✿One brand review- Apivita masks✿

Καλησπέρα σε όλες! Σήμερα έχουμε κάτι ξεχωριστό. Ένα one-brand review για την αγαπημένη σε όλες Apivita. Ένα blogpost που έχω καθυστερ...

Καλησπέρα σε όλες!
Σήμερα έχουμε κάτι ξεχωριστό. Ένα one-brand review για την αγαπημένη σε όλες Apivita.
Ένα blogpost που έχω καθυστερήσει πολύ καιρό τώρα.
Ήρθε όμως η ώρα να σας μιλήσω για τις μάσκες (και ένα scrub) που έχω στην κατοχή μου...

 
Apivita express beauty- orange: Μάσκα αναζωογόνησης της επιδερμίδας με πορτοκάλι.
Υπόσχεται: Το αιθέριο έλαιο πορτοκαλιού τονώνει και ενυδατώνει την επιδερμίδα, χαρίζοντας φυσική λάμψη και φωτεινότητα. Πλούσιο σε βιταμίνη C, E και συνένζυμο Q10, χαρίζει ισχυρή αντιοξειδωτική προστασία και αφήνει την επιδερμίδα λαμπερή και αναζωογονημένη.
 My opinion: Όταν την εφαρμόζω στο πρόσωπό μου αισθάνομαι ένα ελαφρύ τσούξιμο, το οποίο όσο περνούν τα λεπτά γίνεται εντονότερο. Δε γνωρίζω για ποιο λόγο γίνεται αυτό, αλλά μετά από πέντε λεπτά περνάει. Περιέχει μέσα ελαφρούς κόκκους, ιδανικούς για ένα mini scrub κατά την εφαρμογή της. Κάνει αυτό που υπόσχεται. Χαρίζει λάμψη στην επιδερμίδα μου, όχι όμως με την έννοια της λιπαρότητας. Το πρόσωπό μου δείχνει πιο φρέσκο. Είναι μια μάσκα που θα την αγόραζα ξανά.



Apivita express beauty- olive: Κρέμα βαθιάς απολέπισης με ελιά για κανονικές, μικτές/ λιπαρές επιδερμίδες.
Υπόσχεται: Η σύνθεσή της, πλούσια σε έλαια σταφυλιού, ελιάς και βερίκοκου, απολεπίζει την επιδερμίδα, αφήνοντάς την απαλή και ανανεωμένη. Οι κόκκοι ελιάς απομακρύνουν τα νεκρά κύτταρα, ενώ παράλληλα καθαρίζουν σε βάθος τους πόρους της επιδερμίδας.
My opinion: Το απόλυτο scrub για την επιδερμίδα μου. Αν δεν είσαι fan της βαθιάς απολέπισης, η Apivita έχει να σου προτείνει το scrub για ήπια απολέπιση με βερίκοκο. Για όλες τις υπόλοιπες έχω να πω ότι κάνει την καλύτερη δουλειά που θα μπορούσε να κάνει ένα scrub. Μου απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα και τα μαύρα στίγματα. Το εφαρμόζω 2 φορές την εβδομάδα στην επιδερμίδα μου και έχω δει θεαματικά αποτελέσματα. Πάντα έχω ένα back-up.


Apivita express beauty- pomegrant: Μάσκα αναζωογόνησης και λάμψης με ρόδι.
Υπόσχεται: Το εκχύλισμα ροδιού αναζωογονεί και δίνει λάμψη στην επιδερμίδα, ενώ παράλληλα προσφέρει αντιοξειδωτική προστασία. Το μέλι, το ελαιόλαδο και οι βιταμίνες ενυδατώνουν και τονώνουν την επιδερμίδα, αφήνοντάς την απαλή.
My opinion: Μια μάσκα που δεν αγάπησα ιδιαίτερα. Βρήκα ότι κάνει περίπου την ίδια δουλειά με αυτή με το πορτοκάλι, αφού έχει και αυτή λεπτούς κόκκους, που βοηθούν σε ταυτόχρονη απολέπιση του δέρματός μου. Παρ' όλα αυτά, μετά τη χρήση της, το πρόσωπό μου έβγαζε αρκετή λιπαρότητα, οπότε η λάμψη που υποσχόταν το προϊόν μεταφραζόταν σε έντονη γυαλάδα. 


Apivita express beauty- sea lavender: Μάσκα ενυδάτωσης και αντιοξειδωτικής προστασίας με θαλάσσια λεβάντα.
Υπόσχεται: Ενυδατώνει σε βάθος την επιδερμίδα, χαρίζοντας μοναδική αίσθηση απαλότητας. Παρέχει αντιοξειδωτική προστασία. Κατάλληλη για όλους τους τύπου της επιδερμίδας και όλες τις ηλικίες.
My opinion: Ένα προϊόν που το δέρμα μου αγαπάει κυρίως το καλοκαίρι. Αν και μου βγάζει λιπαρότητα, το καλοκαίρι, μετά την έκθεση στον ήλιο, είναι ό,τι πρέπει για μια μοναδική περιποίηση. Το πρόσωπό μου μετά είναι τόσο απαλό και φρέσκο. Το χειμώνα δεν την προτιμώ. Δεν ξέρω το λόγο. Απλά προτιμώ να χρησιμοποιώ άλλες μάσκες.

