Estee Lauder Bazaar Μάιος 2015. Οι αγορές μου!

Εχτές άνοιξε το Bazaar της Estee Lauder και φρόντισα να στείλω τη μητέρα μου, να μου πάρει κάποια πραγματάκια. Είπα λοιπόν να σας τ...


Εχτές άνοιξε το Bazaar της Estee Lauder και φρόντισα να στείλω τη μητέρα μου, να μου πάρει κάποια πραγματάκια. Είπα λοιπόν να σας τα δείξω αναλυτικά εδώ, να ξέρετε περίπου τι μπορείτε να συναντήσετε, αν επισκεφτείτε τον χώρο αυτό.


  Στα αριστερά είναι μια υπέροχη σκια σε ροζ- μωβ παλ απόχρωση "seedy pearl", η οποία είναι ιδανική για βάση ανοιχτόχρωμων σκιών ή μπορεί να φορεθεί ακόμα και μόνη της. Το κραγιόν, του οποίου το τελείωμα -lip gloss (sheen)- δεν με ενθουσίασε, είναι στην απόχρωση "pheromonal" και είναι ένα φούξια κραγιόν, το οποίο πιστεύω θα ταιριάζει πολύ σε μαυρισμένη επιδερμίδα. Η γνωστή μάσκαρα της Mac και τέλος ένα pigment, το οποίο στο φως κάνει ροζ- χρυσούς ιριδισμούς" στην απόχρωση "pink oral"

 Δύο προϊόντα από την Estee Lauder, τα οποία έχω ήδη λατρέψει. Μια σκιά σε χρυσή απόχρωση "sizzling copper METALLIC'', ιδανική για τους καλοκαιρινούς μήνες και ένα bronzer στην απόχρωση "03 medium deep". Το bronzer δεν τρίβεται, δίνει ένα υπέροχο αποτέλεσμα και έχει κερδίσει επάξια μια θέση στο νεσεσέρ μου.

 Ακολουθούν μία κρέμα προσώπου και μια κρέμα ματιών από την Darphin, οι οποίες είναι για γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας. Τις πήρε η μαμά μου για τον εαυτό της και υπόσχονται λείανση των ρυτίδων και άλλα πολλά. Είναι πολλά υποσχόμενες. Δώρο έδιναν και δύο βραχιολάκια από τη φετινή κυκλοφορία των Dukas+Estee Lauder για τον καρκίνο του μαστού. Τα φοράω από εχτές συνέχεια.

 Για το τέλος άφησα ένα άρωμα της Nina Ricci. Αν και άλλο έψαχνα, αυτό είναι πολύ όμορφο, θα έλεγα ότι είναι όμως πιο πολύ για τους χειμερινούς μήνες. Το φυλάω λοιπόν και το Σεπτέμβρη με περιμένει αρωματάκι. Να έχετε υπόψιν σας ότι αυτό που συμφέρει απίστευτα στο bazaar είναι η αγορά αρωμάτων. Η διαφορά τιμής είναι πολύ μεγάλη.


Αυτά ήταν τα πραγματάκια που αγόρασα.
Σας εφιστώ την προσοχή να μην παραπλανηθείτε από τις πολλές χαμηλές τιμές και φύγετε με προϊόντα που δε χρειάζεστε. Εκεί την πατάνε οι περισσότερες.

Θα επισκεφτείτε το bazaar;
Περιμένω τα σχόλιά σας!

Πολλά φιλιά,
Effie
xxx

You Might Also Like

29 σχόλια

  1. Δεν εχω προλαβει να παω και το βλεπω δυσκολο την πρωτη εβδομαδα που θα γινεται ο χαμος, αν και τοτε βρισκεις τα καλυτερα κομματια.
    Πολυ ωραια πραγματακια πηρες! Καλοφορετα, να τα χαρεις ολα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και γω έστειλα μία ημέρα πριν τη μητέρα μου, γιατί βρήκε ειδική πρόσκληση, ώστε να μην φάμε σπρωξίδι. Αυτό είναι το κακό. Ότι τρέχουν όλες και ποδοπατιούνται. Δεν το μπορώ καθόλου αυτό :/

