My #Summerempties (part 1)

Είμαι εδώ, μετά από ένα περίεργο καλοκαίρι, όπου τελείωσα με τις σπουδές μου και έπρεπε να προσαρμοστώ στις παλιές μαθητικές μου βάσεις, ...

Είμαι εδώ, μετά από ένα περίεργο καλοκαίρι, όπου τελείωσα με τις σπουδές μου και έπρεπε να προσαρμοστώ στις παλιές μαθητικές μου βάσεις, για να σου μιλήσω για προϊόντα που τελείωσα μέσα στους τρεις ζεστούς μήνες του καλοκαιριού. Αντηλιακά, αφρόλουτρα, περιποίηση, τα πάντα. Τελευταία με έχει πιάσει μια λαχτάρα να τελειώσω προϊόντα που έχω καιρό, ώστε να δοκιμάσω καινούργια. Ας δούμε μαζί το πρώτο μέρος των #summerempties μου..

Απαραίτητο προϊόν για το καλοκαίρι ήταν η αντηλιακή μου για το πρόσωπο. Δεν βγήκα ποτέ χωρίς αυτή. Έχοντας ως βασική της Frezyderm (την οποία θα δεις στο part2), είπα να δοκιμάσω και κάποια samples, μήπως βρω από τώρα ποια θα προτιμήσω για το επόμενο καλοκαίρι. Πρώτη που δοκίμασα είναι η κρέμα προσώπου ελαφριάς υφής για λιπαρές- μεικτές επιδερμίδες με θαλάσσια λεβάντα& πρόπολη από την Apivita. Έχει spf30 και ένα λευκό χρώμα, το οποίο όταν απλώνεται στο πρόσωπο γίνεται ένα με το δέρμα και απορροφάται σχεδόν αμέσως. Δε θα πω ότι αφήνει matte αποτέλεσμα, λιπαρότητα όμως δεν εμφάνισε καθόλου το πρόσωπό μου. Το δέρμα αναπνέει και η αίσθηση είναι σαν να μην φοράς τίποτα. Η αντίστοιχη για μη λιπαρές επιδερμίδες είναι αυτή σε άσπρη συσκευασία. Η κρέμα προσώπου ελαφριάς υφής με χρώμα με θαλάσσια λεβάντα& πρόπολη, και spf30, δε μπορώ να πω ότι με ικανοποίησε. Την αισθάνομαι πάνω στο δέρμα μου, κάτι που σημαίνει ότι το πρόσωπο δεν αναπνέει. Αν και δεν είναι για λιπαρές επιδερμίδες, δεν αντιμετώπισα ιδιαίτερο θέμα με τη λιπαρότητα, αλλά αν έπρεπε να επιλέξω θα επέλεγα την πρώτη. Η αντηλιακή της Vichy, BB Ideal Soleil, με spf50, υπόσχεται την κάλυψη μιας BB, με πολύ καλό δείκτη προστασίας. Ενός λεπτού σιγή που έβαλα κάτι τέτοιο στο πρόσωπό μου, λοιπόν. Κολλάει πάνω στο δέρμα, μετά από λίγο το πρόσωπο βγάζει λιπαρότητα, και προφανώς πρέπει να είναι αδιάβροχη, καθώς χρειάστηκα ντεμακιγιάζ προσώπου για να απαλλαγώ από αυτή. Ό, τι χειρότερο έχω δοκιμάσει. Τελευταίο είναι το αντηλιακό από Avene με spf50. Δε θα πω ότι μου αρέσει, καθώς βγάζει αρκετή λιπαρότητα. Έχει και αυτό ένα λευκό χρώμα, το οποίο γίνεται ένα με το χρώμα της επιδερμίδας, η υφή του, όμως, είναι κολλώδης και σε συνδυασμό με το αλάτι της θάλασσας, δεν δείχνει ιδανικό στη δική μου λιπαρή επιδερμίδα.

Τρία ικανοποιητικά δείγματα, ώστε να διαμορφώσω κάποια άποψη για το απαλό καθαριστικό προσώπου από την Clarins. Αν και απευθύνεται σε ξηρά και ευαίσθητα δέρματα, είπα να τη δοκιμάσω, καθώς το καλοκαίρι το δέρμα μου γίνεται πιο ευαίσθητο από τη συνεχή έκθεση στον ήλιο. Δεν κάνει αφρό, δε γδέρνει το δέρμα, ούτε έφερε στο φως κάποιο από τα σπυράκια μου που κρύβονται. Επειδή, όμως, προτιμώ βαθύ καθαρισμό για το πρόσωπό μου, νομίζω ότι δε θα το επέλεγα εύκολα για τη ρουτίνα μου. Επόμενη είναι η κρέμα ματιών με οργανικό ελαιόλαδο, αμαμηλίδα και αγγούρι από τη Messinian Spa. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ κρέμα ματιών, ούτε τη χρειάζομαι ακόμα, οπότε δεν μπορώ να εκφέρω κάποια γνώμη. Σίγουρα την αισθανόμουν κάτω από την περιοχή των ματιών, και όταν έτυχε το μάτι μου να δακρύσει, με έτσουξε κάπως. Μήπως το είχα βάλει κοντά στα μάτια; Επόμενο είναι το scrub για ήπια απολέπιση με βερίκοκο από την Apivita. Μπορώ να πω με σιγουριά πως είναι το καλύτερο scrub που έχω δοκιμάσει. Έχει πολλούς μικρούς κόκκους και το άρωμά του με αναζωογονεί. Τελευταία είναι η μάσκα με ροζ άργυλο. Εν συγκρίσει με την πράσινη άργυλο, είναι πολύ καλύτερη. Αισθάνομαι να μου καθαρίζει πραγματικά την επιδερμίδα. Σίγουρα θα την ξαναπροτιμήσω.

