Empties.. empties... 2015!

Δε γινόταν τα πρώτα empties του χρόνου να μην είχαν μια δόση από χριστουγεννιάτικη χροιά! Γι' αυτό έτρεξα γρήγορα να γράψω αυτό το άρθ...

Δε γινόταν τα πρώτα empties του χρόνου να μην είχαν μια δόση από χριστουγεννιάτικη χροιά! Γι' αυτό έτρεξα γρήγορα να γράψω αυτό το άρθρο. Μην είναι τελείως άκαιρο το χριστουγεννιάτικο δέντρο που αχνοφαίνεται από πίσω.
Πάμε να τα δούμε...


1.Προϊόντα περιποίησης προσώπου!



  1. Πρώτο πράγμα που τελείωσα είναι μια μάσκα προσώπου από την The Body Shop με tea tree. Μου κράτησε αρκετό καιρό, μιας και δεν προτιμούσα να την εφαρμόζω σε όλο το πρόσωπο αλλά τοπικά σε υπάρχοντα σπυράκια. Είναι πολύ πηχτή η σύστασή της, θυμίζει μάσκα αργύλου και χρειάζεται γύρω στα 10 λεπτά για να στεγνώσει. Παρατήρησα μια ελαφριά μείωση στα σπυράκια, αφού έτεινε να τα ξηραίνει. Τίποτα το ιδιαίτερο όμως. Δε θα την προτιμήσω ξανά, μιας και έχω βρει προϊόντα που σχεδόν μου έχουν εξαφανίσει την ακμή.
  2. Ακολουθεί το gel καθαρισμού Mastacne wash pore από την Mastic spa. Ένα σαπούνι που δεν κάνει τόσο αφρό, όπως άλλα που έχω δοκιμάσει. Είναι για μικτά/ λιπαρά δέρματα και υπόσχεται καθαρισμό των φραγμένων πόρων, που αποτελούν τη βασική αιτία της ακμής. Δε μπορώ να πω ότι δεν με ικανοποίησε με τους φραγμένους πόρους, αλλά σίγουρα δεν είδα κάποια διαφορά στην ακμή μου, όπως υπόσχεται ότι προσφέρει. Αν ήταν κάπως πιο οικονομικό θα το επέλεγα ίσως ξανά.
  3. Μαντηλάκια καθαρισμού από την Septona με ορχιδέα και χαβιάρι (;). Υπέροχα, καθάριζαν απίστευτα τέλεια το μακιγιάζ και για εμένα που βαριέμαι τη διαδικασία του ντεμακιγιάζ αλλά θέλω να έχω αποτελέσματα στο λεπτό, είναι τα ιδανικά.
  4. Έπεται η κρέμα ημέρας από την Mastic Spa πάλι, η mastacne hydraderm. Έχει μια έντονη μυρωδιά βερίκοκου, που όσες δεν αγαπάτε τις έντονες μυρωδιές, σίγουρα δε θα σας αρέσει. Αρκετά καλή ενυδατική και δεν είχα και κάποιο θέμα με τη λιπαρότητα.
  5. Το μικρό αυτό φακελάκι είναι από την Apivita, το scrub προσώπου με ελιά. Ένα scrub με μεγάλους κόκκους για βαθιά απολέπιση. Κάνει ακριβώς ό,τι χρειάζομαι, αφαιρεί τα μαύρα στίγματα και μου αφήνει την επιδερμίδα λαμπερή. Πάντα έχω ένα φακελάκι back-up.
  6. Τέλος, άφησα ένα γαλάκτωμα ντεμακιγιάζ προσώπου από την Les Cosmetiques. Δεν έχει τελειώσει όπως είναι φανερό, αλλά θα το πετάξω μιας και με κούρασε. Πολύ οικονομικό, το βρίσκεις στο Carrefour, κάνει πολύ καλά τη δουλειά του και δεν τσούζει υπερβολικά το πρόσωπο. Το μόνο που δεν μου άρεσε και που θα με κάνει να μην το ξαναπροτιμήσω είναι ότι περιέχει parabens.


