✿✿ eVitamins products review ✿✿

Σήμερα, λίγες ημέρες πριν μπει ο μήνας Απρίλης και μιλήσουμε για αγαπημένα, είμαι εδώ για να γνωρίσουμε μαζί μια εταιρεία, η οποία έχει αρ...

Σήμερα, λίγες ημέρες πριν μπει ο μήνας Απρίλης και μιλήσουμε για αγαπημένα, είμαι εδώ για να γνωρίσουμε μαζί μια εταιρεία, η οποία έχει αρχίσει να ακούγεται πολύ στην youtube κοινότητα. Δεν είναι άλλη από την eVitamins. Μου έστειλε κάποια πράγματα να δοκιμάσω και να σας πω τη γνώμη μου γι' αυτά. 
Λέω λοιπόν πρώτα να σας μιλήσω για τα προϊόντα και μετά να τα πούμε αναλυτικά για το site και τις παροχές του...

Πρώτα θα σου μιλήσω για το προϊόν που έχει ξετρελάνει εμένα και τις φίλες μου. Από τη μέρα που το πήρα το έχω μέσα στην τσάντα μου. Το σχήμα του είναι μοναδικό και προκαλεί θετικές εντυπώσεις κάθε φορά που το χρησιμοποιώ. Δεν είναι άλλο από το EOS lip balm, το οποίο έχει μια γεύση που θυμίζει πορτοκάλι. Περιέχει έλαιο jojoba, βιταμίνη Ε και shea butter. Η ενυδάτωση που προσφέρει είναι ιδανική για μένα που τα χείλη μου δεν είναι ξηρά, αλλά που και που χρειάζονται μια ενυδάτωση. Δε θα το πρότεινα ως θεραπεία σε κοπέλες με πολύ σκασμένα χείλη. 


Το κουτάκι μου είχε επίσης και ένα kit ταξιδιού από την εταιρεία Burt's Bees. Είχε 4 προϊόντα σε travel size, ικανά όμως να διαμορφώσεις άποψη αν σου ταιριάζουν ή όχι, και ένα ενυδατικό lip balm σε κανονικό μέγεθος. 

Το πρώτο που θα σου δείξω είναι το balm για τα χείλη. Αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση είναι πως όση είναι η συσκευασία, τόσο είναι και το προϊόν, κάτι που δεν έχω ξανασυναντήσει σε lip balm. Έχει μια πολύ έντονη γεύση μέντας, η οποία σου δίνει μια αίσθηση φρεσκάδας στα χείλη. Το αισθάνεσαι σαν ένα φιλμ προστασίας- δροσιάς, το οποίο δεν κολλάει στα χείλη και μου αρέσει πολύ. Ενυδατώνει καλά και είναι ό, τι πρέπει για την τσάντα και τις κρύες ημέρες του χειμώνα.



Τα υπόλοιπα 3 προϊόντα έχουν ως εξής: i)Ενυδατική λοσιόν σώματος με μέλι και γάλα, ii)κρέμα ποδιών με άρωμα καρύδας
iii)καθαριστική κρέμα προσώπου με soap bark και χαμομήλι.  
Τη λοσιόν τη χρησιμοποίησα μόνο μία φορά στο σώμα. Μου αφήνει ενυδατωμένο το δέρμα και έχει μια πολύ όμορφη μυρωδιά, που με παραπέμπει στα λουτρά της Κλεοπάτρας. Επειδή ακριβώς είναι σε travel size, το πήρα μαζί μου στο ταξίδι μου στη Μονεμβασιά και με έβγαλε ασπροπρόσωπη. Τώρα λέω να το κρατήσω για κρέμα χεριών, μιας και το μικρό της μέγεθος είναι ιδανικό για την τσάντα μου. 
Η κρέμα για τα πόδια μπορώ να πω με προβλημάτισε στην αρχή. Η σύστασή της είναι σα νερό- τζελ που όταν την απλώνεις στα πόδια παίρνει τη μορφή λαδιού. Δεν πίστευα ότι θα δουλέψει, γι' αυτό και ένα βράδυ τη σύγκρινα με μια άλλη κρέμα ποδιών (με πλούσια κρεμώδη υφή), βάζοντας στο ένα πόδι τη μία και στο άλλο την άλλη. Το πρωί είδα ότι μου προσέφερε την ίδια αλλά και καλύτερη ενυδάτωση από την άλλη, κάτι που με εντυπωσίασε. Ακριβώς επειδή είναι σα νερό δε χρειάζεσαι μεγάλη ποσότητα, κάτι που κάνει το προϊόν value for money. Τη φυλάω για το καλοκαίρι γιατί το άρωμα καρύδας που έχει με παραπέμπει σε παραλίες και μπάνια κάτω από τον καυτό ήλιο. 
Το τελευταίο είναι μια κρέμα προσώπου. Την έχω χρησιμοποιήσει μία μόνο φορά αλλά η απαλότητα που άφησε στο δέρμα μου ήταν το κάτι άλλο. Η σύστασή της πηχτή, κάτι που δεν έχω συναντήσει ξανά σε καθαριστικό για το πρόσωπο. Αφήνει μια φοβερή αίσθηση φρεσκάδας που τη νιώθεις για πολύ μετά το πλύσιμο.

