14+1 αγαπημένα του 2014!!

Είμαι εδώ με ένα καινούργιο post! Yay! Αρχικά να ευχηθώ καλή χρονιά σε όλα τα μέλη αυτή της σελίδας και σε όλον τον κόσμο, με υγεία πάνω...

Είμαι εδώ με ένα καινούργιο post! Yay!
Αρχικά να ευχηθώ καλή χρονιά σε όλα τα μέλη αυτή της σελίδας και σε όλον τον κόσμο, με υγεία πάνω απ' όλα και πολλές όμορφες, υπέροχες στιγμές.
Αυτό είναι ένα άρθρο που το έχετε δει από πολλές youtubers και bloggers και θα το δείτε και από μένα, γιατί ποια είμαι εγώ να πάω κόντρα στην παράδοση; 


Πάμε να δούμε ένα- ένα και αναλυτικά τα πραγματάκια που χρησιμοποίησα πιο πολύ από άλλα μέσα στη χρονιά που μας πέρασε και λίγα λόγια για το καθένα..

1. Bioten CC all-in-one light!
Ό,τι και να πω για το συγκεκριμένο προϊόν είναι λίγο. Σας το έχω δείξει σε αγαπημένα, θα σας το δείξω σε empties και παίρνει και επάξια την πρώτη θέση σε αυτό το άρθρο. Είναι το δεύτερο σωληνάριο που αγοράζω και πιστεύω ότι δε θα σταματήσω. Μπορείς να διαβάσεις αναλυτικότερη άποψή μου εδώ.

2. Essence stay all day concealer 16h soft beige 20!
Και γι' αυτό το προϊόν έχω κάνει αναλυτικό blog post, όπου μπορείς να δεις και για άλλα προϊόντα της essence που έχω στην κατοχή μου. Με λίγα λόγια είναι ένα προϊόν που δίνει υπέροχη φωτεινότητα κάτω από τα μάτια, δημιουργεί την κατάλληλη ψευδαίσθηση για να φαίνεται πιο λεπτή η μύτη και απλώνεται σαν όνειρο. Οικονομικότατο και σίγουρα αγαπημένο για πολύ καιρό ακόμα.

3.Essence soo glow! cream to powder highlighter!
Σίγουρα έχεις ξαναδιαβάσει από μένα γι' αυτό. Ένα σχετικά τελευταίο απόκτημα πριν φύγει το 2014, αλλά με διαφορά το καλύτερο οικονομικό highlighter που έχω δοκιμάσει. Με διάρκεια, εντονότατη απόδοση και τόσο πολύ προϊόν που θα κρατήσει για πολλούς μήνες ακόμη. Μπορείς να διαβάσεις αναλυτικότερα στο συγκεκριμένο άρθρο.

4. Nivea cream!
Όσο κι αν ακουστεί περίεργο, δεν είχε τύχει ποτέ άλλοτε να δοκιμάσω την συγκεκριμένη κρέμα. Πριν κάποιους μήνες λοιπόν, μην έχοντας την ενυδατική μου μαζί, χρησιμοποίησα της αδερφής μου. Έμεινα έκπληκτη από το αποτέλεσμα που άφηνε στο σώμα μου. Είναι πηχτή, οπότε με δυσκολεύει λίγο στην εφαρμογή, αλλά όταν την απλώσω στο σώμα, το αφήνει τόσο μα τόσο απαλό. Και έχει και αυτή την υπέροχη μυρωδιά της nivea που δεν την αλλάζω με καμία (βλέπε αφρόλουτρα nivea). Εννοείται πως έτρεξα να την αγοράσω και για μένα.

5. Catrice sun glow bronzer 020 deep bronze!
Ένα matt μπρόνζερ που είχα κερδίσει μαζί με άλλα καλούδια από τις Our Beauty Wonderland. Με το που το είδα ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά. Έχει εντονότατη χρωματική απόδοση, οπότε το χειμώνα χρειάζεται ένα απαλό άγγιγμα του πινέλου για να γράψει πάνω στο πρόσωπο. Το καλοκαίρι του έδινα και καταλάβαινε. Η διάρκειά του μέτρια, γι αυτό και μερικές φορές το συνδυάζω με το stick blush του κορρέ που θα σου δείξω και παρακάτω, για μεγαλύτερη διάρκεια.