2. Προϊόντα περιποίησης μαλλιών!
  1.  Σαμπουάν για φθαρμένα μαλλιά από την Garnier Fructis. Αρκετά καλό σαμπουάν. Δεν μου ξηραίνει τα μαλλιά, και δεν τα μπερδεύει. Με το συγκεκριμένο παρατηρώ ότι οι μπούκλες μου έχουν μεγαλύτερη ζωντάνια. 
  2. Conditioner από την L'Oreal Elvive. Μέχρι να ανακαλύψω το conditioner της ίδιας εταιρίας με μέλι, αυτό ήταν το αγαπημένο μου. Μαλακώνει τα μαλλιά μου σε δευτερόλεπτα και έχει υπέροχο άρωμα.
  3. Το πάνω είναι ένα σαμπουάν από την εταιρεία Pistacia. Είναι μια εταιρεία με φυσικά καλλυντικά, οπότε και το συγκεκριμένο σαμπουάν δεν έχει βλαβερές ουσίες αλλά και αυτό το συστατικό που κάνει αφρό στα μαλλιά. Με απογοήτευσε, δεν είδα καμία βελτίωση στα μαλλιά μου και έπρεπε να χαλάω μεγάλη ποσότητα για να καλύψω το μαλλί. Ακριβό και δεν έχει σχέση τιμής- ποιότητας- ποσότητας.
  4.  Από κάτω πρόκειται για την αγαπημένη μου μάσκα μαλλιών ever. Είναι από την Orzene και αφήνει τα μαλλιά μου τόσο μα τόσο μαλακά και λεία που σίγουρα με την πρώτη ευκαιρία θα την αγοράσω ξανά.
  5. Τέλος έχω ένα σαμπουάν πάλι από την Elvive της L'Oreal. Ενώ είχα να πω τα καλύτερα για το συγκεκριμένο, μιας και μου προσφέρει τον πιο πολύ όγκο που θα μπορούσε για σαμπουάν, τον τελευταίο καιρό μου εμφάνιζε ξηροδερμία. Ίσως φταίει ότι το χρησιμοποιούσα πολύ καιρό και το συνήθισε η τρίχα. Ποιος ξέρει.

3. Προϊόντα περιποίησης σώματος!
  1. Πρώτο αφρόλουτρο που τελείωσα είναι από την Care με milk&jasmine. Ένα οικονομικό αφρόλουτρο που βρίσκεις στα ΑΒ, και με ένα άρωμα που δεν μπορεί να ειπωθεί με λόγια. Άφηνε μαλακό το δέρμα μου και το μύριζα συνέχεια πάνω μου. Θα το ξαναπροτιμήσω σίγουρα.
  2. Ένα αποσμητικό από την Dove με άρωμα talc. Αρκετά καλό, δεν αφήνει άσπρα σημάδια πάνω στα ρούχα και έχει πολύ όμορφη μυρωδιά.
  3. Τελείωσα μια κρέμα σώματος από την Avon στη συσκευασία που βλέπεις. Σπάνια την πετυχαίνω σε μπροσούρες της εταιρείας. Κάτι μου λέει ότι είναι σε έλλειψη. Εκπληκτικό άρωμα, παρ όλα αυτά δεν αφήνει το δέρμα μου απαλό. Την χρησιμοποιούσα μόνο για το άρωμα.
  4. Ένα αφρόλουτρο πάλι από την Frutalia. Ωραίο, έκανε καλό αφρό, αλλά δε θα το ξαναπάρω, μιας και έχω χρησιμοποιήσει άλλα με πιο ωραίες μυρωδιές.
  5. Τέλος το πολυαγαπημένο αφρόλουτρο από την Bioten με βούτυρο κακάο και macadamia. Έχει μια μυρωδιά καραμέλας βουτύρου, η οποία συνόδευε τα παιδικά μου χρόνια και κάνει πλούσιο αφρό. Η μυρωδιά του δεν κρατά για ώρες, αλλά το ότι μυρίζει τόσο όμορφα το μπάνιο μου μετά με κάνει να το αγαπώ περισσότερο. 

4. Καλλυντικά προσώπου!


  1. Σου είπα ότι θα δεις τη cc της Bioten στα empties. Την αγαπώ, το ξέρεις και ξέρεις επίσης ότι έχω ήδη το επόμενο μπουκαλάκι.
  2. Πετάω τη συγκεκριμένη μάσκαρα από Sixteen Cosmetics. Ενώ δίνει υπέροχο διαχωρισμό, μαύρο χρώμα και όγκο στις βλεφαρίδες μου, μετά από μία ώρα τρέχει και γεμίζω μουτζούρες κάτω από το μάτι. Οπότε σίγουρα δεν είναι για μένα.
  3. Άλλο πράγμα που πετάω είναι αυτό το eyeliner από H&M σε μορφή στυλό. Αν δεν κάνω λάθος, πολλές κοπέλες πίνουν νερό στο όνομά του, αλλά σε μένα ξεράθηκε τόσο γρήγορα. Πλέον βγάζει ένα γκρι χρώμα.
  4. Τέλος πετάω ένα lipliner από Avon. Πολύ όμορφο χρώμα αλλά προφανώς ήταν ελαττωματικό από την αρχή και δεν έγραφε στα χείλη.

5. Προϊόντα που έφαγα!