Τελευταίο προϊόν στο kit, ένα βάλσαμο για τα χέρια. Δε θα σου κρύψω ότι η μυρωδιά του δε μου άρεσε καθόλου, γι΄ αυτό και δε δοκίμασα να το εφαρμόσω στα χέρια. Μόλις ακουμπάς το προϊόν μετατρέπεται σε λαδάκι. Το γεγονός ότι το εφάρμοσα στα πετσάκια των νυχιών μου και σε λίγα δευτερόλεπτα είχαν μαλακώσει κάτι σημαίνει. Το χρησιμοποιώ σε πολύ ξηρά σημεία του σώματός μου, όπως αγκώνες ή φτέρνες, αλλά και για θεραπεία για τα νύχια. Δουλεύει εκπληκτικά. Δε θα τελειώσει ποτέ, λόγω σύστασης, οπότε άλλο ένα προϊόν value for money.



Τελευταίο προϊόν άφησα τους δίσκους ντεμακιγιάζ με αγγούρι. Δεν έχω ξαναχρησιμοποιήσει κάτι παρόμοιο, αλλά σαν ιδέα μου φάνηκε ιδανική για μένα που βαριέμαι τη διαδικασία του ντεμακιγιάζ. Οι δίσκοι είναι ποτισμένοι με υγρό και υπόσχονται αφαίρεση του μακιγιάζ. Στην αρχή προσπάθησα να κάνω ντεμακιγιάζ και στα μάτια αλλά αν σκοπεύεις να το αγοράσεις σου λέω να μην επιχειρήσεις να έρθουν σε επαφή αυτά τα δύο. Καθαρίζουν πολύ πολύ καλά, αλλά δεν είναι για ντεμακιγιάζ ματιών. Θα μου πεις δε λέει πουθενά ότι είναι για τα μάτια, οπότε το πείραμα ήταν δικό μου και το λάθος πάλι δικό μου. Με την υπόλοιπη επιδερμίδα δεν αντιμετωπίζω κάποιο θέμα. Αν και μου αρέσει σαν προϊόν, θα ήθελα να μπορώ να το χρησιμοποιώ και στα μάτια. Αυτό θα με βοηθούσε να το έχω παντού και πάντα μαζί. Τώρα θα πρέπει να έχω αυτό για το πρόσωπο και άλλο για τα μάτια, κάτι που δε συμφέρει ούτε από άποψη χώρου ούτε χρόνου ούτε χρημάτων. 


Γιατί να αγοράσεις από την EVITAMINS:
Αν και το πακέτο έρχεται από Αμερική, το γεγονός ότι η e-vitamins έχει φροντίσει να προσλάβει στην εταιρεία της αρμόδιο προσωπικό από κάθε χώρα είναι μια πολύ έξυπνη κίνηση. Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με την παραγγελία σου, πηγαίνεις στη σελίδα τους στο facebook και επικοινωνείς με Έλληνες αντιπροσώπους. Αυτό δε σου δημιουργεί αβεβαιότητα ως προς την πορεία της παραγγελίας σου. Εννοώ, αισθάνεσαι μια ασφάλεια ότι τα πράγματά σου δε θα χαθούν, αφού πίσω έχεις κάποιον (που μιλάει ελληνικά και έχει άμεση επαφή με την εταιρεία) που θα αναλάβει να φτάσουν τα προϊόντα στον προορισμό τους.
Έχει προϊόντα που συναντάς σε μεγάλα Αμερικάνικα site, όπως Desert Essence, Twinlab, Hobe και άλλα. Εδώ μπορείς να βρεις όλες τις εταιρείες που φιλοξενεί η eVitamins.
Μπορείς να έχεις έκπτωση 5$ στην πρώτη σου παραγγελία χρησιμοποιώντας τον κωδικό ''beautywitheffie".
Αν και λένε ότι η πρώτη παραγγελία αργεί (αφού θέλουν χρόνο, για να εξακριβώσουν τα στοιχεία σου), εμένα μου ήρθε σε διάστημα 9 ημερών (!), κάτι εντυπωσιακό, αφού έρχεται από Αμερική. Τα προϊόντα ήταν πολύ καλά προστατευμένα, σε βαθμό που έβλεπες προστατευτικά και όχι προϊόντα. 