6. Tangle teaser!
Χμ. Δεν περίμενες κάτι τέτοιο στα αγαπημένα ε; Και όμως! Είναι μια βούρτσα που με βοηθάει να ξεμπερδεύω τα μαλλιά μου. Δε μπορώ να πω ότι κάνει θαύματα, όπως λέγεται με αυτή της macadamia για παράδειγμα, αλλά μπορώ να πω με σιγουριά ότι τα μαλλιά μου δε σπάνε στις άκρες πλέον. Αυτό είναι υπερ-αρκετό για μένα, αφού πλέον δείχνουν υγιή. Και με μόνο 2 ευρώ που είχε από το ebay, πως να μην την συμπεριλάβω στα αγαπημένα όλου του χρόνου;

7. Eye studio lasting drama gel eyeliner maybelline!
Ένα eyeliner σε βαζάκι που είχα αποκτήσει τις αρχές του περασμένου χρόνου. Δε σου κρύβω ότι είχα τους ενδοιασμούς μου στο να το αγοράσω, αφού δεν άκουγα και τα καλύτερα, αλλά το τόλμησα. Μπορώ να πω ότι έχει ξεραθεί αρκετά σε σχέση με το όπως ήταν στην αρχή αλλά προς το παρόν δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα. Δεν δίνει έντονο μαύρο αποτέλεσμα αλλά με βοηθάει τόσο στην εφαρμογή (χρησιμοποιώ ένα πινελάκι για τα φρύδια από essence) και είναι τόσο ακριβής η γραμμή που δεν το αλλάζω. Για εντονότερο αποτέλεσμα περνάω από πάνω κάποιο άλλο eyeliner σε πινελάκι αυτή τη φορά και έτοιμη να κλέψω τις εντυπώσεις.

8. Korres blush stick natural!
Ιδού το ρουζ του Κορρέ που απλώνω στο πρόσωπό μου. Είναι ό,τι πρέπει για κοψίματα, αφού προσφέρει μεγάλη ακρίβεια και για εμάς τις λιπαρές επιδερμίδες ιδανικό (το ξέρεις ότι τέτοια προϊόντα σε stick μορφή έχουν μεγαλύτερη διάρκεια πάνω σε λιπαρά δέρματα ε;). Το μόνο αρνητικό είναι ότι τελειώνει σχετικά γρήγορα και η τιμή του είναι κάπως ανεβασμένη. Παρ' όλα αυτά θα το ξαναπάρω μόλις μου τελειώσει, αφού ειδικά για το καλοκαίρι είναι ο καλύτερος φίλος μου.

9. Make up academy (MUA) matte palette Ever After!
Μπορεί να μην έχω πολλές παλέτες σκιών και γενικά πολλές σκιές, η συγκεκριμένη όμως είναι ό,τι χρειάζομαι. Έχει όλες τις αποχρώσεις που χρησιμοποιώ από το πρωί μέχρι το βράδυ στο μακιγιάζ μου και τρομερή χρωματική απόδοση. Ματ οι σκιές, όπως μου αρέσουν, με πολύ καλή διάρκεια και το κυριότερο οικονομικότατη. Δεν μπορείς να τη βρεις στην Ελλάδα αλλά μπορείς να την παραγγείλεις από το ομώνυμο site.

10. Seventeen matte lipstick 09!
 Την αγάπη μου στα matte κραγιόν δεν ξέρω αν στην έχω πει αλλά είναι καιρός να τη μάθεις. Ένα υπέροχο σταθερό κραγιόν από τη seventeen σε μια τριανταφυλλί απόχρωση. Μένει για ώρες πάνω στα χείλη, ωστόσο μου τα ξηραίνει ελαφρά. 

11. Golden rose velvet matte lipstick n.02!
Δε σου θυμίζει κάτι η συσκευασία και αυτό γιατί το έχω σε δείγμα. Στη φωτογραφία φαίνεται πολύ πιο σκούρο απ' ότι είναι στην πραγματικότητα. Στην ουσία είναι ένα τόνο πιο σκούρο από τα χείλη μου. Nude με μια δόση ροζ. Υπέροχο, σταθερό χωρίς να μου ξηραίνει καθόλου τα χείλη και κυρίως οικονομικό. Έχω και άλλες αποχρώσεις και θέλω και άλλες.

12. Essence lipliner 08 red blush!
Μέσα στο Δεκέμβρη αποφάσισα να δοκιμάσω τα περίφημα μολύβια χειλιών της Essence και δε γινόταν να μη συμπεριλάβω μια απόχρωση στα αγαπημένα του χρόνου. Απλώνεται βουτυρένια πάνω στα χείλη μου και είναι η τέλεια βάση για όλα μου τα μπορντό κραγιόν. Με 1.29 που κοστίζει είναι να μην τα θες όλα;

13. Sephora lip stain n.004!
Παρατηρείς και συ πόσο υπέροχα δένει το συγκεκριμένο κραγιόν με το μολύβι χειλιών από Essence ε; Ένα κραγιόν σε μορφή lip gloss που αμέσως στεγνώνει πάνω στα χείλη. Διάρκεια φο-βε-ρή, μπορντό- καφέ χρώμα ιδανικό για χειμώνα. Δεν μου ξηραίνει καθόλου τα χείλη οπότε thumbs up!