  1. Τελείωσα αυτά τα Δαμάσκηνα από ΑΒ Βασιλόπουλο. Εύγευστα, γλυκά, με ελάχιστες θερμίδες και ό,τι πρέπει για όσες ακολουθούν μια σωστή διατροφή.
  2. Στο αντίποδα, τελείωσα αυτά τα υπέροχα μπισκότα από Soft Kings με σοκολάτα και κομματάκια φράουλας. Κάπου στις 200 θερμίδες ανά μπισκότο, αλλά επέλεγα να συνοδεύω ένα με το γάλα μου κάποια βράδια που είχα ανάγκη για γλυκό. Προσοχή μη μπεις στον πειρασμό και φας όλο το πακέτο!


Αυτά λοιπόν τελείωσα τον τελευταίο καιρό. 
Έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτά;
Ποια προϊόντα τελειώσατε εσείς τον τελευταίο καιρό;

Περιμένω με αγωνία τα σχόλιά σας.
Πολλά φιλιά, 
Effie
xxx

You Might Also Like

20 σχόλια

  1. Το συγκεκριμένο σαμπουάν από Fructis απλά το λατρεύω!!Το ίδιο και το αφρόλουτρο bioten οποίο...δοκίμασες να το φας??(είπες ότι έχει γεύση καραμέλα βουτύρου χαχαχα!!)
    Και τι μπισκότα είναι αυτάαα???ευτυχώς δεν τα έχω δει στο σουπερμάρκετ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχ. Μυρωδιά θα εννοούσα xD Αλλά με συνεπήρε το γράψιμο ;Ρ χαχ!

      Διαγραφή
  2. Εχω άκουσει τόσα για αυτή υην cc cream που ανυπομονώ να την δοκιμάσω! Θα πάρω και την orzene! X

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ αυτα τα μπισκοτακια ειναι κολαση .... Το σαμπουαν της garnier το λατρευω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τη CC όλο λέω να την πάρω και όλο διστάζω...για τη μασκα της Orzene συμφώνω..είναι πολύ καλή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε λίγο θα νομίζουν ότι πληρώνομαι από την bioten για να προωθώ της cc τους xD

      Διαγραφή
  5. Υπέροχο post! ^_^ Αγαπάω το αφρόλουτρο με macademia και την cc απο bioten!
    By the way, σε έχω κάνει tag για το Grateful Blogger Tag! Ελπίζω αν θες και έχεις χρόνο, να αποδεχτείς την πρόκληση :P
    Πολλά φιλια!

    http://alternativebeautybymaria.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έι! ευχαριστώ για το taaaaaag!!! θα το βάλω στο πρόγραμμα :*

      Διαγραφή
  6. Το conditioner της L'oreal με το μέλι και τη μάσκα της Orzene μετά από αυτό το post ΠΡΕΠΕΙ να τα δοκιμάσουμε! Κοίτα τι έκανες! χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ta mantilakia septona kai to sugkekrimeno fructis ta exw tsakisei!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα! και πρόσφατα διάβασα πάλι ότι τα μαντιλάκια δεν κάνουν καλό στο δέρμα :/ πφ! θέλουν να με ξεβολέψουν μου φαίνεται :Ρ

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραίο blog..μόλις έγινα μέλος..αν θες ρίξε μια ματιά και στο δικό μου.
    alldaybeautiful.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ενδιαφέροντα τα empties σου! Το αφρόλουτρο της Bioten το λατρεύω. Έχει απίστευτο άρωμα. Από Orzene έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη. Έχω δοκιμάσει και σαμπουάν της και είναι πολύ καλά. Για τα μπισκότα της Soft Kings, τι να πω.... είναι τέλεια, αλλά too much οι θερμίδες, για αυτό τα αποφεύγω..... Βλέπεις ανήκω σε αυτές που μπαίνουν στον πειρασμό και δεν σταματούν σε ένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα! αυτό είναι το πρόβλημα με αυτά τα μπισκότα γαμώτη :Ρ ευτυχώς έχω εξασκηθεί στην αυτοσυγκράτηση :D

      Διαγραφή
  10. πολυ ωραια τα empties σου!! Το αφρολουτρο με μακαντεμια εχει παντα μια θεση στο μπανιο μας γιατι το λατρευει η μαμα μου :p το μολυβακι απο avon to εχω κι εγω αλλα μου αρεσε και τις κρεμουλες σωματος απο Avon τις τιμω παντα!! αν θες ριξε κι εσυ μια ματια εχω κανει review για oσες εχω στην συλλογη μου :)) http://mycolorsecrets.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! πιστεύω ότι το συγκεκριμένο μολύβι δεν έγραφε γιατί το είχα πάρει δώρο με μια προσφορά οπότε μπορεί να ήταν ό,τι είχε περισσέψει. Τι να σου πω :/ Εννοείται πως θα το επισκεφτώ! φιλιά πολλά <3

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images