                                                Θέματα παραγγελίας και τελωνείου:
Τα έξοδα αποστολής των προϊόντων ποικίλλουν ανάλογα με το βάρος τους. Όταν βάλεις τα πράγματα στο καλάθι θα σου ζητηθεί ο ταχυδρομικός κώδικας και η χώρα αποστολής των προϊόντων. Αμέσως μετά θα εμφανιστούν τα έξοδα αποστολής. 
Αν τα προϊόντα ζυγίζουν μέχρι 4.4 lbs (σχεδόν 2 κιλά), τότε εκτελωνίζονται από το USPS (αντίστοιχο ΕΛΤΑ) και η παράδοση γίνεται από τα ΕΛΤΑ. Εάν το πακέτο είναι μεγαλύτερου βάρους τότε αυτόματα το σύστημα αναδεικνύει DHL, το πακέτο περνάει από Γερμανία και ο εκτελωνισμός γίνεται από την DHL, αλλά το πακέτο παραδίδεται και πάλι από τα ΕΛΤΑ. Στη δεύτερη περίπτωση, λόγω μεγαλύτερης διαδρομής, το πακέτο ίσως να κάνει μία εβδομάδα παραπάνω για να έρθει. Μέχρι 250$ ποσά δεν έχουν υπάρξει προβλήματα, με ενημέρωσε η εταιρεία. Συνήθως προκύπτουν δυσκολίες όταν τα ποσά και οι ποσότητες είναι μεγάλες (πάνω 5 κιλά) και τις θεωρούν ότι δεν είναι για προσωπική χρήση. 
Τέλος, και αξίζει να το αναφέρω, αν έχεις κανάλι στο youtube, μπορείς να ανεβάσεις το unboxing βίντεό σου με τίτλο '' Unboxing eVitamins'', μιλώντας για τη μέθοδο αποστολής που επέλεξες και σχετικές πληροφορίες σχετικά με την παραγγελία. Στείλε στο ''greece@evitamins.com'' το όνομά σου και το email σου και θα σου επιστραφούν στο λογαριασμό σου τα έξοδα αποστολής. Τέλειο; 

Περιμένω τα σχόλιά σας με αγωνία!
Έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά;
Πως σας φαίνεται σαν εταιρεία;

Πολλά φιλιά,
Effie
xxx

My facebook
My instagram


You Might Also Like

16 σχόλια

  1. A, το χάρηκα πολύ αυτό το post και με τις λεπτομέρειες για το κάθε προϊόν!
    Και με τσίγκλισες να κάνω μια μικρή παραγγελία... έχουν πολύ ωραία πράγματα!
    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι Μαρία μου. Προσπάθησα να είμαι όσο πιο επεξηγηματική ;) Καλό σαββατοκύριακο και σε σένα <3

      Διαγραφή
  2. φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα είναι η αλήθεια!!
    και έχει πολύ όμορφα πράγματα!ειδικά αυτά τα burt bees!!
    Με γεια!(και τι ωραίο ποστ!!Μπράβο ρε Εφούλι!!)
    :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. wiii!! σε ευχαριστώω!! προσπαθώ να εξελίσσομαι :Ρ το site και τα προϊόντα του με έχουν εντυπωσιάσει. Ένα λάδι καρύδας που έχω δει.... χμμμ :D

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφα όλα με τράβηξε περισσότερο το eons lip balm , φιλάκια πολλα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να φανταστείς ότι με το που το είδα ξετρελάθηκα :D δεν έχει φύγει από το νεσεσέρ μου!!!! :*

      Διαγραφή
  4. Πολυ ωραιο & ενδιαφερον το ποστ σου!! Δεν εχω δοκιμασει κατι απο αυτα αλλα συντομα θα το κανω!! φιλακιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώωω <3 έχει προϊόντα που δε βρίσκεις στην Ελλάδα και αυτό μου δίνει ένα τσικ παραπάνω για να θέλω και άλλα ^^

      Διαγραφή
  5. Θέλω πολύ να δοκιμάσω το lip balm... Το βλέπω εδώ και χρόνια σε ταινίες, σειρές και video clip και είναι σε τόσο υπέροχη συσκευασία ^.^ Να τα χαρείς!

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αμ εγώ;;; με το που το είδα λέω ουάααου! :D χαα. ευχαριστώ Αγγελική :)

      Διαγραφή
  6. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα κάτι από Burt's Bees αλλά θέλω τόσο πολύ! Το μόνο που με τρομάζει είναι το τελωνείο...αλλά δεν έχω ακούσει ακόμα κάποιο πρόβλημα για παραγγελίες από το e-vitamins, οπότε λέω να το ρισκάρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στο post αναφέρω τα θέματα για τελωνείο!! είναι ό,τι ακριβώς μου είπε η εταιρεία, και δεν νομίζω να με κοροϊδεύουν ;) οπότε ναι!!! αξίζει το ρίσκο :* <3

      Διαγραφή
  7. Θελω σιγουρα να δοκιμασω κατι απο burts bees πρεπει να ειναι τελεια οπως και τα eos +_+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μου άρεσαν πολύ τα περισσότερα!! αλλά το eos το χω στην καρδιά μου!! :D

      Διαγραφή
  8. Τι ωραίο και αναλυτικό άρθρο βρε Έφη μου! Το σετάκι από burts bees και το eos lip balm τα ζήλεψα πρέπει να ομολογήσω! Φιλιά πολλά :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. awwww!! ευχαριστώ πολύ πολύ :* ειδικά το eos... αχ :D

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images