Βάλε chroma στη ζωή σου παρέα με την Panthenols!

Πριν μερικές ημέρες, σε μια συζήτησή μου, μιλούσα για βερνίκια νυχιών και το μυαλό μου πήγε κατευθείαν στα πιο καλά που έχω δοκιμάσει. Ο...

Πριν μερικές ημέρες, σε μια συζήτησή μου, μιλούσα για βερνίκια νυχιών και το μυαλό μου πήγε κατευθείαν στα πιο καλά που έχω δοκιμάσει. Ομολογώ ότι δε βάφω συχνά τα νύχια στα χέρια μου, αλλά όταν τα βάφω θέλω να είναι απόλυτα περιποιημένα. 
Η Panthenols, στην πρώτη της προσπάθεια να λανσάρει βερνίκια νυχιών, κυκλοφόρησε την πιο επιτυχημένη φόρμουλα που έχω συναντήσει ποτέ. Προτού, όμως, πω περισσότερα, ελάτε να σας δείξω κάποια από αυτά που έχω...


5 καλοκαιρινές αποχρώσεις και μια χειμερινή (βλέπε μαύρο χρώμα!) και άλλες τόσες που μπορείς να βρεις στα φαρμακεία, ήρθαν να βάλουν chroma στη ζωή μας. Οι αποχρώσεις αναλυτικά..

Τα βερνίκια έχουν πολύ καλή απόδοση χρώματος. Με δύο στρώσεις πετυχαίνεις το χρώμα όπως ακριβώς φαίνεται στο μπουκαλάκι. Η διάρκειά τους είναι ικανοποιητική. Στη δική μου λιπαρή βάση νυχιών έχουν διάρκεια πέντε ημέρες, περίπου, χωρίς βάση και με ένα όχι ακριβό top coat. Όλα αυτά τα συναντάμε και σε ένα οποιοδήποτε μανό στην αγορά, το οποίο σέβεται τον εαυτό του. 
Αυτό που μου έκανε εντύπωση, όπως ανέφερα και στην αρχή, είναι η φόρμουλά τους. Παρόλο που δε χρησιμοποιώ βάση, όταν έρχεται η στιγμή να αφαιρέσω το βερνίκι, παρατηρώ ότι τα νύχια μου δείχνουν πιο υγιή. Σε κάθε άλλο μανό, τα άκρα μου ξεφλουδίζουν, φαίνονται ταλαιπωρημένα και ''αφυδατωμένα''. Με αυτά δεν παρατηρώ τίποτα από τα παραπάνω, ενώ αντίθετα φαίνεται να ωφελούν τα νύχια μου. Γι' αυτό και μόνο το λόγο αξίζει να τα προτιμήσει κανείς. Αν βέβαια δεν είχαν καλή απόδοση, σίγουρα δε θα άξιζαν τα χρήματά μου. Από τη στιγμή όμως που συνδυάζουν όλα τα καλά, τότε σίγουρα συμφέρουν.

Αυτά από μένα. 
Έχετε δοκιμάσει τα συγκεκριμένα μανό; 
Έχετε παρατηρήσει και εσείς το extra χαρακτηριστικό που σας είπα;
Περιμένω τα σχόλια σας,

Πολλά φιλιά, 
Effie
xxx


You Might Also Like

4 σχόλια

  1. πολυ ομορφα ολα τα βερνικια! και αυτο που επελεξες σουπερ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο καιρό τώρα θέλω να δοκιμάσω αυτά τα βερνίκια!
    Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια, και λατρεύω τα χρώματα τους!
    Ειδικά αυτή η τιρκουαζ-γαλάζια απόχρωση, είναι άκρως ερωτεύσιμη!

    Πολλά φιλιά γλυκό Εφάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ αξιόλογα βερνίκια πράγματι! Πόσο υπέροχο χρώμα το mint που φοράς!
    Ααααα! Μόνο εγώ αγαπώ τα μαύρα νύχια και το καλοκαίρι; xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images