Ραγάδες τέλος by ''Μελένια Ομορφιά'' ✿

Σας έχω πολύ όμορφα νέα για ένα προϊόν που έχω αγαπήσει πολύ πριν ανοίξει τα φτερά του για το εξωτερικό. Πρώτη το εμπιστεύτηκε η μητέρα μο...

Σας έχω πολύ όμορφα νέα για ένα προϊόν που έχω αγαπήσει πολύ πριν ανοίξει τα φτερά του για το εξωτερικό. Πρώτη το εμπιστεύτηκε η μητέρα μου, μετά εγώ, μετά οι φίλες της. Σε τι αναφέρομαι; 
Στο λάδι ραγάδων από τη ''Μελένια Ομορφιά'', όνομα και πράγμα βεβαίως βεβαίως.
*Είναι τόσο ελπιδοφόρο που μέσα στις δύσκολες αυτές εποχές, κάποιοι άνθρωποι ανοίγουν τα φτερά τους και καταφέρνουν να ακουστούν ακόμα και στο εξωτερικό.*
Το λαδάκι αυτό, έρχεται να σταθεί σύμμαχος σε κάθε γυναίκα, ώστε να δημιουργήσει μια τέλεια επιδερμίδα. Φυσικά δεν κάνει τα θαύματα μόνο του. Άμα έχουμε υπομονή, συνέπεια στη χρήση και εννοείται σωστή διατροφή και άσκηση, τα αποτελέσματα είναι εκπληκτικά. Αν επισκεφτείτε τη σελίδα τους στο facebook θα πεισθείτε σίγουρα από τις φωτογραφίες γυναικών που τα δοκιμάσαν. 
Το εμπιστεύτηκα γιατί είναι ένα προϊόν Ελληνικής Παραγωγής (και τι καλύτερο αν μπορώ να βοηθάω την οικονομία της χώρας μου!), οικονομικό, και απόλυτα φυσικό, καθώς αποτελείται από ένα μείγμα φυτικών και αιθέριων ελαίων χωρίς χημικά και συντηρητικά. 
Όπως με ενημέρωσε η κοπέλα που βρίσκεται πίσω από την προώθηση αυτού του προϊόντος (και πολλών άλλων βέβαια!), το λάδι αυτό, που εκπροσωπείται από την εταιρία ANAPLASIS, έχει υποβληθεί σε αξιολογήσεις ασφαλείας και ελέγχους, όπως ορίζει ο Ευρωπαϊκός Κανονισμός. Οι τοξικοί έλεγχοι, η ποσοστιαία δομή των συστατικών του, οι μικροβιολογικοί και αλλεργιογόνοι έλεγχοι, το καθιστούν ασφαλές ακόμα και για ημερήσια χρήση

Θα ήθελα πολύ κάτω στα σχόλια να μου πείτε αν το έχετε δοκιμάσει. 
Πέρισυ που το χρησιμοποιούσα είχα δει μεγάλη βελτίωση σε κάποια σημεία και τα αποτελέσματα με έκαναν να θέλω να το χρησιμοποιώ συνεχώς. 

Τα λέμε πολύ σύντομα με νέο post!
Φιλιά πολλά,
Effie
xxx


                                                Facebook                             Instagram
                   (Αν έχεις instagram τρέχει και ένας διαγωνισμός! Σε περιμένει ένα δωράκι εδώ)


You Might Also Like

0 σχόλια

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images