Αγαπημένα προϊόντα Νοεμβρίου 2014!

Καλημέρα κορίτσια μου και καλό μήνα! Ο καιρός εδώ βροχερός, απόλυτα εναρμονιζόμενος με τον τελευταίο μήνα του χρόνου. Εγώ είμαι εδώ γι...

Καλημέρα κορίτσια μου και καλό μήνα!
Ο καιρός εδώ βροχερός, απόλυτα εναρμονιζόμενος με τον τελευταίο μήνα του χρόνου.
Εγώ είμαι εδώ για σας, ώστε να ανακαλύψουμε μαζί τα αγαπημένα μου προϊόντα για το μήνα που μας πέρασε.
Για πάμε...


1. Rizes Argan Oil.
Πρόκειται για ένα argan oil, το οποίο ήμουν τυχερή και κέρδισα σε διαγωνισμό του e-kallyntika.gr. Μια αρκετά μεγάλη ποσότητα, ικανή να μου κρατήσει πολύ πολύ καιρό. Το άπλωνα στα μαλλιά μου από τη μέση και κάτω, μια φορά την εβδομάδα για 4-5 ώρες και μετά ξέβγαζα με νερό και σαμπουάν. Έκανε τόσο καλή δουλειά που είδα τις άκρες μου να ζωντανεύουν. Κάποιες φορές έβαζα και μια σταγόνα για τελικό φινίρισμα, αλλά το προτιμώ για χρήση πριν το λούσιμο, αφού δεν έχει κάποια μυρωδιά και εγώ θέλω να μοσχοβολούν τα μαλλιά μετά το μπάνιο. Η τιμή του είναι τσιμπημένη, θα σας κρατήσει όμως σίγουρα για ένα χρόνο (έχει δοσομετρητή οπότε βγάζετε ελεγχόμενη ποσότητα). Έχω πάψει να εμπιστεύομαι λαδάκια του εμπορίου και πλέον θα βλέπετε τέτοια φυσικά προϊόντα για τα μαλλιά από εμένα. Μπορείτε να το βρείτε εδώ.


2. L' Oreal Elvive ''Conditioner θρέψης re-nutrition''.
To argan oil που σας έδειξα πριν ταίριαξε κατάλληλα με αυτό το conditioner από την Elvive. Είναι για ξηρά μαλλιά που χρειάζονται λάμψη και απαλότητα. Δεν γνωρίζω αν ευθύνεται ο βασιλικός πολτός, αλλά είναι με διαφορά το καλύτερο conditioner που έχω δοκιμάσει. Μου αφήνει τα μαλλιά σούπερ απαλά, δε μου τα λαδώνει και το άρωμά του κρατάει ακόμα και την επόμενη ημέρα στα μαλλιά. Πως μυρίζει; Έχετε δοκιμάσει το poison από τη Dior; Ακριβώς αυτό. Ανυπομονώ να πάρω και το σαμπουάν.


3. Neutro Roberts ''Derma Zero''.
Δε συνηθίζω να δείχνω αποσμητικά σε αγαπημένα αλλά αυτό αξίζει να το αναφέρω. Το είχα βρει σε προσφορά 1+1 και λέω ας το δοκιμάσω. Μου κέντρισε το ενδιαφέρον ότι έχει 0% parabens, alcohol, aluminum salts και antiperspirants και αφού αποφεύγω parabens στο δέρμα μου, είπα να το επιχειρήσω και στα αποσμητικά (το συγκεκριμένο δεν έχει και αλουμίνιο όπως είδατε και λέω εδώ είμαστε!). Δεν σας κρύβω ότι είχα ενδοιασμούς αν θα κάνει δουλειά αλλά προς έκπληξή μου κάνει πολύ καλή δουλειά, δεν μου ερεθίζει την περιοχή της μασχάλης μετά το ξύρισμα και κρατάει μακριά την κακοσμία. Από εδώ και πέρα θα αγοράζω αυτό μόνο.


