Προϊόντα που δεν άξιζαν τον ντόρο! vol.1

Ξέρω ότι περιμένατε τα αγαπημένα του μήνα που μας πέρασε αλλά σας την έφερα! Εξάλλου δεν έχει έρθει ακόμα ο Δεκέμβρης, για να μιλήσουμε ...

Ξέρω ότι περιμένατε τα αγαπημένα του μήνα που μας πέρασε αλλά σας την έφερα!
Εξάλλου δεν έχει έρθει ακόμα ο Δεκέμβρης, για να μιλήσουμε για αγαπημένα του Νοέμβρη ;)

Όπως βλέπετε και από τον τίτλο, θα σας μιλήσω για κάποια προϊόντα που προτού τα αγοράσω άκουγα διθυραμβικές κριτικές και σε μένα δε δούλεψαν καθόλου! Για πάμε, γιατί νομίζω θα εκπλαγείτε!

1. Sunsilk co-creations ''curl lock''.
Μη γουρλώνετε τα μάτια και κλείστε το στοματάκι προτού εξηγήσω. Με αυτό το προϊόν έχω μια σχέση μίσους- πάθους, οπότε μπορεί να το δείτε και στα αγαπημένα του μήνα. Πρόκειται για ένα leave-in conditioner, μια κρέμα δηλαδή που την απλώνεις μετά το μπάνιο σε νωπά μαλλιά και δεν την ξεβγάζεις. Είναι ένα πολύ οικονομικό προϊόν γι αυτό που υπόσχεται ότι κάνει και πολλές κοπέλες έλεγαν πως κάνει θαύματα στις μπούκλες τους. Έτσι και γω, έτρεξα να το αποκτήσω. Χρησιμοποιώ μια σχετικά μικρή ποσότητα και την απλώνω από τη μέση μέχρι κάτω και μετά στεγνώνω τα μαλλιά μου. Όσον αφορά τις μπούκλες κάνει κάτι. Μαλακώνει όμως τόσο τα μαλλιά μου και το καλύτερο είναι ότι η μυρωδιά του κρατάει και την επόμενη και τη μεθεπόμενη μέρα. Οπότε θα το ξαναγόραζα σίγουρα μόνο και μόνο για το άρωμα. Γιατί από δουλειά δεν...


2. L' Oreal Skin Perfection cream.
Τις πρώτες δύο εβδομάδες που είχα αγοράσει αυτή την ενυδατική κρέμα δεν πίστευα ότι θα κατέληγε σε ένα τέτοιο post. Είχα ακούσει σούπερ λόγια γι αυτή την κρέμα και έτρεξα να την αποκτήσω. Είναι σχετικά ακριβή για προϊόν που πουλιέται και σε super market αλλά δε με εμπόδισε. Τον πρώτο καιρό ήμουν πολύ ευχαριστημένη. Έχει υπέροχη μυρωδιά, απλώνεται πολύ ωραία στην επιδερμίδα μου και κρατάει την ανεπιθύμητη γυαλάδα μακριά για αρκετές ώρες. Μετά από δύο εβδομάδες χρήσης όμως άρχισα να πετάω κάποια σπυράκια. Προβληματίστηκα και σταμάτησα την κρέμα. Τα σπυράκια εξαφανίστηκαν αλλά την ξαναχρησιμοποίησα για να επιβεβαιώσω το γεγονός. Πράγματι κορίτσια έφταιγε το προϊόν. Δε γνωρίζω αν φταίει η επιδερμίδα μου που αντιδρά έτσι αλλά και στην αδερφή μου που την έδωσα αντέδρασε το ίδιο.


3. Korres mascara.
Μια μάσκαρα που δεν αγόρασα η ίδια, καθώς μου την έδωσε μια φίλη επειδή δεν της άρεσε. Το βουρτσάκι της τρίχινο και πολλά υποσχόμενο. Εγώ στη μάσκαρα ζητάω κυρίως όγκο και μαύρο χρώμα στις βλεφαρίδες μου. Η συγκεκριμένη δεν δίνει τίποτα από τα δύο. Είναι από τις λίγες mascara, ακόμα και της essence που είναι οικονομική εταιρία το μαύρο έντονο χρώμα είναι σίγουρο, που έχω δοκιμάσει που δεν έχει απόδοση χρώματος στις βλεφαρίδες. Θα είναι όμως ένα ικανοποιητικό προϊόν για τα κορίτσια στα σχολείο που θέλουν να φορούν mascara, όχι όμως να φαίνεται ένα υπερβολικό αποτέλεσμα. Γενικά έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για όλα τα προϊόντα korres αλλά το συγκεκριμένο με απογοήτευσε εντελώς.


