♥Giveaway alert! -thank you-♥ (CLOSED)

Σας το υποσχέθηκα και είναι αλήθεια. Από σήμερα ξεκινά ένα giveaway για όλους εσάς που με διαβάζετε τον τελευταίο καιρό.  50.000 προβ...

Σας το υποσχέθηκα και είναι αλήθεια.
Από σήμερα ξεκινά ένα giveaway για όλους εσάς που με διαβάζετε τον τελευταίο καιρό. 
50.000 προβολές δεν τις λες και λίγες. :D
Καλώς ορίζουμε την άνοιξη μαζί και σας έχω μερικά δωράκια. 
Μία τυχερή ή ένας τυχερός θα κερδίσει:


1. Ένα σφουγγαράκι τύπου beauty blender από τα Jumbo, αγαπημένο μου για το μήνα που μας πέρασε αλλά και για πολλούς μήνες ακόμα μέχρι να βρω κάτι αντίστοιχο.
2. Shower gel από την εταιρεία Gaia. Περιέχει βιολογικό λάδι ελιάς, έλαιο φιστικιού, έλαιο άργκαν και προβιταμίνη Β5. Parabens free, mineral oil free και δεν τεστάρεται σε ζωάκια.
3. Πλούσια ενυδατική κρέμα προσώπου με ελιά και φιστίκι 24ωρης ενυδάτωσης, θρέψης και αναζωογόνησης για όλους τους τύπους δέρματος εμπλουτισμένη με βιταμίνες, δραστικά συστατικά και εκχύλισμα ρίζας imperata cylindrical, γνωστός φυσικός ενυδατικός δραστικός παράγοντας 2ης γενιάς που προσφέρει βαθιά ενυδάτωση όλο το 24ωρο.
4. Δύο βερνίκια νυχιών από την Beauty Line Cosmetics στις αποχρώσεις 342 και 693.
5. Το κραγιόν από beauty line cosmetics στην απόχρωση 501 ''μωβ- φουξ'', για το οποίο γίνεται πολύ λόγος τώρα τελευταία, αφού λέγεται ότι έχει φοβερή διάρκεια.

Αυτά είναι τα δωράκια που έχω για σας και οι υποχρεωτικοί όροι του διαγωνισμού είναι:
1. Like στη σελίδα μου εδώ.
2. Δημόσια κοινοποίηση του διαγωνισμού στη φωτογραφία που θα βρεις εδώ.
3. Εγγραφή στο blog μου μέσω του GFC (γίνε μέλος αυτού του ιστοτόπου).
4. Κάνε tag τις φίλες σου κάτω από τη φωτογραφία στο facebook για να μάθουν για το διαγωνισμό.

Απαραίτητη προϋπόθεση να συμπληρώσετε τη φόρμα που θα βρείτε παρακάτω.

You Might Also Like

89 σχόλια

  1. Αγαπημένο προιόν για την άνοιξη? Το body mist της Victoria Secret με Strawberries & Champagne...Σαν να έχεις κλείσει την άνοιξη σε ένα μπουκαλάκι!
    Ευχαριστούμε πολύ για το όμορφο giveaway!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αγαπημένο μου προϊόν για την άνοιξη είναι ένα φούξια κραγιόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. panemorfa ola!!s euxarisoume polu efi m!!uperoxa t xrwmata apo t mano!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σε ευχαριστούμε!!!
    fb: venetia palaiologoy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. υπεροχα δωρα......ευχαριστουμε......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τα ανοιχτοχρωμα ανοιξιατικα βερνικια νυχιων !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. προς το παρον μου αρεσε πολυ μια κρεμα χεριων που δοκιμασα προσφατα της ventus

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τελεια αγαπημενο προιον για την ανοιξη ειναι ενα αρωμα που μοσχοβολαει βανιλια
    FB Alexopoulou Irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπημένο μου προιόν είναι η καθημερινή κρέμα ενυδάτωσης που χρησιμοποιώ!!! Καλό Πάσχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. φουξ και ροζ.
    Fb: Σεβαστούλα Ντάκουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεια σου και ευχαριστούμε για το giveaway^^Αγαπημένο προιόν της άνοιξης είναι τα υπέροχα μανό της essence τα οποία δίνουν ένα υπέροχο χρώμα στα νύχια(σαν review ακούγεται)αγόρασα 3,σε ροζ,γαλάζιο και βεραμαν και τα αλλάζω κάθε εβδομάδα!Επίσης λατρεμένη κρέμα προσώπου πάλι απο essence,την ανακάλυψα τυχαία στα hondos center,και είπα να την δοκιμάσω καθως με εντυπωσίασε η μυρωδιά της,και αφού τη δοκίμασα,με εντυπωσίασε και το αποτέλεσμα της!Είναι ιδανική για μεικτές επιδερμίδες,και τη χρησιμοποιω το πρωι μετα τον καθαρισμο.το όνομα της essence ''my skin'' mattierende creme.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπημένο μου προιόν για την άνοιξη είναι η μπλε μάσκαρα.
    fb : Corinne Mignon

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ροζ-φούξια και λιλά κραγιόν αγαπημένα καθώς και το,αντηλιακό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η BB cream μου της Apivita!
    ελαφριά και με uv προστασία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αγαπημενο προιον ειναι τα nude κραγιον και μανο!
    fb:Flora Ger

