March Empties part #1

Καλημέρα στην πιο όμορφη παρέα. Σήμερα είμαι εδώ για να δούμε μαζί τα προϊόντα που τελείωσα τον τελευταίο μήνα. Επειδή μου βγήκαν πο...

Καλημέρα στην πιο όμορφη παρέα.
Σήμερα είμαι εδώ για να δούμε μαζί τα προϊόντα που τελείωσα τον τελευταίο μήνα.
Επειδή μου βγήκαν πολλά, αποφάσισα να τα χωρίσω σε δύο μέρη.
Πάμε να δούμε το πρώτο...

Προϊόντα περιποίησης μαλλιών και σώματος.
 Αρχικά τελείωσα μια μάσκα μαλλιών, αυτή στην πράσινη συσκευασία. Είναι από την clarite professional masque και είναι μια μάσκα που μου την είχαν δώσει δώρο σε κομμωτήριο. Την άφηνα γύρω στα 10 λεπτά και μετά έλουζα τα μαλλιά μου. Δεν με απογοήτευσε, αφού άφηνε μαλακά τα μαλλιά αλλά δεν είδα κάποια ιδιαίτερη λάμψη και ζωντάνια που θα με έκανε να την αγοράσω ξανά.
Επόμενο είναι ένα δείγμα από τη messinian spa. Είναι μια κρέμα σώματος με ρόδι και μέλι. Η ενυδάτωση που προσφέρει είναι φοβερή και αυτό που θα με κάνει να την αγοράσω όταν μου τελειώσουν οι υπόλοιπες κρέμες που έχω είναι η μυρωδιά της. Θυμίζει ακριβό- μεθυστικό γυναικείο άρωμα, το οποίο μένει πάνω στα ρούχα, γι' αυτό και θα την πρότεινα για χειμώνα. Απορροφάται σχετικά γρήγορα.
Ακολουθούν δύο σαμπουάν μαλλιών, ένα από την Pantene που' ναι κατά της τριχόπτωσης και ένα της Elvive, σχετικά καινούργιο, το οποίο υπόσχεται θρέψη σε ξηρά μαλλιά. Αυτό το μήνα απογοητεύτηκα από όλα μου τα σαμπουάν και ειδικότερα από της Elvive. To συγκεκριμένο ήταν αρκετά πηχτό, όπως και της Pantene, με αποτέλεσμα να χαλάω μεγαλύτερη ποσότητα απ' ό, τι χρειαζόμουν. Καμία διαφορά δεν είδα στα μαλλιά μου, με κανένα από τα δύο σαμπουάν. Μάλιστα, αυτό της Pantene υπόσχεται ότι βοηθά στην τριχόπτωση. Εγώ δεν είδα κάποια αλλαγή. Ίσως να φταίει ότι δεν είχα όλη τη σειρά.
Τέλος, πετάω ένα scrub σώματος από την Avon. Το έχω πολύ καιρό, οπότε και πρέπει να το πετάξω. Μυρίζει εκπληκτικά, οι κόκκοι του όμως είναι πολύ λεπτοί οπότε και δεν αισθάνομαι να δουλεύει πάνω στο σώμα. Προτιμώ scrub με πιο χοντρούς κόκκους.

Προϊόντα περιποίησης προσώπου.
 Τελείωσα τα συγκεκριμένα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ από την Bioten. Πάει καιρός που τα έχω τελειώσει και δε θυμάμαι αν μου ταίριαξαν αλλά νομίζω πως έκαναν πολύ καλή δουλειά. Δεν έτσουζαν καθόλου τα μάτια μου, αφαιρούσαν εύκολα το μακιγιάζ και ήταν αρκετά υγρά.
Ένα ακόμα προϊόν που έφτασε στο τέλος του ήταν η κρέμα ημέρας από τη Frezyderm. Έχω γράψει άπειρες φορές για τη συγκεκριμένη κρέμα. Είναι κατάλληλη για primer πριν το μακιγιάζ για εμένα που έχω λιπαρή επιδερμίδα. Αναλυτικό άρθρο μπορείς να διαβάσεις εδώ και εδώ.
Τέλος, έμεινε ο αφρός καθαρισμού από τη Frezyderm, από την ac- norm σειρά που βοηθάει τα δέρματα με ακμή. Πολύ καλός αφρός, βοηθάει όντως στην ακμή, αφού καταπραϋνει τα υπάρχοντα σπυράκια. Το μοναδικό αρνητικό του είναι η αναλογία τιμής- προϊόντος.

