My #summerempties (part 2)

Επέστρεψα σύντομα με το δεύτερο μέρος των #summerempties μου. Σε αυτό το μέρος θα σου δείξω αντηλιακά, για ακόμα μια φορά, αφρόλουτρα, πε...

Επέστρεψα σύντομα με το δεύτερο μέρος των #summerempties μου. Σε αυτό το μέρος θα σου δείξω αντηλιακά, για ακόμα μια φορά, αφρόλουτρα, περιποίηση προσώπου και μαλλιών. Σίγουρα είχα κι άλλα, αλλά δεν την πρόλαβα τη μητέρα μου. Τα πέταξε. Κάτι πρέπει να γίνει με αυτό. Πρέπει να τη μάθω να κρατάει τα empties. Χμ...

Το πρώτο αφρόλουτρο που τελείωσα είναι το Vanilla and Raspberry από Original Source. Δοκιμάζω πρώτη φορά αφρόλουτρο από αυτή την εταιρία και έχω να πω ότι με ενθουσίασε. Μυρίζει κάτι ανάμεσα σε φράουλα, σε γιαουρτάκι junior (ναι από αυτά που παίρναμε μικρά), σε τσίχλες trident. Η μυρωδιά έμενε και μετά το μπάνιο, όχι όμως για πολύ. Το Mango&Papaya από Ι love... είναι μια μυρωδιά που θα μου θυμίζει τα φοιτητικά μου χρόνια. Είναι το τελευταίο αφρόλουτρο που τελείωσα στην φοιτητική μου ζωή. Μυρίζει υπέροχα. Καλοκαίρι, τροπικά φρούτα. Το αρνητικό του ήταν πως δεν έκανε πολύ αφρό, οπότε χρειαζόμουν παραπάνω ποσότητα. Το αφρόλουτρο Musk από Papoutsanis είναι μια κλασική επιλογή. Έχει βαρύ άρωμα, το οποίο ταιριάζει περισσότερο το χειμώνα, αλλά έχουμε σε αποθέματα από αυτό στο σπίτι, οπότε και το χρησιμοποίησα. Κάνει πλούσιο αφρό, μυρίζει και μετά το μπάνιο και όταν το βρίσκω σε προσφορά το παίρνω αμέσως.

Έχοντας τελειώσει και άλλα σαμπουάν, αποφάσισα να σου μιλήσω για το Grow Strong από την Garnier Fructis. Είναι για αδύναμα μαλλιά με τάση να σπάνε. Μυρίζει δροσερά, καλοκαιρινά, δε μου κάνει λιπαρά τα μαλλιά, πλούσιος αφρός, αλλά δε νομίζω ότι κάνει ό, τι υπόσχεται. Οι ειδικοί προτείνουν να χρησιμοποιούμε όλη τη σειρά για να δούμε αποτέλεσματα, οπότε ίσως και να δουλεύει έτσι. Επόμενη η μάσκα 3 λεπτών goodbye damage από την ίδια εταιρία. Πηχτή κρέμα, υπέροχο άρωμα και κάνει πραγματικά φοβερή δουλειά. Αν μετά επιλέξω να ισιώσω τα μαλλιά μου, είναι φανερό πόσο πολύ λάμπουν. Τέλος το Elixir Ultime από την Kerastase. Βάζοντας στόχο να το τελειώσω για να δοκιμάσω και άλλα, έγινα συστηματικότερη στη χρήση του και κατ' επέκταση στην προστασία των μαλλιών μου. Μυρίζει τόσο όμορφα, σα να έχω μόλις βγει από το κομμωτήριο και σίγουρα βοηθάει τα μαλλιά. Μόνο του δεν μπορεί να προσφέρει και πολλά, αλλά αν περιποιούμαι τα μαλλιά μου και με άλλους τρόπους, τότε σίγουρα προσφέρει την τελευταία πινελιά.

Δύο προϊόντα που έχω βάλει στο πρόγραμμα να αγοράσω σε λίγες ημέρες. Ο αφρός καθαρισμού από την The Basics, είναι ό, τι καλύτερο έχω δοκιμάσει. Δε θα πω πολλά γιατί θα έρθει αναλυτικό blog post για την εταιρία και τα προϊόντα της. Επόμενο είναι η ενυδατική κρέμα για ακνεϊκές επιδερμίδες με ήπια ακμή από τη Frezyderm. Σου έχω μιλήσει και εδώ γι αυτή. Είναι μια σχετικά λιπαρή κρέμα, γι αυτό και επιλέγω να τη φοράω το βράδυ. Βοήθησε πράγματι τα σπυράκια μου, σε βαθμό να τα εξαφανίσει, σε συνδυασμό με άλλα προϊόντα που θα σου μιλήσω άλλη στιγμή. Θα δοκιμάσω να αγοράσω αυτή για μεσαία ακμή. Δεν τη χρειάζομαι αλλά όταν εμφανίζω σπυράκια, θα ήθελα να δω πως θα τα βοηθήσει η ακόμα πιο εξειδικευμένη κρέμα.