4. Ανθόνερο ΑΜΒΥΣ.
Εδώ θέλω την προσοχή σας. Η καλύτερη ανακάλυψη που έχουμε βρει εμείς οι γυναίκες. Είναι το κλασικό ανθόνερο που χρησιμοποιούμε στους κουραμπιέδες για τα Χριστούγεννα. Εγώ το εφαρμόζω στο πρόσωπο αντί για toner και κάνει εξαιρετική δουλειά. Η ενυδατική κρέμα το βράδυ κάνει το δέρμα μου να αντιδρά και να γεννά σπυράκια. Έψαχνα λοιπόν κάτι άλλο και είπα να δοκιμάσω το ανθόνερο. Κάποιες φορές το εφάρμοζα με ψεκασμό απευθείας στο πρόσωπο, άλλες το έβαζα σε ένα βαμβάκι και περνούσα όλο το πρόσωπο. Αφήνει το πρόσωπο σούπερ απαλό και το πρωί που ξυπνούσα δεν είχα καθόλου λιπαρότητα. Τώρα το χρησιμοποιώ και μέσα στη μέρα για να δροσίζω το πρόσωπό μου, να το αναζωογονώ και να το καθαρίζω από διάφορους ρύπους. Κάντε το τεστ. Απλώστε μια γενναιόδωρη ποσότητα σε ένα βαμβάκι και περάστε το πρόσωπό σας και θα δείτε πάνω υπολείμματα ρύπων. Είπα ότι το χρησιμοποιώ και για να μου απορροφηθεί η λιπαρότητα μέσα στην ημέρα; (όταν είμαι σπίτι εννοείται!). Τόσες χρήσεις σε ένα τόσο οικονομικό προϊόν. Value for money!


5. Bioten CC all in 1 cream.
Ομολογώ πως την είχα στην αφάνεια πολύ καιρό, αφού προτιμούσα να βγαίνω τελείως άβαφη όσον αφορά την κάλυψη των ατελειών της επιδερμίδας μου. Ένα βράδυ όμως πήγα να πάρω το foundation και θυμήθηκα πως το είχα ξεχάσει στο πατρικό μου. Απελπισμένη όντας, είπα να βάλω τη cc της bioten. Δεν την εφάρμοσα με τα δάχτυλα (γιατί ξέρω ότι έτσι μετά από λίγες ώρες βγάζω λιπαρότητα) αλλά είπα να δοκιμάσω με πινέλο. Η κάλυψή του καλή, με ένα concealer έκρυψα κάποια σπυράκια και βγήκα έξω. Δεν μου έβγαλε σχεδόν καθόλου λιπαρότητα (και δεν είχα βάλει και πούδρα!) και δεν φαινόταν ότι φορούσα κάτι στο πρόσωπό μου. Βγαίνει σε δύο αποχρώσεις και εγώ έχω τη light. Ένα μπράβο στην bioten γιατί εδώ και καιρό το βλέπω σε 2 ευρώ έκπτωση στα ράφια και μέχρι και το Σάββατο ο Βασιλόπουλος είχε και επιπλέον έκπτωση και το προϊόν έβγαινε κάπου στα 4 ευρώ. Αυτό κι αν είναι προσφορά. Αφήνει το δέρμα λαμπερό, όχι όμως με την αρνητική έννοια της λιπαρότητας. Σκέφτομαι σοβαρά να το ξανα-αγοράσω.


6. Garnier Body ''oil beauty''.
Τέλος σας άφησα το προϊόν που χρησιμοποιούσα για να ενυδατώνω την επιδερμίδα μου μετά το μπάνιο. Εμπλουτισμένο με έλαιο argan, macadamia, αμύγδαλο και τριαντάφυλλο προσφέρει μια όμορφα απαλότητα στο δέρμα μου. Περιέχει ελαφρύ shimmer και βρίσκω πολύ εφευρετικό το ότι έχει αντλία γιατί με βοηθάει στο να το χρησιμοποιώ πιο εύκολα αλλά και να ελέγχω την ποσότητα που χρειάζομαι. Το άρωμά του μεθυστικό, γυναικείο, χειμωνιάτικο και διαρκεί αρκετές ώρες πάνω μου. Το βάζω κυρίως το βράδυ πριν κοιμηθώ και με ταξιδεύει.


