✿Face n' Body Suncare for Summer 2015✿

Καλό μήνα στην όμορφη παρέα μου. Επέστρεψα, λοιπόν, και ενώ ήμουν σε σκέψη αν έπρεπε, εν μέσω ταραχής, να μιλήσω για προϊόντα ομορφιάς κ...

Καλό μήνα στην όμορφη παρέα μου. Επέστρεψα, λοιπόν, και ενώ ήμουν σε σκέψη αν έπρεπε, εν μέσω ταραχής, να μιλήσω για προϊόντα ομορφιάς και άλλα παρόμοια, με διαβεβαιώσατε πως κάτι τέτοιο θα σας βοηθούσε να ξεφύγετε. Αφού και εμένα με χαλαρώνει να γράφω για πράγματα είτε που αγαπώ είτε όχι, αποφάσισα να μιλήσουμε για αντηλιακά. Ναι, ξέρω, μπορεί το καλοκαίρι να είναι εξίσου διχασμένο, αλλά υπάρχουν ώρες μέσα στην ημέρα που βγαίνει ο ήλιος και πολλοί από εμάς έχουν ήδη κάνει τα πρώτα τους μπάνια...
Από τα πιο απαραίτητα αντηλιακά που χρησιμοποιώ πάντοτε προτού βγω από το σπίτι, είναι του προσώπου. Στις αρχές του καλοκαιριού δοκίμασα διάφορα, με χρώμα κυρίως, δεν κάλυψαν όμως τις ανάγκες μου. Έτσι, κατέληξα σε ένα αντηλιακό από την Castalia, το οποίο  (θα το πω!) αφήνει αυτό το άσπρο πάνω στο δέρμα, το οποίο, όμως, δεν είναι τόσο έντονο και όσο περνάει η ώρα απορροφάται όλο και πιο πολύ. Σίγουρα δεν είναι ένα αντηλιακό για λιπαρές επιδερμίδες, όπως εγώ, μιας και είναι πολύ ενυδατικό, αλλά είναι αυτό που έχω σπίτι και με δείκτη προστασίας 50 είμαι σίγουρη ότι προστατεύομαι από τον ήλιο. Τοποθετώντας από πάνω μια λεπτόρευστη bb cream και με ελάχιστη πούδρα, εξασφαλίζω ομοιομορφία στο χρώμα του προσώπου και κάποιες ώρες μακριά από την ανεπιθύμητη λιπαρότητα.
Το ιδανικότερο gadget για την τσάντα μου είναι το νέο αντηλιακό από την αγαπημένη πλέον Messinian spa με δείκτη προστασίας 30. Έχει ένα υπέροχο άρωμα και ενώ όταν το ψεκάζω πάνω στο δέρμα μου έχει άσπρο χρώμα, καθώς το απλώνω μετατρέπεται σε λαδάκι και μου ενυδατώνει, ενώ παράλληλα μου προστατεύει την επιδερμίδα από τις ακτινοβολίες του ηλίου. Κατάλληλο για την πόλη αλλά και για τη θάλασσα. Λέει πως εφαρμόζεται και στο πρόσωπο. Το δοκίμασα και δεν το συνιστώ, τουλάχιστον για τις λιπαρές επιδερμίδες. Το μέγεθός του είναι τόσο ώστε να χωράει στην τσάντα μου και θα το βρεις 1+1 σε επιλεγμένα καταστήματα, ενώ ταυτόχρονα κυκλοφορεί και 50spf αλλά και 15spf. Θα το χρησιμοποιώ όλο το καλοκαίρι, ακόμα και όταν θα αποφασίσω να εφαρμόσω κάποιο λαδάκι για καλύτερο μαύρισμα. Δεν παίζουμε με τον ήλιο.
Επειδή έχω ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα και καίγομαι εύκολα, δεν προτιμώ τα βοηθητικά λαδάκια με μικρό δείκτη προστασίας για να μαυρίσω. Γνωρίζω πόσο βλαβερός είναι ο ήλιος για το δέρμα μου, αλλά ομολογώ ότι κάπου τον Αύγουστο και για δέκα, περίπου, ημέρες, χρησιμοποιώ πάνω από το αντηλιακό μου ένα λάδι για να τραβήξω τις ακτίνες του ήλιου πιο εύκολα πάνω μου. Αυτό το καλοκαίρι θα επιλέξω το Hephaestus από τη Fresh Line, το οποίο με ένα απίθανο άρωμα καρύδας, που λατρεύω, και με ένα χρώμα που με το που το εφαρμόζω μου χρωματίζει την επιδερμίδα, θα με βοηθήσει να αποκτήσω ένα πιο bronze look. Ενυδατώνει και θρέφει την επιδερμίδα μου παράλληλα και το σημαντικότερο; Είναι αδιάβροχο! Οπότε αν θελήσω να μπω στη θάλασσα, δε θα χρειαστεί να το εφαρμόσω ξανά. 
----------_---------

 Αυτά λοιπόν είναι τα τρία αντηλιακά που θα βρίσκονται μέσα στη τσάντα θαλάσσης μου για το καλοκαίρι, όταν αποφασίσει να έρθει για τα καλά. 
Θα με ενδιέφερε να μάθω και τις δικές σας τρεις ή δύο επιλογές (μία προσώπου και μία σώματος) γι' αυτό το καλοκαίρι.

Μέχρι το επόμενο post, 
Να χαμογελάτε και να είστε αγαπημένοι!

Πολλά φιλιά,
Effie
xxx




You Might Also Like

5 σχόλια

  1. Την αντιηλιακή από Castalia την έχω δοκιμάσει και με χρώμα μάλιστα.
    Την χρησιμοποίησα 3 φορές και την άφησα.
    Πολύ καλή προστασία αλλά τέρμα λιπαρή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φαντάζομαι λιπαρή και με χρώμα ταυτόχρονα θα ήταν χειρότερα γιατί έτυχε και δοκίμασα μία λιπαρή με χρώμα και υπέφερα :/ μα ναι! το λέω κιόλας. δεν τη συστήνω σε λιπαρές επιδερμίδες. Είναι όντως λιπαρή. Πάντως εγώ όταν βάζω πούδρα μου κρατάει ικανοποιητικά μακριά τη λιπαρότητα :)

      Διαγραφή
  2. Καλά έκανες και ανέβασες το ποστ γιατί πραγματικά και εμένα με είχε πιάσει κατάθλιψη τόσες μέρες και δεν ανέβασα ούτε βίντεο ούτε ποστ. Χθες έκλεισα την τηλεόραση και νιώθω πολύ πολύ καλύτερα. Ακόμα βέβαια για μπάνιο δεν έχω πάει αλλά δε βαριέσαι. Ελπίζω σε αυτό το ΣΚ. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ έχω κλείσει την τηλεόραση από πολλού. Όλο ειδήσεις και κακό! <3

      Διαγραφή
  3. Πολυ ομορφο ποστ!
    Δεν εχω δοκιμασει καποιο αλλα φαινονται ωραια προιοντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images