Collective Haul| Part 2 (Beauté)

Δεύτερο μέρος του Collective Haul μου και αφορά κατ' αποκλειστικότητα (σχεδόν!) προϊόντα που έχουν να κάνουν με την περιποίηση τη...



Δεύτερο μέρος του Collective Haul μου και αφορά κατ' αποκλειστικότητα (σχεδόν!) προϊόντα που έχουν να κάνουν με την περιποίηση της επιδερμίδας.


Ο πολυαγαπημένος αφρός καθαρισμού της επιδερμίδας από την The Basics, ο οποίος με βοηθά να κρατώ μακριά τα ανεπιθύμητα σπυράκια. Περισσότερα μπορείς να διαβάσεις εδώ. Το νεράκι ντεμακιγιάζ Micellaire από την Garnier σε μικρότερο μέγεθος, ήταν μια αυθόρμητη αγορά, καθώς είχα ακούσει πολλά για το συγκεκριμένο αλλά δεν το είχα δοκιμάσει ακόμα. Δεν είμαι τόσο ικανοποιημένη. Θα σου πω σε μελλοντικό post την άποψή μου, αλλά άμα το έχεις δοκιμάσει θα ήθελα πολύ να μου πεις πως το βρίσκεις σε απόδοση.


Μια ενυδατική κρέμα από την Avene, για την οποία σου έχει μιλήσει αναλυτικότατα εδώ. Ένα τζελ από την Castalia για τα σπυράκια, το οποίο βρήκα ότι δεν πραγματοποιεί όσα υπόσχεται. Τέλος, η ροζ άργυλος από την Apivita, είναι η αγαπημένη μου μάσκα προσώπου και δύσκολα νομίζω θα την αλλάξω με άλλη.


Δύο σαπούνια από την Ανθοχώρα, τα οποία δεν έχω βρει ακόμα την ευκαιρία να τα δοκιμάσω. Το ένα σίγουρα θα το χαρούν τα πινέλα μου, ενώ το άλλο θα το χρησιμοποιήσω για να δω πως λειτουργεί στον καθαρισμό του προσώπου μου. Ακολουθούν τα χαρτάκια της Essence που με βοηθούν να απομακρύνω την περιττή λιπαρότητα στο πρόσωπό μου, απαραίτητο gadget για την τσάντα. Θα κλείσω με ένα δείγμα από την εταιρία CHI, μια σιλικόνη, η οποία είναι το δεύτερο καλύτερο προϊόν για φινίρισμα μετά το πιστολάκι που έχω δοκιμάσει ποτέ. Το πρώτο είναι από Kyana ''Serum Herbona Max''.

Αυτό λοιπόν ήταν το δεύτερο και τελευταίο μέρος όσων αγόρασα τον τελευταίο καιρό.
Έχεις δοκιμάσει κάποιο από αυτά; Αν ναι θα ήθελα πολύ να μου πεις την άποψή σου.


Μέχρι την επόμενη δημοσίευση στο La Beaute d' Effie,
μην ξεχνάς να χαμογελάς..
xxx

You Might Also Like

8 σχόλια

  1. Αυτά τα μαντηλάκια για τη λιπαρότητα είναι και πολύ οικονομικά και αμέσως με βοηθουν στο σημείο της μυτης και στο κούτελο μου. Το Garnier δεν το έχω χρησιμοποιήσει ακόμα. Αν δεν μου τελειώσει αυτό που έχω , ποτέ δεν παίρνω άλλο. Κολλήματα τι να πεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και πολύ καλά κάνεις! αλλιώς μαζεύουμε μαζεύουμε και μετά δεν τελειώνουν :Ρ

      Διαγραφή
  2. uperoxa proionta <3 tha parw amesa th maska tis apivita <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γεια σου! Πολύ όμορφες οι επιλογές σου! Το νεράκι της Garnier δεν μας ξετρέλανε. Περιμένουμε τις εντυπώσεις σου! Η ροζ άργιλος της Apivita τόσο αγαπημένη! Η καλύτερη μάσκα προσώπου με διαφορά. Φιλάκια! 💋

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η καλύτερη μάσκα, όπως το είπατε ^^. τελικά ούτε εμένα δεν μου άρεσε κορίτσια. Για το πρόσωπο είναι οκ. Για τα μάτια πάλι δεν κάνει ΤΙΠΟΤΑ :/

      Διαγραφή
  4. Με γεια κα πάλι!Χρησιμοποιούσα το ροζ νεράκι της Garnier μετά το πράσινο και τώρα χρησιμοποιώ το bioderma και αυτό που μπορώ να πω είναι πως το πράσινο Garnier που είναι για λιπαρά δέρματα δεν μου άρεσε καθόλου και ετσουζε πολυ τα μάτια!Το ροζ ομως Garnier μου άρεσε παρα πολύ και όταν τελειώσει της bioderma μαλλον θα γυρίσω στο ροζ της Garnier !
    Προσωπικά βρισκω ότι κάνει σχεδόν την ίδια δουλειά με αυτό της bioderma το οποίο και είναι στην διπλάσια τιμή αλλά και τελειώνει παρα πολύ γρήγορα!!!
    Αυτή ήταν η γνώμη μου ,τωρα τα συμπεράσματα δικά σου Εφακι!
    Φιλάκια Αθανασία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθανασία μου ευχαριστώ πολύ που μοιράστηκες την άποψή σου μαζί μας. Είναι ευχάριστο που σου ταίριαξε γιατί έτσι θα γλιτώνεις και χρήματα ;) Παρ όλα αυτά εμένα δεν μου ταίριαξε εν τέλει :( Για το πρόσωπο είναι εντάξει, αλλά για τα μάτια δε με βοηθάει καθόλου, ειδικά με τη μάσκαρα την οποία και δεν αφαιρεί καθόλου (και δεν είναι και αδιάβροχη!). τι να πω. Η τελευταία μου επιλογή είναι το bioderma, το οποίο είχα δοκιμάσει στο παρελθόν αλλά δεν είχα σε εκτίμηση γιατί σνόμπαρα γενικότερα τα νεράκια. Δε μένει όμως άλλη λύση για τις βλεφαρίδες μου. Θα του δώσω μια δεύτερη ευκαιρία :) <3

      Διαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images