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα όλα τα προϊόντα με γεια σου! Το pigment από την mac μου άρεσε πολύ και θα είναι πολύ ωραίο για καλοκαίρι πιστεύω! Μακάρι να είχαμε τέτοια bazaar και στην Κρήτη! Φιλιά, Κωνσταντίνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και για καλοκαίρι και για χειμώνα! νομίζω ότι αγαπώ τ pigment γενικότερα :D ..χαχα! φιλάκια πολλά γλυκιά μου :*

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. πολύ χαμηλές. Τα προϊόντα της mac + estee lauder από 5 μέχρι 7 ευρώ. Οι κρέμες και οι 2 ήταν στα 70 (από αρχική τιμή 180 εκαστον αν κατάλαβα σωστά).

      Διαγραφή
  4. Με γεια σου, να τα χαρείς όλα :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και εγώ πήρα το κραγιόν και την σκιά της μάκ! Μασκαρα δεν βρήκα. ..ωστόσο έχει πολύ σπρώξιμο αναμονή και γενικά πρέπει να είσαι τις υπομονής.. Μεγεια τα πραγματάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμένα μου λες; δεν το μπορώ το σπρώξιμο καααθολου!!! με γεια σου και σε σένα λοιπόν :*

      Διαγραφή
  6. Ζηλεεευωωωωω...μονο αυτο θα πω!
    Να τα χαρείς όλα! Ειναι ολα τελεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! αν και μου τα διάλεξε η μαμά μου, με υποδείξεις δικές μου, μπορώ να πω ότι έκανε τέλειες επιλογές ^^. χαχα! ευχαριστώωωωω <3

      Διαγραφή
  7. Διάλεξες πολύ όμορφα προιόντα.. Να τα χαρείς όλα <3 φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με γεια σου κοπέλα μου, πολύ όμορφα όλα!!!
    έχω το pink oral, είναι υπέροχο! κρίμα που γίνεται μόνο Αθήνα ;-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ισχύει. Θα έπρεπε να πηγαίνει και σε άλλες πόλεις :/ Σου άρεσε;; και μένα και μένα :D

      Διαγραφή
  9. Ενα μπραβο στην μαμα σου ^^ εγω αν της ελεγα mac θα με κοιτουσε λες και ημουν allien :P με γεια σου ολα υπεροχα, ποσο ζηλευω αυτα τα μπαζαρ αχχχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα. Την έχω μάθει! Μάλιστα τη μάσκαρα την κράτησε γι αυτή! όχι άκου δηλαδή. χαχαχα!

      Διαγραφή
  10. Φαίνονται υπέροχα! Να τα χαρείς κορίτσι μου! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οι τιμές είναι όντως πολύ χαμηλές!
    Μακάρι να μπορούσα να πάω κι εγώ.
    Ζηλεύουμε να ξέρεις. :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα. Ήταν πολύυυ χαμηλές. Και σκέφτομαι πόσα βγάζουν οι εταιρίες αυτές. Γιατί να πουλά η estee τη σκιά 6 ευρώ και να έχει 30, τότε κάτι πάει στραβά :/

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραίες αγορές! Θα πάω εννοείται την άλλη βδομάδα <3 φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εύχομαι να βρεις πραγματάκια να σου αρέσουν ^^ <3

      Διαγραφή
  13. Μα πόσο υπέροχα πραγματάκια!
    Μου αρέσει πάρα πολύ αυτό το άρωμα για φθινόπωρο !
    Με γεια σου, να τα χαρείς όμορφη! <3

    Φιλάκια,
    Μαρία από http://alternativebeautybymaria.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ανυπομονώ να πάει φθινόπωρο (απλά όχι! :ρ) για να τη φορέσω. χαχα. Φιλάκια μαράκι :*

      Διαγραφή
  14. Με γεια σου Έφη μου! Πολύ ωραία προϊόντα όλα! Να τα χαρείς! Ξεχώρισα τη σκιά της Estee Lauder για την απόχρωσή της. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι από τις πιο ωραίες, ειδικά τώρα το καλοκαίρι!!! :D ευχαριστώ πολύ Μαίρη μου <3

      Διαγραφή
  15. Ωραία όλα, να τα χαρείς Έφη μου! Ειδικά η μπρονζέ σκιά της Estee Lauder φαίνεται πολύ όμορφη :) Φιλιά! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images