Messinian Spa ♥♥♥

Επιστρέφοντας στη φοιτητική μου πόλη θυμήθηκα πως έχω ξεχάσει να μιλήσω στις φίλες μου για τρία προϊόντα που με έχουν μαγέψει τόσο με τα ...

Επιστρέφοντας στη φοιτητική μου πόλη θυμήθηκα πως έχω ξεχάσει να μιλήσω στις φίλες μου για τρία προϊόντα που με έχουν μαγέψει τόσο με τα αρώματα όσο και με την αποτελεσματικότητά τους. Η Μεσσηνία μου έχει αποδείξει τέσσερα χρόνια τώρα, πόσο καινοτόμα είναι σε ιδέες, δεν πίστευα όμως πως είχε να προσφέρει και κάτι ξεχωριστό στο χώρο της ομορφιάς και της περιποίησης. Η Messinian Spa, χρησιμοποιώντας ως βασικό συστατικό της το ΠΟΠ εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο από την Καλαμάτα και εμπλουτίζοντάς το με συστατικά εμπνευσμένα από τη Βόρεια Ελλάδα μέχρι και την Κρήτη, έρχεται να ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς. 

Κάνοντας μια επίσκεψη σε ένα κατάστημα με προϊόντα της εταιρίας θα βρεις διάφορα καλούδια. Κρέμες σώματος, μάσκες για τα μαλλιά, αφρόλουτρα, σαμπουάν, υγρό καθαριστικό προσώπου, κρέμες απολέπισης, κρέμες ημέρας και ματιών και άλλα πολλά. Η Καλαμάτα, μια από τις πιο όμορφες πόλεις της Ελλάδος, εκπροσωπείται επάξια από τους εμπνευστές της Messinian Spa. Ο φυσικός θησαυρός της, το ελαιόλαδο, προωθείται με το δικό του τρόπο σε όλον τον κόσμο ξυπνώντας αναμνήσεις μιας παλιάς αγνής εποχής, χρόνων που όλα ήταν τόσο αθώα, τόσο ρόδινα και ξέγνοιαστα. 


 Το Messinian Spa Prickly Pear & Dittany Face&Body Scrub 250ml με ΠΟΠ εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο Καλαμάτας, κόκκους ελιάς, φραγκόσυκο και δίκταμο έρχεται να διευκολύνει τη ζωή της γυναίκας που θέλει λίγα και πολυχρηστικά προϊόντα. Με λεπτούς κόκκους και μια βουτυρένια υφή, η οποία αφήνει τόσο απαλή την επιδερμίδα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο σε πρόσωπο όσο και σε σώμα. Η μυρωδιά του μεθυστική. ακριβή και εκλεπτυσμένη. Φαίνεται πως ο συνδυασμός χαμομηλιού, τσάι του βουνού, αλόης και βαλσαμόχορτου μπορεί να προσφέρει ένα άρωμα που σε ταξιδεύει σε ένα χειμωνιάτικο πρωινό ή καλοκαιρινό ξημέρωμα με φίλους, όπου τα συναισθήματα πηγάζουν εκ των έσω. Το χρησιμοποιώ σχεδόν σε κάθε ντουζ, πολλές φορές όμως είναι ο καλύτερός μου φίλος για μια πρωινή αναζωογόνηση.

Η Messinian Spa  Pomegranate & Laurel Hair Mask 250ml, εμπλουτισμένη και αυτή με ΠΟΠ εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο Καλαμάτας, ρόδι, δαφνέλαιο και πρωτεϊνες σιταριού και μελιού, έρχεται να μου θυμίσει παιδικές αναμνήσεις του καλοκαιριού. Δίχως να μπορώ να προσδιορίσω τι ακριβώς μου φέρνει στο μυαλό, μπορώ να εγγυηθώ πως το άρωμά της είναι μεθυστικό. Την εφαρμόζω για δέκα λεπτά και μετά ξεπλένω με άφθονο νερό. Τα μαλλιά μου γίνονται μαλακά, ξεμπερδεύονται εύκολα και συγκρατούν, όχι όμως για πολλή ώρα, το άρωμα της κρέμας.


Τελευταίο, μα ίσως το πιο σημαντικό από όλα είναι το Messinian Spa Beauty Oil 3 in 1, ένα έλαιο που έρχεται για να μείνει. Τα συστατικά του πολλά. Ένα δραστικό μίγμα από ΠΟΠ εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο Καλαμάτας, ηλιέλαιο, ιπποφαές, λάδι από σταφύλι, αμύγδαλο, αργκάν και αιθέρια έλαια πορτοκαλιού, λεμονιού και λεβάντας. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε σώμα, μαλλιά πριν από το λούσιμο για βαθιά θρέψη και ενυδάτωση αλλά και σε πρόσωπο. Δύσπιστη στην αρχή το χρησιμοποιούσα μόνο στο σώμα. Δεν απορροφάται τόσο άμεσα, το άρωμά του όμως μεθυστικό και η ενυδάτωση που προσφέρει απίστευτη. Υπήρχαν ημέρες, όμως, που ένιωθα ότι το πρόσωπό μου χρειαζόταν μια παραπάνω ενυδάτωση και ήμουν σίγουρη ότι η κρέμα προσώπου δε θα με κάλυπτε. Το συγκεκριμένο έλαιο μου προσέφερε ένα mini spa μέσα στο σπίτι μου. Στο πρόσωπο απορροφάται εύκολα και το άρωμά του είναι τόσο χαλαρωτικό. Όταν ξυπνάω το πρωί, η λιπαρή μου επιδερμίδα (!) είναι ανανεωμένη, λάμπει και αναδεικνύεται η φυσική της ομορφιά. Πλέον το χρησιμοποιώ κυρίως στο πρόσωπο, κάθε βράδυ, μετά το σαπούνι καθαρισμού. Το καλοκαίρι θα γίνει ο καλύτερός μου φίλος για εκείνα τα βράδια που θέλω να λάμπω και να αφήνω πίσω μου ένα άρωμα δυναμικής, μα συνάμα ρομαντικής γυναίκας.


