✿ February Favourites 2015! ✿

Καλό μήνα και καλώς όρισες Άνοιξη!! Εγώ είμαι δω, για να σας δείξω τα τελευταία αγαπημένα του χειμώνα, του μήνα Φλεβάρη. Προϊόντα περι...

Καλό μήνα και καλώς όρισες Άνοιξη!!
Εγώ είμαι δω, για να σας δείξω τα τελευταία αγαπημένα του χειμώνα, του μήνα Φλεβάρη.
Προϊόντα περιποίησης προσώπου, μαλλιών, μακιγιάζ. 
Πάμε να τα δούμε αναλυτικά..


1. Castalia Chronoderm Vitamin C!
Ένα προϊόν που χρησιμοποίησα αρκετά αυτό το μήνα ήταν οι κάψουλες βιταμίνης C από την Castalia. Πρόκειται για ένα καινοτόμο προϊόν, που δεν έχω ξαναδεί σε άλλη εταιρία. Στρίβεις το καπάκι και πέφτει μέσα στον φυσικό ορό η σκόνη βιταμίνης C και έπειτα ανακινείς το προϊόν και απλώνεις μια ποσότητα σε όλο το πρόσωπο. Υπόσχεται ότι λευκαίνει την επιδερμίδα, μειώνει το βάθος των ρυτίδων και τις κηλίδες γήρανσης και προσδίδει ομαλότερη υφή στο πρόσωπο. Εγώ δεν έχω ανάγκη από μείωση ρυτίδων, αλλά αυτό που μου έκανε φοβερή εντύπωση είναι ότι από την πρώτη κιόλας εφαρμογή το πρόσωπό μου έδειχνε πιο λείο και πιο λαμπερό. Δεν το έχω συναντήσει ούτε σε μάσκα προσώπου ούτε σε ενυδατική μέχρι τώρα. Μαγικό kit!

2. Frezyderm ac- norm active foam plus!
Για τον καθημερινό καθαρισμό του προσώπου μου χρησιμοποίησα non-stop τον αφρό της frezyderm για ακνεϊκές επιδερμίδες. Ένα σχετικά νέο προϊόν, πολλά υποσχόμενο, το οποίο με άφησε πολύ ικανοποιημένη. Παρατήρησα πως από τις πρώτες χρήσεις, η ακμή μου ηρέμησε. Όχι, δεν εξαφανίστηκε, αλλά τα σπυράκια δεν με πονούσαν ούτε είχαν αυτό το ροζ- ερεθισμένο χρώμα. Τώρα μου τελειώνει, αλλά προς το παρόν θα αγοράσω κάποιο άλλο και αυτό γιατί δε με ικανοποιεί η αναλογία τιμής- ποσότητας. Το συγκεκριμένο προϊόν είναι στα 150ml και σε online φαρμακείο μπορείς να το βρεις χαμηλότερη τιμή στα 10 ευρώ.

3. Erre due purifying cleansing gel!
Γι' αυτό το προϊόν σου έχω ξαναμιλήσει στο προηγούμενο post. Το πήρα δώρο μαζί με ένα make- up που αγόρασα από την Erre Due και με βόλεψε πολύ αυτό το μήνα. Υπήρχαν βράδια που γυρνούσα είτε από τη σχολή είτε από την έξοδό μου και δεν είχα διάθεση να ξεβαφτώ με μαντηλάκια, καθώς μερικές φορές μου ερεθίζουν την επιδερμίδα. Το συγκεκριμένο μου αφαιρούσε αβίαστα το μακιγιάζ. Πάρα πολύ καλό και μόλις μου τελειώσει σίγουρα θα το αναζητήσω πάλι.

4. Kyana serum μαλλιών!
Το έχω τόσους μήνες στη συλλογή μου και για κάποιο καιρό το χρησιμοποιούσα ασταμάτητα. Μετά το άφησα, αλλά το ξαναθυμήθηκα αυτό το μήνα και τα μαλλιά μου με ευγνωμονούν. Λίγες σταγόνες μετά το στέγνωμα των μαλλιών και τα τιθασεύει. Τα ενυδατώνει, τα αποτρέπει από το φριζάρισμα και εννοείται πως δε τα λαδώνει. Και το καλύτερο; Έχει ένα υπέροχο άρωμα που θυμίζει φρεσκοψημένο κέικ. Yummy!

5. Kerastase elixir ultimate oil!
Άλλο ένα προϊόν που έχω καιρό στην κατοχή μου αλλά είχα σταματήσει να χρησιμοποιώ λαδάκια του εμπορίου τους τελευταίους μήνες. Το Φεβρουάριο όμως, έριχνα μερικές σταγόνες στο leave-in conditioner μου και περνούσα με αυτό όλο το μήκος των μαλλιών μου. Υπέροχο άρωμα και ενυδάτωση. Ένα πολύ καλό λάδι μαλλιών από τη L' Oreal Paris.

6. Golden- rose Velvet Matte Lipstick n.17 + Essence lip liner ''Femme Fatale''!
Το καθαρό έντονο κόκκινο κραγιόν, το οποίο αλληλοσυμπληρώνεται με το συγκεκριμένο μολύβι χειλιών από την Essence. Δεν έχω λόγια για το πόσο βουτυρένιο είναι το μολύβι χειλιών (μέχρι που μπορεί να φορεθεί και μόνο του) αλλά και πόσο σταθερό και matte, αλλά όχι σε βαθμό που να ξηραίνει τα χείλη μου, είναι το συγκεκριμένο κραγιόν. Ένας συνδυασμός που σκοτώνει και τραβάει όλα τα βλέμματα πάνω στα χείλη. Στο τέλος θα σας έχω μια φωτογραφία με το πως δείχνει το κραγιόν πάνω στο χείλη. Yeap!

