2happy.gr pharmacy haul!

Γεια σας λοιπόν! Πριν μία ημέρα έκανα παραγγελία από το φαρμακείο  2happy.gr , το οποίο είμαι σίγουρη πως όλες γνωρίζετε. Βιαζόμουν να α...

Γεια σας λοιπόν! Πριν μία ημέρα έκανα παραγγελία από το φαρμακείο 2happy.gr, το οποίο είμαι σίγουρη πως όλες γνωρίζετε.
Βιαζόμουν να ανεβάσω αυτή την ανάρτηση, οπότε με το που έλαβα την παραγγελία μου ετοίμασα αμέσως blogpost!
Για να δούμε τι πήρα..

1. Optima Austrelian tea tree antieptic cleansing soap!
Σαπούνι με έλαιο ταϊόδεντρου. Παρέχει βαθύ καθαρισμό και αντισηπτική προστασία σε όλους τους τύπους της επιδερμίδας και αφήνει μια αίσθηση καθαριότητας, απαλότητας και φρεσκάδας. Το ταϊόδεντρο είναι πολύ δημοφιλές στις ακνεϊκές και λιπαρές επιδερμίδες, οπότε και είπα να το δοκιμάσω. Το βρίσκεις εδώ

2. La Roche- Posay Effaclar Gel Moussant Purifiant! 
Τζελ καθαρισμού προσώπου για λιπαρές ευαίσθητες επιδερμίδες. Απομακρύνει το πλεονάζον σμήγμα, αφήνοντας την επιδερμίδα καθαρή και δροσερή. Κατάλληλο και για επιδερμίδες με ακμή. Το συγκεκριμένο το πήρα για την αδερφή μου. Το έπαιρνα συνέχεια στο παρελθόν και ήμουν πολύ ικανοποιημένη. Συμφέρουσα τιμή σε σχέση με τα ml και την ποιότητα. Το βρίσκεις εδώ

3. Optima Austrelian tea tree cleansing skin wash!
Καθαριστικό προσώπου με έλαιο ταϊόδεντρου, ευκάλυπτο και αλόη βέρα. Καθαρίζει σε βάθος, απομακρύνει τους ρύπους και χαρίζει αίσθημα φρεσκάδας. Παρέχει βαθύ καθαρισμό και αντισηπτική προστασία. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για το σώμα. Δεν ξηραίνει το δέρμα. Το βρίσκεις εδώ

4. Frezyderm Matte Effect Cream!
Αυτός ήταν ο λόγος που επέλεξα να παραγγείλω από το συγκεκριμένο φαρμακείο. Η αγαπημένη μου κρέμα ημέρας- primer από τη Frezyderm ήταν στη χαμηλότερη τιμή από όλα τα online φαρμακεία στα 42%. Κρατάει ματ την επιδερμίδα μου για ώρες και μπορείς να μάθεις πιο πολλές λεπτομέρειες σε παλαιότερά μου post, όπως αυτό με τα αγαπημένα του 2014. To προϊόν το βρίσκεις εδώ

5. Vital Silver 50+ vitamins!
Πολυβιταμινούχο συμπλήρωμα διατροφής με εκχύλισμα Panax Ginseng και συνένζυμο Q10. Προσφέρει τόνωση, σωματική και πνευματική ενέργεια, καθώς και αντιοξειδωτική δράση. Κατάλληλο για άτομα άνω των 50 ετών. Το παρήγγειλα για τη μητέρα του αγοριού μου. Παίρνει αυτές τις βιταμίνες εδώ και καιρό και είναι πολύ ικανοποιημένη. Το βρίσκεις εδώ


Extra πληροφορίες!
Πολύ προσεγμένο και παιχνιδιάρικο site. Μπορείς να βρεις εύκολα ό,τι ψάχνεις.
Με παραγγελίες άνω των 39 ευρώ τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν
Σε παραγγελίες κάτω των 39 ευρώ, τα έξοδα αποστολής είναι στα 2 ευρώ.
Αν επιλέξεις να πληρώσεις με αντικαταβολή τα έξοδα είναι συν 1 ευρώ. Δηλαδή, αν πληρώσεις με αντικαταβολή και η παραγγελία είναι κάτω των 39 ευρώ θα πληρώσεις (2 ευρώ+1 ευρώ) ενώ αν είναι πάνω από 39 ευρώ τότε θα πληρώσεις 1( ευρώ).
Μπορείς να πληρώσεις και με πιστωτική κάρτα. Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα αντικαταβολής δεν πληρώνονται.

Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα; 
Περιμένω τα σχόλιά σας.