Face mask with green clay: Μάσκα για βαθύ καθαρισμό με πράσινη άργυλο, για λιπαρές/ μικτές επιδερμίδες.
Υπόσχεται: Καθαρίζει σε βάθος, απομακρύνει την περίσσεια σμήγματος και συσφίγγει τους πόρους. Αναζωογονεί την επιδερμίδα, αφήνοντάς την απαλή και λαμπερή.
My opinion: Πρόκειται για την καλύτερη μάσκα από άργυλο που έχω δοκιμάσει. Η σύστασή του ελαφριά αλλά ιδανική για να δράσει στο πρόσωπο. Υπάρχουν φορές που το εφαρμόζω σε όλο το πρόσωπο και φορές που εστιάζω σε ενεργά σπυράκια. Κάνει πολύ καλή δουλειά με τα σπυράκια και στο σύνολο δίνει λάμψη και καθαριότητα στο πρόσωπό μου. Σε συνδυασμό με το scrub από ελιά είναι το τέλειο δίδυμο.



Αυτές είναι λοιπόν οι μάσκες της Apivita που έχω στην κατοχή μου.
Έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτές; 
Ποια είναι η γνώμη σας;
Φιλιά πολλά,
Effie
xxx

You Might Also Like

20 σχόλια

  1. Έχω δοκιμάσει μόνο την μπλε που ήταν σε ένα σετ με μια αντηλιακή. δεν είναι πως δεν μου αρέσει απλά ξεχνάω να την χρησιμοποιήσω! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και γω ξεχνάω μερικές φορές να σου πω την αλήθεια :Ρ γενικά τις ξεχνάω, όλες xD

      Διαγραφή
  2. Αγαπημένες μάσκες και απολεπιστικά από Apivita! Λατρεύω το απολεπιστικό με ελιά και τις μάσκες με ρόδι (εμένα δε μου βγάζει λιπαρότητα), με πράσινη άργιλο και με πρόπολη! Περιμένω να τελειώσω τη θεραπεία για την ακμή για να δοκιμάσω και το καινούριο τους απολεπιστικό με bilberry, καθώς και τη μάσκα τους με ροζ άργιλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και γω θέλω να δοκιμάσω τα δύο τελευταία :D :*

      Διαγραφή
  3. Την μπλε την λατρευω και για το αρωμα της και για την δροσια της υπεροχη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τις εχω δοκιμάσει και τις αγαπώ..το ρόδι είναι από τις λιγότερο αγαπημένες μου σε αντίθεση με το πορτοκάλι και τον άργιλο που τις λατρεύω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ πόσες έχεις δοκιμάσει! Εγω έχω μόνο αυτή με θαλάσσια λεβάντα και την λατρεύω! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxa! ^^. δε μυρίζει πολύ όμορφα? :D θέλω να δοκιμάσω αυτή με το μύρτιλλο και τη ροζ άργυλο! :')

      Διαγραφή
  6. Η θαλάσσια λεβάντα υπέροχη για το καλοκαίρι πράγματι! Αγαπάμε και την πράσινη άργιλο και τώρα δοκιμάζουμε το μέλι. Αααα! Στη wish list μας είναι και αυτή με τη ροζ άργιλο. Κόλαση αυτή η Αpivita! Δεν ξέρεις τι να πρωτοδιαλέξεις. Πολύ ενημερωτικό post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα, ευχαριστώ πολύυυ :* :* αχ και εγώ έχω βάλει στόχο να δοκιμάσω τη ροζ άργυλο :D πρέπει να είναι πργματικά τέλεια. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  7. όσο περίεργο και αν φαίνεται δεν έχω δοκιμάσει καμια μασκα από την apivita... απλά δεν έτυχε αν και ακούω τα καλύτερα!νομίζω όμως ότι δεν θα αργήσω.... το ποστ ειναι πραγματικά αναλυτικότατο. ευχαριστούμε πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οοο ευχαριστώ πολύ πολύ :) Παρατήρησα ότι το συγκεκριμένο post άρεσε σε πολλούς οπότε θα προσπαθώ να κάνω συχνά τέτοιου είδους post! Πρέπει οπωσδήποτε να δοκιμάσεις. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  8. μου αρέσουν πολύ αυτές οι μάσκες, και παίρνω πάντα τα φακελάκια για να τα αλλάζω, βλέπεις προτιμώ την ποικιλία!!!! πολύ όμορφη ανάρτηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxaxa. πες το ψέματα. με τις νέες συσκευασίες όμως, άντε να μην μπεις στον πειρασμό ;Ρ ευχαριστώωω <3

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραίο και ενημερωτικό το post σου, τις λατρεύω τις μασκούλες της apivita.. το πορτοκάλι είναι το αγαπημένο μου, έχω δοκιμάσει τις περισσότερες.. μ’αρέσει και αυτή με το ρόδι, έχω γενικά μια αγάπη με το ρόδι στα καλλυντικά και η εφαρμογή της ήταν πολύ καλή μπορώ να πω, δε μου είχε βγάλει λιπαρότητα..:) τελευταία ψωνίζω online όλες τις κρέμες προσώπου μου και έχω βρει πολύ καλή εξυπηρέτηση σε ένα online φαρμακείο, το go advance, σας το στέλνω αν σας ενδιαφέρει εδώ βρίσκω όλες τις μασκούλες της apivita: http://www.goadvance.gr/peripoiisi-proswpoy/maskes-proswpoy/?brand=apivita

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ :) δεν είχα ξανακούσει γι αυτό το φαρμακείο! θα το έχω στα υπόψιν!! φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images