Αγαπημένα προϊόντα Ιανουαρίου 2015!

Καλό μήνα όμορφες!!!! Πόσο ενθουσιασμένη είμαι δεν περιγράφεται! Πρώτη του μηνός και είμαι στην ώρα μου για τα αγαπημένα του μήνα. Ο...

Καλό μήνα όμορφες!!!!
Πόσο ενθουσιασμένη είμαι δεν περιγράφεται!
Πρώτη του μηνός και είμαι στην ώρα μου για τα αγαπημένα του μήνα.
Ο Γενάρης ήταν ένας σχετικά αδιάφορος μήνας για μένα, αφού είχα εξεταστική και έτσι δεν είχα χρόνο για πολλές νέες δοκιμές. 
Πάμε όμως να δούμε τα λίγα αγαπημένα για το μήνα που μας πέρασε..

1. Panthenol extra hand cream!

 Μια ενυδατική κρέμα για τα χέρια από την Panthenol Extra, σε συσκευασία που με κάνει να την έχω συνέχεια στην τσάντα μου. Υπόσχεται ενυδάτωση και ανάπλαση στα ταλαιπωρημένα χέρια. Έχει διακριτικό και ευχάριστο άρωμα, χωρίς parabens, δερματολογικά ελεγμένο. Είναι με διαφορά η καλύτερη κρέμα χεριών που έχω δοκιμάσει. Η απαλότητα που προσφέρει είναι μοναδική.


2. I love... Coconut & Cream- body butter!

 Αν σου θυμίζει κάτι είναι γιατί την είχα δείξει στο προηγούμενο haul. Ομολογώ πως δεν είμαι fan των body butter και γενικά των ενυδατικών για το σώμα, αυτή όμως με κάνει να θέλω να τη χρησιμοποιώ συνέχεια. Μυρίζει υπέροχα καρύδα και ειδικά το καλοκαίρι θα τη χρησιμοποιώ καθημερινά. Αυτό που με εντυπωσιάζει είναι το πόσο γρήγορα απορροφάται, πόσο λίγη ποσότητα χρειάζομαι και πόσο ενυδατωμένο αφήνει το δέρμα μου. Στη σύσταση θα έλεγα με σιγουριά ότι θυμίζει τα αντίστοιχα body butter των Body Shop.


3. Essence nail art- nail polish remover!


Κάθε ασετόν που έπαιρνα μέχρι πρότινος ήταν από τα jumbo. Δεν εντυπωσιαζόμουν αλλά δεν μπορούσα να κάνω και διαφορετικά. Μια μέρα όμως, έπεσα μπροστά σε αυτό το ξεβαφτικό νυχιών από την Essence, χωρίς ασετόν. Χωρίς δεύτερη σκέψη το πήρα. Και θα πω με σιγουριά πως είναι ό,τι καλύτερο έχω δοκιμάσει. Δεν πιστεύω να αγοράσω ποτέ κάποιο άλλο. Με δύο βαμβακάκια ξεβάφω εντελώς όλα μου τα νύχια. Thumbs up Essence!


4. Frezyderm ac norm active foam plus!

 Αρχές του μήνα έψαχνα ένα φαρμακευτικό αφρό καθαρισμού για το πρόσωπό μου. Επειδή είχα εμφανίσει κάποια σπυράκια θεώρησα καλή ιδέα να ψάξω στη νέα σειρά της Frezyderm, που είναι για ακνεϊκά δέρματα. Το συγκεκριμένο είναι ένας αφρός καθαρισμού. Ένα πάτημα της αντλίας είναι υπέρ αρκετό για να πλύνω όλο μου το πρόσωπο. Έχει μια ευχάριστη μυρωδιά και παρατήρησα άμεση βελτίωση στα ενεργά μου σπυράκια. Άρχισε να μου τα μειώνει σιγά σιγά, σε συνεργασία με ένα άλλο καθαριστικό από τη Frezyderm, το οποίο θα σου δείξω άλλη στιγμή, όπου θα σου μιλήσω για τα προϊόντα που χρησιμοποιώ στην καθημερινή περιποίησή μου.


