Αντρική και οικονομική πρόταση δώρου - GIVEAWAY! (CLOSED)

Ποιος είπε ότι οι άντρες δεν έχουν δικές τους στιγμές περιποίησης και καλλωπισμού;  Εντάξει. Ξέρω ότι οι πιο πολλοί χωρίς να κάνουν τίπο...

Ποιος είπε ότι οι άντρες δεν έχουν δικές τους στιγμές περιποίησης και καλλωπισμού; 
Εντάξει. Ξέρω ότι οι πιο πολλοί χωρίς να κάνουν τίποτα έχουν όμορφο δέρμα, αλλά πιστεύω ότι πρέπει να έχουν και κάποια όπλα για να επιτυγχάνουν το καλύτερο δυνατό. 

Γι΄αυτό το λόγο, σε μια απεγνωσμένη προσπάθεια να βρω τι δώρο θα κάνω στον καλό μου, άναψε ένα λαμπάκι που μου έλεγε: Ενυδατική προσώπου!!! Έτρεξα λοιπόν να το αγοράσω από online φαρμακείο, μιας και πάντοτε είναι πιο οικονομικά. Επέλεξα το 2happy.gr και αυτό γιατί το ακούω συχνά τελευταία και ήθελα να επιβεβαιώσω την άψογη εξυπηρέτηση! Και επειδή μαζί με το βασιλικό ποτίζεται και η γλάστρα πήρα και κάποιες βιταμίνες για μένα, ιδανικές για πνευματική και σωματική ενέργεια, απαραίτητο εργαλείο για το διάβασμα που θα ακολουθήσει λόγω εξεταστικής.
Μπορείτε να δείτε πόσα δείγματα; Ενθουσιάστηκα! Μάλιστα, δεν έχω ακούσει από καμία κοπέλα παράπονο για το πλήθος των δειγμάτων, bloggers και μη. Όταν πήγα να κάνω την παραγγελία μου υπήρχε και ένα σημείωμα που έλεγε ότι μέσα θα έχει και δειγματάκια. Τέλειο; Και ακούστε και τ' άλλα:
-Την παραγγελία την έκανα την Τρίτη και μου ήρθε Τετάρτη πρωί. 
-Τα έξοδα αποστολής είναι στα 2 ευρώ και της αντικαταβολής 1 ευρώ (!) 
-Δωρεάν έξοδα αποστολής από παραγγελίες 39 ευρώ και πάνω. 
-Πολύ όμορφο, γιορτινό και προσεγμένο site. 



Πάμε όμως να σας δείξω την ενυδατική προσώπου από Vichy!

Πρόκειται για μια εξυγιαντική κρέμα ενυδάτωσης. Έχει λεπτόρρευστη υφή και υπόσχεται ότι:
✔Μειώνει τη γυαλάδα.
✔Καταπολεμά τις ατέλειες που αντιστέκονται. Μειώνονται κατά 51% τον πρώτο μήνα.
✔Δρα ενάντια σε βακτήρια και φλεγμονές.
Δεν πρόκειται για αντιρυτιδική κρέμα προσώπου (εδώ η Vichy προτείνει τη συγκεκριμένη), αλλά για μια απλή ενυδατική προσώπου για όσους άντρες αντιμετωπίζουν θέμα με την έκκριση σμήγματος. Μπορείτε να τη βρείτε εδώ και αν και θα το παίξουν σκληροί στην αρχή, κάτι μου λέει ότι μετά θα την αγαπήσουν.


Επειδή λοιπόν το 2happy.gr και εγώ σκεφτήκαμε και εσάς, αποφασίσαμε να κάνουμε δώρο σε μια τυχερή (για το αγόρι της, τον φίλο της, τον αδερφό της) ή τυχερό μια ίδια ενυδατική κρεμούλα. Πάμε να δούμε τι πρέπει να κάνετε για να το κερδίσετε:
●Like στη σελίδα του 2happy.gr στο facebook
●Like στη σελίδα του Welcome Beauty With Effie στο facebook
●Δημόσια κοινοποίηση της φωτογραφίας που θα βρεις εδώ
●Να είσαι μέλος στο blog μου 

●Όσοι δεν έχετε facebook και για έξτρα συμμετοχές, μπορείτε να μου αφήσετε από κάτω ένα σχόλιο με το email σας, το όνομά σας στο facebook και να μου πείτε τι δώρο θα επιλέξετε να κάνετε στους άντρες σας τώρα στις γιορτές!! Α! και αν θέλεις μπορείς να με ακολουθήσεις και στο instagram, για να τα λέμε κι από κει! 