Αυτά ήταν από εμένα τα αγαπημένα για το μήνα Νοέμβρη.
Έχουμε κάποιο κοινό;
Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;

Περιμένω με αγωνία τα σχόλιά σας.

Φιλιά πολλά,
Effie
xxx

You Might Also Like

34 σχόλια

  1. αχ θελω πολυ να δοκιμασω το argan oil! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι πολύ καλό! Και σε συνδυασμό και με άλλα λαδάκια (όπως λάδι καρύδας, jojoba oil κα) θα κάνει ακόμα καλύτερη δουλειά ;)

      Διαγραφή
  2. θελουμε argan oil και το αποσμητικο!!! πολυ ωραια τα αγαπημενα σου!!!! φιλακια κοριτσακι!!! :***************

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αααα η λοσιόν της garnier φαίνεται πολύ καλή! Θα την έχω στα ύποψιν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εντάξει τέλειο ποστ και όλύ καλό review παραλληλα :) To argan oil με έψησες να το πάρω :P
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το τελευταίο καιρό χρησιμοποιώ την cc της bioten την οποία πήρα κι εγω σε προσφορά -2 € κι έπαθα πλάκα καθώς δεν μου βγάζει καθόλου λιπαρότητα και αφήνει το δέρμα μου βελούδινο! Επίσης λατρεύω το άρωμα της! Εγω εχω τη medium απόχρωση η οποία δεν έχει, η αλήθεια ειναι, μεγάλη διαφορά απο τη light! Ζήτημα να είναι ενα άντε το πολυ 2 τόνους πιο σκούρα! Σιγουρα θα δοκιμάσω αυτο με το ανθόνερο! Υπέροχη ιδέα!!! Φιλιά πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είμαι στο τσακ να την ξαναπάρω, αφού μου τελειώνει τώρα. 4 ευρώ έχει πάει στο σούπερ μάρκετ (wow!!!!)χαχα.. εννοείται να το δοκιμάσεις! το αγαπώ :D :*

      Διαγραφή
  6. πήρα και γω πρώτη φορά το αποσμητικο από neutro roberts αλλά το ροζ!!πολύ μ αρέσει και μυρίζει παιδική πούδρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και το συγκεκριμένο μυρίζει πολύ όμορφα και διακριτικά ^^.. όοοοταν τελειώσουν (1+1 ηταν αυτό :ρ) θα το προτιμήσω ;)

      Διαγραφή
  7. λατρευω το αργανελαιο της avon που μυριζει κ υπεροχα, κ το αγαπημενο μου σαμπουαν κ conditioner ειναι επισης με αργανελαιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτό από avon που λες δεν είναι φυσικό αργανέλαιο 100%. απλά περιέχει εκχυλίσματα αργανέλαιου ;) Το συγκεκριμένο είναι 100% από το φυτό! Γενικά τα λαδάκια του εμπορίου μυρίζουν υπέροχα :D

      Διαγραφή
  8. Τη cc την έχω κι εγώ και μου αρέσει πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τελικά την ξαναγόρασα σήμερα! Νομίζω πως έγινε το ''foundation'' μου :)

      Διαγραφή
  9. όλα τέλεια Έφη μου, όσο γα το αποσμητικό δοκίμασε και το ίδιο σε ροζ με άρωμα πούδρας είναι υπέροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μου το είπε και η Ευαγγελία από πάνω ^^.χαχα! όταν μου τελειώσουν και τα 2 θα το προτιμήσω σίγουρα :D

      Διαγραφή
  10. Την cc cream την λατρευω!!! Πολυ ωραια αγαπημενα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με έψησες να αγοράσω την oil beauty και επισης θα συμφωνησω απόλυτα για την bb της bioten! έω τελειωσει 2 μέχρι τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εν τέλει αγόρασα και δεύτερο μπουκαλάκι :D χαχα :*

