Avene Cleanance Expert Soin *It's a Review*

Πριν αρκετό καιρό ήμουν σε αναζήτηση της νέας μου ενυδατικής κρέμας, ή για να είμαι ειλικρινής μιας κρέμας που θα την εφαρμόζω κάθε βρά...

Πριν αρκετό καιρό ήμουν σε αναζήτηση της νέας μου ενυδατικής κρέμας, ή για να είμαι ειλικρινής μιας κρέμας που θα την εφαρμόζω κάθε βράδυ στο πρόσωπό μου, ώστε να με βοηθάει στα μικρά σπυράκια που εμφανίζονται που και που. Συνεπώς δεν έψαχνα για κάτι που να προσφέρει ματ αποτέλεσμα, ή να είναι ιδανικό για βάση πριν το μακιγιάζ μου. Προτού αποκτήσω αυτή από Avene είχα την medilike effect 1 από Frezyderm (Ac Norm σειρά), για ήπια ακμή, με την οποία είχα μείνει απίστευτα ικανοποιημένη. Αποφάσισα να δοκιμάσω, όμως, τη συγκεκριμένη καθώς αποτελεί και μια πιο οικονομική επιλογή αλλά και γιατί θα μου προσέφερε τα ίδια οφέλη. Πάμε να στη γνωρίσω καλύτερα..

Η Avene Cleanance Expert Soin κρέμα απευθύνεται σε δέρματα με τάση για ακμή που εμφανίζουν σπυράκια και μαύρα στίγματα. Έρχεται σε συσκευασία των 40 ml με ένα αρκετά βολικό στόμιο, το οποίο σου επιτρέπει να ρυθμίζεις την ποσότητα που χρειάζεσαι. Αυτό σημαίνει ταυτόχρονα ότι χαραμίζεις λιγότερο προϊόν, το οποίο από τη μία ισχύει αλλά το ότι την έχω στην κατοχή μου γύρω στον ένα μήνα και βρίσκεται περίπου στη μέση, κάτι σημαίνει. Αν και η τιμή του είναι σχετικά χαμηλή, ιδιαίτερα αν το αποκτήσεις μέσω on line φαρμακείου, δε νομίζω να το προτιμούσα ξανά.
Παρ' όλα αυτά δεν είναι αυτός ο κύριος λόγος που δε θα αγόραζα ξανά το συγκεκριμένο προϊόν. Παρόλο που υπόσχεται πως περιορίζει τον πολλαπλασιασμό των βακτηριδίων, ότι μειώνει τις κοκκινίλες και απομακρύνει τα σπυράκια, έχω να παρατηρήσω τα εξής:
Εάν έχεις μια επιδερμίδα χωρίς σπυράκια, τότε θα σε βοηθήσει να τη διατηρήσεις στην άψογή της κατάσταση. Σε περίπτωση, όμως, που θες να καταπολεμήσεις τα σπυράκια που έχεις, τότε δε στην προτείνω. Κάνει λόγο για περιορισμό των μαύρων στιγμάτων, μα δεν έχω δει κάποια διαφορά και δε σου κρύβω ότι ο κύριος λόγος που την αγόρασα ήταν επειδή προσέφερε αυτή τη δράση.
Με λίγο λόγια, είναι μια ενυδατική που δε θα ξυπνήσει την ακμή σου, αλλά δε θα είναι εκεί για να σε βοηθήσει να την καταστείλεις. Όταν ένα προϊόν υπόσχεται κάτι και δεν το πραγματοποιεί στη δική σου επιδερμίδα, δεν αξίζει να το ξαναγοράσεις. 

Αυτή είναι η δική μου άποψη για το συγκεκριμένο προϊόν, το οποίο δεν είναι απαραίτητο πως δε θα λειτουργήσει και στη δική σου επιδερμίδα. Θα με ενδιέφερε πολύ να μάθω αν το έχεις αγοράσει ποτέ και ποια είναι η γνώμη σου για τη δράση του.

Μέχρι την επόμενη δημοσίευση στο La beauté d' Effie,
να περνάς όμορφα και να χαμογελάς.
Ευχαριστώ πολύ που με διάβασες.
xxx

You Might Also Like

4 σχόλια

  1. και εγω την εχω την συγκεκριμενη και την χρησιμοποιω εδω και μισο χρονο και η αληθεια ειναι οτι ναι δεν κανει κατι στα μαυρα στιγματα.(εγω προσωπικα οτι και να βαλω δεν φευγουν ουτε με απολεπιστικα ουτε με μασκες) ΑΛΛΑ εχω παρατηρησει οτι βοηθαει πολυ την επιδερμιδα σου να ''ηρεμισει'' εχω λιγοτερες κοκκινιλες και σπυρακια προσφερει ματ οψη και ενυδατωνει την επιδερμιδα σου για πολλες ωρες . οικονομικη +κραταει ενα μιση μηνα το σωληναριο πιστευω ειναι αυτα που με κερδισαν .τωρα αν εχεις ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ προβλημα ακμης εκει χρειαζεσαι δερματολογο και εξιδεικευμενα σκευασματα και οχι απλα μια avene !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι, όχι.. δεν έχω σοβαρό πρόβλημα με ακμή. Έχω κάποια σπυράκια που φουντώνουν που και που και άλλες φορές εξαφανίζονται. Το ότι κρατάει 1.5 μήνα μια ενυδατική κρέμα μου φαίνεται λίγο, καθώς τη συγκρίνω με της frezyderm (από την ac norm σειρα) που κρατούν πάνω από 3 μήνες και είναι γύρω στα 5 με 6 ευρώ πιο ακριβές. Το ότι ηρεμεί η επιδερμίδα νομίζω το νιώθω και εγώ, τώρα που το λες. Αλλά δεν βλέπω αυτή τη ''μεγάλη'' αλλαγή στο δέρμα μου για να πω ότι με κέρδισε ;)
      Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου <3

      Διαγραφή
  2. Μου την πρότειναν τη συγκεκριμένη πρόσφατα και το review σου έπεσε ακριβώς την ώρα που έπρεπε για μένα. Βέβαια εμένα μου είπαν ότι η συγκεκριμένη βοηθάει στην ακμή... Δεν ξέρω. Μπορεί να τη δοκιμάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γεια και από εδώ το καινούριο blog! <3
    Αυτά τα μαύρα στίγματα θέλω να καταπολεμήσω και εγώ αλλά δεν έχω βρει ακόμα την κατάλληλη κρέμα ούτε έχω ακούσει κάτι...κρίμα..

    http://studyaboutfashion.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images