Ο διαγωνισμός θα λήξει στις 27 Δεκεμβρίου και ο τυχερός ή η τυχερή θα πρέπει να μου απαντήσει μέχρι τις 29 τουλάχιστον, για να αποσταλεί γρήγορα το δωράκι!


Σας φιλώ
Effie
xxx

You Might Also Like

19 σχόλια

  1. ευχαριστούμε πολύ!!!!!!!!!!!!! Καλές γιορτές!!! fb:Katia Pattinopoulou, instagram;KateFlor90

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστουμε!
    δωρο θα παρω στον αντρα μου ενα ωραιο κομπολοι!¨
    καλες γιορτες!
    fb:Ευδοξία Καραγιώργου
    eudoxia64@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. fb name: Γωγώ Κουράκου
    Μία ρομαντική εκδρομή με ησυχία και χαλάρωση είναι ό, τι πρέπει!
    Καλές γιορτές!
    Ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ενα αρωμα θα κανω δωρο
    fb Irini Alexopoulou
    email:irenealex1988@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστούμε πολύ!!
    INSTAGRAM : tsugrana
    FB : Elena Koutsikareli
    EMAIL : elenakoutsikareli@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστουμε πολυ αγαπη μου <3 Να εχεις καλες γιορτες με υγεια και αγαπη !!! Δωρακι στον αντρα μου θα παρω το αγαπημενο του αρωμα GFC: katerina princessk FB: Katerina Koutsikareli Instagram: katerinakoutsikareli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σε ακολουθώ παντού παιδί μου!!
    Τι να λέμε τώρα??
    χαχα!!
    Καλές γιορτές γλυκούλιιι!!!
    email:soundtrackofmy-e-life@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΕΝΑ ΠΟΥΛΟΒΕΡΑΚΙ ΠΟΥ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΜΑΤΙ !!! ΘΑ ΤΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΤΕΛΕΙΑ !!!!! FB:ΓΙΩΤΑ ΚΟΡΩΝΑΙΟΥ email:giota.panagiotopoulou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα κι από μένα!!!! Συνήθως αγοράζω δώρα για τα παιδιά μου και για τα ανίψια μου.Για τον άντρα μου θα πάρω ένα κασκόλ φέτος!!!! Σ'ευχαριστούμε πολύ για τα όμορφα δώρα!!! Καλές γιορτές σου εύχομαι!!!
    fb,gfc name: Dora Lappa
    instagram dora_lappa
    email:doralapp@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. fbname: Γιωτα Παπαδοπουλου
    instragam name: giotapapadopoulou80
    gfc: Giota Papadopoulou
    Σκεφτομαι να του κανω δωρο ενα ακριβο αρωμα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλές γιορτές!!! Το δώρο που θα πάρω στον άντρα μου είναι ένα φούτερ!
    fb:Stavroula Douvropoulou
    email:satvroula211977@yahoo.gr
    gfc:Stavroula Douvropoulou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΝΑ ΠΑΛΤΟ ΘΑ ΠΑΡΩ ΣΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ....
    fb. Anna Platidou
    mail. annaplatidou@yahoo.gr
    gfc. ΑΝΝΑ ΠΛΑΤΙΔΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. FB Name : Gianna Christaki
    Δεν εχω αποφασίσει ακομα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. fb name Maria Desli
    το αγαπημενο του αρωμα θα του παρω..και μια μεγαλη αγκαλια
    καλες γιορτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κάτι χρηστικό,όπως ρούχα ή παπούτσια.
    Fbn:Maria Charatsiari
    email:charatsiari.maria@yahoo.gr
    Instagram:maria_charatsiari

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Θα επέλεγα ένα μοντερνο πουλόβερ!!
    fb Penny Toli
    pennytoli@yahoo.gr
    gfc penny_ct
    instagram pennytoli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. fb: Georgia Danigeli
    E-mail: z.danigeli@gmail.com
    gfc: zetta danigeli
    instagram: georgiadanigeli
    ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΨΑΧΝΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images