Demo- review ''matte effect cream by frezyderm'' #1

Όμορφες καλημέρες! Αποφάσισα να ξεκινήσω μια νέα στήλη στο blog μου, που θα έχει να κάνει με demo- reviews διαφόρων προϊόντων. Με άλλα λ...

Όμορφες καλημέρες!
Αποφάσισα να ξεκινήσω μια νέα στήλη στο blog μου, που θα έχει να κάνει με demo- reviews διαφόρων προϊόντων. Με άλλα λόγια, θα παίρνω ένα προϊόν και θα τεστάρω πως συμπεριφέρεται στο πρόσωπό μου μέσα στην ημέρα. 
Προϊόντα που λένε ότι διαρκούν ώρες θα μπαίνουν στο μικροσκόπιο.

Στην πρώτη ανάρτηση θα μιλήσουμε για την αγαπημένη μου #matte_effect_cream από την #frezyderm. Πρόκειται για μια κρέμα ημέρας, η οποία υπόσχεται ματ αποτέλεσμα όλη τη διάρκεια της ημέρας. Ένα πρώτο review και παραπάνω πληροφορίες για το προϊόν μπορείς να διαβάσεις εδώ.

Tip: Αφού εφαρμόζω την κρέμα, περιμένω πάντα, τουλάχιστον ένα τέταρτο, ώστε να κάτσει πάνω στο πρόσωπο και να μπορεί να υποδεχθεί το foundation καλύτερα. Σε κρέμες ημέρας πιο ενυδατικές, καλό είναι να περιμένεις γύρω στη μισή ώρα. Το αποτέλεσμα θα σε δικαιώσει.
                                                                   
Ξεκινώντας την ημέρα μου στις 12 το μεσημέρι, μετά την κρέμα, εφάρμοσα από πάνω μια CC cream, η οποία δεν υπόσχεται ματ αποτέλεσμα μέσα στην ημέρα. Προσφέρει ένα φυσικό τελείωμα, με μια ελαφριά γυαλάδα υγείας, όπως φαίνεται και στις παρακάτω φωτογραφίες. Φοράω λοιπόν:
  • CC cream
  • Concealer
  • Mascara
  • Bronzer
 Λιπαρότητα 0/10
---------------
Αμέσως βγήκα από το σπίτι και πήγα στο κέντρο να κάνω μια βόλτα στα μαγαζιά. Έξω είχε πολύ ήλιο. Περπάτησα γύρω στη μία ώρα, μπαίνοντας από μαγαζί σε μαγαζί. Γυρίζοντας σπίτι και αφήνοντας να περάσει άλλη μία ώρα, δηλαδή στις 2 το μεσημέρι, έβγαλα νέα φωτογραφία.
Λιπαρότητα: 1/10

Το αποτέλεσμα είναι σχεδόν ίδιο. Δεν έχω εμφανίσει λιπαρότητα στη ζώνη Τ, στην οποία, αν δεν είχα βάλει τη συγκεκριμένη κρέμα, είναι δεδομένο ότι θα είχα εμφανίσει. Ας μην ξεχνάμε ότι βγήκα στον ήλιο, όπου η επιδερμίδα επηρεάζεται και βγάζει πάντα λιπαρότητα.
                                                            -------------
Έπειτα, περίμενα 3 ώρες, δηλαδή στις 5 το απόγευμα. Δεν έκανα κάτι. Ήμουν μέσα στο σπίτι. Οπότε το αποτέλεσμα είναι ανεπηρέαστο από εξωγενείς παράγοντες (βλ. καυσαέρια, ήλιος, κρύο, βροχή). 
Λιπαρότητα: 2/10

Το αποτέλεσμα σαφώς δεν είναι 100% όμοιο με το πως ήταν το πρόσωπό μου στις 12 το πρωί. Όμως η λιπαρότητα ακόμα δεν έχει κάνει εντελώς την εμφάνισή της. 
                                                          --------------
Έπειτα, πήγα βόλτα στην παραλία. Έκατσα περίπου 1.5 ώρα. Οπότε η επόμενη φωτογραφία τραβήχτηκε στις 6.30, προτού πάω για μάθημα. Η λιπαρότητα έχει αρχίσει να εμφανίζεται και εντοπίζεται στη ζώνη Τ, δηλαδή στην περιοχή της μύτης. Στη μακρινή φωτογραφία δε φαίνεται η λιπαρότητα και αυτό συμβαίνει, αφενός λόγω φωτισμού, και αφετέρου γιατί στην πραγματικότητα δεν ήταν αισθητή από μακριά. Από κοντά, όπως φαίνεται και στη φωτογραφία, είναι.
 Λιπαρότητα 5/10
--------------
Η τελευταία φωτογραφία τραβήχτηκε στις 10 το βράδυ. Η λιπαρότητα πλέον είναι φανερή, και από μακριά και από κοντά. Όταν το πρόσωπο φωτίζεται δεν είναι κάτι ενοχλητικό. Σε χαμηλότερο φωτισμό είναι εμφανής και με το παραπάνω.. 
Λιπαρότητα 9/10