Η σχέση μου με τα προϊόντα της Messinian Spa δε θα σταματήσει εδώ. Πρέπει να δοκιμάσω όλες της μυρωδιές της. Το Intimate Feminine Wash και το Micellar Lotion Ντεμακιγιάζ, τα δύο νέα προϊόντα της εταιρίας είναι τα επόμενα που θα αγοράσω και ανυπομονώ να σου πω την άποψή μου.

Έχεις δοκιμάσει κάποιο προϊόν από τη συγκεκριμένη εταιρία; Αν όχι, ποιο σου κίνησε το ενδιαφέρον; Προϊόντα Messinian Spa μπορείς να βρεις σε επιλεγμένα σημεία σε όλη την Ελλάδα. Για να μάθεις αναλυτικότερες πληροφορίες για τα προϊόντα που αναφέρθηκα αλλά και για άλλα πολλές δεν έχεις παρά να επισκεφτείς τη επίσημη ιστοσελίδα τους αλλά και τη σελίδα τους στο facebook. 

You Might Also Like

16 σχόλια

  1. Αυτήν την περίοδο δοκιμάζω μερικά από τα προϊόντα της Messinian Spa και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη! Μυρίζουν όλα υπέροχα και κάνουν φανταστική δουλειά :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συμφωνώ απόλυτα :D περιμένουμε και τη δική σου παρουσίαση :* <3

      Διαγραφή
  2. Δεν γνώριζα για τα προϊόντα της Messinian Spa, φαινονται εξαιρετικά! Πολύ όμορφο post :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ :* είναι πολύ όμορφα προϊόντα και αρκετά οικονομικά ;)

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίο και ενημερωτικό post!! Τον τελευταίο καιρό διαβάζω σχεδόν σε όλα τα blogs για τα Messinian Spa... μου φαίνεται πρέπει να δοκιμάσω κάτι οπωσδήποτε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι πολύ πολύ ωραία προϊόντα. Και αρκετά οικονομικά απ' ό,τι ξέρω οπότε σίγουρα αξίζει να δοκιμάσεις κάποια :*

      Διαγραφή
  4. Δεν εχω δοκιμασει κατι αλλα σιγιυρα με εβαλες σε πειρασμο!! :D φιλιαα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δηλώνω ξετρελαμένη!!! Υπέροχες συσκευασίες, μοναδικές μυρωδιές και υφές τόσο απολαυστικές! Τα προιόντα της Messinian Spa ήρθαν για να μείνουν και τα λατρεύω όοοοολα!!! <3

    Υπέροχη παρουσίαση Έφη μου και πολυ ομορφες φωτογραφιες!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ουααα!! αφού μου το λες εσύ τι άλλο να ζητήσω :D <3 συμφωνώ τόσο. τα έχω αγαπήσει και σύντομα θα πάρω κι άλλα :D

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφο post! Πανέμορφες φωτογραφίες! Πανέμορφα προϊόντα! Είναι πραγματικά το ένα καλύτερο από το άλλο. Πρέπει αν δοκιμάσουμε κι εμείς τη μάσκα μαλλιών. Και σου προτείνουμε ανεπιφύλακτα τα body butters! :) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααα σας ευχαριστώ τόοοσο! προσπάθησα πολύ για το αποτέλεσμα και μου άρεσε και εμένα πολύ :D. έχω δοκιμάσει το body butter με το πράσινο απ έξω αλλά και με το ρόδι (μου θυμίζει έντονα ένα άρωμα αλλά δεν θυμάμαι ποιο!) και έχω ξετρελαθεί. η μυρωδιά μένει για ώρες. ακόμα και στα ρούχα. είναι η πρώτη κρέμα που συμβαίνει αυτό :D. όταν ξεμπερδέψω με άλλες θα την πάρω σίγουρα σε full size <3

      Διαγραφή
  7. Φαίνονται πολύ ωραία προϊόντα .Θέλω να τα δοκιμάσω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ακουγονται πολυ τελευταια τα προιοντα της Messinian Spa και εχουν λαβει αρκετα θετικα σχολια! Πρεπει να τα δοκιμασω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μου άρεσε πάρα πολύ το post σου, και λάτρεψα τις φωτογραφίες των προϊόντων που μας έδειξες!
    Δυστυχώς δεν έχει τύχει να δοκιμάσω κάτι από Messinian Spa, αλλά θέλω πολύ!

    Πολλά φιλιά,
    Μαρία από http://alternativebeautybymaria.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σίγουρα θα ήθελα να δοκιμάσω το scrub! Και το λαδάκι βέβαια που φαίνεται πόσο σου άρεσε! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images