4. L' Oreal Elnett heat styling spray volume 3 days.
Αγορασμένο από πολλές κοπέλες. Μόλις κυκλοφόρησε ήθελα τόσο πολύ να το πάρω αλλά ήταν κάπως ακριβό και δεν το διακινδύνευα. Κάποια στιγμή το βρήκα σε προσφορά και το θεώρησα καλή ευκαιρία να το δοκιμάσω. Υπόσχεται ότι δίνει όγκο στα μαλλιά που διαρκεί έως και 3 ημέρες. Λοιπόν. Όχι μόνο δεν προσφέρει όγκο στα μαλλιά μου αλλά βοηθάει στο να χάσουν τον φυσικό όγκο τους. Επίσης μου αγριεύει και μου φριζάρει τις μπούκλες. Μακράν το χειρότερο προϊόν που έχω αγοράσει ποτέ και πάει κατευθείαν στα σκουπίδια.


5. Klorane dry shampoo.
Πρόκειται για το ξηρό σαμπουάν της klorane. Το συγκεκριμένο είναι για καστανά σκούρα και ανοιχτά μαλλιά. Γενικά είναι το πρώτο ξηρό σαμπουάν που δοκιμάζω και είπα να πάω κατευθείαν στης klorane που έχω ακούσει τα καλύτερα. Δεν αφήνει άσπρα σημάδια όπως φαντάζομαι ότι αφήνουν άλλα. Με απογοήτευσε όμως, όχι κυρίως σαν προϊόν αλλά λόγω των προσδοκιών που είχα από ένα τέτοιο προϊόν. Δίνει κάποιο όγκο στα μαλλιά μου (αν το χρειάζεστε λοιπόν γι' αυτό κάνει καλή δουλίτσα) αλλά δεν απομακρύνει τόσο τη λιπαρότητα. Είναι ικανό για να πω ότι θα το εφαρμόσω και την ίδια μέρα θα λούσω τα μαλλιά μου. Με άλλα λόγια δε φταίει το klorane dry shampoo για τη δουλειά του. Αυτό που κάνει είναι οκ. Προτιμώ όμως σίγουρα να λούζω τα μαλλιά μου την ημέρα που χρειάζονται λούσιμο και να μην εξαρτώμαι από αυτό το προϊόν. Σίγουρα για έκτακτη ανάγκη βοηθάει..

Έχετε δοκιμάσει κάποια από τα παραπάνω;
Εσάς σας ευχαρίστησαν;

Τα λέμε σύντομα με τα αγαπημένα του μήνα.

Φιλιά,
Effie
xxx

You Might Also Like

24 σχόλια

  1. συμφωνώ για όλα εκτός από το ξηρό σαμπουαν..εγώ έχω το απλό και μου αρέσει αρκετά..αυτά τα σαμπουαν είναι μία λύση ανάγκης..εγώ συνήθως την ίδια την επόμενη μέρα από την εφαρμογή τους, λούζω τα μαλλιά μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα αυτό λέω και γω! για έκτακτη ανάγκη είναι μια χαρά. Αλλά όσον αφορά τη δουλειά που κάνουν στα μαλλιά μου δε με ευχαριστεί σαν αποτέλεσμα. Και αυτό γιατί είχα άλλες προσδοκίες από τα ξηρά σαμπουάν :Ρ Δεν φταίει όμως το καημένο! Ίσως και να μην έκανα καλά που το έβαλα σε αυτή τη λίστα :Ρ

      Διαγραφή
  2. Καλα απο την sunsilk και την L'oreal ειμαι κι εγω πολυ απογοητευμενη σιγουρα δεν θα τα ξανααγορασω! Και πιστεψε με τα εχω ηδη στην τσαντουλα που μαζευω τα προιοντα για ενα αντιστοιχο post !xaxa
    Φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. wiii!!! περιμένω να δω και το δικό σου θάψιμο xD :*

      Διαγραφή
  3. Λατρευω αυτα τα post !!Το μονο που εχω δοκιμασει ειναι η κρεμα sunsilk στο μωβ μπουκαλάκι και ειναι χαλια δεν κανει τιποτα την πέταξα !!για την μασκαρα korres με έσωσες !!Φιλακια πολλααα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γενικά τη sunsilk δεν την εμπιστεύομαι καθόοολου! :/ φιλιά :*

      Διαγραφή
  4. Η μάσκαρα του Κορρέ όντως δεν κάνει τίποτα!
    Πολύ ωραίο post :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι που συμφωνείς γιατί με νόμιζα για τρελή κάποιες φορές :Ρ ευχαριστώ <3

      Διαγραφή
  5. Ποσο χαιρομαι που το εκανες και εσυ αυτο το ποστ!
    Ευτυχως δεν εχω δοκιμασει τιποτα απο αυτα που εδειξες, εκτος απο το sunsilk στην πορτοκαλι συσκευασια το οποιο ειναι αρκετα καλο,
    ειναι για ξηρα ταλαιπωρημενα μαλλια..
    Φιλιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχ! την έχεις γλιτώσει δηλαδή :Ρ από sunsilk γενικά με έχουν απογοητεύσει τα προϊόντα της αλλά είπα μήπως και :Ρ Από άρωμα όμως όλα τα λεφτά <3

      Διαγραφή
  6. Ωραία συσκευασία πάντως η κρέμα της loreal κρίμα που δεν σου ταίριαξε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμένα μου λες; ένα κόσμημα είναι! την έβλεπα και τη χαιρόμουν. Αλλά :Ρ...

