✰Αγαπημένα προϊόντα μήνα Μαρτίου 2015!✰

Καλό μήνα στην υπέροχη παρέα μου.  Όπως κάθε μήνα, έτσι και τώρα, είμαι εδώ για να σας μιλήσω για τα προϊόντα που αγάπησα πιο πολύ το μή...

Καλό μήνα στην υπέροχη παρέα μου. 
Όπως κάθε μήνα, έτσι και τώρα, είμαι εδώ για να σας μιλήσω για τα προϊόντα που αγάπησα πιο πολύ το μήνα που μας πέρασε. 
Πάμε να τα δούμε...


Με εξέπληξε θετικά το νέο σαμπουάν από τη Garnier Fructis. Δίνει πολύ όγκο στα μαλλιά μου, κάνει πλούσιο αφρό και μυρίζει πανέμορφα. Αφού έπλενα το πρόσωπό μου, μια με δύο φορές την εβδομάδα εφάρμοζα τα βράδια, για ενυδατική, τη Sensial Creme Hydratante Apaisante από την Castalia, ιδανική για ευαίσθητες επιδερμίδες. Μου προσέφερε απαλότητα, λείανση της επιδερμίδας, ενώ ταυτόχρονα είχε υπέροχο άρωμα που θύμιζε παιδική κρεμούλα. Μια νέα ανακάλυψη είναι το σφουγγαράκι τύπου ''beauty blender'' από τα Jumbo. Ακόμα και το πιο βαρύ μακιγιάζ απλώνεται τόσο φυσικά. Ιδανικό για να εφαρμόσω bronzer, foundation αλλά και concealer. 3σε1. Η μάσκαρα από Golden Rose, από παλιά αγαπημένη, ξαναμπήκε στην καθημερινότητά μου. Δίνει απίστευτο μήκος και όγκο και πολύ μαύρο χρώμα. Βέβαια, μετά από κάποιες ώρες τρέχει και μουτζουρώνομαι, αλλά το αποτέλεσμα με αποζημιώνει.

Τα υπόλοιπα βράδια, επέλεγα για το πρόσωπό μου την ενυδατική από τη Frezyderm, κατάλληλη για ήπια ακμή. Σε μακροχρόνια χρήση παρατήρησα αποτέλεσμα. Δεν μου εξαφάνισε τα σπυράκια, όμως τα βοήθησε πολύ. Τέλος, μετά το μπάνιο, εφάρμοζα πάντα την κρέμα σώματος από Ventus με φιστίκι και κρέμα. Υπέροχη σύσταση, πηχτή, οπότε και δε χρειαζόμουν μεγάλη ποσότητα. Είναι η πρώτη φορά που συναντώ κρέμα σώματος να έχει τόσο μεγάλη διάρκεια. Η ενυδάτωση που δίνει είναι ιδανική κυρίως το βράδυ και αυτό γιατί δεν απορροφάται άμεσα.

Αυτό το μήνα είπα να μη βάλω όλα τα αγαπημένα, για να μη σας κουράσω.
Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά που έδειξα;;

Περιμένω με αγωνία τα σχόλιά σας,
Πολλά φιλιά,
Effie
xxx 

You Might Also Like

25 σχόλια

  1. Πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου, θα πάρω σίγουρα το beauty blender .. Φιλακια :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με έχει σώσει. Και όσο για 1.5, παίρνεις 2- 3 για καβάντζα ;)

      Διαγραφή
  2. Γεια σου Έφη μου! πολύ ωραία τα αγαπημένα σου προιόντα! η frezyderm με βοηθά κι εμένα αρκετά και σίγουρα θα δοκιμάσω και την κρέμα της castallia! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η frezyderm είναι εγγύηση πια ;) Αναμένω και το επόμενο άρθρο σου! Τα λατρεύω :*

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου! Το σαμπουάν απο Fructis θέλω να το δοκιμάσω γιατί τα μαλλιά μου δεν έχουν καθόλου όγκο. Επίσης, θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω την Ac-norm. Η Sensial όντως μυρίζει πολύ όμορφα. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η frezyderm all time favourite. Δοκίμασέ το! Εμένα μου δίνει μπόλικο όγκο, που ούτε εγώ έχω πολύ όγκο στο μαλλί ;) :***

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφο ποστ :)
    Αν και δεν έχω το ίδιο body butter της Venus, έχω την κρέμα σώματος με την αντλία που μυρίζει καρύδα και απορροφάται εύκολα, αλλά έχει ικανοποιητική διάρκεια.

    Φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καρύυυυδα;;;;; νομίζω βρήκα το καλοκαιρινό body butter μου :D. χαχα!!! φιλάκια :***

      Διαγραφή
  5. Πολυ ωραια τα αγαπημενα σου!! θελω την κρεμουλα της Ventus!! φιλακιαα απο http://mycolorsecrets.blogspot.com/2015/03/march-favorites.html xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι πολύ καλή και αρκετά οικονομική (νομίζω γύρω στα 4 ευρώ! σίγουρα αξίζει μια δοκιμή!!!) :*

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραία αγαπημένα!!! Η κρέμα από Ventus πρέπει να μυρίζει καταπληκτικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μυρίζει όοοοονειρο, όχι μόνο καταπληκτικά :D

      Διαγραφή
  7. Την μάσκαρα την έχω βάλει στο μάτι και κάποια στιγμη θα την δοκιμάσω σίγουρα! Χρησιμοποιώ και εγώ μια κρέμα για τα σπυράκι από τη frezyderm, την total control αλλά μόλις μου τελειώσει θα δοκιμάσω αυτή για το στάδιο 3! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τη θυμάμαι, την είχα διαβάσει στο άρθρο σου. (σωστά;;;). Γενικά την αγαπώ τη frezyderm. Όλα της τα προϊόντα είναι τόσο αξιόλογα :D

      Διαγραφή
  8. Τα σαμπουάν της Fructis ποτέ δεν μου ταίριαξαν αλλά η μυρωδιά τους πάντα μου άρεσε πάρα πολύ! :) Την ενυδατική της Ventus με φυστίκι θέλω πολύ να τη δοκιμάσω! Φιλιάααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι πολύ οικονομικές κρεμούλες :D εμένα μου ταίριαζαν συχνά πυκνά, αλλά το συγκεκριμένο είναι και αυτή η μυρωδιά και κολλάς ^^

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφες επιλογές. Η μάσκαρα από Golden Rose αγαπημένη και η Castalia εγγύηση. Πρέπει να δοκιμάσουμε και το Fructis τώρα. Κοίτα τι έκανες! χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα!! το τι μου χετε κάνει εσείς δε λέγεται, οπότε σας αξίζει :Ρ

      Διαγραφή
  10. η κρεμα της frezyderm εμενα τελικα δε με ενθουσιασε..ειχα δοκιμασει το δειγμα και ειχα ενθουσιαστει αλλα τελικα δε μου προσεφερε την ενυδατωση που χρειαζομουν, παρολο που εχω λιπαρο δερμα..στην ακμη δεν ξερω αν κανει δουλεια γιατι τη χρησιμοποιησα λιγο καιρο..Τωρα που ανοιγει ο καιρος θα αρχισω να τη χρησιμοποιω παλι και βλεπουμε..πολυ ωραια αγαπημενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τελειο αυτο το σαμπουαν το αγαπω, αυτο και το πορτοκαλι ειναι απο τα αγαπημενα μου, φιλακια ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου 'Εφη μου! καλό μήνα! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλά οι κρέμες από frezyderm για ακμή είναι φοβερές.΄Τη μάσκαρα αυτή θα την πάρω δεν υπάρχει περίπτωση.Πολύ ωραίο ποστ.Φιλιά
    http://symboulesomorfias.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραία όλα όσα μας έδειξες! Την μάσκαρα της GR την έχω κι εγώ, μου αρέσει πολύ. Το σφουγγαράκι εγώ το πήρα από e-bay σε σχήμα σαν το Beauty Blender, είδα όμως και το συγκεκριμένο σχήμα που έχεις εσύ περίπου 80 λεπτά :) xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όντως;;; εντάξει δεν έχει και πολύ μεγάλη διαφορά. Στο ένα περιμένεις και κανα μήνα μέχρι να έρθει!! χαχα. Θα αναζητησω όμως το σχήμα που λες εσύ. Φαίνεται να με βολεύουν αυτά τα σφουγγαράκια. Φιλάκια :*

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images