Sixteen cosmetics review from ibeauty.gr

Καλημέρα στην όμορφη παρέα μου! Σήμερα σας έχω ένα mini review, όπως είδατε και από τον τίτλο, με τρία προϊόντα από τη νέα, σχετικά, ετα...

Καλημέρα στην όμορφη παρέα μου!
Σήμερα σας έχω ένα mini review, όπως είδατε και από τον τίτλο, με τρία προϊόντα από τη νέα, σχετικά, εταιρία καλλυντικών sixteen cosmetics. Είναι μια ελληνική εταιρία και αυτό που μου έκανε θετικότατη εντύπωση είναι ότι δε δοκιμάζει τα καλλυντικά της στα ζωάκια, από είναι ένα πρώτο thumbs up για τον καταναλωτή :) 

Το i-beauty.gr μου έστειλε κάποια πραγματάκια για να γνωρίσω καλύτερα την εταιρία. Να πω εδώ ότι αξίζει σίγουρα να επισκεφτείτε το ηλεκτρονικό τους κατάστημα μιας και έχει τόσα πολλά προϊόντα μέσα από μια μεγάλη ποικιλία εταιριών που θα εκπλαγείτε. Ακούστε εταιρίες και πείτε μου: Calvin Clein, Golden Rose, Wet n' Wild, Max Factor, Manhattan, Glamorous, Lovie, W7 και άλλες τόσες :D Οι τιμές είναι από τις πιο οικονομικές που έχω γνωρίσει και όταν χρειάζομαι κάτι παραγγέλνω πάντα από εκεί! Τα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής μαζί έρχονται γύρω στα 5 ευρώ, εκτός αν κάνετε κατάθεση των χρημάτων μέσω τραπέζης, οπότε και θα σας έρθει η παραγγελία σπίτι με 2.50 ευρώ. Επίσης θα ήθελα να προσθέσω, πως το κατάστημα προσφέρει για πάντα έκπτωση 10% σε όσες κοπέλες είναι bloggers, κάτι που μας βοηθάει να παίρνουμε προϊόντα πιο φτηνά για να τα δείχνουμε στις κοπέλες που μας διαβάζουν. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να τους στείλετε μήνυμα στη σελίδα τους για να σας δώσουν τον μαγικό κωδικό ;)

Πάμε να τα δούμε αναλυτικά...
Sixteen cosmetics blusher no 302. Ένα ρουζ σε μια γήινη απόχρωση, ιδανικό για κοψίματα. Το εφαρμόζω στο πρόσωπό μου με ένα κοφτό πινελάκι, όπως βλέπετε και στη φωτογραφία. Χρειάζεστε την απειροελάχιστη ποσότητα για να γράψει στο πρόσωπό σας. Δεν είναι ένα καθαρό καφέ ρουζ, όπως ίσως φαίνεται στη φωτογραφία, αλλά ένα πορτοκαλοκαφέ, το οποίο, αν και στην αρχή με δίχασε, μου ταιριάζει απόλυτα.  Δεν έχει parabens και λέει ότι διαρκεί 16 ώρες. Δεν έχει τύχει να το έχω τόσες ώρες πάνω στο πρόσωπό μου αλλά για 5 ώρες που το έχω βάλει παραμένει στη θέση του. Η τιμή του είναι στα 2.80. 


Sixteen cosmetics compact powder no 310. Μια πούδρα, διάφανη θα την έλεγα, η οποία, όπως μπορείτε να δείτε, δεν φαίνεται σχεδόν καθόλου στο πρόσωπό μου, δίνει όμως και την αίσθηση του ενιαίου και βελούδινου στο δέρμα μου. Έχει ελαφριά κάλυψη και είναι ιδανική για να σετάρετε το μακιγιάζ σας. Την έχω δοκιμάσει μόνη της μετά από μια ώρα γυμναστικής και ήταν στη θέση της. Και αυτή ισχυρίζεται ότι κρατάει 16 ώρες αλλά δεν είναι δυνατόν να ισχύει κάτι τέτοιο. Μετά από 5 ώρες χρήσης άρχισα να εμφανίζω κάποια λιπαρότητα. Είναι και αυτή paraben free και η τιμή της έρχεται στα 2.80. 


Sixteen cosmetics lipstick no 395. Ένα κραγιόν, όχι τόσο στα γούστα μου, μιας και δε φοράω κραγιόν σε ροζ τόνους, παρ' όλα αυτά το συγκεκριμένο βλέπω πως έγραψε πολύ ωραία στο φακό. Απλώνεται βελούδινα στα χείλη και έχει έντονη χρωματική απόδοση. Η διάρκειά του δεν είναι τέλεια, αφού το κραγιόν είναι ενυδατικό αλλά δε με πειράζει να το ανανεώνω που και που. Η τιμή του είναι στα 2.30. Το μόνο αρνητικό του είναι στη συσκευασία. Φαίνεται αρκετά φτηνή, παρόλο που το καπάκι του κλείνει μια χαρά και σφραγίζει το προϊόν.



Αυτά είχα να σας δείξω!
Θα με ενδιέφερε πολύ να μου πείτε αν έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά ή να μου προτείνετε και άλλες αποχρώσεις σε ρουζ ή κραγιόν από την εταιρία sixteen. 

Μέχρι την επόμενη φορά να είστε όλες καλά!
Και να χαμογελάτε :)

Φιλιά, 
Effie
xxx

You Might Also Like

3 σχόλια

  1. άσχετο,αλλά εμένα μου άρεσε και το πινέλο σου!χαχα!!
    Ενδιαφέροντα ακούγονται!Ειδικά η πούδρα,γιατί θέλω 1 που να κρατάει μακριά την λιπαρότητα για αρκετές ώρες!και οι 5,για την τιμή της είναι καλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γενικά θεωρώ πως η Sixteen έχει αξιόλογα προϊόντα αλλά το packaging σίγουρα θα μπορούσε να είναι καλύτερο! Το κραγιόν πάντως σου πάει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όλα ωραία αλλά το κραγιόν κλέβει τις εντυπώσεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images