Demo & review ''Sun Screen Color Velvet Technology'' by Frezyderm

Σήμερα, στο μικροσκόπιο μπαίνει ένα αντηλιακό που δοκίμασα μάλλον από τις τελευταίες. Έκανα μεγάλη έρευνα εκεί έξω. Έψαχνα ένα αντηλια...


Σήμερα, στο μικροσκόπιο μπαίνει ένα αντηλιακό που δοκίμασα μάλλον από τις τελευταίες. Έκανα μεγάλη έρευνα εκεί έξω. Έψαχνα ένα αντηλιακό με χρώμα, το οποίο θα μπορώ να το αντικαταστήσω με τη cc της bioten που χρησιμοποιούσα όλο το χειμώνα. Έψαχνα δηλαδή ένα προϊόν 2 σε 1 και κατέληξα στο Sun Screen Color Velvet Technology από την Frezyderm. Δε με έχει απογοητεύσει κανένα προϊόν της, οπότε και το παρήγγειλα. Ας πάμε στην εφαρμογή πρώτα:




Χωρίς το αντηλιακό.                                                    Στην δεξιά πλευρά, με το αντηλιακό, στην                                                                                               αριστερή χωρίς.

Μπορείς να παρατηρήσεις ότι προσφέρει μια ομοιομορφία στο δέρμα μου. Είναι με βεβαιότητα ένα αντηλιακό διαφορετικό σαν όλα τα άλλα. Με το που το απλώνεις στο πρόσωπο απορροφάται αμέσως (είναι λοιπόν κατάλληλο για λιπαρές επιδερμίδες!) και η υφή του θυμίζει μους. Με το που το απλώνεις φαίνεται πιο σκούρο, αλλά αμέσως γίνεται ένα με το δέρμα και το αποτέλεσμα είναι αρκετά καλό. Από κάλυψη δεν περίμενα κάτι σημαντικό, εξάλλου το καλοκαίρι αναζητούμε ανάλαφρη κάλυψη στα προϊόντα μας. Μέχρι εδώ καλά...
Το αποτέλεσμα μετά από 3 ώρες. Έχει δημιουργηθεί λιπαρότητα στο πρόσωπό μου, όχι υπερβολική, αλλά για τα δικά μου δεδομένα είναι αρκετή. Επίσης φαίνεται ότι το προϊόν έχει αρχίσει να ''σπάει''. Ξέρω, είναι απλά ένα αντηλιακό. Δεν μπορούσα να περιμένω ώρες ματ αποτέλεσμα. Σε διάφορα reviews που είχα διαβάσει, όμως, μιλούσαν για ώρες σταθερότητας και άλλα τέτοια. Σε μένα δεν έκατσε όπως ήθελα. Εφαρμόζοντάς το στην επιδερμίδα της αδερφής μου που τη χαρακτηρίζεις μεικτή και όχι λιπαρή, μετά από 5 ώρες δεν της είχε βγάλει λιπαρότητα.
Συνεπώς: Δεν το προτείνω σε λιπαρές επιδερμίδες, με την προϋπόθεση ότι το θέλουν για να αντικαταστήσουν την bb τους. Θα ταιριάξει όμως σε μεικτές. Μετά από αυτή την αγορά, νομίζω ότι θα προτιμούσα ένα αντηλιακό χωρίς χρώμα. Κάτι μου λέει ότι το αντίστοιχο της Frezederm χωρίς χρώμα θα είναι το ΙΔΑΝΙΚΟ!


Αυτή ήταν η άποψή μου για το πολυσυζητημένο αντηλιακό της Frezyderm. Έχετε να μου προτείνετε κάποιο αντηλιακό για λιπαρές επιδερμίδες; 
Πόσο θα ήθελα να έβρισκα ένα που να είναι matt και να έχει και λίγο χρώμα.

Περιμένω τη δική σας άποψη.
Το έχετε δοκιμάσει;

Πολλά φιλιά,
Effie
xxx

You Might Also Like

7 σχόλια

  1. Παλιά είχα την ενυδατική προσώπου. καταρχήν μου άρεσε η συσκευασία γιατί στραγγίζει μέχρι και την τελευταία σταγόνα από το προϊόν (που δεν είναι και από τα πιο οικονομικά) οπότε +10 για αυτό. Πιστεύω είναι η ίδια σύνθεση και στην αντηλιακή. πολύ καλή εταιρεία. :)
    Υ.Γ Η επιδερμίδα σου είναι άψογη. Δε χρειάζεσαι κάλυψη έτσι και αλλιώς. ;*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γλυκιά μου.. <3 Δεν είναι άψογη. Έχω και εγώ τις κοκκινίλες μου και δεν μου αρέσουν και καθόλου :/ Είναι ένα σχετικά πολύ καλό προϊόν το οποίο δεν ταίριαξε στις προσδοκίες μου, αφού το ήθελα για άλλο λόγο. Του χρόνου θα προτιμήσω αυτή χωρίς χρώμα μου φαίνεται :)

      Διαγραφή
  2. Καταοπιστικότατο review! Αυτή με το χρώμα δεν την έχω δοκιμάσει, αλλά η σκέτη είναι πραγματικά εξαιρετική. Σκέψου ότι έχω super λιπαρή επιδερμίδα όλο το χρόνο και Άνοιξη-Καλοκαίρι τη χρησιμοποιώ καθημερινά σαν primer πριν το πρωινό μακιγιάζ kai e;inai ;oti kal;ytero ;exv b;alei.
    Μία matte αντηλιακή κρέμα με χρώμα έβγαλε φέτος και η Avene. Ακόμη την τεστάρω και δεν έχω καταλήξει στο αν είναι εξίσου καλή όμως. Επίσης έχεις δοκιμάσει αυτή με λεβάντα και πρόπολη από Apivita; Πολύ καλή, αν και πάλι της Frezyderm κρατά τη λιπαρότητα μακριά περισσότερες ώρες στο δικό μου δέρμα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συνεπώς δε θα μπω στον κόπο να δοκιμάσω της Apivita :p. Πιστεύω ότι τελικά προτιμώ μια ματ χωρίς χρώμα αντηλιακή κρέμα και από πάνω να βάζω τη βαση μου. Δε μου αρέσει η αίσθηση του χρώματος στην αντηλιακή, ειδικά αν ''λιώνει'' από τη ζέστη. Ανυπομονώ για το review σας στις αντηλιακές της Avene! Θα είναι σίγουρα πολύ χρήσιμο. <3

      Διαγραφή
  3. Μα πόσο μ'αρέσουν αυτά τα post σου (demo & review)
    Αναλυτικότατο και εμπεριστατωμένο!

    Πολλά φιλιά,
    Μαρία από http://alternativebeautybymaria.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτή τη στήλη στο blog την αγαπώ και γω :D μακάρι να' χα τόοσα προϊόντα να έκανα κάθε μέρα τέτοια post! χιχιχ!! Ανυπομονώ να πάρω κάποια στιγμή το νέο make up από loreal και να τεστάρω και τη λιπαρότητα. Λένε ότι είναι εξαιρετικό ( στο κόσμο μου :Ρ). χαχα! φιλάκια μαράκι :*

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίο review.. έχω το αντίστοιχο χωρίς χρώμα όμως... έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη.
    Άλλο matte αντηλιακό που θα σου πρότεινα είναι το Capital Soleil Dry Touch της Vichy για μικτές/λιπαρές επιδερμίδες. Αν δεν κάνω λάθος υπάρχει και με χρώμα όπου θέλω να δοκιμάσω κι αυτό αλλά και τις Frezyderm :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images