Καλλυντικά.
Πρώτο προϊόν που πετάω είναι η μάσκαρα του  Κorre. Δε με βόλεψε καθόλου, αφού δεν μου έδινε το αποτέλεσμα που επιθυμούσα. Θα την πρότεινα μόνο σε κορίτσια που πηγαίνουν σχολείο και θέλουν να βάφονται ελαφρά, αφού αφήνει μια ανεπαίσθητη χροιά μαύρου χρώματος και δε δίνει ούτε όγκο ούτε μήκος στις δικές μου βλεφαρίδες.
Μου τελείωσε το συγκεκριμένο γυαλιστικό νυχιών από CND, το οποίο υπόσχεται μεγαλύτερη διάρκεια στο μανικιούρ. Δεν παρατήρησα κάτι τέτοιο. Το βερνίκι μου κράτησε όσο μου κρατά και με ένα top coat από beauty line cosmetics, το οποίο είναι και οικονομικότερο.
Τέλος, άφησα ένα βερνίκι νυχιών από Avon. Το έχω πολλά χρόνια, οπότε και δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω πια. Τα βερνίκια νυχιών της Avon έχουν εξαιρετική απόδοση και διάρκεια και είναι και αρκετά οικονομικά. Τα συστήνω με κλειστά μάτια.

Αυτό ήταν λοιπόν το πρώτο μέρος από τα Empties του μήνα που μας πέρασε.
Σύντομα θα ανέβει και το δεύτερο μέρος.

Έχετε τελειώσει κάποιο από αυτά; 
Ποια ήταν η δική σας γνώμη;;

Περιμένω με αγωνία τα σχόλιά σας.
Πολλά φιλιά, 
Effie
xxx

You Might Also Like

16 σχόλια

  1. πολύ χρήσιμο post! Κι εγώ προτιμώ τα πιο σκληρα απολεπιστικα σωματος αλλα εχω και καποια πιο ελαφρα για καθημερινη χρηση! το γαλακτωμα της messinian spa ειναι καταπληκτικο!!! περιμενουμε και το δευτερο μερος! φιλακια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το δεύτερο μέρος θα έρθει με διαφορά ενός post! μη σας γεμίσω με empties :D. χαχα! ευχαριστώ angie μου!! εγώ σκληρά και άγιος ο θεός :Ρ

      Διαγραφή
  2. Ωραιο το ποστ σου.!! η μασκαρα απο κορρε ουτε εμενα μου ταιριαξε :/ φιλιαα --> http://mycolorsecrets.blogspot.gr/2015/03/march-empties.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο post .. Δεν έτυχε να δοκιμάσω κατι απο τα πιο πάνω .. Φιλακια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα σαμπουάν αυτά ούτε εμένα μου ταίριαξαν καθόλου, βάραιναν πολύ τα μαλλιά μου... Τον αφρό και την κρέμα ημέρας από Frezyderm θέλω πολύ να τα δοκιμάσω!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι πολύ πολύ καλά προϊόντΑ τα της frezyderm :) :*

      Διαγραφή
  5. Τη μασκαρα του Κορρε δεν τη συμπαθησα ποτε... Και τα σαμπουαν της pantene δεν ταιριαζουν στο κεφαλι μου!!! Θελω πολυ πολυ πολυ να δοκιμασω προιοντα messinian spa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα προϊόντα από messinian spa είναι όνειρο!! θα ακολουθήσει αναλυτικό blogpost για κάποια από τα προϊόντα τους που δοκιμάζω ^^. αυτή η pantene.. μα ποτέ όμως :Ρ

      Διαγραφή
  6. pANTENE ειχα δοκιμασει αυτη τη σειρα αρχεσ Σεπτε. που ειχα τριχοπτωση και βοηθησε. καλά που το ανεφερες για cnd γιατί θέλω κάτι που να δίνει διάρκεια και αυτό είχε την τιμιτική του πολύ σε blogs τελευταία. Για μανό της Avon μου αρέσουν τα fast dry αλλά δε κρατάνε πάνω από δυο μέρες σε μένα. Ισως βέβαια φταίει το γεγονός οτι δεν έχω βρει κάποιο καλό top coat ακόμα. Τρελαίνομαι για empties! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γλυκούλα!!! το βλέπω ότι κυκλοφορεί. Και σε κοπέλες άλλες έχω δει ότι το βερνίκι κρατά εβδομάδα. Δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται. Μπορεί να έχω λιπαρά νύχια ;Ρ χαχ. Έρχεται το επόμενοοοο :*

      Διαγραφή
  7. είχα μια μάσκα της ιδιας σειράς απο την Avon και γέμιζα σπυράκια κάθε φορά που την χρησιμοποιούσα, ευτυχώς την πέταξα και ησύχασα!!!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. την avon έχω πάψει προ πολλού να την εμπιστεύομαι η αλήθεια είναι. Κυρίως σε προϊόντα για το πρόσωπο (είχα ένα που βοηθούσε στα σπυράκια και δεν έκανε τίιιποτα. Μόνο οινοπνευμα).

      Διαγραφή
  8. Μαλλον ηταν ο μηνας των κακων σαμπουαν και μενα ενα της elvive μου προκαλουσε πολυ φαγουρα απαπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έχω το αντίστοιχο body butter από messinian spa και όντως μυρίζει φανταστικά!! :) Έλα ρε συ, δε σου άρεσε η μάσκαρα; Την είχα παλιότερα και μου άρεσε! Φιλάκια Έφη μου :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images