14. Frezyderm matte effect cream!
Δεν υπήρχε περίπτωση να τελειώσω τα αγαπημένα του χρόνου και να μη συμπεριλάβω την συγκεκριμένη ενυδατική κρέμα για λιπαρές επιδερμίδες. Τι να πρωτοπώ. Ιδανική για βάση πριν το μακιγιάζ, καθόλου λιπαρή, απορροφάται εύκολα. Τη χρησιμοποιώ μόνο την ημέρα από τον Μάρτιο και ακόμα δεν έχει κατέβει ούτε ένα δαχτυλάκι. Αν και είναι πιο ακριβή από άλλες κρέμες του εμπορίου (βλ. garnier, bioten) στην ουσία βλέπω ότι με συμφέρει περισσότερο, αφού θέλω σίγουρα ένα χρόνο ακόμα για να πω ότι έφτασε μέχρι τη μέση. Ένα μπράβο στην frezyderm γιατί με έχει εντυπωσιάσει με τα προϊόντα της.

15. Υπέροχες στιγμές με άτομα που αγαπάμε!
Το τελευταίο και πιο σημαντικό είναι αναμφισβήτητα οι στιγμές που περνάμε με τα αγαπημένα μας άτομα. Είναι σίγουρα πολύ πιο σημαντικές από όλα αυτά τα καλλυντικά. Γιατί για να είμαστε όμορφες απ' έξω πρέπει πρώτα να νιώθουμε ωραίες μέσα μας. <3 p="">


Περιμένω με αγωνία να μου πείτε ποιο ήταν το δικό σας αγαπημένο όλου του χρόνου!
Τα λέμε στο επόμενο blogpost.
 Μέχρι τότε μπορείτε να μαθαίνετε νέα μου στο instagram και το facebook.

Φιλιά πολλά,
Effie
xxx

You Might Also Like

19 σχόλια

  1. Αχ, Εφη! Έφυγα να πάρω τη cc cream της bioten!! Τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. υπέροχα αγαπημένα γλυκούλα μου!!Καλή χρονιά να χουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τελεια!ειδικα το lip cream απο sephora!
    http://thebeautyofonesown.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω και εγώ κάποια ίδια αγαπημένα με τα δικά σου ! αυτόν τον καιρό όμως φοράω ασταμάτητα το ίδιο lip stain απο Sephora!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχο και τόοοσο τέλεια για χειμώνα ^^

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου, το concealer το έχω και εγώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άσε και μου τελειώνει και δεν ξέρω τι θα κάνω. Γιατί στην Καλαμάτα δεν έχουμε hondos κι Αθήνα θα πάω μετά τις 6 Φλεβάρη. Αααααα ;Ρ

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου! Αυτά που σίγουρα θέλω να δοκιμάσω είναι το gel eyeliner από maybelline και την παλέτα σκιών! Καλή χρονια! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστωώωω :D Ειδικά η παλέτα είναι η μόνη που έχω και η μόνη που εμπιστεύομαι για look με καφέ χρώματα :D

      Διαγραφή
  7. Παρα πολύ ωραία προιόντα!! Αγαπώ τα ματ κραγιόν της seventeen.Μπορείς να μου πεις λίγο τιμούλα για το lip stain απο sephora;Καλη χρονιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δε θυμάμαι ακριβώς. κάπου στα 12 με 13. Αλλά μπορείς να πάρεις και 1+1 μέσω της προσφοράς της vodafone. Έτσι συμφέρει πάρα πολύ γιατί παίρνεις δύο στην τιμή του ενός ;) Επίσης γλυκιά μου. Καλή χρονιά ^^

      Διαγραφή
  8. Πολύ πολύ όμορφες επιλογές! Χαιρόμαστε πολύ που σου άρεσε το bronzer! ;*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στα περισσότερα συμφωνώ με εσένα. Ειδικά με την CC της Bioten και για το blush stick του korres! MUA προϊόντα δεν έχω χρησιμοποιήσει ακόμα αλλά αυτή η παλέτα μου γυάλισε το μάτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxa! αν έχεις paypall και δε βαριέσαι (γιατί με πιάνει πάντα μια βαρεμάρα να βάλω λεφτά στην paypall και να παραγγείλω από ξένα site) τότε η MUA αξίζει πάρα πολύ σαν εταιρία. Και οικονομική και με πολύ καλή ποιότητα ;) ;*

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images