Επιχείρηση ακμή. Ποια προϊόντα χρησιμοποιώ στην καθημερινή μου ρουτίνα!

Καλησπέρα στην όμορφη παρέα μου. Στο άρθρο αυτό θα μιλήσουμε για κάτι που νομίζω ταλαιπωρεί πολλούς από εμάς. Θα κάνουμε λόγο για την ...

Καλησπέρα στην όμορφη παρέα μου.
Στο άρθρο αυτό θα μιλήσουμε για κάτι που νομίζω ταλαιπωρεί πολλούς από εμάς.
Θα κάνουμε λόγο για την ακμή, όχι όμως σε προχωρημένο επίπεδο, αλλά για μια πιο ήπιας μορφής ακμή. 
Θα σας δείξω ποια προϊόντα χρησιμοποιώ εγώ, όταν έχω ξεσπάσματα ακμής και θα σας εξηγήσω πόσο και με ποιο τρόπο με βοηθούν.

Αφού κάνω ντεμακιγιάζ στο πρόσωπό μου, βήμα απαραίτητο αν θέλω να έχω μια καθαρή επιδερμίδα που να αναπνέει, πλένω το πρόσωπό μου με έναν αφρό καθαρισμού. Μέχρι πρόσφατα (λέω μέχρι πρόσφατα γιατί μου τελείωσε), χρησιμοποιούσα τον αφρό καθαρισμού από Frezyderm. Απευθύνεται σε δέρματα με ήπια και μέτρια ακμή και ισχυρίζεται ότι ανακουφίζει το δέρμα από τους ερεθισμούς που προκαλούνται συνήθως από τις φαρμακευτικές αγωγές αντιμετώπισης μέτριας και σοβαρής ακμής. Σε καμία περίπτωση δεν εξαφανίζει τα σπυράκια, ας μην γίνει παρανόηση πάνω σε αυτό. Όμως, υπάρχουν φορές που τα σπυράκια στο πρόσωπό μου φουντώνουν. Είναι το μόνο προϊόν που έχω δοκιμάσει έως τώρα που από την πρώτη κιόλας χρήση, το επόμενο πρωί θα έχω ορατά αποτελέσματα. Τα σπυράκια καταπραϋνονται και χάνουν την ερυθρότητά τους. Υπάρχουν βράδια, όμως, που επιθυμώ μια πιο δραστική λύση για το πρόσωπό μου. Σε αυτή την περίπτωση επιλέγω το PS T cleanser step 1 από Frezyderm. Θα αναρωτηθείς τι είναι αυτό. Πρόκειται για ένα gel, το οποίο ενδείκνυται για επιδερμίδες που έχουν ψωρίαση. Η ψωρίαση είναι μια δερματική πάθηση, κατά την οποία εμφανίζεται έντονη ξηρότητα σε κάποια σημεία του σώματος. Αυτό το gel έρχεται να απομακρύνει τα νεκρά κερατινοκύτταρα και τις φολίδες από την επιδερμίδα. Η υφή του είναι κάπως περίεργη αφού έχει μέσα και μικρούς κόκκους, που θυμίζουν scrub προσώπου. Κάνω απαλό μασάζ στο πρόσωπό μου και επιμένω ιδιαίτερα στα σημεία με έντονη ακμή. Όχι, δεν επηρεάζει την ακμή μου (αφού λέγεται ότι αποφεύγουμε το scrub πάνω σε ενεργά σπυράκια, αλλά μιλώ για ήπια ακμή οπότε και δεν αντιμετωπίζω κάποιο θέμα). Το χρησιμοποιώ και ως scrub και ως gel προσώπου. Το πρόσωπό μου ανακουφίζεται ιδιαίτερα και το επόμενο πρωί η διαφορά είναι εμφανής. Το ότι απευθύνεται σε επιδερμίδες που έχουν ψωρίαση δε σημαίνει ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από δέρματα που δεν έχουν. Με έχει ενημερώσει φαρμακοποιός γι' αυτό, αφού αναρωτήθηκα και εγώ αν μπορώ να το χρησιμοποιήσω.
Αφού τελειώσω με τον καθαρισμό, υπάρχουν μέρες που θα αισθανθώ ότι το πρόσωπό μου χρειάζεται μια μάσκα. Η καταλληλότερη μάσκα για λιπαρά- ακνεϊκά δέρματα, κατά τη γνώμη μου, και σύμφωνα με τις ανάγκες της δικής μου επιδερμίδας, είναι η μάσκα με πράσινη άργιλο. Τη συγκεκριμένη περίοδο χρησιμοποιώ τη συγκεκριμένη από την Apivita. Είτε επιλέγω να απλώσω ένα παχύ στρώμα σε όλο το πρόσωπο είτε να την απλώσω τοπικά, όπου εμφανίζω ακμή. Μπορεί, μόλις την αφαιρέσω, να μη δω κάποια βελτίωση, αλλά με χρήση 2 με 3 φορές την εβδομάδα, η βελτίωση γίνεται εμφανής. Τέλος, απαραίτητο βήμα είναι η ενυδάτωση της επιδερμίδας. Κυρίως το βράδυ, επειδή είναι κάπως πιο λιπαρή κρέμα (αν τη συγκρίνεις με την αντίστοιχη της frezyderm ''matte effect cream''), επιλέγω την Ac-Norm Medilice Effect 1 από τη Frezyderm, η οποία βοηθά τις επιδερμίδες με ήπια ακμή. Έχει ένα πράσινο- μπλε χρώμα και η μυρωδιά της είναι άκρως φαρμακευτική. Σε συνδυασμό με όλα τα παραπάνω βήματα, είναι το κατάλληλο κλείσιμο για την περιποίηση της επιδερμίδας μου. Προσφέρει μια πολύ καλή ενυδάτωση και μου ανακουφίζει με τη σειρά της τα ενεργά σπυράκια. Όταν την εφαρμόζω αισθάνομαι ότι ''δουλεύει''.