      Διαγραφή
  7. ρε συ είχα δοκιμάσει μια μάσκαρα του Κορρέ σε ένα event και ήταν φανταστική..παίζει να μην ήταν αυτή?!
    Και για το πράσινο..η μαμά μου το δοκίμασε στα δικά της μπουκλωτα απο παλια περμανάντ μαλλιά και ήταν τέλεια την πρώτη μέρα της εφαρμογής (την μέρα που λουζοταν δηλαδή),αλλά από την επόμενη κιόλας είχαν χάσει τη φόρμα τους..
    Εγώ έχω το πορτοκαλί που απλά τα ενυδατώνει και τα μαλλακώνει! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χμμ τι να πω για τη μάσκαρα! δε νομίζω να βγάζει και πολλές άρα ίσως και να ταν αυτή :Ρ
      Όσο για το sunsilk εμένα δεν μου κρατάει καθόλου! Αλλά μου τα μαλακώνει και μυρίζουν ωραία (και δε μου τα λαδώνει!) όπως το πορτοκαλί που λες, το οποίο δεν έχει τύχει να δοκιμάσω :D

      Διαγραφή
  8. Χμ... το μόνο που έχω δοκιμάσει είναι η κρέμα της sunsilk και μένα που έχω πολύ σκληρά μαλλιά με έχει σώσει! Μου κρατάει τις μπούκλες μου τουλάχιστον 4 μέρες, το διαφορετικό ίσως είναι ότι τα αφήνω να στεγνώνουν φυσικά χωρίς πιστολάκι... και είμαι ήδη στο 5ο μπουκαλάκι που έχω αγοράσει... όσο για ξηρά σαμπουάν, δεν χρησιμοποιώ γιατί δεν έχω καθόλου λιπαρότητα αλλά αν βάζεις με προσοχή ταλκ είναι η πιο εύκολη και οικονομική λύση άσε που όλα τα ξηρά σαμπουάν σε αυτό βασίζονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δίκιο έχεις για το ταλκ αλλά λέω ας πάω σε αυτή τη λύση :Ρ χαχα!! αυτό που λες για το sunsilk δεν το χω επιχειρήσει. Είναι χειμώνας και κάνει κρύο :Ρ. Πιστεύω όμως ότι όντως θα κάνει παραπάνω δουλειά απ ότι με το στέγνωμα! Θα συνεχίσω να το παίρνω όμως γιατί μου αφήνει πολύ μαλακά τα μαλλιά και τα κάνει να μυρίζουν και σούπερ ^_^

      Διαγραφή
  9. Μου αρέσουν αυτού του είδους τα post! Τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιώ και εγώ την ενυδατική κρέμα της L'oreal και επίσης είχα παρατηρήσει στην αρχή οτι αντιδρούσε άσχημα με την ακμή μου και μου έβγαζε 1-2 παραπάνω..μετά από αρκετές χρήσεις όμως δεν το παρατήρησα ξανα. Περιμένω να την τελειώσω για να δω αν θα βγαλω ξανά ή ήταν μόνο στην αρχή..πάντως δεν θα πήγαινα για δεύτερο βαζάκι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχω ξανακούσει παράπονα τέτοιου είδους γι αυτή την κρέμα και δεν ήθελα να το παραδεχτώ για την δική μου επιδερμίδα γιατί μου άρεσε και η συσκευασία, μύριζε και ωραία, δεν είχα θέμα και με τη γυαλάδα. Αλλάα :Ρ...

      Διαγραφή
  10. εφακι συμφωνω απολυτα για την κρεμα της LOREAL..ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΕΙΧΑ.......................
    ΜΑΚΙΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φιου! :Ρ δεν είμαι η μόνη! χαχα! φιλιά :*

      Διαγραφή
  11. χμμμμμ το μόνο που έχω δοκιμάσει είναι η λακ και θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άσε :/ και φαντάζομαι ότι και το άλλο μπουκάλι που είναι για ίσιωμα θα είναι εξίσου κακό! ευτυχώς με γλίτωσε από αγορά :Ρ

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images