Τι αγόρασα στις εκπτώσεις!

Να μαι πάλι, εν μέσω εξεταστικής, για να σας δείξω κάποια πράγματα που αγόρασα στις εκπτώσεις.  Δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο, αλλά εμέν...

Να μαι πάλι, εν μέσω εξεταστικής, για να σας δείξω κάποια πράγματα που αγόρασα στις εκπτώσεις. 
Δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο, αλλά εμένα με έχουν ενθουσιάσει, οπότε και ήθελα να τα μοιραστώ μαζί σας. 
Πάμε να τα δούμε..

1. Παλτό Zara!
 Δεν πρέπει να σου έχω μιλήσει για την υπερβολική αγάπη μου για τα Zara. Γεννήθηκα για να ντύνομαι με τα ρούχα τους. Είχα που λες ανάγκη για ένα μαύρο παλτό και έτρεξα στην αρχή των εκπτώσεων, ψάχνοντας το συγκεκριμένο. Το είχα δει στο app τους από το κινητό μου και πήγα προετοιμασμένη. Το συγκεκριμένο ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά. Είναι μακρύ, ζεστό, με κουκούλα και αυτό το ζεβρέ ύφασμα καλύπτει όλο το εσωτερικό του παλτού. Αυτό που με κέρδισε είναι ότι αυτή η γούνινη επένδυση είναι τόσο καλή απομίμηση που δεν με φαγουρίζει. Η τιμή του; Κρατήσου! Από 100, μόνο 50 ευρώ! Αξίζει τόσο μα τόσο πολύ.


2. Μαύρο μπλουζάκι Zara!
 Έψαχνα καιρό τώρα ένα μαύρο μπλουζάκι τέτοιου τύπου. Ξέρεις, να είναι πιο χαλαρό και να έχω τη δυνατότητα να το αφήνω να πέφτει από τον έναν ώμο. Πρέπει να είναι από την καινούργια συλλογή τους και μου κόστισε μόνο 8 ευρώ.


3. Μποτάκια Migato!
 Γυρνώντας στα μαγαζιά έψαχνα να βρω και ένα ζευγάρι μαύρα μποτάκια. Να μην στα πολυλογώ κατέληξα στη Migato, την οποία δεν εμπιστεύομαι τα τελευταία χρόνια, γιατί με έχει απογοητεύσει η ποιότητά της σε σχέση με την τιμή της. Το συγκεκριμένο σχέδιο, παρ' όλα αυτά, ήταν κάτι που ήθελα από πέρισυ και σκέφτηκα γιατί να μην τα δοκιμάσω! Είναι πολύ άνετα και έχουν αυτό το ''βελούδινο'' ύφασμα που μου αρέσει πολύ στα χειμωνιάτικα μποτάκια. Πάντως είναι η τελευταία φορά που ψωνίζω από τη Migato, γιατί έχει πολύ υψηλές τιμές (το συγκεκριμένο μου κόστισε 50 ευρώ με την έκπτωση) και τα παπούτσια της είναι πραγματικά κινέζικης κατασκευής. Καμία σχέση με την ποιότητα του Tsakiri Malla.


4. I love... set!
 Τα προϊόντα αυτά μου ήρθαν σε ένα όμορφο κουτάκι, παραγγελία δώρου που την είχα κάνει στον καλό μου. Οι μυρωδιές τους είναι υπέροχες και δεν μπορώ να τους αντισταθώ. Αν θέλεις κάποιο review και πληροφορίες για το που μπορείς να βρεις αυτά τα προϊόντα στην Ελλάδα, γράψε μου κάτω στα σχόλια.


5. W7 pallette ''in the nude''!
Είχα ακούσει πολλά ωραία σχόλια γι' αυτή την παλέτα από την W7 και ήθελα πολύ να τη δοκιμάσω. Τη βρήκα στα 8 ευρώ και είναι σε μωβ-ροζ αποχρώσεις. Δε λέω παραπάνω, γιατί θα κάνω αναλυτικό blogpost για τη συγκεκριμένη παλέτα.


Αυτά ήταν τα λίγα πραγματάκια που πήρα λοιπόν.
Έχετε κάποιο από αυτά;


Περιμένω τα σχόλιά σας,
Effie
xxx

You Might Also Like

25 σχόλια

  1. Mε γειαα!!
    Θέλω reiview για τα Ι Love αλλά περιμένω και αυτό για τις W7!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κάτσε να τελειώσει η εξεταστική και θα γίνει χαμόοοοοοοοοοοος xD

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα όλα! Κι εγώ ποτέ δεν κατάλαβα γιατί τα Migato είναι τόσο ακριβά... :P
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ πες το ψέματα. Η ποιότητά τους η χείριστη. Αν δεις καπου γράφει ότι είναι από την κίνα! Θα μου πεις τα πιο πολλά στην κίνα φτιάχνονται. Σωστό και αυτό :Ρ