7. Tommy- G lipliner n. 06!
Ένα διπλό μολύβι χειλιών σε ροζ ανοιχτή και τριανταφυλλί απόχρωση. Δεν είναι τόσο βουτυρένιο πάνω στα χείλη, όσο το προηγούμενο από την Essence, παρ' όλα αυτά μπορεί να απλωθεί και να φορεθεί μόνο του. Εγώ λάτρεψα να χρησιμοποιώ την πιο σκούρη απόχρωση σε συνδυασμό με ένα πιο nude κραγιόν, για να του δίνω μια πιο ροζ υφή. Υπέροχο και αρκετά σταθερό. 

8. Essence all about matt compact powder!
Μια πούδρα με την οποία έχουμε μια μικρή σχέση μίσους πάθους και θα σου εξηγήσω το λόγο. Υπάρχουν φορές που έχω υπερβάλλει και έχω βάλει μεγάλη ποσότητα και φαίνομαι άσπρη. Υπάρχουν όμως και φορές που έχω χρησιμοποιήσει πινέλο για ρουζ, το έχω πιέσει ελαφρά και το βάζω με προσοχή και σε μικρή ποσότητα εκεί που θα εμφανίσω λιπαρότητα. Τότε ναι, δε φαίνομαι άσπρη. Κρατάει όμως τη λιπαρότητα μακριά για αρκετή ώρα και είναι ιδανικό για να διώχνω την περιττή λιπαρότητα και να σετάρω το μακιγιάζ μετά από ώρες. Οικονομική και αρκετά καλή.

9. Lanes Vitamines Xtra Energy!
Αυτό το μήνα, παρόλο που τελείωσε η εξεταστική, ξεκίνησαν οι πυρετώδεις διαδικασίες για να προχωρήσω επιτέλους και την πτυχιακή μου. Χρειαζόμουν λοιπόν βιταμίνες, για να τόνωση του οργανισμού. Ευχάριστο άρωμα, το οποίο όταν το διέλυα στο νερό μύριζε πορτοκάλι. Αποδοτικό προϊόν. 


Αυτά λοιπόν ήταν τα αγαπημένα μου για το μήνα που μας πέρασε!
Εσάς ποιο ήταν το δικό σας αγαπημένο; Είχαμε κάποιο κοινό;
Περιμένω με αγωνία τα σχόλιά σας!

Φιλάκια,
Effie
xxx



You Might Also Like

14 σχόλια

  1. Πολυ ωραια αναρτηση!!! Ενδιαφερουσα προταση οι καψουλες της Castalia. Μολις τελειωσα τις καψουλες Synchrovit C της Synchroline που λειτουργουν με τον ιδιο τροπο, αλλα θελω να δοκιμασω και αυτες της Castalia για τις οποιες μονο καλα σχολια εχω δει.
    Το λαδακι της Kerastase το χρησιμοποιω και εγω, μυριζει πολυ ωραια και κανει τα μαλλια μου πολυ μαλακα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. την πουδρα τη λατρευω..σκεφτομαι να παω να παρω καμια δεκαρια να εχω στοκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τον αφρό τον δοκίμασα και γω σε δείγμα και είναι πολύ καλός αλλά ναι,ακριβούτσικος..(πόσο σου πάει το κόκκινο κραγιόον??!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα καινούρια προιόντα της frezyderm είναι πολύ ωραία αλλα συμφωνώ για τις τιμές! Θα έπρεπε να ήταν χαμηλότερες ή έστω μεγαλύτερη ποσότητα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ακριβώς :/ συμφωνούμε όμως ότι κάνουν πολύ καλή δουλειά ;)

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου!η πούδρα της Essence εμένα δεν μου άρεσε καθόλου, δεν κρατούσε καλά την λιπαρότητα απο το πρόσωπό μου και άν έβαζα λίγο παραπάνω και άσπρη όπως λες έδειχνα αλλά και "παστωμένη". Τέλεια η μάσκα!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να σου πω την αλήθεια δεν έχω ξαναδοκιμάσει κάποια άλλη πούδρα ποτέ οπότε το ότι μου κρατάει τη λιπαρότητα για κάποιες ώρες μου φαίνεται ικανοποιητικό. δεν έχω δηλαδή μέτρο σύγκρισης. :) Φιλάκιααα :*

      Διαγραφή
  7. Πολυ ωραια ολα φαινεται τελειο το serum της Kyana!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραία όλα! Τα μολύβια χειλιών της Essence είναι απίστευτα. Δεν είναι τυχαίο που εξαφανίζονται συνέχεια! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ τι ωραία όλα! Οι κάψουλες με βιταμίνη C είναι όντως πολύ καλές! :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολυ ωραιαα τα αγαπημενα σου!! <3 θελω να δοκιμασω το serum μαλλιών της Kyana!! ^_^ filiaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. super αγαπημενα!!!αντε σιγα σιγα και του Μαρτιου χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images