Δύο πολυχρησιμοποιημένα αντηλιακά από τη Messinian spa με spf30. Θα τα βρεις σε συσκευασία των 1+1 δώρο στα 150ml το καθένα αν μπορώ να διακρίνω από τα γράμματα. Είναι ένα αντηλιακό που χρησιμοποίησα μέχρι τέλους αυτό το καλοκαίρι. Με γιαούρτι και καρότο για συστατικά μου ενυδάτωνε το δέρμα και μύριζε τόσο όμορφα. Την αλήθεια μου θα την πω. Δεν είναι τελικά ένα αντηλιακό πόλης γιατί δεν απορροφάται τόσο. Στέκεται το προϊόν πάνω στο δέρμα. Παρ' όλα αυτά δεν με ενοχλεί γιατί ήταν το ιδανικό για την παραλία. Θα το ξαναπροτιμήσω γιατί είναι οικονομικό και από μια αγαπημένη ελληνική εταιρία. Τέλος άφησα το Sun Screen Color Velvet Technology από τη Frezyderm. Ένα προϊόν που με έχει διχάσει και σου έχω μιλήσει πάλι γι΄αυτό εδώ. Είναι ιδανικό για την παραλία, ειδικά αν μετά θες να πας για έναν καφέ και θες να είσαι πιο περιποιημένη καθώς έχει ικανοποιητική κάλυψη για αντηλιακή. Όταν τελείωνε γινόταν πιο πηχτή και η εφαρμογή της στο πρόσωπο δεν μου άρεσε. Αφήνει matte αποτέλεσμα για τις ώρες που είμαι στην παραλία αλλά αν θέλω να το χρησιμοποιήσω αντί της bb μου, αποτυγχάνει. Μου βγάζει λιπαρότητα. Οπότε όχι. Του χρόνου θα προτιμήσω τη σιλικονούχα άχρωμη έκδοσή του που έχω ακούσει τόσα καλά λόγια.


Αυτό ήταν το δεύτερο και τελευταίο #summerempties part μου. Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα; Αν ναι πως σου φάνηκαν; Θα τα πούμε στο επόμενο post. Μέχρι τότε να χαμογελάς :)

Πολλά φιλιά,
Effie

You Might Also Like

6 σχόλια

  1. Καλά τα empties & μένα μονίμως στα σκουπίδια βρίσκονται :) χαχα!!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μόλις τελείωσα και εγώ το αφρόλουτρο από papoutsanis, το δοκίμαζα πρώτη φορά και...τι φοβερό άρωμα είναι αυτό! Ναι ίσως είναι λίγο πιο βαρύ αλλά θα μπορούσα να το χρησιμοποιώ σε κάθε εποχή! Το βρήκα 1+1 δώρο, είπα να το δοκιμάσω και πλέον θέλω να δοκιμάσω όλα τα αφρόλουτρα που έχει! χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πηρα και εγω το πρασινο σαμπουαν της fructis και τον ορο (ακομα δεν τα δοκιμασα) και μυριζουν θεικα, για το αντιηλιακο της frezyderm το λαττρευω ισως επειδη ειμαι κανονικη προς ξηρη ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωωωω με έψησες να πάρω αφρόλουτρο από original source, τα βλέπω εδώ και καιρό στο σούπερ μάρκετ!

    Για την ακμή θα σου έλεγα να ξαναπάρεις την ίδια ενυδατική της Frezyderm και αν βγάλεις κάποιο σπυράκι να εφαρμόσεις τοπικά πρωϊ-βράδυ το διάλυμα Ygielle της Frezyderm (3Ευρώ έχει και αν το πάρεις να ζητήσεις για το πρόσωπο, γιατί υπάρχει διάλυμα και για την ευαίσθητη περιοχή χαχαχα) για μερικές μέρες! Πάρε βέβαια καλύτερα και ένα τηλέφωνο το δερματολόγο σου να τον ρωτήσεις!

    Το διαφανές αντιηλιακό της Frezyderm το αγαπώ και να φανταστείς ότι έχω πολύ λιπαρό δέρμα! Έλεγα να δοκιμάσω αυτό με το χρώμα, αλλά μ'αυτά που λες μάλλον δεν...!

    Φιλάκια Έφη μου! :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το αφρόλουτρο του Παπουτσάνη είναι πραγματικά απίστευτο! Θέλω πολύ να δοκιμάσω κ κάποιο από original source. Την καρύδα φλερτάρω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images