5. Erre due liquid mat lipstick n.112 + flormar lip pencil n.202!


Για το τέλος άφησα το αγαπημένο μου κομμάτι. Ένα συνδυασμό μολυβιού και κραγιόν, τον οποίο χρησιμοποίησα όλο το μήνα, τόσο για πρωϊνές όσο και για βραδυνές εμφανίσεις. Το μολύβι είναι ένα φυσικό χρώμα με καφέ υποτόνους, ενώ το κραγιόν είναι ένα nude που όταν στεγνώνει ροζίζει και γίνεται ένα με το χρώμα των χειλιών μου. Εξαιρετική διάρκεια, δε μου ξηραίνει καθόλου τα χείλη και το σημαντικότερο είναι ότι δε μαζεύει και δεν κάνει κομματάκια όσο περνάει η ώρα. Φεύγει φυσικά από όλη την επιφάνεια των χειλιών. Κάτι μου λέει ότι θα πάω να αγοράσω και άλλες αποχρώσεις.


Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου για το μήνα που μας πέρασε!
Έχουμε κάποια κοινά;
Ποια ήταν τα δικά σου αγαπημένα;



Φιλιά πολλά,
Effie
xxx

You Might Also Like

19 σχόλια

  1. καλό μήνα!!!! η κρέμα χεριών είναι υπέροχη, εγώ μέσα σε ένα μήνα την τελείωσα!!! χεχε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα "I love.." πρέπει να τα δοκιμάσω και εγώ κάποτε. Έχω ακούσει τόσα θετικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι τόοοσο ωραία! και εχουν τόσο όμορφες συσκευασία ^^ <3

      Διαγραφή
  3. ασετόν χωρίς ασετόν από essence ε??χμμ... :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πωωωωω πεθαίνω για καρύδα!!! Το κραγιόν της Erre Due έχει πολύ ωραίο χρωματάκι :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα liquid lipstick της Erre Due είναι υπέροχα και η απόχρωση που έχεις φανταστική. Από I love έχω δοκιμάσει μόνο αφρόλουτρα, αυτό με την καρύδα και το άλλο με το μάνγκο μυρίζουν πολύ όμορφα. Εγώ αγαπώ τα body butters, έτσι όταν η θερμοκρασία πάρει τα πάνω της, θα αγοράσω το Coconut body butter.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μυρίζει όνειρο :D .. δεν συμφέρουν και πολύ οικονομικά απο Ελλάδα αλλά είναι τόσο υπέροχα <3 αυτό απο erre due δεν το αλλάζω με τίποτα :D

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφα τα χρώματα για τα χείλη! Και ωραίο αυτό που λες να γίνονται ένα με τα χείλη για πιο φυσικό αποτέλεσμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπώ να είναι το κραγιόν ένα με το χρώμα των χειλιών ^^

      Διαγραφή
  7. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από αυτά.
    Σ'ευχαριστώ πολύ που γράφτηκες στο μπλογκ μου.
    Από χθες προσπαθώ να γραφτώ στο GFC αλλά δε μ'αφήνει, αλλά γράφτηκα με το δεύτερο προφίλ που έχω Wedding Tones. Δεν ξέρω αν σου το δείχνει.
    Σε ακολουθώ και στο google plus.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα :D ευχαριστώ για την εγγραφή όπως και να χει <3

      Διαγραφή
  8. Δεν έχουμε τίποτα κοινό, αλλά μου τράβηξε την προσοχή το ξεβαφτικό νυχιών της Essence! :) Μπαίνει στην wishlist!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα τα αγαπημένα σου.Η συσκευασία του body butter είναι τόσο κουκλίστικη.Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν έχω δοκιμάσει ξεβαφτικό νυχιών της essence αλλά θα το έχω σίγουρα υπόψιν μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images