September Favourites (5+1 beauty products)

Έξι αγαπημένα για το μήνα που μας πέρασε με τα πέντε να έχουν να κάνουν με την εξωτερική ομορφιά, ενώ το τελευταίο με την εσωτερική. Ο Σε...

Έξι αγαπημένα για το μήνα που μας πέρασε με τα πέντε να έχουν να κάνουν με την εξωτερική ομορφιά, ενώ το τελευταίο με την εσωτερική. Ο Σεπτέμβρης ήταν εξίσου ένας μήνας που δε χρησιμοποιούσα πολλά καλλυντικά, καθώς δεν είχα τόσο ελεύθερο χρόνο. Παρ' όλα αυτά έχω και εγώ το κάτι τις μου να σου δείξω..
Θα μιλήσω για το πρώτο αφρόλουτρο που αγοράζω με αντλία. Μόλις το είδα στο super market το άρπαξα αμέσως. Μια η συσκευασία, μία η τιμή του, μια η μυρωδιά, ήθελα και πολύ; Είναι από την εταιρία Arlem Farcom στη μυρωδιά Lavender- Vanilla. Κάνει πλούσιο αφρό και η μυρωδιά του κατακλύζει όλο το μπάνιο κάθε φορά που το χρησιμοποιώ. Επόμενο αγαπημένο είναι το Intimate Feminine Wash (σαπούνι καθαρισμού για την ευαίσθητη περιοχή) από την ελληνική εταιρία Messinian Spa. Με βιολογικό λάδι Καλαμάτας και χαμομήλι- δενδρολίβανο, καθαρίζει απαλά την περιοχή, γι' αυτό και το έχω αντικαταστήσει με αυτό από Apivita. Το συγκεκριμένο είναι αρκετά οικονομικό και η αντλία του με βοηθά να έχω τον έλεγχο της ποσότητας που καταναλώνω. Η μετάβαση από τα καθημερινά θαλασσινά μπάνια, στην καθημερινότητα της Αθήνας και το ότι δεν είχα πολλή διάθεση να περιποιηθώ τα άκρα μου, με έκαναν να ανατρέξω στην foot cream (κρέμα ποδιών) από gaia. Με ελαιόλαδο και φιστίκι προσέφερε μια ενυδάτωση στις φτέρνες μου, η οποία με έβγαζε από τη δύσκολη θέση της ράσπας. Για πλούσια περιποίηση εφάρμοζα μια παχιά στρώση και έβαζα τις κάλτσες μου. Το πρωί τo αποτέλεσμα ήταν αυτό που χρειαζόμουν. Το αγαπημένο μου ρουζ εδώ και μήνες, μα κυρίως το Σεπτέμβρη, ήταν από την Essence στην απόχρωση 40 natural beauty. Πρόκειται για μια γήινη απόχρωση με ελάχιστο shimmer, ίσα ίσα για να προσφέρει αυτή τη φρεσκάδα στο πρόσωπο. Άλλοτε το χρησιμοποιούσα ως ρουζ, άλλοτε για να ζεστάνω το πρόσωπό μου. Τελευταίο beauty αγαπημένο το μολύβι από Emily στην απόχρωση 104. Ένα καφέ αδιάβροχο μολύβι το οποίο επέλεγα να περνάω στην κάτω μεριά των βλεφαρίδων και να τραβάω τη γραμμή προς τα έξω. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν η διάρκειά του σε σχέση με την τιμή του. Και το αγαπημένο μου σνακ ήταν οι συγκεκριμένη μπάρα δημητριακών. Τις βρίσκω πιο οικονομικές από άλλες που κυκλοφορούν στο εμπόριο, συν του ότι κάθε σακουλάκι έχει μέσα δύο μπάρες, όπου η μία είναι αρκετά χορταστική. Thumbs up λοιπόν για τη Nature Valley!!

Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου προϊόντα για το μήνα που μας πέρασε. 
Ποια ήταν τα δικά σου αγαπημένα; Θα χαρώ πολύ να τα μοιραστείς μαζί μου.
Να ευχηθώ σε κάθε μία ξεχωριστά καλό μήνα και να χαμογελάμε πάντα..

Πολλά φιλιά,
Εffie
xxx

My facebook                     My instagram

You Might Also Like

16 σχόλια

  1. Μου άρεσαν όλα τα αγαπημένα σου και πιο πολύ αυτό από Farcom γιατί είναι αγαπημένη εταιρεία και σίγουρα θα το τσεκάρω! Καλό μήναααααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα με χρονοκαθυστέρηση ^^. Βολεύει τόσο πολύ! Και μυρίζει και τόσο όμορφα ^_^

      Διαγραφή
  2. Πολυ ωραιο το ρουζακι απο essence παλια το χρησιμοποιουσα και για κοψιματα ^.^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγώ που και που αλλά τώρα προτιμώ να το χρησιμοποιώ ως ρουζάκι χωρίς να κάνω καν κοψίματα. Το αποτέλεσμα είναι πολύ όμορφο και σκέφτομαι να πάω να βρω και άλλες τέτοιες nude αποχρώσεις ^^

      Διαγραφή
  3. Λατρεύω την κρέμα ποδιών της Gaia, κάνει απίστευτη δουλειά και μυρίζει υπέροχα!

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτό ακριβώς :D φιλάκια Αγγελική μου :*

      Διαγραφή
  4. Αυτό το κρεμοντουζ το έχει και η μητέρα μου σε άλλη μυρωδια βεβαια αλλά της το παίρνω που και που :p
    Η μπάρα δημητριακών μπήκε στη λίστα με τα ψώνια!
    http://studyaboutfashion.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μπάρα είναι ονειρική. Ό,τι πρέπει για υγιεινή διατροφή ;)

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου! έχω δοκιμάσει κρεμοσάπουνο αυτής της εταιρείες και μου φάνηκε καλό.
    Φιλάκιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω δοκιμάσει γιατί παίρνουμε τα κλασικά του σούπερ μάρκετ! Αλλά νομίζω θα το κοιτάξω και αυτό. Φιλάκια πολλά :*

      Διαγραφή
  6. Καλό μήνα Effie! Χαρήκαμε τ' αγαπημένα σου! Όσο για μένα είναι αρκετά τ' αγαπημένα μου αλλά θα σου πω αυτό που ας πούμε είναι στην κορυφή της προτιμήσεις μου.... είναι η παλέτα Bar chocolate από Too faced! Tα φιλιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ, αχ αυτή η παλέτα! Νομίζω θα τη ζητήσω από τον Άγιο Βασίλη τα Χριστούγεννα! Ή καλύτερα για δώρο ορκωμοσίας που πέφτει και νωρίτερα. Χαχα! Έχω ακούσει τόσο καλά λόγια <3

      Διαγραφή
  7. πω πω σε νοιώθω απόλυτα για το αφρόλουτρο, το έχω δοκιμάσει κι εγώ!!! εγώ αυτό το μήνα λάτρεψα την ενυδατική σώματος από I Love.... με άρωμα strawberries and cream <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω δοκιμάσει από αυτή την εταιρία το βούτυρο σώματος (είναι το ίδιο με την ενυδατική; Δεν ξέρω αν βγάζουν και από τα δύο, γι αυτό ρωτάω) με άρωμα καρύδα. Περιττό να σου πω ότι μου το έκλεψε η αδερφή μου, η οποία δε βάζει τίποτα πάνω της. Ακόμα την κλαίω :Ρ

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images