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αγαπημένο μου προιόν είναι τα λιλά και τα μωβ χρώματα σε κραγιόν και βερνίκια!!!
    fb Simona Dotsika
    καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. αγαπημένο μου προϊόν για την άνοιξη είναι κραγιόν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η BB cream μου !
    fb:Ευδοξία Καραγιώργου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τέλεια!!!! Πολυ ωραια όλα! :) Ευχαριστουμε
    fb: Ntina Petridoy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αγαπημενο μου προιον ειναι το αντηλιακό μου, κρέμες ενυδάτωσης, ανοιχτόχρωμα μανό και κραγιόν!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αγαπημενα μου ειναι οι τερακοτες και τα βερνικια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. υπεροχα σε ευχαριστουμε τα εντονα κραγιον ¨}fb Μαρια Αδαμαντιδη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. αγαπημενο προιονννν......μμμμμμμ φουξ ματ κραγιον 💕💕 λατρευω τωρα που ανοιγει ο καιρος ! καλο πάσχα κοριτσαρες ! να περασετε τελεια ! 👄💕💖

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΑΝΤΗΛΙΑΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΕ SFP 50 ΛΟΓΩ ΠΑΝΑΔΩΝ !!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. αγαπημένο προιον είναι το dry shampoo από batista!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. αγαπημενα τα αφρολουτρα με διαφορα αρωματα και απο χρωμα το ροζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αγαπημενο ανοιξιατικο προιον.... βεβαια τα αναλαφρα lipgloss!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλημέρα. Ευχαριστούμε για το δώρο σας. Αγαπημένο ανοιξιάτικο προϊόν οι γαλάζιες σκιές! (f/b: Evi Swan)
    Καλό πάσχα σε όλους & Καλή Ανάσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. lipglos ναστε καλα και παντα επιτυχιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. αγαπημενο προιον....ροζ κραγιον!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. το αντηλιακό μου και τα εντονα κραγιον!!!!!!!
    fb Sofia Gilina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Η αντιηλιακή second skin της Frezyderm! Κατά λάθος αντί για το όνομά μου στο google friend connect (που είναι Αλκμήνη Πι.), συμπλήρωσα το όνομα μου στο facebook :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αγαπημένο προιόν για την άνοιξη είναι το έντονο ροζ κραγίον μου!!!!!!!!
    FB NAME: Μένη Πασατσιφλικιώτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ευχαριστουμε πολυ καλο πασχα facebook Κατερινα Γιαβριδου email katerinatoliw@gmai.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. αγαπημένο μου προϊόν για την άνοιξη είναι το αρωμά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Λατρεύω τα ροζ κραγιόν!!Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αγαπημένο προϊόν για την άνοιξη είναι το άρωμα μου BOSS. Ευχαριστούμε καλό πάσχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. αγαπημενο προιον είναι το αντιηλιακο μου και τα βερνικια νυχιων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αγαπημένο προιόν είναι τα hair and body mist των fresh line
    fb: Μαράκι Μανασή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Κατά λάθος πάτησα στην φόρμα δυο φίλες και στο στείλα έχω προσκαλέσει πολλές, πως μπορεί να γίνει ν' ακυρωθεί για να προσθέσω στην φόρμα και τις υπόλοιπες???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αγαπημένο μου προιόν η κρέμα ημέρας και το αρωμά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Το λαδάκι της Nuxe μου αρέσει φέτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. τα παστελ χρωματα στα νυχια και φουξια κραγιον!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. To αντηλιακο μου σιγουρα!Ευχαριστουμε για τα δωρα!!Καλο Πασχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Kαλή Ανάσταση με δημιουργία υγεία και αγάπη. Εξαιρετική επιλογή προιόντων..fc-gm-twitter -georgiavetsou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ευχαριστούμε πολύ!!! Αγαπημένο μου προϊόν για την άνοιξη είναι το body lotion των Sephora με άρωμα καραμέλα!!!!
    fb, gfc:Stavroula Douvropoulou
    email:stavroula211977@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. αγαπημένο προιόν για την άνοιξη είναι τα αρώματα και οι κρέμες σώματος με μυρωδιές λουλουδιών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Eκπληκτικά δώρα! Ευχαριστούμε!
    Αγαπημένο προιόν τη άνοιξη-πέραν του αντηλιακού είναι τα ανοιχτόχρωμα βερνίκια!
    fb-Panagiota Goutzourela

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Τα έντονα κραγιόν και τα ανοιχτόχρωμα βερνίκια!!!
    fc: Vaso Nafpaktos B

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Eυχαριστούμε για το διαγωνισμό. Αγαπημένο μου ανοιξιάτικο προϊόν ροδακινί Lip gloss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Τα πολύχρωμα μανό :) fb: emmanouela karavioti <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Euxarisotume!agapimeno proion gia tin anoiksi einai to kragion tis golden rose velvet matte lipstick 09

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. το αντηλιακο προσωπου μου korres

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Θαυμάσια δώρα...ευχαριστούμε πολύ..
    αγαπημένο προιόν αυτή την περίοδο είναι το puff off της Benefit...
    fb: Lydia Anastasiadou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. αγαπημένο μου προιόν είναι ένα ροζ κραγιόν της LANCOME

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Τέλεια δώρα <3 Αγαπημένο προιον για την άνοιξη η cc cream απο la roche posay!!
    fb: Xristina Xarmpatsi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Όλα τα προϊόντα που περιέχουν άρωμα τριαντάφυλλου!
    Ευχαριστούμε για τα όμορφα δωράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ξετρελένομαι για μασκαρα και για κρεμες προσωπου!!!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Αγαπημένο μου προιόν η κρέμα ημέρας gfc kon rod fb name τζουλια χορευτρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Η κρέμα σώματος απο Sephora με πορτοκάλι-σοκολάτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Τα ανοιχτόχρωμα βερνίκια νυχιών!!!
    Ειδικά τα χρώματα της φωτογραφίας υπέροχα!!!
    Ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images