Τα δύο τελευταία προϊόντα για το post αυτό είναι πρώτη η μάσκα αναζωογόνησης για ξεκούραστη όψη με καρπούζι από την Korres. Αυτό που λάτρεψα στο προϊόν είναι οι μικροί κόκκοι που εμπεριέχει μέσα του, οι οποίοι με βοηθούν να κάνω και μια ελαφριά απολέπιση στην επιδερμίδα μου. Προσφέρει πράγματι αναζωογόνηση και λάμψη και θα την προτιμήσω σίγουρα για το επόμενο καλοκαίρι. Τελευταία η πράσινη άργυλος από Apivita. Κάνει πολύ καλή δουλειά αλλά αφότου δοκίμασα τη ροζ άργυλο, αυτό μπήκε σε δεύτερη μοίρα και δε θα το προτιμήσω ξανά.


Θα ήθελα πολύ να μάθω αν έχεις δοκιμάσει ή ακόμα και τελειώσει κάποιο από αυτά που έδειξα και ποια ήταν η δική σου άποψη. Θα τα πούμε σύντομα στο δεύτερο #summerempties. Μέχρι τότε να χαμογελάς.. :)

Πολλά φιλιά,
Effie

You Might Also Like

12 σχόλια

  1. Ωωωωω! Μπόλικα τα empties σου και ανάμεσά τους αρκετά αγαπημένα μας! Δεν έχουμε δοκιμάσει τη ροζ άργιλο από apivita και τώρα μας έβαλες φωτιές! χεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    2. πληροφοριακα, εμενα η ροζ αργιλος μου εκαψε τη μυτη και τα ζυγωματικα. ειχαν κοκκινισει αυτες οι περιοχες και ετσουζαν αρκετα, μετα απο 3-4 μερες επανηλθαν

      Διαγραφή
    3. @μυρσίνη μήπως την είχες αφήσει παραπάνω και έπαθες ''εγκαυμα'';;; γιατί αυτό μου έχει συμβεί και εμένα με μάσκες, όταν ξεχνώ να τις βγάλω στην ώρα τους. Συγκριτικά με την πράσινη, η ροζ είναι πιο αποτελεσματική στο δικό μου πρόσωπο. Από την άλλη σκέφτομαι μήπως έχεις αλλεργία σε κάποιο συστατικό της. το χεις σκεφτεί;
      @gogo- jenny είναι υπέροχη. Έτρεξα και την πήρα και σε σωληνάριο :D

      Διαγραφή
  2. Μόνο το δείγμα αντηλιακού της Vichy δοκίμασα κι εγώ και δεν μου άρεσε ούτε εμένα. Καλά, με έψησες πολύ με τη μάσκα καρπούζι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα. είναι τόσο αναζωογονητική! Ειδικά αν θες να ξυπνήσεις το πρωί ^^

      Διαγραφή
  3. Συμφωνω για την vichy ευτυχως ειχα και εγω δειγματακι απαπα, την μασκα καρπουζι την αγαπω ειναι λες και εχεις βαλει μεντα στο προσωπο σου :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πιστεύω στο 2ο μέρος να έχουμε τελειώσει κάτι κοινό.... :) Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπώ τα μικρά θαυματουργά φακελάκια της Apivita!Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα τη ρόζ άργιλο αλλά πού θα μου πάει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. η μασκα με καρπουζι απο ΚΟΡΡΕΣ ειναι καταπληκτικη!την εχω δοκιμασει αρκετες φορες και κανει αυτα που υποσχεται πραγματικα!Επισης κανει και μια μικρη απολεπιση* ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Την μάρκα με καρπούζι του Κορρέ ήθελα να την πάρω όλο το καλοκαίρι και όλο κάτι γινόταν και δεν την έχω δοκιμάσει ακόμη. Αλλά κάποια στιγμή θα την πάρω!
    Οι μάσκες της Apivita είναι αγαπημένες. Λατρεύω αυτή με την πράσινη άργυλο, αλλά τελευταία δοκίμασα και αυτή με την ροζ άργυλο, και σίγουρα όταν το δέρμα μου τείνει να είναι ευαίσθητο και χρειάζομαι καθαριστική μάσκα, θα είναι η πρώτη μου επιλογή!

    Καλό φθινόπωρο Έφη μου!

    Φιλάκια,
    Μαρία από http://alternativebeautybymaria.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπημένες μάσκες από Apivita! Λατρεύω αυτή με την πράσινη άργιλο και με έβαλες σε σκέψεις που είπες ότι σου αρέσει περισσότερο η ροζ, θα τη δοκιμάσω μέσα στις επόμενες μέρες! Φιλάκια :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images