχη δεν μου αρεσε ομως τωρα που την δοκιμασα μου αρεσει το αποτελεσμα που δινει!
    Μου εδωσες ιδεα για αγορα αν τις βρω εδω δηλαδη τις περλες για τα νυχια γιατι μεχρι τωρα δεν τις εχω δει και δεν ηξερα οτι υπαρχουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχει τόσες πολλές που χάνεσαι ;) περιμένω κι άλλα σχέδια για νύχια (ειδικά αν βρεις και τις συγκεκριμένες πέρλες) γιατί έχω στερέψει από ιδέες <3

      Διαγραφή
  4. Το έχω το bronzer και το καλύτερο είναι πως είναι τόσο πολύ σε ποσότητα που δεν τελειώνει εύκολα! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μολις εγινα κ γω μελος στο blog σου! εχω μονο ενα βερνικι νυχιων απο essence, αλλα νομιζω οτι 8α δοκιμασω συντομα! το μολυβι για τα ματια φαινεται πολυ ωραιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σουυ όμορφη!!
    Αγαπημένη εταιρεία η essence.
    Έχω δοκιμάσει τη μάσκαρα [ δε μ'αρεσε] και το concealer που όντως είναι πολύ καλό για φωτεινότητα,
    Από μάσκαρα να δοκιμάσεις τις 2 i love extreme [ ροζ και μαύρη] δίνουν απίστευτο όγκο!
    Θα χαιρόμουν να περνούσες μια βόλτα και απ το blog μου μιας και είμαι εντελώς καινούρια!!
    Σε φιλώ :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα την έχω στα υπόψιν τη μάσκαρα ΣΙΓΟΥΡΑ :D. Εννοείται γλυκιά μου :* :*

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα!! Μπαίνω πρώτη φορά στο blog σου και μου αρέσει πολύ! Έγινα φυσικά αμέσως μέλος! Δεν έχω δοκιμάσει κανένα προϊόν της essence γιατί εδώ στα Χανιά δεν μπορώ να βρω από που μπορώ να τα προμηθευτώ. Μόλις χθες όμως βρήκα το site της beautyAZ.gr όπου έχει μεγάλη ποικιλία essence και σύντομα θα παραγγείλω οπότε θα σου πω κι εγώ εντυπώσεις! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτό θα σου πρότεινα και γω ;) οικονομικότατη εταιρία και πολλά πολλά προϊόντα της αξίζουν! Ευχαριστώ πολύ πολύ <3

      Διαγραφή
  8. οι πέρλες για τα νύχια φαίνονται super!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χθες πήρα κι εγώ το highlighter της Essence και μου άρεσε πάρα πολύ! Εγώ πήρα το ροζέ... Τα μολύβια αυτά τα Long lasting είναι υπέροχα! Κι εγώ δεν το περίμενα για τόσο σταθερό αλλά είναι πολύ ευχάριστη έκπληξη! Γενικά μου αρέσει η Essence σαν εταιρία γιατί είναι και οικονομική και με γκάμα προϊόντων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τέλεια :D το μόνο αρνητικό που μπορώ να της προσάψω είναι ότι εξαφανίζονται μονομιάς τα προϊόντα και άντε να τα βρεις :Ρ με γεια σου :D

      Διαγραφή
  10. Έχω πολλά προϊόντα από Essence και σίγουρα θα αποκτήσω πολύ περισσότερα ακόμα. Οι τιμές τους είναι πράγματι δελεαστικές. Το bronzer είναι το αγαπημένο μου. Με έβαλες σε σκέψεις για το highlighter... ελπίζω να το προλάβω στα ράφια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι ό,τι καλύτερο έχω δοκιμάσει! το πρώτο σε απόδοση χρώματος :D <3

      Διαγραφή
  11. Μ'αρέσει παρα πολύ αυτή η εταιρία και ότι έχω πάρει μέχρι τώρα μου έχει βγεί αρκετά καλό.Το bronzer είναι τέλειοοοο και το highlighter φαίνεται πολύ ενδιαφέρον και σουπερ οικονομικό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να το δοκιμάσεις με την πρώτη ευκαιρία! σούπερ απόδοση και σούπερ διάρκεια :*

      Διαγραφή
  12. λατρεύω την essence και είναι από τις αγαπημένες μου εταιρίες!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images