Φιλιά, 
Effie
xxx

You Might Also Like

26 σχόλια

  1. To 2+4 τα έχω δοκιμάσει και εγώ στο παρελθόν και είναι πολύ καλές εταιρείες και τα συγκεκριμένα προϊόντα με είχαν βοηθήσει πολύ! Να τα χαρείς όλα. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το 2 είναι για την αδερφή μου αλλά λέω να της κλέψω λίιιιγο προϊόν :D χχα!! ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου :)

      Διαγραφή
  2. με γεια σου!!

    πολύ ενδιαφέρον το καθαριστικό με ταϊόδεντρο! θα το αναζητήσω!

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν γνώριζα καν για την ύπαρξή του αλλά αφού είχα ταϊόδεντρο είπα why not? :)

      Διαγραφή
  3. να τα χαρεις τα πραγματακια σου! ολα ενα κι ενα,και απο οτι βλεπω πολυ καλη η εξυπηρετηση απο το συγκεκριμενο φαρμακειο ,και με πολυ χαμηλα μεταφορικα! θα το εχω κατα νου για μελλοντικες αγορες. απο australian tea tree εχω απο την ιδια σειρα το απολεπιστικο της και ειναι εξαιρετικο,δεν τελειωνει ποτε γιατι ειναι σε μεγαλη συσκευασια,παρα πολυ καλη τιμη,και βλεπω τη διαφορα στα σπυρακια μου! γενικα το tea tree κανει θαυματα με τα σπυρακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εύχομαι να κάνει τόσο καλή δουλειά και το καθαριστικό και το σαπουνάκι ^^. Φιλάκια πολλά :*

      Διαγραφή
  4. Ωραια ολα! Να τα χαρεις!
    Κραταω στα υποψη μου τα προιοντα Optima Austrelian tea tree, τα οποια δεν τα γνωριζα αλλα μου κινησαν το ενδιαφερον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ούτε εγώ τα γνώριζα. Τυχαία έπεσαν μπροστά μου και λέω ωπ!!! :Ρ Ευχαριστώ Ελευθερία μου :*

      Διαγραφή
  5. Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα, αλλά έχω ακούσει ότι το tea tree είναι ότι καλύτερο για την ακμή! Ζήλεψα την κρέμα από Frezyderm :) Αγαπάμε 2happy εννοείται! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτή η κρέμα της frezyderm είναι η σωτηρία μου. Θα την αγοράζω για όσο ζω :Ρ χαχ!! και γω αυτό είχα ακούσει και όταν έπεσα πάνω σ αυτό λέω γιαααα να το δοκιμάσω^^. :*

      Διαγραφή
  6. Με γεια σου κορίτσι! Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο γιατί έχω κανονική-ξηρή επιδερμίδα οπότε δεν νομίζω να με βολέψουν. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με γεια σου κοπέλα μου!!! έχω την Matte Effect και μου αρέσει πολύ! Πολλά φιλιά, ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με γεια όλα Έφη μου, να τα χαρείς! :) Αν δεν έχεις κάνει review για τη matte effect να κάνεις οπωσδήποτε!! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. την εχω συμπεριλάβει στα αγαπημένα όλου του χρόνου! τέτοιον έρωτα δεν γινόταν να μην τον αναφέρω :D φιλάκιααα :*

      Διαγραφή
  9. πολυ ωραια! με γεια σου! θελουμε να δοκιμασουμε το Austrelian tea tree antieptic cleansing soap!!! :ρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! έχει ήδη μπει σε δοκιμή από μένα!! για να δούμε. θα δω διαφορά στα σπυράκια;;; :) ευχαριστώωωω :*

      Διαγραφή
  10. Όλα τα προιόντα είναι πολύ ωραία!Η κρέμα πρέπει να είναι φοβερή.Θα την ψάξω. Φιλάκια^.^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολυ ωραια ολα με γειαα σου!! θελω να δοκιμασω τα προιοντα με το τειοδεντρο^^ φιλιαα :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφο πόστ, να τα χαρείς :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Με γεια σου! Όμορφο post! Περιμένουμε τη γνώμη σου για το Effaclar Gel Moussant Purifiant γιατί είναι στη wishlist! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Με γεια σου! Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω το τζελ καθαρισμού της La Roche-Posay. Την Frezyderm Matte Effect την χρησιμοποιώ κι εγώ αυτή την περίοδο. Με ενθουσίασε πολύ το καθαριστικό προσώπου με tea tree oil, δεν το είχα ξαναδεί κάπου. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ωραία προϊόντα! Το effaclar gel είναι πολύ καλό και οικονομικό! Περιμένουμε review για το καθαριστικό με tea tree! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images