 Αυτό το άρθρο έφτασε στο τέλος του. Ήταν μια πρώτη απόπειρα να φτιάξω κάτι καινούργιο για σας και εύχομαι να σας άρεσε. Οι φωτογραφίες προσπάθησα να είναι όσο το δυνατότερο αντιπροσωπευτικές. 

Extra information: Δε χρησιμοποίησα καθόλου πούδρα, ούτε μέσα στη μέρα, ούτε ανανέωσα το μακιγιάζ μου. O λόγος που δεν έβαλα στο τέλος 10/10 στη λιπαρότητα είναι γιατί από κοντά δεν ήταν τόσο υπερβολική η λιπαρότητα όσο φαίνεται στη φωτογραφία.


Θα ακολουθήσουν και άλλα τέτοια reviews. Μπορείτε από κάτω να μου αφήνετε σχόλια για το τι demo θα θέλατε να δείτε, πάνω σε ποια προϊόντα. Αν τα έχω θα τα κάνω μετά χαράς. 

Μέχρι το επόμενο post να περνάτε υπέροχα.
Φιλιά,
Effie
xxx


  • Αν θες να πάρεις μέρος στο διαγωνισμό που έχει ξεκινήσει στη σελίδα μου και λήγει στις 29 Μαρτίου, έλα μια βόλτα από δω. ;)


My facebook page
My instagram
My bloglovin

You Might Also Like

15 σχόλια

  1. Πολύ όμορφη ιδέα, υπέροχο post περιμένουμε και αλλα σε αυτη την στήλη .. Φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ :D εννοείται!! έχω τόοοσα προϊόντα στο μυαλό μου ^^ :*

      Διαγραφή
  2. εξαιρετικό ποστ Εφή μου..Μπραβο σου...Αυτη την κρέμα όλο λεω να την πάρω και ολο παιρνω κάποια άλλη..Μαλλον ηρθε η ωρα.. ΥΓ.εισαι κουκλάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωωωω, ευχαριστώ πολύ για το κοπλιμέντο ^^.. πιστεύω ότι αξίζει όσο τίποτε άλλο :D. μου τελείωσε και την ξαναγόρασα :Ρ αυτό σου λέω μόνο! χαχα!:*

      Διαγραφή
  3. Υπέροχη ιδέα να κάνεις post για την διάρκεια του προϊόντος μέσα στην μέρα! Περιμένουμε το επόμενο post :)

    www.beautyydust.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ πολύ Αγγελική μου :)) και εγώ, δε βλέπω την ώρα ^^

      Διαγραφή
  4. Πολυ εξυπνη ιδεα! να συνεχισεις και να μας κανεις πολλα τετοια post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ γλυκιά μου :D ανυπομονώ για το επόμενο :*

      Διαγραφή
  5. Τελεια αναρτηση και πολυ καλη ιδεα, καλα εισαι κουκλαρα μιλαμε ^^ τελειο το χρωμα των μαλλιων σου (τι παρατηρησα και εγω :P)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ άσε! σήμερα πάω να τα κουρέψω. έχουν μακρύνει τόσο που δεν μπορώ να τα διαχειριστώ :Ρ Το χρώμα είναι ένα παμπάλαιο ombre το οποίο κάποια στιγμή στο πάσχα θα το ξανακάνω :D ευχαριστώ πολύυυυυ :*

      Διαγραφή
  6. υπεροχο ποστ!!! εννοείτε οτι περιμένουμε και αλλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχη ιδέα και εξαιρετικό post!!!! μέχρι τώρα απο όσες έχω χρησιμοποιήσει αυτή κρατάει καλύτερα την λιπαρότητα του προσώπου μου. Πολλά φιλιά girl!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλειο ποστ Έφη μου!! Όπως είσαι εσύ στις 10 ώρες είμαι εγώ γύρω στις 3-4! Θα την τσεκάρω την κρέμα οπωσδήποτε, φαίνεται να έκανε καλή δουλειά! :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τέλεια ιδέα!!!!περιμένουμε και τα επόμενα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images