Αυτά είναι λοιπόν τα προϊόντα που χρησιμοποιώ εγώ όταν ταλαιπωρούμαι από την ακμή. Επειδή η ακμή δεν εξαφανίζεται εντελώς, όμως, χρησιμοποιώ τα συγκεκριμένα προϊόντα στην καθημερινή μου ρουτίνα, και έτσι η ακμή μου το περισσότερο διάστημα είναι σε χειμέρια νάρκη.

Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα;
Ποιο είναι το δικό σας μυστικό για την ακμή;

Περιμένω με αγωνία τα σχόλιά σας.
Πολλά φιλιά, 
Effie
xxx

You Might Also Like

13 σχόλια

  1. Πολυ καλη η frezyderm και τα προιοντα για την ακμη!!Κανουν θαυματα..την ac-norm medilike effect σκεφτομαι να την αγορασω και εγω συντομα γιατι εχω ακουσει τα καλυτερα!!:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι πολύ καλή κρεμούλα και σε μακροχρόνια χρήση θα δεις αποτελέσματα. Στη συστήνω και γω ανεπιφύλακτα :*

      Διαγραφή
  2. Δεν εχω δοκιμασει κατι απο τα πιο πάνω .. Πολυ ομορφο post :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με την πρώτη ευκαιρία, και αν το χρειάζεται το δέρμα σου να τα δοκιμάσεις. Δε θα σε απογοητεύσουν :*

      Διαγραφή
  3. Εγω προσφατα ξεκινησα θεραπεία με φαρμακευτικες κρεμες κλπ αλλα ηθελα πολυ να δοκιμασω την κρεμουλα τυπου 1!καλα πράσινο χρωμα??περίεργο!χιχι
    Φλκ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και όμως! και έχει και αυτή τη φαρμακευτική μυρωδιά! άλλο πράμα :D χαχα!

      Διαγραφή
  4. Επειδή είχα πολύ σοβαρή ακμή έχω να πω ότι τα προιόντα της frezyderm είναι φανταστικά.Δεν κάνουν θαύματα από την πρώτη χρήση, ναι αυτό είναι η αλήθεια αλλά σε μακροχρόνια χρήση των 3 μηνών ας πούμε η διαφορά είναι εμφανής.Γενικά η frezyderm σε όλα της τα προιόντα είναι κορυφή.Πολύ ωραίο πόστ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγώ αυτής της άποψης είμαι. Εξάλλου σε κανένα προϊόν δε βλέπεις αποτέλεσμα από την πρώτη μέρα, ειδικά αν μιλάμε και για ακμή. Η Frezyderm δεν με έχει απογοητεύσει ποτέ σε τίποτα!

      Διαγραφή
  5. Την αγαπώ τη μάσκα με άργιλο! Τσέκαρε και την αντίστοιχη με πρόπολη, παίρνει και αυτή την κοκκινίλα, αλλά άμεσα! Φιλιά πολλά Έφη μου :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λες;;; δεν είμαι και πολύ φαν της πρόπολης αλλά αυτή σε κρέμα- μάσκα φαίνεται ενδιαφέρουσα <3

      Διαγραφή
    2. Είναι πάρα πολύ ωραία η μάσκα με πρόπολη σου λέω, τσέκαρέ την! ;) Αγόρασέ τη σε φακελάκι αρχικά για να τη δοκιμάσεις!

      Διαγραφή
  6. Μου είχε συστήσει τον αφρό ο δερματολόγος μου, περνούσα μια μόλυνση, στο πρόσωπο. έκανε εξαιρετική δουλειά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι, πράγματι, ένας πολύ καλός αφρός! αφού τον συστήνουν και οι δερματολόγοι κάτι σημαίνει :)

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images