      Διαγραφή
  12. πολύ όμορφα και ενδιαφέροντα προϊόντα! ^_^
    και εγώ λατρεύω την cc της bioten, την χρησιμοποιώ μήνες τώρα και είναι αγαπημένη!
    ενδιαφέρον αυτό σχετικά με το ανθόνερο... θα το δοκιμάσω ;)
    πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ήδη πήρα νέο σωληνάριο :D χαχα!! να το δοκιμάσεις σίγουρα! Με έχει ενθουσιάσει :) φιλια :*

      Διαγραφή
  13. Το ανθόνερο έχεις δίκιο, είναι φοβερή ανακάλυψη!! Την CC της Bioten την έχω, αλλά ακόμα δεν έχω καταλήξει αν μου αρέσει ή όχι. Την έχω χρησιμοποιήσει μόνο πρωί και βιαστικά, εφαρμόζοντάς την πάντα βιαστικά με τα χέρια. Θα την δοκιμάσω και με πινέλο, για να δω πως θα τα πάμε με την λιπαρότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το conditioner είναι φοβερό! Και σε συνδιασμό με το σαμπουάν είναι ακόμα καλύτερο! Η cc cream της bioten αφήνει το δέρμα μου πολύ λιπαρό αλλά με πούδρα είμαι μια χαρά!Και μυρίζει και φανταστικά! Αν θέλεις πέρνα μια βόλτα από το blog μου! Είμαι καινούργια και θα εκτιμούσα πολύ την επίσκεψη σου! Φιλάκια!!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εννοείται πως θα περάσω! λατρεύω να ανακαλύπτω νέα blogs! το σαμπουάν ανυπομονώ να το αγοράσω ^_^. όσο για της cc την εφαρμόζεις με πινέλο ή με το χέρι; σε εμένα ας πούμε όταν την εφάρμοζα με το χέρι μου εμφάνιζε λιπαρότητα μετά από κάποιες ώρες, ενώ τώρα που το κάνω με το πινέλο δεν έχω κανένα πρόβλημα :)

      Διαγραφή
    2. Εγώ για να σου πω την αλήθεια την εφαρμόζω με το χέρι διότι βαριέμαι λίγο το πινέλο του make up. Αλλά θα το δοκιμάσω με το πινέλο και ελπίζω να δω βελτίωση.Ευχαριστώ για την συμβουλή:)

      Διαγραφή
    3. φαντάσου πόσο μου αρέσει και πόσο την έχω συνηθίσει, που εχτές έκανα προσπάθεια να εφαρμόσω make up για βράδυ και δε μου άρεσε η εφαρμογή του στο πρόσωπό μου! με την cc έχω βρει τον άνθρωπό μου ^^. χου χου!

      Διαγραφή
    4. Χαχα είναι όντως πολύ ελαφριά και πολύ λεπτόρευστη.Εαν έτυχε και την φορούσα για παράδειγμα 3 μέρες συνεχόμενα, πήγαινα να βαλω make up αι μου κακοφαινοταν χαχαχα ♥

      Διαγραφή
  15. Πάρα πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου! Δεν έχω χρησιμοποιήσει τίποτα από αυτά!
    Εάν θές πέρνα μία βόλτα και από το δικό μου blog!
    Καλές Γιορτές!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλές γιορτές και σε σένα και καλώς ήρθες στον κόσμο του blogging! θα χαρώ να τα λέμε κι από εδώ αλλά και από το δικό σου blog! φιλιά :*

      Διαγραφή
  16. Το λαδάκι για τα μαλλιά έχεις παρατηρήσει αν τα λαδώνει καθόλου; Ψάχνω για ενα καλό και οχι βαρύ λαδι! φιλια και καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου τώρα διάβασα το σχόλιο. Μάλλον τώρα το πήρα χαμπάρι! Όχι, δεν μου τα λαδώνει! Σίγουρα όχι. Βέβαια χρειάζεται και λίγη ποσότητα. Ίσως να επέλεγα όμως κάποιο άλλο που να έχει και ωραίο άρωμα. Αυτό κάνει πολύ καλή δουλειά αλλά δεν αφήνει άρωμα. Αυτό είναι ίσως το μόνο αρνητικό ;/

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images