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφα πραγματάκια πήρε Έφη μου!!! Το παλτό είναι φοβερό όπως και η τιμή του!!! Να τα χαρείς!!!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου :* αχ ναι είναι τόσο μα τόσο ωραίο. Φοβάμαι μη το ματιάσω και μου χαλάσει :Ρ

      Διαγραφή
  4. Το παλτό είναι φοβερό! Το εσωτερικό που είναι μαύρο άσπρο πολύ καλό! Αχ αυτά τα I love θέλω να τα δοκιμάσω! Είχα δει ένα μαγαζί κάπου στο μοναστηράκι νομίζω που τα είχε...εσύ από που τα έχεις παρει; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ είναι τόσο τέλειο το παλτό :') ένα κομμάτι που θα μου κρατήσει για χρόνια! :) μέσω ηλεκτρονικού site πήρα τα συγκεκριμένα προϊόντα :D ενδεικτικά βρήκα αυτό : http://www.andele.gr/e-shop/ginaika/set-doron/i-love-best-of-the-best-gift-box?vmcchk=1 ..
      Αυτά δεν μου τα πήραν από κει. Θα μάθω και όταν κάνω αναλυτικότερο blog post θα σου πω :*

      Διαγραφή
  5. Με γεια σου!!!
    Και εγω με τις εκπτωσεις πηγα σε πολλα μαγαζια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έγιναν πολύ καλές εκπτώσεις φέτος μπορώ να πω :) :)

      Διαγραφή
  6. κουκλα απο την κορυφή μέχρι τα νύχια!!! τέλεια όλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. όλα τέλεια!!!! συμφωνώ απολύτως για τα μιγκάτο, αλλά κα τον τσακίρη στην ίδια κατηγορία τον βα΄ζω τα τελευταία χρόνια, σκέτη απογοήτευση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. προτού αγοράσω είχα πάει τσακίρη και δοκίμασα κάποια παπούτσια του και η ποιότητα σε σχέση με τη μιγκάτο ήταν ασύγκριτη. Ως προς την ποιότητα, ως προς το ύφασμα. Όσον αφορά τα σχέδια, είναι όλα ωραία σε όλες τις εταιρίες. Τώρα τι να σου πω ... :/

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραίες αγορές!Μπορείς σε παρακαλώ να μου δώσεις το link από το site που πήρες τα προιόντα i love..?
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν το πήρα από δω αλλά ενδεικτικά σου δίνω αυτό το site γιατί από κει που το πήρα δε θυμάμαι :Ρ ;) http://www.andele.gr/e-shop/ginaika/set-doron/i-love-best-of-the-best-gift-box?vmcchk=1

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραία όλα, μα πιο πολύ εσύ!!!!! Μου άρεσε ιδιαίτερα το παλτό! άν και μου αρέσουν πολύ τα σχέδια του Τσακίρη Μαλλά δέν μπορώ να τα φορέσω, κάτι γίνετε με το καλούπι των παπουτσιών του και με την δική μου καμάρα (του ποδιού), δεν ταιριάζουν με τίποτα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα. γλυκουλα ;* αλήθεια; να σου πω την αλήθεια σπάνια ψωνίζω από Τσακίρη γιατί είναι πολύ ακριβός αλλά αν το σκεφτείς είναι κάπως πιο ακριβός από μιγκάτο που τα ''υφάσματά'' της είναι κινέζικα ενώ αυτού αξίζουν την τιμή τους. Οπότε (σε εκπτώσεις) είναι καλύτερα να δίνεις κάτι παραπάνω και να παίρνεις Τσακίρη παρά μιγκάτο ;) τώρα αυτό που λες με το πόδι έχεις απόλυτο δίκιο. ή μας βολεύει ένα παπούτσι είτε όχι. :*

      Διαγραφή
  10. υπεροχα ολα! Mε γειαα σου!!! απο I LOVE εχω μονο ενα αφρολουτακι με αρωμα κακαο <3 :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πως μυρίζει;;; Λέω να μην το προτιμήσω για να μη με κάνει να θέλω (και άλλη) σοκολάτα xD. χαχα!!! ευχαριστώω <3

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφα πραγματάκια πήρες! Για τη Migato θα συμφωνήσω. Τουλάχιστον να έριχναν τις τιμές τους γιατί είναι αρκετά υψηλές! Τα I Love... τα έχω βάλει στο μάτι εδώ και μερικές μέρες και σκέφτομαι να πάρω το scrub σώματος για πρώτη δοκιμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν έχω δοκιμάσει scrub σώματοοοοος!!! ήδη ζήλεψαααα :Ρ χαχα! ναι ρε συ. Πολύ υψηλές τιμές και σχετικά χαμηλή ποιότητα :/

      Διαγραφή
  12. τελεια ολα!!!θελω οπωςδηποτε review για τα i love!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images