October Favourites| La Beaute d' Effie

 Αγαπημένα του μήνα σήμερα, καθώς ο Οκτώβριος πέρασε και πλέον διανύουμε την πρώτη ημέρα του Νοέμβρη. Χρησιμοποιώ διάφορα προϊόντα μέσα σ...

 Αγαπημένα του μήνα σήμερα, καθώς ο Οκτώβριος πέρασε και πλέον διανύουμε την πρώτη ημέρα του Νοέμβρη. Χρησιμοποιώ διάφορα προϊόντα μέσα στο μήνα αλλά πάντοτε επιλέγω να σου δείξω τα πιο άξια αναφοράς για εμένα οπότε πάμε να στα δείξω πιο αναλυτικά...
Από τον Οκτώβρη ξεκίνησα να χρησιμοποιώ ρουζ στα μάγουλά μου, θέλοντας να τους δώσω ένα πιο ροδαλό αποτέλεσμα. Παλιά αγορά, την οποία τώρα εκτίμησα, είναι το ρουζ από την Catrice στην απόχρωση Strawberry Frappucino 060. Το αποτέλεσμα που δίνει είναι τόσο ελαφρύ και με διάρκεια που δε φοβάμαι μήπως βάλω παραπάνω ποσότητα. Άλλο αγαπημένο είναι η παλιά κλασική κρέμα σώματος από τη Nivea. Να σου μιλήσω για το άρωμά της; Για την ενυδάτωσή της; Τη λάτρεψα, όπως και τα ξηρά σημεία του σώματός μου. Ό,τι δεν ικανοποιεί κάποιον, μπορεί να ευχαριστήσει κάποιον άλλο. Έτσι και εγώ πήρα το concealer της αδερφής μου από την Erre Due, το οποίο δεν το βρήκε τόσο καλυπτικό για κάτω από τα μάτια. Επειδή η απόχρωση είναι πολύ σκούρη για εμένα, επέλεγα να το αναμειγνύω με το concealer για τη φωτεινότητα που έχω ή ακόμα και να υπογραμμίζω την εξωτερική γραμμή των χειλιών μου για να αναδεικνύω καλύτερα το έντονο κραγιόν.  Επόμενο αγαπημένο το σχετικά νέο μου κραγιόν (το οποίο θα δεις και σε επόμενο beauty hall) από τη Mac. Είναι στην απόχρωση Velvet Teddy και έρχεται σε matt υφή. Αυτό που μου αρέσει είναι ότι δεν αφυδατώνει τα χείλη μου, αλλά μένει σταθερό για ώρες. Είναι μια απόχρωση λίγο που σκούρη από το χρώμα των χειλιών μου και η καλύτερη επιλογή τόσο για κάθε μέρα, όσο και για βραδυνές εμφανίσεις. Τέλος θα σου μιλήσω για το πινέλο που χρησιμοποιώ κατ' αποκλειστικότητα γι' αυτό το μήνα. Είναι από την Avon και η μορφή του μου λύνει τα χέρια, καθώς με αυτό εφαρμόζω την πούδρα μου, το ρουζ, το bronzer μου. Πολλές χρήσεις για ένα προϊόν οπότε σίγουρα worth my money.

Αυτά τα προϊόντα αγάπησα περισσότερα στο μήνα που μας πέρασε.
Θα ήθελα πολύ να μου πεις και το δικό σου πιο αγαπημένο προϊόν.

Μέχρι την επόμενη ανάρτηση στο La Beaute d' Effie,
μην ξεχνάς να χαμογελάς. 
xxx

You Might Also Like

6 σχόλια

  1. Πολυυ ομορφη η αναρτηση σου!
    Το ρουζ με κερδισε, την επομενη φορα που θα κατεβω ερμου θα το αρπαξω, και να φανταστεις χθες κοιτουσα το σταντ της Catrice αλλα δεν το προσεξα !
    Το κραγιον ειναι στα χρωματα μου, εχω το kinda sexy το οποιο ειναι παρομοιο και είναι το τελειο nude για καθε μερα!
    Σε φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και φαντάσου ότι το ρουζ το είχα καταχωνιασμένο σε μια γωνίτσα. Αφήνει ένα τόσο όμορφο και διακριτικό αποτέλεσμα που δεν το έχω ξαναδει ;) Όσο για το κραγιόν, άσε, είναι το μόνο που επιλέγω για κάθε μέρα αν θέλω κάτι ''my lips but better'' :D

      Διαγραφή
  2. Για την κρέμα nivea δεν έχω λόγια,κλασσική,αγαπημένη πολυχρηστικη.Θα σταθώ στο κραγιονακι της Mac,μου το κάνε δώρο η κολλητή μου στη γιορτή μου πριν μια βδομάδα. Όταν το άνοιξα ενθουσιαστηκα,φαινόταν η τέλεια απόχρωση.. Δυστυχώς το δοκίμασα και δεν είχε το αποτέλεσμα που περίμενα.πολύ αδιάφορο στα χείλη. Too bad. Μπράβο για το review! Καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε σένα :) Ξέρω ότι τα nude κραγιόν είναι δύσκολη επιλογή. Το χρώμα των χειλιών της κάθε κοπέλας διαφέρει, όπως και ο τόνος της επιδερμίδας. Όταν επιλέγεις ένα nude κραγιόν θα σου συνιστούσα να πηγαίνεις να το προβάρεις και να βγαίνεις σε φυσικό φως να βλέπεις πως γράφει πάνω σου. Δεν ταιριάζουν όλα τα ουδέτερα χρώματα σε όλους. Έχω πάρει και nude που με έκανε σα πεθαμένη, ενώ αυτό μου αφήνει ένα ''my lips but better'' αποτέλεσμα το οποίο και λατρεύω. Είναι σίγουρα το μόνο nude που μου ταιριάζει τόσο. Φιλάκια πολλά πολλά!!!

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα Έφη μου! Πολύ όμορφο το ρουζ από Catrice και το κραγιόν! Το πιο αγαπημένο μου προϊόν για τον Οκτώβριο ήταν το Body Butter Caramel της Valley, το πήρα πέρυσι και τώρα το τελειώνω, μυρίζει τέλεια και η υφή του είναι σα μους! Φιλιά πολλά :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφες οι επιλογές σου και αυτό το μήνα. Το velvet teddy μεγάλη αγάπη.
    P.S. Μας αρέσει πολύ το νέο look του blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images